Inderdaad ziek dat men daar zo veel tijd aan besteed. Pechtold tussen de moslimextremisten shoppen kost hooguit een paar minuten.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:28 schreef freako het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)-carnavalswagen-ziek
.
http://www.omroepwest.nl/(...)rgelijken-met-Hitlerquote:Geert Wilders laat zich niet langer vergelijken met Hitler, het fascisme of zich in verband brengen met de Tweede Wereldoorlog. Mensen die hem voortaan op deze manier bejegenen, staat een civielrechtelijke procedure te wachten met als eis dat zij hun woorden terugnemen en excuses aanbieden. Dat zei de politicus vrijdag tegen Omroep West.
‘Ik laat me niet meer beledigen en de volgende die dat doet, heeft een heel groot probleem’, zei Wilders.
Dat is niet echt nieuw, dat doet Wilders al sinds dag een min of meer.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)rgelijken-met-Hitler
Geertje heeft ineens niet zo veel meer met vrijheid van meningsuiting als het over hemzelf gaat. Gelukkig doet de beste man toch nooit wat hij zegt.
Whahaha, loser.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geertje heeft ineens niet zo veel meer met vrijheid van meningsuiting als het over hemzelf gaat. Gelukkig doet de beste man toch nooit wat hij zegt.
Nuancering: hij vertoont kenmerken van een fascist maar hij is zelf geen fascist denk ik.quote:
Ah, censuur. De volgende stap zijn uniformen voor de PVV-fractie?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hey hoi, het ging daarstraks even over je. Men vroeg zich af wat je van de huidige tendenzen vindt.quote:
Je kunt Geert met zichzelf laten discussiëren met oude quotes.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:39 schreef freako het volgende:
[..]
Ah, censuur. De volgende stap zijn uniformen voor de PVV-fractie?
Hoi! Tijdje geleden.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hey hoi, het ging daarstraks even over je. Men vroeg zich af wat je van de huidige tendenzen vindt.
Maar nog zo actueelquote:
Het is ook eng, maar toch vind ik het spijtig dat we je nog maar zo weinig zien. Ja, het is een golf die over de halve wereld gaat, en daar kan ik ook geen verklaring voor vinden. Wel denk ik met jou dat het populisme minder populair kan worden als Trump maar goed de fout in gaat. Ik vind het goed van je dat je je uitspreekt.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoi! Tijdje geleden.Vreselijk eng en daardoor vermijd ik liever ook discussies online. Juist vanwege deze tijden heb ik me wel beseft dat het goed is om me uit te spreken tegen al die verdeeldheid en angst die wordt gezaaid (maar dan liever in de echte wereld). Voorbeelden daarvan in DM.
Wat zo raar lijkt, is dat het fenomeen internationaal lijkt te zijn. Dan vraag ik me af: "Waarom is er plots een internationale tendens hier naartoe?"
We zullen zien... Als Trump het heel erg gaat verknallen heeft het misschien een averechts effect op de populariteit van andere rechtspopulisten. In Duitsland is de sociaaldemocratie linkser geworden en zie je dat daardoor veel AfD'ers naar de sociaaldemocraten overstappen. Ook heeft die uitspraak over de holocaust veel zetels in de peilingen gekost.
Het laat zich moeilijk voorspellen. Het enige wat we kunnen doen is ons uitspreken en in actie komen!
Nationaalpopulisme is de nieuwe incarnatie van het fascisme. Dat maakt Geert Wilders een fascist.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nuancering: hij vertoont kenmerken van een fascist maar hij is zelf geen fascist denk ik.
Welnee, zo dom zijn de mensen niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:53 schreef Perrin het volgende:
Als Trump de mist in gaat, komt de volgende die nog erger is
Kan het dan erger?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:53 schreef Perrin het volgende:
Als Trump de mist in gaat, komt de volgende die nog erger is
Zelfs als je gelijk hebt is dit wel zo tering vermoeiend hè. Je bent een overslaande langspeelplaat. Je hoeft toch niet elk topic hetzelfde punt te maken godverdomme.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nationaalpopulisme is de nieuwe incarnatie van het fascisme. Dat maakt Geert Wilders een fascist.
Sue me maar, peroxidekop.
Jij ook, mafklapper. Reageer dan niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfs als je gelijk hebt is dit wel zo tering vermoeiend hè. Je bent een overslaande langspeelplaat. Je hoeft toch niet elk topic hetzelfde punt te maken godverdomme.
Nationaalpopulisme dekt wel de lading denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nationaalpopulisme is de nieuwe incarnatie van het fascisme. Dat maakt Geert Wilders een fascist.
Sue me maar, peroxidekop.
Je verneukt eigenhandig de SC en ik zeg er lang niet elke keer wat van want dan had ik daar een dagtaak aan.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ook, mafklapper. Reageer dan niet.
Er zijn er ook nu nog wel meer die erger zijn. Maar ik kan me niet voorstellen dat de westerse wereld onvervalste tirannen en dictators accepteert.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Hitler was nog wel erger. Maar die hebben we al gehad.
Remlof is een haatzaaiende en bittere man die meer kwaad doet dan de gemiddelde PVV'er. Die roepen ten minste niet de hele dag door.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:57 schreef robin007bond het volgende:
En lief zijn voor elkaar mensen. Remlof maakt zich grote zorgen om de wereld en dat lijkt me terecht. Misschien dat hij het niet echt goed verwoordt of iets te fel is daarin, maar geen reden om zo boos te worden.
Jij snapt fora nog niet helemaal geloof ik. Als het je niet bevalt hier ga je toch lekker feestboeken of twitteren?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je verneukt eigenhandig de SC en ik zeg er lang niet elke keer wat van want dan had ik daar een dagtaak aan.
Welnee. Als je dat denkt dan lees je hem echt verkeerdquote:Op maandag 27 februari 2017 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Remlof is een haatzaaiende en bittere man die meer kwaad doet dan de gemiddelde PVV'er. Die roepen ten minste niet de hele dag door.
Zal ik anders nog even twintig posts met het woord fascist bij elkaar zoeken van de afgelopen weken? Ik lees alleen maar haat en geen enkel debat of conversatie meer.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Als je dat denkt dan lees je hem echt verkeerd
De laatste dagen gaat het weer prima. En ik heb niet zoveel problemen met dat woord.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal ik anders nog even twintig posts met het woord fascist bij elkaar zoeken van de afgelopen weken?
Dan zou ik alle leuke mensen uit deze SC moeten missen, dat zou jammer zijn.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij snapt fora nog niet helemaal geloof ik. Als het je niet bevalt hier ga je toch lekker feestboeken of twitteren?
Ik heb ook niet zo veel moeite met het woord tyfuslijer maar als er hier een user is die Wilders tien keer per dag een tyfuslijer noemt gaat het me de keel uithangen.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
De laatste dagen gaat het weer prima. En ik heb niet zoveel problemen met dat woord.
Je hoeft er toch ook niet zo geprikkeld door te raken? Remlof heeft er een andere mening over dan jij maar verder is er toch geen reden tot ruzie?quote:Op maandag 27 februari 2017 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal ik anders nog even twintig posts met het woord fascist bij elkaar zoeken van de afgelopen weken? Ik lees alleen maar haat en geen enkel debat of conversatie meer.
Er is toch ook geen ruzie? Ik trek me inderdaad te veel aan van het forum, wordt aan gewerkt.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hoeft er toch ook niet zo geprikkeld door te raken? Remlof heeft er een andere mening over dan jij maar verder is er toch geen reden tot ruzie?
Je zit dan ook in de slowchat mallerd.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal ik anders nog even twintig posts met het woord fascist bij elkaar zoeken van de afgelopen weken? Ik lees alleen maar haat en geen enkel debat of conversatie meer.
Zeik dan niet zo eikel, je lijkt wel een klagende napi die alles kut vindt.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zou ik alle leuke mensen uit deze SC moeten missen, dat zou jammer zijn.
Ik vond het maar een schreeuwerig gedoetje.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Ben DWDD maar aan het terugkijken. Ga hier sowieso spijt van krijgen.
Ik had het vanavond nog over jou.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nuancering: hij vertoont kenmerken van een fascist maar hij is zelf geen fascist denk ik.
Nogal ja!quote:Op maandag 27 februari 2017 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het maar een schreeuwerig gedoetje.
Ik zie nou pas dat het een bericht uit 2014 is. Is er al iemand aangeklaagd?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vertel.quote:
quote:Op
maandag 27 februari 2017 20:57 schreef robin007bond het volgende:
En lief zijn voor elkaar mensen. Remlof maakt zich grote zorgen om de wereld en dat lijkt me terecht. Misschien dat hij het niet echt goed verwoordt of iets te fel is daarin, maar geen reden om zo boos te worden.
Doe je nou een Mark Ruttetje?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij snapt fora nog niet helemaal geloof ik. Als het je niet bevalt hier ga je toch lekker feestboeken of twitteren?
Heuijj.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zou ik alle leuke mensen uit deze SC moeten missen, dat zou jammer zijn.
Ik moest spontaan lachen toen ik Pokkelmans voor het eerst zag.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:10 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik ben echt bang om Pokkel ooit in het echt te zien. Pokkel is voor mij gewoon de persoon in zijn avatar. Iemand anders kan hij niet zijn.
Tem vond de ontwikkelingen eng en heftig, dus vroeg me af hoe het nu voor jou wel niet zou zijn.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vertel.Hoe gaat het trouwens met je?
Probleem, dan valt hij niet te onderscheiden van een marrokaan.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:59 schreef Falco het volgende:
Heb even het veiligheidsblad van waterperoxide opgezocht: http://www.peroxychem.com(...)ogen_Peroxide_NL.pdf
Geertje zal dit product vast wel in een lagere concentratie gebruiken in zijn haar, maar bij de gevarenaanduidingen (pagina 2) lees ik dit:
H302 - Schadelijk bij inslikken
H315 - Veroorzaakt huidirritatie
H318 - Veroorzaakt ernstig oogletsel
H335 - Kan irritatie van de luchtwegen veroorzaken
H412 - Schadelijk voor in het water levende organismen, met langdurige gevolgen
Hij moet gewoon stoppen met dat domme blonderen van zijn haar
Ja, met mij persoonlijk gaat het heel goed! Helaas in de wereld wat minder dus.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tem vond de ontwikkelingen eng en heftig, dus vroeg me af hoe het nu voor jou wel niet zou zijn.
Maar chill man! Gezond en gelukkig.Jij ook, ondanks alles?
Is toch weer 100% van ons twee waar het goed gaat dus. Je moet ergens beginnen he. Straalt vanzelf op de wereld af.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, met mij persoonlijk gaat het heel goed! Helaas in de wereld wat minder dus.
Wel mooi dat het ook goed met jou gaat.
Ja, net als bij Jomanda.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is toch weer 100% van ons twee waar het goed gaat dus. Je moet ergens beginnen he. Straalt vanzelf op de wereld af.
Nou, er is wel flink wat meer nodig.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is toch weer 100% van ons twee waar het goed gaat dus. Je moet ergens beginnen he. Straalt vanzelf op de wereld af.
Jazeker, ga een dag of acht campagne voeren.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, er is wel flink wat meer nodig.
Doe je trouwens mee met de verkiezingscampagne? Mag trouwens ook in DM als je dat liever prive houdt.
Tof!quote:Op maandag 27 februari 2017 21:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jazeker, ga een dag of acht campagne voeren.
Kunnen wij het helpen dat hij demente trekjes heeft. Ik maak me meer zorgen over de boekhouding van de ECB dan welke ras-populist dan ook.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:57 schreef robin007bond het volgende:
200+ kilo he? Of juist onder de 50.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moest spontaan lachen toen ik Pokkelmans voor het eerst zag.
Heeft dat invloed op je stemgedrag in de verkiezingen?quote:Op maandag 27 februari 2017 21:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kunnen wij het helpen dat hij demente trekjes heeft. Ik maak me meer zorgen over de boekhouding van de ECB dan welke populist dan ook.
Deels wel ja (Best veel eigenlijk), heeft meer te maken of iemand echt kritisch kan en wil nadenken.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heeft dat invloed op je stemgedrag in de verkiezingen?
Sowieso heeft Wilders zich als buitenlander niet te bemoeien met wat hier in Duitsland op de lokale omroep te zien is. Net zo min als pakweg Erdogan.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2017 21:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik moest spontaan lachen toen ik Pokkelmans voor het eerst zag.
Heel eerlijk gezegd vind ik die van D66 ook niet goed. Door te benadrukken dat wat het beste is niet altijd het populairst is speel je juist de populisten in de kaart. Dan zeg je namelijk dat ze namens "het volk" spreken terwijl dat juist niet zo is!quote:Op maandag 27 februari 2017 21:44 schreef Kaas- het volgende:
Huh?
Ik dacht aldoor dat het een grapje was op FOK! maar zie net tussen de bedrijven door van VI die VVD-reclame en hun slogan is dus serieus gewoon "Normaal. Doen.". Man man man, wat slecht.
Wist ik ook nietquote:Op maandag 27 februari 2017 21:44 schreef Kaas- het volgende:
Huh?
Ik dacht aldoor dat het een grapje was op FOK! maar zie net tussen de bedrijven door van VI die VVD-reclame en hun slogan is dus serieus gewoon "Normaal. Doen.". Man man man, wat slecht.
Wat is volgens jou de slogan van D66 dan? Ik herken het niet namelijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik die van D66 ook niet goed. Door te benadrukken dat wat het beste is niet altijd het populairst is speel je juist de populisten in de kaart. Dan zeg je namelijk dat ze namens "het volk" spreken terwijl dat juist niet zo is!
Was geen slogan, maar dat zei Pechtold in het verkiezingsspotje.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de slogan van D66 dan? Ik herken het niet namelijk.
Waarvan akte.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
niets een toe te voegen viese vuile pleuris tering haatzaaiers zijn het
de nazi groep van de 21ste eeuw
Ah. Vind het wel een mooi spotje.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Was geen slogan, maar dat zei Pechtold in het verkiezingsspotje.
Discriminatie!!quote:Op maandag 27 februari 2017 20:34 schreef remlof het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, behalve blonde fascisten.
[ afbeelding ]
Oh, dat valt wel tegen dan, ik zie altijd zo'n type zoals in z'n UI voor me en dan met een paar van die stoere leren boeren laarzen.quote:
Dat is John Cleese.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:55 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Discriminatie!!
Btw, wie is die meneer helemaal rechts?![]()
quote:Op maandag 27 februari 2017 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel tegen dan, ik zie altijd zo'n type zoals in z'n UI voor me en dan met een paar van die stoere leren boeren laarzen.
Die irritatie aan de luchtwegen hoor je er in ieder geval duidelijk aan af.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:59 schreef Falco het volgende:
Heb even het veiligheidsblad van waterperoxide opgezocht: http://www.peroxychem.com(...)ogen_Peroxide_NL.pdf
Geertje zal dit product vast wel in een lagere concentratie gebruiken in zijn haar, maar bij de gevarenaanduidingen (pagina 2) lees ik dit:
H302 - Schadelijk bij inslikken
H315 - Veroorzaakt huidirritatie
H318 - Veroorzaakt ernstig oogletsel
H335 - Kan irritatie van de luchtwegen veroorzaken
H412 - Schadelijk voor in het water levende organismen, met langdurige gevolgen
Hij moet gewoon stoppen met dat domme blonderen van zijn haar
Oh, die is leuk!quote:
Ja, Geert, Pen en Donald ook ofzo.quote:
Eens.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
niets een toe te voegen viese vuile pleuris tering haatzaaiers zijn het
de nazi groep van de 21ste eeuw
Da's meer een typisch Amerikaanse situatie, als iedereen een hoog salaris heeft word gewoon alles in dat gebied duurder. Wie wil er nou niet een graantje meepikken?quote:Op maandag 27 februari 2017 22:26 schreef Monolith het volgende:
Blijft toch een bizar wereldje dat Silicon valley:
https://www.theguardian.c(...)eling-poor?CMP=fb_gu
Ik zit met de broek op de knieën maar luister niet echt naar de onzin die ze uitkraamt.quote:Op maandag 27 februari 2017 22:31 schreef Kaas- het volgende:
Haha. Kijkt iemand Nieuwsuur? Moest keihard lachen om Thieme. Heerlijk interview.
Interviewer: "met dit plan raakt u 235.000 banen kwijt in Nederland"quote:Op maandag 27 februari 2017 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit met de broek op de knieën maar luister niet echt naar de onzin die ze uitkraamt.
Oh ja, dat was wel grappigquote:Op maandag 27 februari 2017 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Interviewer: "met dit plan raakt u 235.000 banen kwijt in Nederland"
Thieme (PvdD): "dat kunt u helemaal niet stellen, want wij hebben ons programma niet door laten rekenen door het CPB"
Geweldig.
Yup, prima informatief.quote:Op maandag 27 februari 2017 22:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze serie afleveringen van Nieuwsuur wel waardeer. Samen met Buitenhof toch wel de meest interessante afleveringen zo voor de verkiezingen.
Revolutie kan je niet door laten rekenen.quote:Op maandag 27 februari 2017 22:31 schreef Kaas- het volgende:
Haha. Kijkt iemand Nieuwsuur? Moest keihard lachen om Thieme. Heerlijk interview.
Een revolutie kan je ook niet winnen met wortels.quote:Op maandag 27 februari 2017 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Revolutie kan je niet door laten rekenen.
Mooie poster wel. Niet dat ik ooit op die partij zal stemmen overigens.quote:Op maandag 27 februari 2017 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Een revolutie kan je ook niet winnen met wortels.
[ afbeelding ]
Nee, ik ook niet, maar inderdaad een mooie, opvallende poster.quote:Op maandag 27 februari 2017 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooie poster wel. Niet dat ik ooit op die partij zal stemmen overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |