cocke, is dat als je coke van een lul af snuift?quote:
Of gewoon volop aan de cock. Wat zou kloppen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:30 schreef Karstman het volgende:
[..]
cocke, is dat als je coke van een lul af snuift?
Blijkt dus weer op een bepaalde manier nep nieuws te zijn denk ik meer.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:33 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Nu krijg je er toch een ander beeld van, hij daagt zelf uit met zijn roze haren en nichterige kleding.
Waar heb je deze pareltjes vandaan? Turkse versie van Nederland mijn Vaderland of zo?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:33 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Nu krijg je er toch een ander beeld van, hij daagt zelf uit met zijn roze haren en nichterige kleding.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:33 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb eerder het idee dat het hier om een junk en oplichter gaat die naar een andere wijk wil verhuizen om daar ze praktijken weer te kunnen voortzetten. Maar denk wellicht te slecht over de man.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:40 schreef MichaelScott het volgende:
Binnen nu en 10 jaar gewoon de realiteit.
Je kan niet ongeschaad respect hebben voor een respectloze cultuur. Benieuwd wanneer de eerste homo's hier van hoge gebouwen gegooid worden.
Ja, hij lijkt ziek. En dan doel ik niet op zijn homoseksualiteitquote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
Deze vent is 36?![]()
Mijn vader ziet er nog jonger uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |