Grafiek komt van een onderzoek dat is ingesteld door Linda Voortman (GLquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Eigenlijk zegt je boerenverstand dit ook gewoon.
Misschien dadelijk. Ik zit nog mobiel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:38 schreef scrupuleus het volgende:
Lans post eens paar tieten, het gaat hier nergens over.
Ach wanneer schat je iets goed of slecht in, je kan alles op zoveel manieren interpreteren.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen zijn namelijk hondsberoerd in dingen goed beredeneren/inschatten.
(Daarom zijn referenda ook zo'n slecht idee)
Dat is hem wel aangepraat ja. Inmiddels hoor je al paniekige scheldtirrades als er maar 6 wc-rollen op het toilet staan, stel je voor dat je een 7de nodig hebt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil hij zelf niet gewoon langzaam weer aan de slag?
Ik wist wel dat je het hart op de juiste plek hebt..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Grafiek komt van een onderzoek dat is ingesteld door Linda Voortman (GL)
Waarom zou een werkgever een goed functionerende werknemer eruit trappen? En dan nog steeds: waarom moet een ondernemer boeten voor jouw ziekte?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een hele onzekere baan omdat je er uit wordt getrapt als ze je niet meer nodig hebben of ziek raakt lijkt me ook niet bevorderlijk.
Het belangrijkste motief van de meeste bedrijven is winst maken, daarnaast vinden veel mensen hun werk leuk en hebben soms zelfs nog een sociaal-maatschappelijke motivatie. Ik zou prima als consultant kunnen werken, ook voor mij zelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat weet jij af van goed functionerende bedrijven en hun motieven? Jij belichaamt zowat alles wat het tegenovergestelde van ondernemingsgezindheid is als ik je zo hoor praten.
Heb je hier een bron van?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
, daarnaast vinden veel mensen hun werk leuk
Het is wel echt een nachtmerrie voor jou ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet...
Wat een totale gek.
was wel geinig hoor.quote:
Dan moet hij ermee stoppen als het te erg wordt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is hem wel aangepraat ja. Inmiddels hoor je al paniekige scheldtirrades als er maar 6 wc-rollen op het toilet staan, stel je voor dat je een 7de nodig hebt.
Ik heb een enorm respect voor Polen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je die statistieken ziet.
Wat zijn Polen toch goed he.
Ik mag hopen dat je haar al stiekem gevingerd hebt?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik snap je punt, verder heb ik er ook niet echt een mening over. Weer wat geleerd op de foks.
In ander nieuws: mijn vriendin ligt al sinds 5 uur vanmiddag te slapen
Omdat anders mensen in het ergste geval door zouden moeten werken bij ziekte.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou een werkgever een goed functionerende werknemer eruit trappen? En dan nog steeds: waarom moet een ondernemer boeten voor jouw ziekte?
Ik ook.. Ze hebben een groot hart.. Het zou alleen uitgekookt op hun rug moeten hangen..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een enorm respect voor Polen.
ja bazar is prima he?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was wel geinig hoor.
had nog gegeten bij bazar
te lang getafeld en vlucht gemist.
Veel mensen leven toch vooral toe naar het weekend als ze met hun werk bezig zijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het belangrijkste motief van de meeste bedrijven is winst maken, daarnaast vinden veel mensen hun werk leuk en hebben soms zelfs nog een sociaal-maatschappelijke motivatie. Ik zou prima als consultant kunnen werken, ook voor mij zelf.
Polen hebben echte ondernemingsdrang.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een enorm respect voor Polen.
Nou nou, je hebt ook ziektes die ontstaan door het werk he? Maar dat het MKB zo lang moet opdraaien vind ik belachelijk. Vooral omdat je na die twee jaar ziekte alsnog de transitievergoeding moet vergoeden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou een werkgever een goed functionerende werknemer eruit trappen? En dan nog steeds: waarom moet een ondernemer boeten voor jouw ziekte?
eerst even mijn nagels knippenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je haar al stiekem gevingerd hebt?
Bleef je toen een nachtje in Rotterdam?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was wel geinig hoor.
had nog gegeten bij bazar
te lang getafeld en vlucht gemist.
Welk percentage van de Polen werkt in de land- en tuinbouw?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boerenverstand klopt alleen zelden.
Nee, om laten boeken naar de laatste vlucht.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bleef je toen een nachtje in Rotterdam?
Dit gaat over ondernemers he, die hebben niet altijd tijd om weekend te vieren.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel mensen leven toch vooral toe naar het weekend als ze met hun werk bezig zijn?
Geen idee. In Polen of waar?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welk percentage van de Polen werkt in de land- en tuinbouw?
Nee oké dan moet je het werk wel leuk vinden jaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit gaat over ondernemers he, die hebben niet altijd tijd om weekend te vieren.
Daar denkt mijn vader na een burn out wel anders over (is ondernemer).quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit gaat over ondernemers he, die hebben niet altijd tijd om weekend te vieren.
M.a.w. zou dit onderzoek door de VVD aangevraagd zijn dan was het effect op de werkgelegenheid -4% geweest ofzo.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Grafiek komt van een onderzoek dat is ingesteld door Linda Voortman (GL)
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:49 schreef Befbekje het volgende:
Zug nach Pankow.. Einsteigen, bitte..
Als je als ondernemer dagelijks met de pest in je lijf aan de slag gaat doe je echt iets verkeerd. Kapo komt een beetje zo over.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee oké dan moet je het werk wel leuk vinden ja
Nee want het is uitgevoerd door het CPB.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M.a.w. zou dit onderzoek door de VVD aangevraagd zijn dan was het effect op de werkgelegenheid -4% geweest ofzo.
Zijn personeel zal wel gebaald hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daar denkt mijn vader na een burn out wel anders over (is ondernemer).
De belangrijkste reden voor mensen om te gaan werken is ook winst. Veel bedrijven hebben ook een sociaal-maatschappelijke motivatie. Probeer jij maar eens sociaal-maatschappelijk te zijn zonder een euro in je zak.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het belangrijkste motief van de meeste bedrijven is winst maken, daarnaast vinden veel mensen hun werk leuk en hebben soms zelfs nog een sociaal-maatschappelijke motivatie. Ik zou prima als consultant kunnen werken, ook voor mij zelf.
Ja, want er mist gelijk een boel sturing. Geen overheidonderneming dus er is ook maar daadwerkelijk een manager. Heeft uiteindelijk een externe bestuurder moeten inhuren om het bedrijf nog een beetje te kunnen redden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn personeel zal wel gebaald hebben.
Ik ga er mee stoppen. Zonde van mijn tijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat anders mensen in het ergste geval door zouden moeten werken bij ziekte.
wat een rare heupen.quote:
Dan kan je er beter mee stoppen, al kan de sleur van altijd hetzelfde werk wel gaan vervelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je als ondernemer dagelijks met de pest in je lijf aan de slag gaat doe je echt iets verkeerd. Kapo komt een beetje zo over.
Volgens mij zit zeker 70% van de mensen met frisse tegenzin op hun werk. En van de overige 30% maakt 25% zichzelf wijs dat ze dit oprecht leuk vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel mensen leven toch vooral toe naar het weekend als ze met hun werk bezig zijn?
Dat zie ik eerlijk gezegd niet zo goed. Die vrouw staat er voor.quote:
En een deel maakt zichzelf wijs dat ze met hard werken rijk kunnen worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij zit zeker 70% van de mensen met frisse tegenzin op hun werk. En van de overige 30% maakt 25% zichzelf wijs dat ze dit oprecht leuk vinden.
Dat vind ik een ander verhaal. Daar heb je als werkgever verantwoordelijkheid voor te dragen, maar dat is dan ook logisch.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou nou, je hebt ook ziektes die ontstaan door het werk he? Maar dat het MKB zo lang moet opdraaien vind ik belachelijk. Vooral omdat je na die twee jaar ziekte alsnog de transitievergoeding moet vergoeden.
En gaan vervolgens VVD stemmen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En een deel maakt zichzelf wijs dat ze met hard werken rijk kunnen worden.
Klopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En gaan vervolgens VVD stemmen.
Veel ondernemers doen iets omdat ze passie voor zichzelf en dus het ondernemen hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is een sterk vermoeden. Veel ondernemers doen iets omdat ze passie voor het vak hebben.
Ik ken alleen Xavier Nando, maar dat is dan weer geen rap denk ik zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:56 schreef Befbekje het volgende:
Slechte Duitse rap voor jullie dinsdagavond.. Hoewel funky, dat wel..
Check Marsimotoquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ken alleen Xavier Nando, maar dat is dan weer geen rap denk ik zo.
ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:58 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Geen punt.. Als je 't maar verstaat..
Mijn vader was voor zichzelf begonnen omdat het bedrijf werd overgenomen door een groot concern. Heeft op dat bepaalde vlak dat ene bedrijf inmiddels ingehaald.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel ondernemers doen iets omdat ze passie voor zichzelf en dus het ondernemen hebben.
Ik wel. Wat wil je weten?quote:
Ik ben het hier wel mee eens, alhoewel ik Duits nog wel een beetje kan begrijpen dankzij school. Alleen niet spreken uiteraard.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel.
Maar op school leer je geen talen.
Ik spreek goed Duits vanwege mijn opa.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens, alhoewel ik Duits nog wel een beetje kan begrijpen dankzij school. Alleen niet spreken uiteraard.
Parkeergarages toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn vader was voor zichzelf begonnen omdat het bedrijf werd overgenomen door een groot concern. Heeft op dat bepaalde vlak dat ene bedrijf inmiddels ingehaald.
Was 'ie nazi?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik spreek goed Duits vanwege mijn opa.
Ik spreek nog niet eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik spreek goed Duits vanwege mijn opa.
Geloof ik niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik spreek nog niet eens fatsoenlijk Nederlands.
toegangscontrole. Gaat nu wel lekker met meer ict toepassingen, al lopen bepaalde fabrikanten nog verschrikkelijk achter.quote:
Je suis m'appellequote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb alleen wel redelijk wat Frans geleerd door mijn laatste 2 jaar op een Britse school.
Ik ben echt verschrikkelijk slecht in Frans.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je suis m'appelle
Ik ben heet
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je suis m'appelle
Ik ben heet
Mooie taal.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben echt verschrikkelijk slecht in Frans.
Bizar he.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
Wilde even kijken of Sportfreunde Lotte al had gewonnen, blijkt het uit te zijn gesteld vanwege sneeuwval.
Ik versta er geen kut van, gaat mij ook te snel al dat tutti frutti gebrabbel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben echt verschrikkelijk slecht in Frans.
bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga volgende keer naar koh kut
Chauvinistisch kut volk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer dat Frankrijk zo'n schijtland is
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:04 schreef Befbekje het volgende:
Op deze twee meiden fap ik regelmatig..
Een van de minste landen van Europa.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is daar mis mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Chauvinistisch kut volk.
Eens kom alleen maar kankerlijers tegen uit Frankrijkquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Prachtig land, alleen jammer van de mensen daar.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |