cocke, is dat als je coke van een lul af snuift?quote:
Of gewoon volop aan de cock. Wat zou kloppen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:30 schreef Karstman het volgende:
[..]
cocke, is dat als je coke van een lul af snuift?
Blijkt dus weer op een bepaalde manier nep nieuws te zijn denk ik meer.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:33 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Nu krijg je er toch een ander beeld van, hij daagt zelf uit met zijn roze haren en nichterige kleding.
Waar heb je deze pareltjes vandaan? Turkse versie van Nederland mijn Vaderland of zo?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:33 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Nu krijg je er toch een ander beeld van, hij daagt zelf uit met zijn roze haren en nichterige kleding.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:33 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb eerder het idee dat het hier om een junk en oplichter gaat die naar een andere wijk wil verhuizen om daar ze praktijken weer te kunnen voortzetten. Maar denk wellicht te slecht over de man.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:40 schreef MichaelScott het volgende:
Binnen nu en 10 jaar gewoon de realiteit.
Je kan niet ongeschaad respect hebben voor een respectloze cultuur. Benieuwd wanneer de eerste homo's hier van hoge gebouwen gegooid worden.
Ja, hij lijkt ziek. En dan doel ik niet op zijn homoseksualiteitquote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
Deze vent is 36?![]()
Mijn vader ziet er nog jonger uit.
Oh inderdaad. Het moet wel onzin zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat het hier om een junk en oplichter gaat die naar een andere wijk wil verhuizen om daar ze praktijken weer te kunnen voortzetten. Maar denk wellicht te slecht over de man.
Aids, een junk of allebei.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
Deze vent is 36?![]()
Mijn vader ziet er nog jonger uit.
Leuk man. De naam van een Islamitische krijgsheer gebruiken als username. Ben je nu stoer ofzo?quote:
Als je het filmpje bekijkt op FB is dit de standaard reactie van iedereen met een moslim-naam. Niemand lijkt te geloven dat er echt geweld is tegen homo's vanuit hun kring.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat het hier om een junk en oplichter gaat die naar een andere wijk wil verhuizen om daar ze praktijken weer te kunnen voortzetten. Maar denk wellicht te slecht over de man.
Eerder heeft de Patrick in dit verhaal geen moslims nodig om zich zelf ellende te bezorgen zou ik zeggen. En waar heb ik de woorden tolerant in combinatie met het moslims gebruikt? Lezen is en blijft lastig.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh inderdaad. Het moet wel onzin zijn.![]()
Moslims zijn inderdaad heel tolerant tegenover homo´s.![]()
Laten we zeggen dat met de andere zaken die nu naar boven komen over de persoon Patrick in het filmpje men beter een ander voorbeeld voor intolerantie jegens homos's had kunnen kiezen. Denk daarbij aan het homo paar wat in Amsterdam in elkaar geslagen is bijvoorbeeld vrij recent. Nu gaat het gewoon om een oplichter waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je het filmpje bekijkt op FB is dit de standaard reactie van iedereen met een moslim-naam. Niemand lijkt te geloven dat er echt geweld is tegen homo's vanuit hun kring.
Keuze is al lang gemaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:01 schreef LXIV het volgende:
Sodomie en islamisme zijn niet te combineren. Nederland moet een keuze maken.
And not in the ass. Want dat mag dan weer niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Keuze is al lang gemaakt.
We are fucked.
Je bent zeker nog nooit in een islamitisch land geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:01 schreef LXIV het volgende:
Sodomie en islamisme zijn niet te combineren.
Daar kontneukt iedereen zich blij de dag door?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:04 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je bent zeker nog nooit in een islamitisch land geweest
Wie zal hij bedoelen met we?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:19 schreef DrDentz het volgende:
Dan vraag ik mij af: zijn we nog wel baas in eigen land?
Dan word ik liever inelkaar geslagen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:51 schreef DrDentz het volgende:
Waar zou je meer van oplopen, in elkaar geslagen worden door een groepje Marokkanen of een nacht onveilige seks met Patrick?
Er zijn anders geschriften die sodomie en dierenseks aanraden om van impotentie af te komen. Geschreven door islamitische geleerden. Dus waar heb jij het over.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:01 schreef LXIV het volgende:
Sodomie en islamisme zijn niet te combineren. Nederland moet een keuze maken.
Maar is dat dan weer wel geen junk bedelaar. Daar loopt dan de vedrgelijking weer een beetje mis.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:08 schreef luxerobots het volgende:
Rutte toont aan dat je prima premier kan worden als je nog in de kast zit.
Vooral in Afghanistan zijn ze niet vies van een minderjarig jongetje op z'n tijd. Dat was verboden onder de taliban.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar kontneukt iedereen zich blij de dag door?
De dominante christelijke Germaanse cultuur denk ik.quote:
Hm.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Vooral in Afghanistan zijn ze niet vies van een minderjarig jongetje op z'n tijd. Dat was verboden onder de taliban.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De dominante christelijke Germaanse cultuur denk ik.
Oke, wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]![]()
Het klinkt bijna nog triester dan die bewering inhoudelijk al is.
De meeste islamitische landen zijn niet islamistischquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:04 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je bent zeker nog nooit in een islamitisch land geweest
Man, reageer normaal of reageer gewoon niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is dieptrieste flauwekul. Een kleuter weet beter.
Nee, serieus. Het is een extreem domme opmerking.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Man, reageer normaal of reageer gewoon niet.
Je zou ook kunnen zeggen waarom je het een extreem domme opmerking vindt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, serieus. Het is een extreem domme opmerking.
Als je niet zeker weet of je het goed doet kan je het beter maar gewoon volledig verkeerd doenquote:
Ik ga je geen lesgeven. Moest je je basisschool maar afmaken, fucking christenmongooltje.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen waarom je het een extreem domme opmerking vindt.
In plaats daarvan geef je wat oneliners.
Fucking pannenkoek.
Beetje inlevingsvermogen is je vreemd als het niet om moslims gaat, he?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:21 schreef Megumi het volgende:
Wel een hoop gedoe om een junk die opzoek is naar een nieuwe woonwijk.
Ah, 'blaming the victim', een klassieker.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:21 schreef Megumi het volgende:
Wel een hoop gedoe om een junk die opzoek is naar een nieuwe woonwijk.
Rot op man, klapmongool.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ga je geen lesgeven. Moest je je basisschool maar afmaken, fucking christenmongooltje.
Wat bedoel je? Is Patrick ook nog een moslim?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Beetje inlevingsvermogen is je vreemd als het niet om moslims gaat, he?
Dat hoor ik nu ook al vijf jaar. Wanneer begint het nu een keer?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:14 schreef machtpen het volgende:
Over een paar jaar worden ze hier ook van flats afgegooid zoals het nu gaat.
O, het christenmongooltje is boos. Gevoelige plek, je gefaalde onderwijscarrière?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Rot op man, klapmongool.
Ga tegen iemand anders interessant doen.
Nee, dat is toch juist mijn punt?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:25 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Is Patrick ook nog een moslim?
Man ga weg met je valse aannames, achterlijk zielig figuur.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, het christenmongooltje is boos. Gevoelige plek, je gefaalde onderwijscarrière?
Ga toch bidden man. Trieste tokkie.
Dag christenmongooltje. Groetjes aan jezus.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Man ga weg met je valse aannames, achterlijk zielig figuur.
Patrick komt op mij gezien wat andere berichten niet over als de top knuffel homo van Nederland laten we dat dan maar zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee, dat is toch juist mijn punt?
Door stress van het leven als homoseksueel in een migrantenwijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:29 schreef Dven het volgende:
Heeft hij zo'n ingevallen kop door drugs, AIDS of een combinatie van deze twee?
Dus dan mag je hem in elkaar beuken?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Patrick komt op mij gezien wat andere berichten niet over als de top homo van Nederland laten we dat dan maar zeggen.
Dat is jou conclusie niet de mijne.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dus dan mag je hem in elkaar beuken?
Jouw*quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:31 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is jou conclusie niet de mijne.
Wat jij wil. Echt in elkaar geslagen ziet hij er trouwens niet uit in het filmpje.quote:
Maar hoe moet ik het dan zien? Wat is jouw logica?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:31 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is jou conclusie niet de mijne.
Klinkt inderdaad logischer dan drugs en AIDSquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Door stress van het leven als homoseksueel in een migrantenwijk.
Ook mensen die drugs gebruiken en AIDS hebben kun je in hun waarde laten.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad logischer dan drugs en AIDS
Uiteraard. Ik geef dan ook slechts aan dat hij een nogal uitgeleefde kop heeft. Dat is een constatering. Geen waardeoordel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ook mensen die drugs gebruiken en AIDS hebben kun je in hun waarde laten.
Zo'n kop krijg je niet van een gezond bestaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:35 schreef Jigzoz het volgende:
Wacht even. Hoe wisten we ook alweer dat deze man AIDS heeft en drugs gebruikt?
Leuk, maar niet relevant verder.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik geef dan ook slechts aan dat hij een nogal uitgeleefde kop heeft. Dat is een constatering. Geen waardeoordel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |