Daar waar John de man die voorop met een stok loopt te zwaaien is, ben jij de kerel met dikke trom op zijn pens die daar vlak achter loopt.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daar waar John de man met die voorop met een stok loopt te zwaaien is, ben jij de kerel met dikke trom op zijn pens die daar vlak achter loopt.
Het niveau van de beledigingen over en weer daalt. Dat zou jou ook op moeten vallen aangezien jij je haast ongegeneerd uit kan laten over je levensstijl, de laatste tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het de laatste tijd eigenlijk juist wel weer meevallen Pokkel. Paar goede nieuwe users erbij ook ineens. Zijn eigenlijk maar een paar onaansprekende users, maar die komen niet bijzonder vaak langs volgens mij en kan je bovendien blokkeren. Al zou er wmb wel iets onorthodoxer op gemodereerd mogen worden ja.
Kom dan zelf eens met iets snedigs.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het niveau van de beledigingen over en weer daalt. Dat zou jou ook op moeten vallen aangezien jij je haast ongegeneerd uit kan laten over je levensstijl, de laatste tijd.
Dat wel ja. Maar als ik er slechts drie uit zou mogen kiezen is de SC eigenlijk alweer helemaal top. Het valt momenteel redelijk mee. Maar het heeft inderdaad sommige dagen geen zin om online te zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:29 schreef 99.999 het volgende:
Een paar mongolen minder zou geen kwaad kunnen.
Vertel dat maar in SEX.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ken zo af en toe mijn hoogtepuntjes.
Hear, hear.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:29 schreef 99.999 het volgende:
"Het niveau van de beledigingen daalt"quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het niveau van de beledigingen over en weer daalt. Dat zou jou ook op moeten vallen aangezien jij je haast ongegeneerd uit kan laten over je levensstijl, de laatste tijd.
Ik heb al 2 van de 3 geblokkeerd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar als ik er slechts drie uit zou mogen kiezen is de SC eigenlijk alweer helemaal top. Het valt momenteel redelijk mee. Maar het heeft inderdaad sommige dagen geen zin om online te zijn.
Oke doeiquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:29 schreef 99.999 het volgende:
Zo af en toe is er weer een paar pagina's diarree van users met voornamen en cijfertjes, maar verder valt het wel mee. Het probleem is dat die vaak wel een stortvloed aan korte baggerposts produceren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het de laatste tijd eigenlijk juist wel weer meevallen Pokkel. Paar goede nieuwe users erbij ook ineens. Zijn eigenlijk maar een paar onaansprekende users, maar die komen niet bijzonder vaak langs volgens mij en kan je bovendien blokkeren. Al zou er wmb wel iets onorthodoxer op gemodereerd mogen worden ja.
God komt hij ook nog een duit in het zakje doen. Het is wel een eng incestueus clubje hier zeg.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo af en toe is er weer een paar pagina's diarree van users met voornamen en cijfertjes, maar verder valt het wel mee. Het probleem is dat die vaak wel een stortvloed aan korte baggerposts produceren.
De vraag rijst dan overmijdelijk waarom dat zo'n aantrekkingskracht op jou heeft..quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
God komt hij ook nog een duit in het zakje doen. Het is wel een eng incestueus clubje hier zeg.
Dat is wel een merkwaardige overeenkomst jaquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo af en toe is er weer een paar pagina's diarree van users met voornamen en cijfertjes, maar verder valt het wel mee. Het probleem is dat die vaak wel een stortvloed aan korte baggerposts produceren.
Nou ja, incest klinkt ook wel geil.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
De vraag rijst dan overmijdelijk waarom dat zo'n aantrekkingskracht op jou heeft..
Dat jij het niet snapt mag dan weer geen verrassing heten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:40 schreef Japie77 het volgende:
[..]
"Het niveau van de beledigingen daalt"
Ja dat is inderdaad echt een teken dat het de verkeerde kant op gaat zeg.....
Pompom, hoe beoordeel jij eigenlijk een frappuccino java chip (met koffie en met slagroom) van Starbucks?quote:
Tja. Dat is een gevoel. Kan het niet uitleggen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
De vraag rijst dan overmijdelijk waarom dat zo'n aantrekkingskracht op jou heeft..
Ik denk dat weinig beschaafde intellectuele mensen het wel een teken van hoog niveau vinden als je elkaar op een hoog niveau beledigd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat jij het niet snapt mag dan weer geen verrassing heten.
Spreek het nou maar gewoon uit Japie. Is dat uit de lucht. Je hebt wel concurrentie van andere heimelijke fok-aanbidders hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja. Dat is een gevoel. Kan het niet uitleggen.
"Beledigt" trouwens.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig beschaafde intellectuele mensen het wel een teken van hoog niveau vinden als je elkaar op een hoog niveau beledigd.
Elkaar beledigen betekent sowieso een laag niveau.
Nope.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:08 schreef Perrin het volgende:
Functioneel beledigen speelt een belangrijke rol in de sociale opvoeding.
Huh? Geen idee wat je bedoelt....quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Spreek het nou maar gewoon uit Japie. Is dat uit de lucht. Je hebt wel concurrentie van andere heimelijke fok-aanbidders hoor.
Ik kwam net mijn Yoga lerares nog tegen. Wat is dat een ongelofelijk mooie vrouw.quote:
En nog een lenig mokkeltje ook waarschijnlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:15 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik kwam net mijn Yoga lerares nog tegen. Wat is dat een ongelofelijk mooie vrouw.
Wou ik ff delen.
Geeft maar weer aan hoe weinig jij van intellectuelen weet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig beschaafde intellectuele mensen het wel een teken van hoog niveau vinden als je elkaar op een hoog niveau beledigd.
Elkaar beledigen betekent sowieso een laag niveau.
Zeker. Maar ze is niet heel slank zoals veel yoga typjes. Ze is mooi gevuld of hoe ik het ook wel noem "sexy fat".quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En nog een lenig mokkeltje ook waarschijnlijk.
Als je niets om vast te houden heb glijd je er langzaam vanaf.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:19 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zeker. Maar ze is niet heel slank zoals veel yoga typjes. Ze is mooi gevuld of hoe ik het ook wel noem "sexy fat".
Laat dat intellectuelen weg dan. Beschaafde mensen dan. Vind het een teken van beschaving.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan hoe weinig jij van intellectuelen weet.
Zou ervoor gaan; even wat extra conditie opbouwen voor de mokkeltjes. Je bent nu single en dan is het extra belangrijk. 3 2 1 go!quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:22 schreef Japie77 het volgende:
Zal ik nog even gaan hardlopen de ja of de nee...
Precies, nu weten ze waarschijnlijk nog wel te ontsnappen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou ervoor gaan; even wat extra conditie opbouwen voor de mokkeltjes. Je bent nu single en dan is het extra belangrijk. 3 2 1 go!
Wel aardig, maar ik ben dan ook nooit zo'n grote frappucinoliefhebber geweest.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pompom, hoe beoordeel jij eigenlijk een frappuccino java chip (met koffie en met slagroom) van Starbucks?
Wehehe, klootzak.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:20 schreef Kaas- het volgende:
Van Dale:
in-tel-lec-tu-eel (de; m, v; meervoud: intellectuelen)
1. hij of zij die een studie rechten in maximaal 7 jaar tot een goed einde brengt
Als je net zo beroerd formuleert als dat je hier doet, dan is dat ook niet zo verwonderlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:30 schreef Drugshond het volgende:
Klote belastingdienst.
Of ze snappen of mijn mails niet of ze durven niet terug te bellen.
Dan bel ik ze zelf toch (nog bozer).
Heb ik weer.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:20 schreef Kaas- het volgende:
Van Dale:
in-tel-lec-tu-eel (de; m, v; meervoud: intellectuelen)
1. hij of zij die een studie rechten in maximaal 7 jaar tot een goed einde brengt
hij of zij die promoveert in de rechtsfilosofie bij Paul Cliteur.
Hele tirade van twee pagina's in die mail over de EU.quote:
Als jij je onbegrijpelijke ellende per mail of telefonisch over ze uitstort lijkt dat me niet meer dan logisch. Wij hebben jaren vertaalervaring enzelfs dan lukt het amper...quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:30 schreef Drugshond het volgende:
Klote belastingdienst.
Heb ik weer.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je net zo beroerd formuleert als dat je hier doet, dan is dat ook niet zo verwonderlijk.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:36 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hele tirade van twee pagina's in die mail over de EU.
Niemand snapt jouw berichten beste vriend. Dat kan je ook niemand kwalijk nemen. Nou ja, misschien jou.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:30 schreef Drugshond het volgende:
Klote belastingdienst.
Heb ik weer.
Mijn zwaar Brabants dialect werkt ook niet echt bevorderlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als jij je onbegrijpelijke ellende per mail of telefonisch over ze uitstort lijkt dat me niet meer dan logisch. Wij hebben jaren vertaalervaring enzelfs dan lukt het amper...
Als ik de medewerkster was die jou inmiddels een keer of zeven aan de lijn gehad had, dan had ik je waarschijnlijk om kwart over vier 's nachts gebeld.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mijn zwaar Brabants dialect werkt ook niet echt bevorderlijk.
Ze zouden er binnen 24 uur op terugkomen. Aangezien ik voor 09:00 belde. Hebben ze nog 70 minuten de tijd (Of ze gaan mij s-avonds of in de nacht bellen). Zo zot zullen ze toch niet zijn.
PVVeequote:Nieuwstrend: Pechtold met dood bedreigd na nepfoto
Gadverdamme, dat is voor vrouwen, homo's, zieke mensen of Engelse kapiteins.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:51 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat eeuwige theedrinken ook altijd
Dus al jouw opwinding is gewoon wederom te zot voor woorden...quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze zouden er binnen 24 uur op terugkomen. Aangezien ik voor 09:00 belde. Hebben ze nog 70 minuten de tijd (Of ze gaan mij s-avonds of in de nacht bellen). Zo zot zullen ze toch niet zijn.
Ik neem aan dat er inmiddels drieëntwintig delen in NWS zijn over deze kwalijke demoniseringspraktijken?quote:
Verassend genoeg is dat niet het geval.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er inmiddels drieëntwintig delen in NWS zijn over deze kwalijke demoniseringspraktijken?
Waarom zou je je opwinden om zo'n gebbetje?quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Verassend genoeg is dat niet het geval.
Die CDA'er met z'n wietplantage heeft waarschijnlijk wel dergelijke banden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou als politicus op z'n minst stiekeme banden met de Hells Angels of zo onderhouden, en die er dan gewoon even op afsturen wanneer ik bedreigd word.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou als politicus op z'n minst stiekeme banden met de Hells Angels of zo onderhouden, en die er dan gewoon even op afsturen wanneer ik bedreigd word.
Waarschijnlijk was dat deze knakker die het toch niet op school durfde.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:28 schreef Kaas- het volgende:
Ha, loop net het metrostation van de Erasmus Universiteit uit (kom enkel voor de kroeg eigenlijk maar toch) en Forum voor Democratie staat daar serieus te folderen.
Of morgenochtend om 07.00 uurquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De helft daarvan lijkt me een stuk waarschijnlijker..quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
Zo, zo. 26 zetels voor de PvdA in de laatste peiling van Asscher.
Gewoon het zetelaantal verhogen tot 250, dan kunnen alle partijen aan hun eigen verwachtingen voldoen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
Zo, zo. 26 zetels voor de PvdA in de laatste peiling van Asscher.
Heb je ze nog gevraagd hoe het voelt dat Baudet niet kon winnen van Simons in het debat?quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:28 schreef Kaas- het volgende:
Ha, loop net het metrostation van de Erasmus Universiteit uit (kom enkel voor de kroeg eigenlijk maar toch) en Forum voor Democratie staat daar serieus te folderen.
Wel sneu voor Mariëlle Tweebeeke en Twan Huys dat hij praktisch ieder ander wel leuk vindt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:19 schreef xpompompomx het volgende:
Greet zag zich dalen in de peilingen en dacht "misschien moet ik toch maar even wat minder tijd inruimen voor leuke dingen en op bezoek gaan bij Edwin Evers, want die stelt altijd van die goede vragen"
Wilders hervat campagne
Die stellen ook van die lastige vragen de hele tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wel sneu voor Mariëlle Tweebeeke en Twan Huys dat hij praktisch ieder ander wel leuk vindt.
Greet zat aan de andere kant van de oceaan de laatste dagen, zich lekker laten interviewen door alt-right.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:19 schreef xpompompomx het volgende:
Greet zag zich dalen in de peilingen en dacht "misschien moet ik toch maar even wat minder tijd inruimen voor leuke dingen en op bezoek gaan bij Edwin Evers, want die stelt altijd van die goede vragen"
Wilders hervat campagne
Die stellen tenminste de juiste vragen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Greet zat aan de andere kant van de oceaan de laatste dagen, zich lekker laten interviewen door alt-right.
Omdat Simons gewoon haar stelling bleef herhalen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb je ze nog gevraagd hoe het voelt dat Baudet niet kon winnen van Simons in het debat?
Dat zijn de grootste stommerds want die stellen de stomste vragenquote:Op woensdag 1 maart 2017 18:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Komt Wilders eigenlijk nog bij Buitenhof? Of slaat hij die stommerds ook over?
quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat Simons gewoon haar stelling bleef herhalen?
Hij zal op een publicitair handig moment gaan aankondigen dat hij daar óók niet heen gaat, gok ik.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zelden twee figuren zo zwak in het debat gezien. Enkel Johnny de Mol ontbrak nog om de Donnies te begeleidenquote:Op woensdag 1 maart 2017 18:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat Simons gewoon haar stelling bleef herhalen?
quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zelden twee figuren zo zwak in het debat gezien. Enkel Johnny de Mol ontbrak nog om de Donnies te begeleiden.
En dat clubje haalt jou over om van je niet-stemprincipes af te stappen? Dit is nog dubieuzer dan dat clubje van die kerel die meisjes met coke om wou kopen om seks te hebben.
Enig idee hoe gezellig ik dan ben.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of morgenochtend om 07.00 uur
Maar morgenochtend 08.59 kan ook nog.
Het heeft inderdaad weinig zin om je als Wilders zijnde te laten interviewen door vooringenomen policor linkse wegkijkende gutmenschen. TV is sowieso een achterhaald medium.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn de grootste stommerds want die stellen de stomste vragen
Alsof zijn potentiele achterban naar dat soort ellende kijkt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zelfs Wiegel durft daar gewoon te komen, waarom ome Perox niet?quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad weinig zin om je als Wilders zijnde te laten interviewen door vooringenomen policor linkse wegkijkende gutmenschen. TV is sowieso een achterhaald medium.
Hoewel Jan Roos dankzij een bevooroordeelde Jinek extra leden kreeg.
Is je bingokaart bijna vol?quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad weinig zin om je als Wilders zijnde te laten interviewen door vooringenomen policor linkse wegkijkende gutmenschen. TV is sowieso een achterhaald medium.
Nu ik weet dat jij op koning onbenul gaat stemmen weet ik je getroll in een nog helderder perspectief te plaatsen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zelden twee figuren zo zwak in het debat gezien. Enkel Johnny de Mol ontbrak nog om de Donnies te begeleiden.
En dat clubje haalt jou over om van je niet-stemprincipes af te stappen? Dit is nog dubieuzer dan dat clubje van die kerel die meisjes met coke om wou kopen om seks te hebben.
Over trollen gesproken, vertel ons nog meer over "vooringenomen policor linkse wegkijkende gutmenschen".quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nu ik weet dat jij op koning onbenul gaat stemmen weet ik je getroll in een nog helderder perspectief te plaatsen.
Extra leden die geen ruk om homo- en vrouwenrechten geven. Extremisten dus?quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Op wie ga ik volgens jou dan stemmen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nu ik weet dat jij op koning onbenul gaat stemmen weet ik je getroll in een nog helderder perspectief te plaatsen.
Nou, ik heb gehoord dat de sharia wordt ingevoerd als je op de PvdA stemt!quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En hoe is dat erger dan het clubje van een kerel die meisjes drugs biedt in ruil voor seks?
Wie?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sinds wanneer is tim hofman een politiek duider?
Een maandjequote:Op woensdag 1 maart 2017 19:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nederland wordt voller, armer en islamitischer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, ik heb gehoord dat de sharia wordt ingevoerd als je op de PvdA stemt!
Oh ja, sorry. En het stond nog wel in mijn huisblad.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nederland wordt voller, armer en islamitischer.
*als GL en D66 gaan regeren.
Ik mis nog niet veel aanndatbsubforum geloof ikquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:
Dus toch, heel verstandig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:05 schreef Leandra het volgende:
Zo, exit Tichelaar
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)de-koning-in-Drenthe
Terecht.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:05 schreef Leandra het volgende:
Zo, exit Tichelaar
Pfff, je mist pareltjes zoals:quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik mis nog niet veel aanndatbsubforum geloof ik
quote:En daarom een verbod op land verradende partijen zoals D66 en GL.
'polertiek' duider is het toch?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
En het ging echt om een miniem bedrag. Maar principes zijn principes.quote:
Een volk dat voor Korannen zwicht aldus Fleurtje Agema.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, ik heb gehoord dat de sharia wordt ingevoerd als je op de PvdA stemt!
Nou, wat een verrassing.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:05 schreef Leandra het volgende:
Zo, exit Tichelaar
Heel poëtisch was dat ja, alleen vond Vrij Nederland het niet erg slim gevonden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een volk dat voor Korannen zwicht aldus Fleurtje Agema.
Zijn probleem was een klein tikje breder dan alleen dit incident. Hij had overigens eerder ook al heel specifiek beloofd zich niet meer in zaken tussen provincie en familie te mengen, dat alleen al zou genoeg zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
En het ging echt om een miniem bedrag. Maar principes zijn principes.
Wel pijnlijke timing voor de PvdA natuurlijk.
Ik weet waar ze het vandaan gejat heeft, ja. Ach, de hedendaagse NSB heeft niet veel scrupules, dat weten we genoegzaam welquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Heel poëtisch was dat ja, alleen vond Vrij Nederland het niet erg slim gevonden.
[..]een volk dat voor tirannen zwicht,
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.
Jij gaat op de partij stemmen die er nog acht belastingen bovenop knalt. Op naar 100% belasting. Dan liever iemand die een enkel meisje drugs aanbiedt in plaats van het hele volk te laten verkrachten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op wie ga ik volgens jou dan stemmen?
En hoe is dat erger dan het clubje van een kerel die meisjes drugs biedt in ruil voor seks?
Oh gossie, het hele volk verkracht? Nou, nou...het is wel erg, he?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij gaat op de partij stemmen die er nog acht belastingen bovenop knalt. Op naar 100% belasting. Dan liever iemand die een enkel meisje drugs aanbiedt in plaats van het hele volk te laten verkrachten.
Die krijgt wel weer een ander graaibaantje van zijn partijvrienden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:05 schreef Leandra het volgende:
Zo, exit Tichelaar
Opgeruimd staat netjes. Kunnen we al inzetten op wat zijn volgende functie wordt?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:05 schreef Leandra het volgende:
Zo, exit Tichelaar
Oh, nu gaat het om de partij?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij gaat op de partij stemmen die er nog acht belastingen bovenop knalt. Op naar 100% belasting. Dan liever iemand die een enkel meisje drugs aanbiedt in plaats van het hele volk te laten verkrachten.
Veel erger dan de oud communisten kan het niet worden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh gossie, het hele volk verkracht? Nou, nou...het is wel erg, he?
Lekker elkaar proberen te overtreffen in het zo boos en verontwaardigd mogelijk proberen te zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij is 64 en er komen uit kamer en kabinet zoveel mensen vrij dat ik vermoed dat hij zijn wachtgeld uit gaat zitten tot zijn pensioen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes. Kunnen we al inzetten op wat zijn volgende functie wordt?
Erg? Ja. Heel erg? Ja. Verschrikkelijk? Ja. Toch veel minder erg dan de ideeën van Groen Links.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, nu gaat het om de partij?
Maar jij vindt een kerel die jonge meisjes drugs in ruil seks aanbiedt echt minder erg dan een partijprogramma?
quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Erg? Ja. Heel erg? Ja. Verschrikkelijk? Ja. Toch veel minder erg dan de ideeën van Groen Links.
Wat is nu zijn rol geweest in dat gedoe rond gedeputeerde Ard van der Tuuk? Is daar ooit duidelijkheid over gekomen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn probleem was een klein tikje breder dan alleen dit incident.
[..]
Erg? Ja. Heel erg? Ja. Verschrikkelijk? Ja. Toch veel minder erg dan de ideeën van Groen Links.
Er zal vast wel een of andere commissie over een integriteitskwestie komen die hij kan gaan voorzitten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes. Kunnen we al inzetten op wat zijn volgende functie wordt?
[..]
Paar commissariaatjes erbij, en ome Sjaak redt het wel tot zijn pensioen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij is 64 en er komen uit kamer en kabinet zoveel mensen vrij dat ik vermoed dat hij zijn wachtgeld uit gaat zitten tot zijn pensioen.
Geen idee eigenlijk al zou wat oud-sociaaldemocratisch rugsteken me niet verbazen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:17 schreef freako het volgende:
[..]
Wat is nu zijn rol geweest in dat gedoe rond gedeputeerde Ard van der Tuuk? Is daar ooit duidelijkheid over gekomen?
Weer een waardeloze fluim die de zijn hele leven dikke scheten heeft gelaten over andermans rug.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij is 64 en er komen uit kamer en kabinet zoveel mensen vrij dat ik vermoed dat hij zijn wachtgeld uit gaat zitten tot zijn pensioen.
Zie, je hebt NWS helemaal niet nodig. P_T vat het gewoon even voor je samen.quote:
Ach daarom, hij woont overigens wel mooi.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:19 schreef freako het volgende:
[..]
Paar commissariaatjes erbij, en ome Sjaak redt het wel tot zijn pensioen.
Ik zou er om moeten lachen als het niet zo triest zou zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zal vast wel een of andere commissie over een integriteitskwestie komen die hij kan gaan voorzitten.
Hehequote:Op woensdag 1 maart 2017 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zie, je hebt NWS helemaal niet nodig. P_T vat het gewoon even voor je samen.
Ik mis nog iets over moslims.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fijn dat je het even opneemt voor de socialisten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En dan het verassende nieuws dat de criminaliteit in Nederland op alle fronten daalt. Goh, zou dat komen door de islamisering?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik trek ten strijde tegen populisten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Fijn dat je het even opneemt voor de socialisten.
Net gelezen dat 78% van de misdrijven niet wordt aangegeven. http://nieuws.tpo.nl/2017(...)lijke-criminaliteit/quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan het verassende nieuws dat de criminaliteit in Nederland op alle fronten daalt. Goh, zou dat komen door de islamisering?
Wat zonder trendgegevens niet zoveel zegt natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Net gelezen dat 78% van de misdrijven niet wordt aangegeven.
Het viel me afgelopen week op dat ik nauwelijks NWS-topics in MyAT had staan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou nou, niet overdrijven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:23 schreef Janneke141 het volgende:
Prem
Ik zou bijna naar Connie gaan terugverlangen.
Het zegt vooral dat mensen geen vertrouwen hebben in de politie en de rechtstaat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat zonder trendgegevens niet zoveel zegt natuurlijk.
Dat zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het zegt vooral dat mensen geen vertrouwen hebben in de politie en de rechtstaat.
Mwoah, ligt ook heel erg aan het type delict waarvoor geen aangifte wordt gedaan. Tenzij je van Nederland een politiestaat gaat maken wordt het erg lastig om bijvoorbeeld fietsendiefstal effectief aan te pakken. Ik doe ook geen aangifte als mijn stadsfiets wordt gejat, maar dat zegt verder weinig over mijn vertrouwen in de rechtsstaat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het zegt vooral dat mensen geen vertrouwen hebben in de politie en de rechtstaat.
Ga ook maat eens je recht halen bij een rechtbank in een civiele zaak. Praten we daarna nog een keer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Gebrekkig vertrouwen in de politie is redelijk verklaarbaar vanuit het extreem lage oplospercentage, en het feit dat je met huis-, tuin- en keukencriminaliteit nauwelijks serieus wordt genomen.
Het vertrouwen in de rechtstaat wordt nadrukkelijk geschaad door een niet nader te noemen politicus, en een vrij grote groep mensen is gevoelig voor die retoriek. Maar dat maakt de rechtstaat nog niet onbetrouwbaar.
Dat heeft natuurlijk nul relevantie in de context van aangiftebereidheid.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ga ook maat eens je recht halen bij een rechtbank in een civiele zaak. Praten we daarna nog een keer.
Mooi werkquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ga ook maat eens je recht halen bij een rechtbank in een civiele zaak. Praten we daarna nog een keer.
Nee maar wel met het de schuld geven van een politicus van het hebben van geen vertrouwen in de rechtstaat. De justitiële elite kan dat prima elf.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk nul relevantie in de context van aangiftebereidheid.
Die website ligt eruit?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Net gelezen dat 78% van de misdrijven niet wordt aangegeven. http://nieuws.tpo.nl/2017(...)lijke-criminaliteit/
Je loopt wat te schoppen tegen losjes gerelateerde zaken, maar echt een samenhangend betoog komt er niet uit je toetsenbord. Je dwarrelt alle kanten op. Elke keer dat je gewezen wordt op de fouten in je argumentatie gooi je er maar weer een andere claim tegenaan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee maar wel met het de schuld geven van een politicus van het hebben van geen vertrouwen in de rechtstaat. De justitiële elite kan dat prima elf.
Nee. Wel tergend langzaam http://politiek.tpo.nl/20(...)ers-positief-framen/quote:
Het begon met de politieclaim die uiteindelijk afkomstig is van het CBS en daarna reageerde ik op Janneke.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je loopt wat te schoppen tegen losjes gerelateerde zaken, maar echt een samenhangend betoog komt er niet uit je toetsenbord. Je dwarrelt alle kanten op. Elke keer dat je gewezen wordt op de fouten in je argumentatie gooi je er maar weer een andere claim tegenaan.
Mijn ervaring is dat veel mensen die zo praten bewijsproblemen hebben gehad.quote:
Je werd gewezen op het feit dat je tegen een trend in aangiftes geen absolute aangiftebereidheidscijfers kunt inbrengen, maar de trend over de tijd moet aangeven. Vervolgens roep je dat het iets zegt over het vertrouwen in de rechtsstaat. Ook daar word je weer gewezen op je onjuiste gevolgtrekking. Dan gooi je er maar weer een claim over civielrecht tegenaan. Het verschuiven van de doelpalen noemen we dat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het begon met de politieclaim die uiteindelijk afkomstig is van het CBS en daarna reageerde ik op Janneke.
Is dat een ander woord voor 'tegen het systeem aanschoppen'?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat veel mensen die zo praten bewijsproblemen hebben gehad.
Laatst ook zo iemand geholpen bij een burgerlijke zaak. Beweerde een afspraak te hebben met wederpartij, maar die stond niet op papier. Ik geloof best dat die afspraak zo gemaakt is als die kerel beweerde, maar hij had niks om het mee aan te tonen. Kostte hem een paar duizend euro. Snap dan wel dat hij dan gaat lopen voeteren, maar dan kan 'ie moeilijk "het systeem" iets kwalijk nemen.
In dit geval met een aanloop.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor 'tegen het systeem aanschoppen'?
Wehe, ja zat eerst te kutten met schoorvoetendquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor 'tegen het systeem aanschoppen'?
Welke cijfers? Het CBS heeft ook trends van een aantal indicatoren:quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Net een beetje die cijfers door zitten kijken. Maar ik vind het op het eerste gezicht vrij onduidelijk. Enerzijds gaat het om geregistreerde misdrijven (dus ook slachtofferloze misdrijven), en aan de andere kant staat dan het aantal mensen dat zegt in een bepaalde periode slachtoffer van "criminaliteit" te zijn geweest, maar niet hoe vaak. De ene tegenover de ander zetten, en dan menen dat je iets zinnigs kan zeggen, is een beetje kort door de bocht.
TPO is natuurlijk niet vreemd van wat vrije interpretatiequote:Op woensdag 1 maart 2017 20:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Net een beetje die cijfers door zitten kijken. Maar ik vind het op het eerste gezicht vrij onduidelijk. Enerzijds gaat het om geregistreerde misdrijven (dus ook slachtofferloze misdrijven), en aan de andere kant staat dan het aantal mensen dat zegt in een bepaalde periode slachtoffer van "criminaliteit" te zijn geweest, maar niet hoe vaak. De ene tegenover de ander zetten, en dan menen dat je iets zinnigs kan zeggen, is een beetje kort door de bocht.
Eh, deze pagina volgens mij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welke cijfers? Het CBS heeft ook trends van een aantal indicatoren:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)eeds-minder-onveilig
Daarin zie je ook het gevoel van onveiligheid afnemen onder andere.
Onveiligheids gevoelens hebben vaak maar weinig met daadwerkelijke misdaadcijfers te maken. In Rotterdam hebben ze al jaren indexen daarvan en sommige buurten waar men zich onveilig voelt blijkt de criminaliteit soms lager te liggen dan in gebieden waar men zich minder onveilig voelt.quote:
Beetje de clichématige discussie of veiligheid een gevoel of een statistisch gegeven is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Onveiligheids gevoelens hebben vaak maar weinig met daadwerkelijke misdaadcijfers te maken. In Rotterdam hebben ze al jaren indexen daarvan en sommige buurten waar men zich onveilig voelt blijkt de criminaliteit soms lager te liggen dan in gebieden waar men zich minder onveilig voelt.
Veiligheidsgevoel an sich is ook gewoon een statistisch gegeven. Je ziet in de data van het CBS een afname van het gevoel van onveiligheid. Dat is ook het verschil tussen deze cijfers en zo'n stukje van Brussen. Hier heb je trendgegevens, het opiniestuk pakt alleen absolute cijfers.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje de clichématige discussie of veiligheid een gevoel of een statistisch gegeven is.
Kom nou. Het wantrouwen tov de rechtstaat is al veel langer gaande dan die niet nader te noemen politicus. De rechtstaat is gewoon ook onderdeel van het systeem van de Old Boys Network en verdedigt de belangen van de status quo. Zoals ook uit talloze voorbeelden blijkt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Gebrekkig vertrouwen in de politie is redelijk verklaarbaar vanuit het extreem lage oplospercentage, en het feit dat je met huis-, tuin- en keukencriminaliteit nauwelijks serieus wordt genomen.
Het vertrouwen in de rechtstaat wordt nadrukkelijk geschaad door een niet nader te noemen politicus, en een vrij grote groep mensen is gevoelig voor die retoriek. Maar dat maakt de rechtstaat nog niet onbetrouwbaar.
Wacht maar tot KetcupFTW onderdeel wordt van de juridische macht.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:41 schreef Japie77 het volgende:
De rechtstaat is gewoon ook onderdeel van het systeem van de Old Boys Network en verdedigt de belangen van de status quo.
Dan gaan we nog wat beleven!quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Wacht maar tot KetcupFTW onderdeel wordt van de juridische macht.
Wanneer dat gebeurt komt het Nederlandse equivalent van Stephen Miller hem wel even terug op z'n plek zetten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Wacht maar tot KetcupFTW onderdeel wordt van de juridische macht.
Maar Rutte heeft net gezegd dat hij nooit meer met de PVV in de regering gaat...quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wanneer dat gebeurt komt het Nederlandse equivalent van Stephen Miller hem wel even terug op z'n plek zetten.
Je was toch ziekjes?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke wonde?
Vites staat gewoon in de Bakerfinale
Tan is top. Thieme is suf.quote:
Ok, maar ik kreeg een beetje het gevoel alsof hij persoonlijk in z'n O'tje gekraakt was vanochtend.quote:
Hmmmmmmmmm.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze bovenaan staan, waarom ik ken die club niet Vitesse daarentegen ken ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmm.En ik nog denken dat er iets spannends en onthullends stond achter de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naaktfoto's van ondergetekende zijn al wijdverspreid, had ik begrepen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En ik nog denken dat er iets spannends en onthullends stond achter de spoiler
Uh...da's meer wat voor Kaas dan voor mijquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Naaktfoto's van ondergetekende zijn al wijdverspreid, had ik begrepen.
Net zoals Trump met z'n taxreturns natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:22 schreef Tijger_m het volgende:
Las trouwens eerder vanavond dat 50+ zijn voorstellen NA de verkiezingen zal laten doorrekenen.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, als je het over de duivel hebt...
Ja. Dat noemen ze "wat de gek ervoor geeft"quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:43 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Is er een sweet spot qua verhouding prijs/te vragen huur voor woningen onder twee ton?
Kaas, Kaas, zo haal je nooit de 50+ leeftijd, natuurlijk, al die ongezonde vette troepquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:42 schreef Kaas- het volgende:
Vrienden fietsen nj van uni naar shoarmaria maar ik doe het per tram. Ff kapsalon klappen en dan naar huis lopen.
Je maakt weer een nuchtere indruk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:42 schreef Kaas- het volgende:
Vrienden fietsen nj van uni naar shoarmaria maar ik doe het per tram. Ff kapsalon klappen en dan naar huis lopen.
Al vanaf vanmiddag aan de zuip natuurlijk. Ontzettende Jan Hans dat het is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je maakt weer een nuchtere indruk.
Kaas van Mierlo heb weer zitten tanken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je maakt weer een nuchtere indruk.
Hehehe, mooie kerel is het ookquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Al vanaf vanmiddag aan de zuip natuurlijk. Ontzettende Jan Hans dat het is.
De ondragelijke zwaarheid van het moderne studentenleven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Al vanaf vanmiddag aan de zuip natuurlijk. Ontzettende Jan Hans dat het is.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:53 schreef 99.999 het volgende:
Die muziek is wel een teken om te gaan pitten.
Waarom Pokkel, waarom.quote:
Gooi eens een goed breakcore nummertje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb weer teveel koffie gezopen vrees ik. Wordt weer een nachtje breakcore draaien.
De plannen zijn gewijzigd. Het is neofolk geworden bij het doorbladeren van mijn Gummbah-collectie.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Gooi eens een goed breakcore nummertje.
Dit is ook wel echt geniaal.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De plannen zijn gewijzigd. Het is neofolk geworden bij het doorbladeren van mijn Gummbah-collectie.
Als je goede breakcore wil horen:
Ken jij deze?quote:
Hah, ja, die blijft in je hoofd zitten, of je het wilt of nietquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:38 schreef Leandra het volgende:
Ik had vanmiddag deze in m'n hoofd en gelukkig kon ik op een gegeven moment op de eerste zin komen en op die manier het nummer vinden![]()
En hun andere hitquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, die zat er ineens vanuit het niets....
Ja, die zat ik net ook al te luisteren, net zelfs Tavares geluisterdquote:
Ja, ook mooi iddquote:
Die is mooi jaquote:
Split Enz, later Crowded House geworden min of meer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die is mooi ja
Wist eerlijk gezegd helemaal niet hoe dit nummer heette of wie de artiest is, leuk!
quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Split Enz, later Crowded House geworden min of meer.
Hahaha, de Carpenters, ach gossiequote:Op donderdag 2 maart 2017 01:05 schreef Leandra het volgende:
En inmiddels ben in via Motown, en de Mama's & Papa's bij de Carpenters aangekomen....![]()
Don't ask
*Jambalaya*quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:05 schreef Leandra het volgende:
En inmiddels ben iK via Motown, en de Mama's & Papa's bij de Carpenters aangekomen....![]()
Don't ask
quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmm.Zo zo zeg intellectueel is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2017 01:08:13 ]
quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zo zo zeg intellectueel is dat.Goed verhaal weer, John.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fantastische verkrachterskop heeft die kerel.quote:
Haha ja, ook nog eens bijpassende kleding.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Fantastische verkrachterskop heeft die kerel.
En dan nog Fish heten ook.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Fantastische verkrachterskop heeft die kerel.
Dat is de reden dat mijn oudste zoon blij mag zijn dat hij een jongen is en geen meisje.... hoewel ik het afkorten tot "Kay" al wel ingebouwd had zeg maarquote:
Geen leuke naam voor een meisje, kayleigh?quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de reden dat mijn oudste zoon blij mag zijn dat hij een jongen is en geen meisje.... hoewel ik het afkorten tot "Kay" al wel ingebouwd had zeg maar![]()
Prachtig nummer
Lijkt me wel leuk "Oh ja, dit is het liedje waar jij je naam aan te danken hebt"...moet je wel mee wachten tot ze minstens 18 is, natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2017 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de reden dat mijn oudste zoon blij mag zijn dat hij een jongen is en geen meisje.... hoewel ik het afkorten tot "Kay" al wel ingebouwd had zeg maar![]()
Prachtig nummer
Ik ben nog steeds in tranen als ik "Dochters" van Marco Borsato hoor (want voor zonen is het niet heel anders), bleek mijn schoondochter op dat lied met haar vader de trouwzaal binnen te lopen...quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:11 schreef Tijger_m het volgende:
Linda Ronstadt...oh boy, wat een stem.
Dat was de song die speelde toen mijn vrouw binnenkwam in de trouwzaal...en dat voor de twee meest onromantische mensen ooit
Achja, toen kon je in ieder geval nog als lelijke kerel gewoon bekend worden vanwege je zangkunsten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha ja, ook nog eens bijpassende kleding.
Dat mag op een trouwerij sowiesoquote:Op donderdag 2 maart 2017 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in tranen als ik "Dochters" van Marco Borsato hoor (want voor zonen is het niet heel anders), bleek mijn schoondochter op dat lied met haar vader de trouwzaal binnen te lopen...
Zat ik daar als moeder van de bruidegom te janken alsof de boel door Kleenex gesponsord werd
Prachtige naam, alleen helaas totaal verpauperd.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen leuke naam voor een meisje, kayleigh?
Ja, van Marco Borsato krijg ik meestal ook wel tranen in de ogen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in tranen als ik "Dochters" van Marco Borsato hoor (want voor zonen is het niet heel anders), bleek mijn schoondochter op dat lied met haar vader de trouwzaal binnen te lopen...
Zat ik daar als moeder van de bruidegom te janken alsof de boel door Kleenex gesponsord werd
Ja, autotune regelt het wel qua stem...en dan moeten ze playbackshows houden als ze optreden. Walgelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Achja, toen kon je in ieder geval nog als lelijke kerel gewoon bekend worden vanwege je zangkunsten.
Nu moet je om popster te kunnen worden vooral als marketingtool kunnen fungeren, en als je niet kan zingen regelen we dat wel in de studio.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, van Marco Borsato krijg ik meestal ook wel tranen in de ogen.
Gewoon een gouden kettinkje geven van de naam "Kelly". Ben je meteen klaar, wat opvoeding betreft.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prachtige naam, alleen helaas totaal verpauperd.
Het heeft me ook geleerd een kind een klassieke naam te geven, die verpaupert niet zo snel.
Je zal je kind Roxanne genoemd hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk "Oh ja, dit is het liedje waar jij je naam aan te danken hebt"...moet je wel mee wachten tot ze minstens 18 is, natuurlijk
quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon een gouden kettinkje geven van de naam "Kelly". Ben je meteen klaar, wat opvoeding betreft.
Jaquote:Op donderdag 2 maart 2017 01:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon een gouden kettinkje geven van de naam "Kelly". Ben je meteen klaar, wat opvoeding betreft.
Ja dat klopt wel, heeft een beetje een tokkie uitstraling helaas, maar kay vind ik best een leuke naam voor een meisje. Heeft wat brits.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prachtige naam, alleen helaas totaal verpauperd.
Het heeft me ook geleerd een kind een klassieke naam te geven, die verpaupert niet zo snel.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je zal je kind Roxanne genoemd hebben.
You don't have to put on the red light.....quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Of zoals de buren van mijn ouders toendertijd "Merlot". Ja, naar de wijn. Echt.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Those days are overquote:Op donderdag 2 maart 2017 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
You don't have to put on the red light.....
Ik zou een meisje 3 namen gegeven hebben, waarvan de initialen dan weer Kay zouden vormen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, heeft een beetje een tokkie uitstraling helaas, maar kay vind ik best een leuke naam voor een meisje. Heeft wat brits.
Gegarandeerd succes binnen de juridische machtquote:Op donderdag 2 maart 2017 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou een meisje 3 namen gegeven hebben, waarvan de initialen dan weer Kay zouden vormen.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gegarandeerd succes binnen de juridische macht
Ik heb er een in de klas...quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
You don't have to put on the red light.....
quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of zoals de buren van mijn ouders toendertijd "Merlot". Ja, naar de wijn. Echt.
Oh, dat kan ook nog ja.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die zal wel van Roxane Hazes komen
quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gegarandeerd succes binnen de juridische macht
Ik heb mijn roeping klaarblijkelijk gemist met mijn drie voornamenquote:Op donderdag 2 maart 2017 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat voorspelt wat voor m'n jongste
Die overigens ouderwetsch naar beide opa's genoemd is.
Dat is een naam? Destanie? Wat leuk...quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:23 schreef Janneke141 het volgende:
Echte schaamnamen heb ik verder eigenlijk niet. Valt alleszins mee, voor een vmbo-school. Het Destanie-gehalte is niet zo hoog gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |