abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169212513

pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02 Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.

“Het verkiezingscircus en alle trucs die daarbij horen zijn de thema's van de uitzendingen. We praten niet alleen iedere dag met de politici, maar ook met de mensen die de verkiezingen van een afstandje kunnen beschouwen. Alle rumoer rondom de verkiezingen komt bij ons samen", laat Jeroen Pauw alvast weten.

Pauw & Jinek: De Verkiezingen is van maandag 27 februari t/m vrijdag 17 maart, iedere werkdag live te zien rond 23.00 uur bij de VARA en KRO-NCRV op NPO 1.

http://pauw.vara.nl/nieuw(...)ezamenlijke-talkshow
pi_169212520
Minpunt aan pauw is zijn nogal opzichtige atheisme.
pi_169212524
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:32 schreef skysherrif het volgende:
Niet mis mee?
pi_169212526
Ik kijk naar de herhaling. Genieten.
pi_169212527
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:33 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Niet mis mee?
Nevermind, nee wel als het te opzichtig is vind ik als talkshowhost.
pi_169212531
VBL aids uit de OP gehaald. Bazen gifje er in.
pi_169212537
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:33 schreef skysherrif het volgende:
Wel als het te opzichtig is, hier heeft Pauw overigens ook zijn excuses voor aangeboden zie ik, mooi.
Ik vind dat in dit land iedereen zijn identiteit in welke mate dan ook mag uitdragen.

#linksapplaus
pi_169212541
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

In tegenstelling tot anderen, vond ik hem wel redelijk koel blijven, natuurlijk is dit in slechte toonaarde gevallen bij een boel anderen, maar die hadden toch nooit op roos gestemd.
Niet helemaal waar. Ik ben een alle kanten op zwevende kiezer. Toen Jan Roos bekend maakte dat hij lijsttrekker werd dacht ik, nou wie weet. Dat Oekrainereferendum vond ik top. Maar na vanavond heb ik hem van mijn lijstje om eventueel op te stemmen weggestreept.
pi_169212548
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Ik ben een alle kanten op zwevende kiezer. Toen Jan Roos bekend maakte dat hij lijsttrekker werd dacht ik, nou wie weet. Dat Oekrainereferendum vond ik top. Maar na vanavond heb ik hem van mijn lijstje om eventueel op te stemmen weggestreept.
Wie staan er nu op je lijstje?
pi_169212556
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik vond het voor deze uitzending al een kwal, die beelden en die tweets kende ik allang, vandaar, maar jinek zorgde gek genoeg voor een beetje sympathie voor roos van mijn kant.
pi_169212557
Daarom zegt GeertGod alle debatten af. _O_
pi_169212562
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:36 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Wie staan er nu op je lijstje?
D66, Partij voor de Dieren en alle kleine nieuwe partijtjes waar ik me nog in moet verdiepen. Een paar maanden geleden stond PVV er zelfs nog op....
pi_169212566
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:34 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ik vind dat in dit land iedereen zijn identiteit in welke mate dan ook mag uitdragen.

#linksapplaus
Dat mag zeker, maar het wordt irritant als dat een terugkerend iets wordt in meerdere onderwerpen bij zijn programma, waar hij soms iets te ongenuanceerde uitspraken doet.
pi_169212576
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik vond het voor deze uitzending al een kwal, die beelden en die tweets kende ik allang, vandaar, maar jinek zorgde gek genoeg voor een beetje sympathie voor roos van mijn kant.
Ik vond hem ook altijd al een kwal, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet op zou stemmen.
pi_169212577
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:37 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

D66, Partij voor de Dieren en alle kleine nieuwe partijtjes waar ik me nog in moet verdiepen. Een paar maanden geleden stond PVV er zelfs nog op....
Aardig divers lijstje dus.
pi_169212578
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Bij mij hetzelfde. Denk dat dit eerder in zijn voordeel werkt. De rechtse stemmer vertrouwt de NPO toch al niet.

Maar goed, het effect is klein, men vergeet snel en verkiezingen ook pas over twee weken.
pi_169212587
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat mag zeker, maar het wordt irritant als dat een terugkerend iets wordt in meerdere onderwerpen bij zijn programma, waar hij soms iets te ongenuanceerde uitspraken doet.
Het is als atheïst natuurlijk ook erg moeilijk om niet te vervallen in een hoogmoedigheid als je weer een religieuze nutjob aan tafel hebt die gelooft dat profeten over water kunnen lopen en vrouwen gestenigd moeten worden.
pi_169212592
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:36 schreef Zipportal het volgende:
Daarom zegt GeertGod alle debatten af. _O_
Alleen heeft Geert geen inhoud, geen interviews en überhaupt een laf lijstje van tien punten.
pi_169212593
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Aardig divers lijstje dus.
Het begon een paar weken geleden heel groot. Eigenlijk alle partijen behalve de VVD en de partijen met een godsdienstige achtergrond (incl. CDA).
pi_169212598
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:24 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Paar leden erbij duizenden stemmen minder
Dat weet ik zo net nog niet. Er bestaat in Nederland een grote onvrede richting de NPO. En de groep waar deze onvrede leeft, heeft dat vanavond weer bevestigd gezien.

We zagen een speciaal gemonteerd - dus vooraf bedacht - filmpje om Jan Roos te beschadigen. Op zich is er niks mis mee om politici te confronteren met hun eigen verleden en eigen uitspraken, maar dit gebeurt alleen bij Roos, niet bij Pechtold.

We zien geen filmpje met dubieuze opmerkingen van Pechtold. Zo herinner ik me dat Pechtold zich in zijn tijd als minister vrij laatdunkend heeft uitgelaten over politiek Den Haag; de exacte woorden weet ik niet meer, maar de politiek was zoiets als één grote slangenkuil. Verder was er het dubieuze reisje van Pechtold naar Oekraïne. Ook heeft D66 gezegd - "er is bewegend beeld van" - dat ze de uitkomst van het Oekraïne-referendum zouden respecteren. En zo zijn er vast nog wel wat fragmenten te vinden.

Bottom-line: over Roos wordt een schadelijk / confronterend filmpje gemaakt, over Pechtold niet. Die zien we, samen met Buma, Rutte, Asscher, en Klaver gezellig babbelen met lieve kindjes.

De NPO is op zo'n moment niet alleen partijdig en gekleurd bezig, maar ook nog eens structureel bezig om partijen uit te schakelen.
pi_169212599
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Bij mij hetzelfde. Denk dat dit eerder in zijn voordeel werkt. De rechtse stemmer vertrouwt de NPO toch al niet.

Maar goed, het effect is klein, men vergeet snel, verkiezingen ook pas over twee werken.
En terecht. In die zelfde uitzending 2 totaal verschillende fragmenten tussen bijv. klaver en baudet achter elkaar.

Kijk ik zal nog eens benadrukken dat ik niets met figuren als roos, baudet of sterker nog wilders heb, maar het begint wel op te vallen zo. Ik ga nu haast mensen snappen die de media nu afvallen. Juist daarom sterkt dit mensen als baudet en roos die het over media/partij kartels hebben.
pi_169212602
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:41 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat weet ik zo net nog niet. Er bestaat in Nederland een grote onvrede richting de NPO. En de groep waar deze onvrede leeft, heeft dat vanavond weer bevestigd gezien.

We zagen een speciaal gemonteerd - dus vooraf bedacht - filmpje om Jan Roos te beschadigen. Op zich is er niks mis mee om politici te confronteren met hun eigen verleden en eigen uitspraken, maar dit gebeurt alleen bij Roos, niet bij Pechtold.

We zien geen filmpje met dubieuze opmerkingen van Pechtold. Zo herinner ik me dat Pechtold zich in zijn tijd als minister vrij laatdunkend heeft uitgelaten over politiek Den Haag; de exacte woorden weet ik niet meer, maar de politiek was zoiets als één grote slangenkuil. Verder was er het dubieuze reisje van Pechtold naar Oekraïne. Ook heeft D66 gezegd - "er is bewegend beeld van" - dat ze de uitkomst van het Oekraïne-referendum zouden respecteren. En zo zijn er vast nog wel wat fragmenten te vinden.

Bottom-line: over Roos wordt een schadelijk / confronterend filmpje gemaakt, over Pechtold niet. Die zien we, samen met Buma, Rutte, Asscher, en Klaver gezellig babbelen met lieve kindjes.

De NPO is op zo'n moment niet alleen partijdig en gekleurd bezig, maar ook nog eens structureel bezig om partijen uit te schakelen.
Helemaal eens.
pi_169212606
Voor de rechtse stemmers hebben we gelukkig nog sterren op het plein bij de TROS dus enig balans is er wel.
pi_169212608
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[ afbeelding ]

Jan Roos de homovriend.
Zijn normen en waarden gaan over groen met ballen erin.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_169212610
quote:
Vervelend hè, in een land met 50,1 procent niet-gelovigen dat je er af en toe iets van merkt dat een meerderheid van de bevolking niet-gelovig is.

Heb je enig idee hoe vaak ik als niet-gelovige ongewild met allerlei religieuze uitingen word geconfronteerd?
pi_169212613
quote:

[..]

_O_
(she/her)
pi_169212615
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nevermind, nee wel als het te opzichtig is vind ik als talkshowhost.
Andries Knevel en Tijs van den Brink zijn christelijk. Heel duidelijk en opzichtig. Moeten die ook maar onmiddellijk van de buis?
pi_169212617
quote:
Dat zie ik dan weer als pluspunt.
pi_169212631
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Vervelend hè, in een land met 50,1 procent niet-gelovigen dat je er af en toe iets van merkt dat een meerderheid van de bevolking niet-gelovig is.

Heb je enig idee hoe vaak ik als niet-gelovige ongewild met allerlei religieuze uitingen word geconfronteerd?
Nee, dat is het punt niet, ik vind pauw juist zeer fijn. Dit was gewoon iets waar ik me een paar keer aan stoorde, dat het niet nodig was om op dat moment zijn gast aan te vallen op zijn geloof maar pauw het toch deed.
pi_169212634
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Andries Knevel en Tijs van den Brink zijn christelijk. Heel duidelijk en opzichtig. Moeten die ook maar onmiddellijk van de buis?
Waar zeg ik dat pauw van de buis moet? Integendeel, bovendien ben ik zelf ook atheist.
pi_169212637
quote:

[..]

Maar toch verandert het weinig aan de situatie, mensen die Roos toch al niet mochten, zullen Roos nu niet sympathiek gaan vinden.

Roos heeft een hoop vrouw-onvriendelijke dingen gezegd en gedaan. Dat was al bekend en zal zijn populariteit ook niet vergroten.

Daarbij had Roos veel harder uit kunnen halen. Dat dit vooropgezet is. Dat Pechtold en andere lijsttrekkers een andere behandeling krijgen. Dat ze ook al continu Trump bashen in hun showtjes.

Kortom, Roos wint wel iets. Maar het is vrij weinig. Daarbij, verkiezingen pas over twee weken.
pi_169212646
Ha, :) denkje trouwens dat Pauw echt blowt?
pi_169212648
Valt me trouwens op dat ik weinig mensen erover hoor om op Roos te stemmen. Ook in dit topic niet. Hoor sommigen wel over FvD.

Waarschijnlijk geen zetels voor VNL en wel voor FvD.
pi_169212649
Jinek is pissed _O-
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_169212651
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:47 schreef possetje het volgende:
Ha, :) denkje trouwens dat Pauw echt blowt?
Waarom niet? Is toch heel normaal, doen zoveel mensen.
pi_169212654
Morgen weer MediacourantGoden erbij pakken. *O*
  woensdag 1 maart 2017 @ 00:48:44 #37
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169212656
Ik snap wel dat Jinek (semi) boos wordt. Ze wordt nogal van wat beticht.

#TeamJinek
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 1 maart 2017 @ 00:48:57 #38
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_169212661
VNL staat in bijna alle peilingen overigens op 0 zetels, maar Jan Roos heeft bij meerdere programma's van die zogenaamd politiek gekleurde NPO aan mogen schuiven.
pi_169212662
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:48 schreef richolio het volgende:

#TeamJinek
Jinek is een schandvlek.
  woensdag 1 maart 2017 @ 00:49:55 #40
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169212668
Hahahahaha

Wederom prachtig
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169212669
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:47 schreef luxerobots het volgende:
Valt me trouwens op dat ik weinig mensen erover hoor om op Roos te stemmen. Ook in dit topic niet. Hoor sommigen wel over FvD.

Baudet is nog best aantrekkelijk voor semi intellectuele studentjes, die doen het denk ik gewoon prima bij die doelgroep. Bovendien vinden veel mensen Jan Roos nu eenmaal een irritante vent, ook al zijn ze het wel eens met zijn opmerkingen voor islamisering en immigratie.
pi_169212676
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:48 schreef Heufd het volgende:
VNL staat in bijna alle peilingen overigens op 0 zetels, maar Jan Roos heeft bij meerdere programma's van die zogenaamd politiek gekleurde NPO aan mogen schuiven.
En hoe was zijn behandeling en hoe was die van meneer Pechtold.
pi_169212680
quote:

#TeamJinek
ze is ook niet objectief met haar daily Trump bash
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_169212683
Politiek draait ook teveel om poppetjes imho. Jan Roos mag niets over potenrammers zeggen want hij heeft in het verleden wel eens een grapje over homo's gemaakt, Rutte mag niets over bijstandsmoeders zeggen want hij heeft het niet zwaar, zo komen we nooit bij de inhoud en weet de burger van malligheid niet meer op wie hij nu moet stemmen dus het wordt Wilders maar.
pi_169212686
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:47 schreef luxerobots het volgende:

FvD gaat gewoon 3 zetels krijgen. *O*
VNL 0 :Y
  woensdag 1 maart 2017 @ 00:52:59 #46
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169212687
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:49 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Jinek is een schandvlek.
Je ziet aan haar (oprechte) reactie dat de betichting van Roos haar wat doet. Vind van Eva wat je wil, maar het is logisch dat ze er zo scherp tegenin gaat als ze als bevooroordeeld wordt weggezet.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

ze is ook niet objectief met haar daily Trump bash
Lol :') Dat doet Trump zelf. Dat is nou eenmaal een debiel
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169212693
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Politiek draait ook teveel om poppetjes imho. Jan Roos mag niets over potenrammers zeggen want hij heeft in het verleden wel eens een grapje over homo's gemaakt, Rutte mag niets over bijstandsmoeders zeggen want hij heeft het niet zwaar, zo komen we nooit bij de inhoud en weet de burger van malligheid niet meer op wie hij nu moet stemmen dus het wordt Wilders maar.
Media willen relletjes. Een show.

Het gaat helemaal niet om de inhoud. Ze openden met de peilingen, dat Rutte en Wilders bijna gelijk staan. Dat is kennelijk het belangrijkst.
pi_169212697
quote:

[..]

Nog een mooi voorbeeld was het late NOS journaal waar een fragment uit het interview met Kuzu bij Nieuwsuur werd getoond. In dat hele interview lag Kuzu zwaar onder vuur vanwege zijn dubieuze praktijken en die van zijn partij maar wat laat de NOS uitgerekend zien? Een quotje over dat discriminatie in Nederland zogenaamd een slang met meerdere koppen is en dat hij graag had gezien dat Wilders voor straf thee moest gaan inschenken in een Marokkaans theehuis.
pi_169212698
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:52 schreef richolio het volgende:

[..]

Je ziet aan haar (oprechte) reactie dat de betichting van Roos haar wat doet. Vind van Eva wat je wil, maar het is logisch dat ze er zo scherp tegenin gaat als ze als bevooroordeeld wordt weggezet.

[..]

Gelukkig was jinek dan ook totaal niet bevooroordeeld bezig. Je zou haast zeggen dat haar boze reactie een kleurbekenning was. Ze kreeg iig een boel kleur, net als roos die na dat filmpje zo rood werd als een tomaat.
pi_169212703
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:45 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Maar toch verandert het weinig aan de situatie, mensen die Roos toch al niet mochten, zullen Roos nu niet sympathiek gaan vinden.

Roos heeft een hoop vrouw-onvriendelijke dingen gezegd en gedaan. Dat was al bekend en zal zijn populariteit ook niet vergroten.

Daarbij had Roos veel harder uit kunnen halen. Dat dit vooropgezet is. Dat Pechtold en andere lijsttrekkers een andere behandeling krijgen. Dat ze ook al continu Trump bashen in hun showtjes.

Kortom, Roos wint wel iets. Maar het is vrij weinig. Daarbij, verkiezingen pas over twee weken.
Ik vraag me trouwens ook af wat homo's die in Amsterdam - de stad waar D66 de grootste partij is - in elkaar worden geslagen hebben aan het vrijblijvende gewauwel van Alexander Pechtold. Je ziet hem niet veel verder komen dan "Denk je dat ik het normaal vind dat twee mannen niet hand in hand over straat kunnen". Daar houdt het wel zo'n beetje op.

Wat betreft de compleet gefaalde integratie en de komst van steeds meer nieuwkomers die slecht integreren, draait D66 steeds om de brein heen. Ja, Pechtold roept wat dingen over Syriërs, zoals de taal leren. Maar alleen de taal leren is niet genoeg. De jongens die homo's in elkaar meppen spreken gewoon de Nederlandse taal.
pi_169212705
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:52 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

FvD gaat gewoon 3 zetels krijgen. *O*
VNL 0 :Y
Ik zit even hun standpunten te kijken en moet zeggen dat ik me daar wel erg in kan vinden. Is er iets tegen op die partij?
pi_169212712
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:52 schreef richolio het volgende:

[..]

Dat moet je dan rustig kunnen weerleggen als presentatrice.

quote:
Ik denk dat Trump minder dom is dan het beeld uit de media doet vermoeden.
pi_169212718
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vraag me trouwens ook af wat homo's die in Amsterdam - de stad waar D66 de grootste partij is - in elkaar worden geslagen hebben aan het vrijblijvende gewauwel van Alexander Pechtold. Je ziet hem niet veel verder komen dan "Denk je dat ik het normaal vind dat twee mannen niet hand in hand over straat kunnen". Daar houdt het wel zo'n beetje op.

Wat betreft de compleet gefaalde integratie en de komst van steeds meer nieuwkomers die slecht integreren, draait D66 steeds om de brein heen. Ja, Pechtold roept wat dingen over Syriërs, zoals de taal leren. Maar alleen de taal leren is niet genoeg. De jongens die homo's in elkaar meppen spreken gewoon de Nederlandse taal.
Probleem is ook dat het echt niet alleen maar jongens van een jaar of 16 a 24 van die achtergrond zijn die zo over homos (of bijv. joden zijn). Dit krijgen ze van huis uit mee.
  woensdag 1 maart 2017 @ 00:57:17 #54
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_169212728
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:51 schreef skysherrif het volgende:

[..]

En hoe was zijn behandeling en hoe was die van meneer Pechtold.
Vind dat Jan Roos juist uitgebreid te tijd krijgt om zijn verhaal te doen bij de NPO (Jinek&Pauw, Buitenhof, Nieuwsuur) als lijsttrekker van een partij die er niet toe doet.
pi_169212730
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:54 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik zit even hun standpunten te kijken en moet zeggen dat ik me daar wel erg in kan vinden. Is er iets tegen op die partij?
Alleen het bindendreferendun is een minpunt.
Hier mooi verwoord.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:28 schreef Maraca het volgende:
Thierry, als je meeleest :+ raadgevend referendum en minder EU? Nu vind ik het allemaal te drastisch. Ben zelf niet voor een bindend referendum. Niet omdat de burger dom is, maar omdat de burger niet over alle informatie beschikt. Dat zag je ook bij het Oekraïne referendum. Hoop onzin gaat de wereld in en op basis daarvan neemt men beslissingen. En een hoop geschreeuw, terwijl als er geen referendum was, niemand zich er druk over zou maken _O- Dan vind ik een raadgevend referendum toch wel fijner. Máár dan moet de regering wel verantwoording afleggen waarom ze afwijken van het volk als ze een andere koers nemen.

Toch spreekt de partij mij voor de rest wel aan. Zelfs Thierry :P Misschien dat ik wel op ze ga stemmen. Misschien wel goed om zo'n partij in de kamer te hebben :)
VKZ / [FVD] Forum voor Democratie
pi_169212731
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:57 schreef Heufd het volgende:

[..]

Vind dat Jan Roos juist uitgebreid te tijd krijgt om zijn verhaal te doen bij de NPO (Jinek&Pauw, Buitenhof, Nieuwsuur) als lijsttrekker van een partij die er niet toe doet.
Dat kan prima, dat zei je al, dat ging verder niet echt in op wat ik zei.
  woensdag 1 maart 2017 @ 00:58:01 #57
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169212736
Het is weer zover, elfletteraar is in zijn 'righteous indignation'-modus, hier wordt de komende uren dus ook niks zinnigs meer gezegd zonder vioolspel op de achtergrond
Laffe huichelaar
  woensdag 1 maart 2017 @ 00:58:44 #58
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169212742
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:55 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat moet je dan rustig kunnen weerleggen als presentatrice.

[..]

Ik denk dat Trump minder dom is dan het beeld uit de media doet vermoeden.
Eens met dat eerste. Neemt niet weg dat het een menselijke reactie is.

Maar dat tweede weet ik nog niet zo goed. De beste heer Trump doet wel erg zijn best lijkt het..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169212754
Ik had vorige week een goed topic gemaakt over homohaat, maar dat werd gesloten omdat ik zelf een grapje maakte over homo's. Ik was eventjes de Jan Roos van fok!.

NWS / Homoseksueel: 'Lieve premier, moet ik terug de kast in?'
pi_169212756
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:58 schreef timmmmm het volgende:
Het is weer zover, elfletteraar is in zijn 'righteous indignation'-modus, hier wordt de komende uren dus ook niks zinnigs meer gezegd zonder vioolspel op de achtergrond
Dat lijkt me sterk, als verwoed atheist.
pi_169212793

Bijschrift: En het bleef nog lang onrustig...
(she/her)
  woensdag 1 maart 2017 @ 01:04:01 #62
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169212794
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Komt hij weer met "een grapje over homo's" :'), nee, hij beledigt ze structureel, zoals moslims dat ook trachten te doen
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  woensdag 1 maart 2017 @ 01:04:17 #63
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169212797
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:00 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, als verwoed atheist.
Wat heeft dat dan in 's hemelsnaam met geloof te maken? Alleen omdat gelovigen de term wel eens gebruiken, maakt het dat niet ineens iets van het geloof hoor.

Hoewel gelovigen er wel ontzettend goed in zijn. De overeenkomst zit het hem er vooral in dat het fanaten zijn die 100% overtuigd zijn van het eigen gelijk
Laffe huichelaar
pi_169212801
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 1 maart 2017 @ 01:05:22 #65
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169212806
quote:

#TeamJinek
Man man de subjectiviteit straalde er weer eens vanaf.
Fade to Black
pi_169212813
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:03 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]

pi_169212820
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:04 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Aw als dat geen neuken wordt.
pi_169212823
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:06 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier ziet Eva er echt verschrikkelijk uit,
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 1 maart 2017 @ 01:09:14 #69
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169212836
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:06 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
R.I.P. De Sleeg ;(
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_169212841
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:04 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat heeft dat dan in 's hemelsnaam met geloof te maken? Alleen omdat gelovigen de term wel eens gebruiken, maakt het dat niet ineens iets van het geloof hoor.

Hoewel gelovigen er wel ontzettend goed in zijn. De overeenkomst zit het hem er vooral in dat het fanaten zijn die 100% overtuigd zijn van het eigen gelijk
Rustig, het was niet meer dan een grapje, vanwege het 2e wat je zegt.
pi_169212844
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:04 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt neuken
pi_169212852
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:07 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hier ziet Eva er echt verschrikkelijk uit,
Precies, gadverdamme.
pi_169212856
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:48 schreef Heufd het volgende:
Ik beschouw het als een plicht van de NPO om voldoende aandacht te besteden aan kleine partijen. Helaas zien we ook nu weer dat de media veel te sturend aanwezig zijn (even los van VNL). Alles wordt steeds platgeslagen en teruggebracht tot vragen als "wie wordt de grootste, wie wordt premier".

Sommige kleine partijen krijgen beperkte aandacht, andere partijen zie je helemaal NIET op tv. Terwijl ze wel degelijk op het stembiljet staat. De media zouden kiezers zo compleet mogelijk moeten informeren.

Neem ook Nieuwsuur: dertien politieke partijen worden belicht: vijf kleintjes (in hun optiek) en acht grote. Die kleintjes, zo zag ik in Nieuwsuur, zijn DENK, Partij voor de Dieren, 50PLUS, SGP en VNL. De grote partijen laten zich raden: VVD, PvdA, D66, CDA, GroenLinks, SP, ChristenUnie en de PVV (die niet zal komen opdagen).

Dat betekent dus geen aandacht voor Forum voor Democratie, Artikel 1, Nieuwe Wegen, de OndernemersPartij, de Vrijzinnige Partij, GeenPeil, de Piratenpartij, de Libertarische Partij en diverse andere partijen.

Een dergelijke schifting is in mijn ogen al partijdig en doet afbreuk aan de rol die de media zou moeten innemen.
pi_169212866
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Nog een mooi voorbeeld was het late NOS journaal waar een fragment uit het interview met Kuzu bij Nieuwsuur werd getoond. In dat hele interview lag Kuzu zwaar onder vuur vanwege zijn dubieuze praktijken en die van zijn partij maar wat laat de NOS uitgerekend zien? Een quotje over dat discriminatie in Nederland zogenaamd een slang met meerdere koppen is en dat hij graag had gezien dat Wilders voor straf thee moest gaan inschenken in een Marokkaans theehuis.
Precies. En zo wordt de mening van de kijker weer beïnvloed. Het programma Nieuwsuur trok maandag 606.000 kijkers, het late Journaal 695.000. Dus meer mensen zien die korte soundbyte dan er het kritische interview zien.
pi_169212867
Elfletterig, je bent echt een held.
(she/her)
pi_169212876
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:03 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]

Best denkbare reactie van Roos. Het leek hem sowieso allemaal weinig te deren. Ik zag op Twitter de tirade van Pechtold terug, trots gedeeld door Kees Verhoeven. Als Pechtold klaar is en zijn orgasme heeft gehad, zie je Roos gewoon stoïcijns naar Jinek en Pauw kijken, zo van: wat is de volgende vraag?

Edit, ik vergeet het belangrijkste te zeggen wat ik wilde zeggen :P (dom, dom)
Roos weet precies hoe de media werken. Hij was er jarenlang onderdeel van. Je brengt hem echt niet van zijn apropos. Dat hij achteraf met Jinek op de foto gaat en op deze manier de kou onmiddellijk uit de lucht haalt, toont dat eens te meer aan.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2017 01:20:08 ]
  woensdag 1 maart 2017 @ 01:18:29 #77
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169212880
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik beschouw het als een plicht van de NPO om voldoende aandacht te besteden aan kleine partijen. Helaas zien we ook nu weer dat de media veel te sturend aanwezig zijn (even los van VNL). Alles wordt steeds platgeslagen en teruggebracht tot vragen als "wie wordt de grootste, wie wordt premier".

Sommige kleine partijen krijgen beperkte aandacht, andere partijen zie je helemaal NIET op tv. Terwijl ze wel degelijk op het stembiljet staat. De media zouden kiezers zo compleet mogelijk moeten informeren.

Neem ook Nieuwsuur: dertien politieke partijen worden belicht: vijf kleintjes (in hun optiek) en acht grote. Die kleintjes, zo zag ik in Nieuwsuur, zijn DENK, Partij voor de Dieren, 50PLUS, SGP en VNL. De grote partijen laten zich raden: VVD, PvdA, D66, CDA, GroenLinks, SP, ChristenUnie en de PVV (die niet zal komen opdagen).

Dat betekent dus geen aandacht voor Forum voor Democratie, Artikel 1, Nieuwe Wegen, de OndernemersPartij, de Vrijzinnige Partij, GeenPeil, de Piratenpartij, de Libertarische Partij en diverse andere partijen.

Een dergelijke schifting is in mijn ogen al partijdig en doet afbreuk aan de rol die de media zou moeten innemen.
Ja ga jij lekker een uur naar een interview met mens en spirit kijken. Ik garandeer je echter dat er met jou dan nog max 100 mensen kijken en dat is allemaal familie en vrienden van mens danwel spirit.

De NPO maakt dan de verstandige keus de keuze die 99,999% van nederland maakt helderder te maken dan ie nu is ipv een partij uit te lichten waar nooit iemand op zal gaan stemmen. Dat is wat Nederland wil zien en dat is dus wat de publieke omroep doet.
Laffe huichelaar
pi_169212883
Moraal van het verhaal van de uitzending is dat je gewoon op gevestigde partijen moet stemmen anders krijg je gekkies die rare grapjes maken enzo, moet je niet willen.
pi_169212892
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:48 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Waarom niet? Is toch heel normaal, doen zoveel mensen.
Owww ja, alleen maar hij komt er niet en publiek voor uit? ( dat zou ik dan weer wel als wens hebben als ik zou blowen en op tv zou komen )
  woensdag 1 maart 2017 @ 01:20:28 #80
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169212896
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:18 schreef DrDentz het volgende:
Moraal van het verhaal van de uitzending is dat je gewoon op gevestigde partijen moet stemmen anders krijg je gekkies die rare grapjes maken enzo, moet je niet willen.
Laffe huichelaar
pi_169212900
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:15 schreef Fylax het volgende:
Elfletterig, je bent echt een held.
Jij bent een multitalent. Oh wacht, dat is je ondertitel...
pi_169212920
quote:
De VS had een voormalig B-acteur als president, had een beroemd bodybuilder en acteur als gouverneur van Californië, heeft momenteel een komiek als senator voor Minnesota en heeft onlangs een omstreden media-persoonlijkheid tot president verkozen...
pi_169212934
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:23 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De VS had een voormalig B-acteur als president, had een beroemd bodybuilder en acteur als gouverneur van Californië, heeft momenteel een komiek als senator voor Minnesota en heeft onlangs een omstreden media-persoonlijkheid tot president verkozen...
_O_
Mericaaaa
Fuck yeah!
  woensdag 1 maart 2017 @ 01:29:15 #84
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169212981
quote:

[..]

Zijn ze in California eigenlijk al weer een beetje opgekrabbeld na de teringzooi die Schwarzenegger ervan gemaakt heeft?
Laffe huichelaar
pi_169212983
quote:

[..]

Ja.. dat is de VS.. daar pakken ze de voetbal met hun handen..
pi_169213003
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja ga jij lekker een uur naar een interview met mens en spirit kijken. Ik garandeer je echter dat er met jou dan nog max 100 mensen kijken en dat is allemaal familie en vrienden van mens danwel spirit.

De NPO maakt dan de verstandige keus de keuze die 99,999% van nederland maakt helderder te maken dan ie nu is ipv een partij uit te lichten waar nooit iemand op zal gaan stemmen. Dat is wat Nederland wil zien en dat is dus wat de publieke omroep doet.
Er zijn 16 partijen die in alle 20 kieskringen meedoen en vier partijen die in 19 kieskringen meedoen (heel Nederland, uitgezonderd kieskring Bonaire). Deze twintig partijen zouden van de NPO voldoende media-aandacht moeten krijgen, allemaal.

20: VVD, PvdA, PVV, SP, CDA, D66, ChristenUnie, GroenLinks, SGP, Partij voor de Dieren, 50PLUS, OndernemersPartij, VNL, DENK, Nieuwe Wegen, Forum voor Democratie.
19: De Burger Beweging, Vrijzinnige Partij, GeenPeil, Piratenpartij.

Daarnaast zijn er nog wat partijen die in de meeste kieskringen meedoen, zoals Artikel 1 (18), Niet-Stemmers (16), Libertarische Partij (16) en Lokaal in de Kamer (16). Ook die partijen verdienen enige aandacht. Het is niet aan de media om te bepalen hoe groot de kans is dat die partijen veel stemmen halen. Het is aan de media - en zeker voor de NPO geldt dat - dat partijen een eerlijke kans krijgen om zichzelf voor het voetlicht te brengen.

Er zijn ook nog partijen die in veel minder kieskringen meedoen: StemNL (9), Jezus Leeft (7), MenS en Spirit (2) en de Vrije Democratische Partij (2). Het valt te billijken dat deze partijen nauwelijks landelijke aandacht krijgen; dat mogen de regionale omroepen in de betreffende kieskringen eventueel doen.

Overigens heeft RTL een kans gemist om aan kleinere partijen aandacht te besteden. Toen VVD en PVV het premiersdebat afzegden en het totale debat werd afgelast, had RTL moeten opteren voor een debat tussen kleinere partijen. Dat was zowel eerlijk als compleet geweest. Maar ja, de kijkcijfers zijn heilig bij de commerciëlen. Bij de NPO horen kijkcijfers niet heilig te zijn.
pi_169213024
Mijn god als je denkt dat de publieke zenders niet nog dieper kan gaan zinken, zet ik de TV aan op een herhaling van Eva en Pauw. Volgens mij was deze show een nog groter debacle dan de WK finale voetbal in 1974 Nederland - Duitsland ( 1-2 ). Echt alles was triest met wat ik zag. de gasten, de presentatoren, het publiek en het gaat maar door. Eva die niet boos is, maar wel idioot makkelijk op haar teentjes is getrapt, het publiek dat eenzijdig zit te juichten, Roos die wel of niet boos is. Pechtold die er een mislukte one man show van probeert te maken en dan de enige leuke gast die vervolgens geen tijd krijgt op het eind.

Is dit nu hoe Nederland zijn campagne wil voeren, het lijkt fucking Amerika wel. wat een eenzijdige bende krijgen we op de Nederlandse televisie voorgeschoteld. Noord-Koreaanse staatstelevisie, dat is wat Eva en Pauw is geworden.
pi_169213138
Dit deed me denken aan die uitzending van Pauw & Witteman waar de PNVD te gast was, gingen ze alleen maar hameren op dat punt over seks met minderjarigen en op de man spelen op Ad en Marthijn, terwijl de partij ook een goede zorgparagraaf had en economische plannen en aandacht voor het milieu etc. NPO pleegt karaktermoord op nieuwe partijtjes!
pi_169213139
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:36 schreef MakkieR het volgende:
Mijn god als je denkt dat de publieke zenders niet nog dieper kan gaan zinken, zet ik de TV aan op een herhaling van Eva en Pauw. Volgens mij was deze show een nog groter debacle dan de WK finale voetbal in 1974 Nederland - Duitsland ( 1-2 ). Echt alles was triest met wat ik zag. de gasten, de presentatoren, het publiek en het gaat maar door. Eva die niet boos is, maar wel idioot makkelijk op haar teentjes is getrapt, het publiek dat eenzijdig zit te juichten, Roos die wel of niet boos is. Pechtold die er een mislukte one man show van probeert te maken en dan de enige leuke gast die vervolgens geen tijd krijgt op het eind.

Is dit nu hoe Nederland zijn campagne wil voeren, het lijkt fucking Amerika wel. wat een eenzijdige bende krijgen we op de Nederlandse televisie voorgeschoteld. Noord-Koreaanse staatstelevisie, dat is wat Eva en Pauw is geworden.
Ssst, je maakt iedereen wakker.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  woensdag 1 maart 2017 @ 03:18:02 #90
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_169213260
quote:
Zonder expliciete toestemming van een vrouw haar borsten betasten is geen grap, maar aanranding.
pi_169213355
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
Jinek is pissed _O-
Jan Roos had wel gelijk, mevrouwtje Jinek is verre van objectief. En Pechtold van de jakhalzenpartij (de partij die wacht tot je dood gaat en ze dan een orgaan kunnen pakken) is zelf ook bijzonder hypocriet, een beetje de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Maar ik stem ook niet op Roos, en Eva kan van mij de spreekwoordelijk hoogste boom in :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_169213433
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 04:30 schreef TLC het volgende:
Jan Roos had wel gelijk, mevrouwtje Jinek is verre van objectief
ik vind niet dat je jinek de schuld moet geven, das toch meer een soort vredes duif? ( of patat duif of whatever ) , nee wat de zaal nog miste was een extra ingredient, een extra gast!
pi_169213435
quote:
Hoi it takes every kind of people to make whats life about!

en je bent toch niet jalouse op Pauw?

[ Bericht 19% gewijzigd door possetje op 01-03-2017 06:19:39 ]
pi_169213539
Het wás een politiek correct praatje op een bepaald moment, dus Roos had gelijk. Jinek onterecht uit de bocht gevlogen.
Verder hebben Jinek en de rest gelijk om Roos zijn uitspraken uit het verleden erbij te halen. Maar wat bewijst het? Het bewijst dat je een persoon met behoorlijk wat lef moeten hebben om de kwestie Westerse waarden in een praatprogramma serieus aan de orde te stellen. En wat zegt dat? Dat de rest te bang is. Je zou geen Jan Roos nodig moeten hebben, die ooit Rutte homo riep. Maar omdat niemand anders het doet, moet Jan Roos het doen.
Jinek is verder lekker scherp maar ze moet niet zo snel op teentjes getrapt zijn. Als iemand tegen je zegt dat je niet objectief bent, so what. Beetje meisjesachtig om daar zo voorspelbaar op te reageren.

Het lijkt wel of ze de weg op willen van: je mag niks meer zeggen, grapjes over homo's mag ook niet, maar ze in elkaar timmeren daar moeten we mee leren leven.

[ Bericht 12% gewijzigd door Loekie1 op 01-03-2017 07:19:58 ]
  woensdag 1 maart 2017 @ 07:22:53 #95
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169213571
Jinek verwijt Roos dat hij homo als scheldwoord gebruikt en heeft het nog geen 30 seconde later over "wijverige verwijten". :') Wijverig kan dus wel? Beledig je daar dan ook niet een bevolkingsgroep mee?
  woensdag 1 maart 2017 @ 07:38:06 #96
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169213622
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 07:13 schreef Loekie1 het volgende:
Het wás een politiek correct praatje op een bepaald moment, dus Roos had gelijk. Jinek onterecht uit de bocht gevlogen.
Verder hebben Jinek en de rest gelijk om Roos zijn uitspraken uit het verleden erbij te halen. Maar wat bewijst het? Het bewijst dat je een persoon met behoorlijk wat lef moeten hebben om de kwestie Westerse waarden in een praatprogramma serieus aan de orde te stellen. En wat zegt dat? Dat de rest te bang is. Je zou geen Jan Roos nodig moeten hebben, die ooit Rutte homo riep. Maar omdat niemand anders het doet, moet Jan Roos het doen.
Jinek is verder lekker scherp maar ze moet niet zo snel op teentjes getrapt zijn. Als iemand tegen je zegt dat je niet objectief bent, so what. Beetje meisjesachtig om daar zo voorspelbaar op te reageren.

Het lijkt wel of ze de weg op willen van: je mag niks meer zeggen, grapjes over homo's mag ook niet, maar ze in elkaar timmeren daar moeten we mee leren leven.
Er zat meer in. Roos had op haar uitnodiging in moeten gaan en verder uit moeten weiden over het gebrek aan objectiviteit bij Jinek en de rest van de NPO. Roos had dit natuurlijk ook lang van tevoren aan kunnen zien komen en had een verhaal klaar moeten hebben hoe zijn manier van omgang met mensen niet botst met zijn pleidooi voor westerse waarden.
pi_169213671
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 07:38 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Er zat meer in. Roos had op haar uitnodiging in moeten gaan en verder uit moeten weiden over het gebrek aan objectiviteit bij Jinek en de rest van de NPO. Roos had dit natuurlijk ook lang van tevoren aan kunnen zien komen en had een verhaal klaar moeten hebben hoe zijn manier van omgang met mensen niet botst met zijn pleidooi voor westerse waarden.
Voor Roos gemiste kans, hij wees niet op het verschil - blijkt steeds weer nodig - tussen grapjes en geweld. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat hij geen zin heeft om als een schoolmeester dat steeds te moeten uitleggen.
De normen en waardendiscussie gaat dan ook niet over woorden en smakeloze grappen, het gaat over geweld. Geweld tegen vrouwen, homo's, buschauffeurs, politieagenten, hulpverleners. Het gaat over brandstichtingen, over vernielingen. Over doodsbedreigingen.
De politici hebben het wel over fatsoen, fatsoen moet je doen, zo gedraag je je niet enzovoort, de mensen willen gewoon dat het geweld en de vernielzucht ophoudt, het vuurwerkbommen gooien naar agenten, ambulancemedewerkers die in hun werk belemmerd worden, buschauffeurs die het mes op de keel krijgen, het in de brand steken van auto's en gebouwen, het in elkaar slaan van homo's, het belagen van vrouwen, politici die met de dood bedreigd worden. De plofkraken waardoor mensen boven een geldautomaat hun leven niet zeker zijn. Mensen willen dat het ophoudt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Loekie1 op 01-03-2017 08:04:35 ]
pi_169213739
Volgens mij had Eva niet in de gaten dat Jan Roos in zijn voorgaande baan een nieuw soort journalistiek bedreef. Daarom zei Roos ook terecht dat hij geen echte journalist is maar een combinatie van satire en journalistiek. Het is als het beroep DJ, de een ziet dit als plaatjes aan elkaar vast praten ( Erik de Zwart ) en de ander ziet het als muziek in elkaar mixen ( Armin van Buuren ) Twee verschillende beroepen met dezelfde naam.
pi_169213752
Die Jan Roos he? Krijgt hij geen kramp in z'n kaken van het de hele tijd z'n kop in de plooi houden?
  woensdag 1 maart 2017 @ 08:11:02 #100
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_169213812
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 08:00 schreef MakkieR het volgende:
Volgens mij had Eva niet in de gaten dat Jan Roos in zijn voorgaande baan een nieuw soort journalistiek bedreef. Daarom zei Roos ook terecht dat hij geen echte journalist is maar een combinatie van satire en journalistiek. Het is als het beroep DJ, de een ziet dit als plaatjes aan elkaar vast praten ( Erik de Zwart ) en de ander ziet het als muziek in elkaar mixen ( Armin van Buuren ) Twee verschillende beroepen met dezelfde naam.
Het gaat niet om wat je bent maar om wat je doet, en Jan Roos is structureel schofterig, hufterig en arrogant en moet derhalve zijn muil houden over fatsoen. Te meer omdat hij zelf neer kijkt op o.a. vrouwen en homo's.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')