Inderdaad ziek dat men daar zo veel tijd aan besteed. Pechtold tussen de moslimextremisten shoppen kost hooguit een paar minuten.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:28 schreef freako het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)-carnavalswagen-ziek
.
http://www.omroepwest.nl/(...)rgelijken-met-Hitlerquote:Geert Wilders laat zich niet langer vergelijken met Hitler, het fascisme of zich in verband brengen met de Tweede Wereldoorlog. Mensen die hem voortaan op deze manier bejegenen, staat een civielrechtelijke procedure te wachten met als eis dat zij hun woorden terugnemen en excuses aanbieden. Dat zei de politicus vrijdag tegen Omroep West.
‘Ik laat me niet meer beledigen en de volgende die dat doet, heeft een heel groot probleem’, zei Wilders.
Dat is niet echt nieuw, dat doet Wilders al sinds dag een min of meer.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)rgelijken-met-Hitler
Geertje heeft ineens niet zo veel meer met vrijheid van meningsuiting als het over hemzelf gaat. Gelukkig doet de beste man toch nooit wat hij zegt.
Whahaha, loser.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geertje heeft ineens niet zo veel meer met vrijheid van meningsuiting als het over hemzelf gaat. Gelukkig doet de beste man toch nooit wat hij zegt.
Nuancering: hij vertoont kenmerken van een fascist maar hij is zelf geen fascist denk ik.quote:
Ah, censuur. De volgende stap zijn uniformen voor de PVV-fractie?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hey hoi, het ging daarstraks even over je. Men vroeg zich af wat je van de huidige tendenzen vindt.quote:
Je kunt Geert met zichzelf laten discussiëren met oude quotes.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:39 schreef freako het volgende:
[..]
Ah, censuur. De volgende stap zijn uniformen voor de PVV-fractie?
Hoi! Tijdje geleden.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hey hoi, het ging daarstraks even over je. Men vroeg zich af wat je van de huidige tendenzen vindt.
Maar nog zo actueelquote:
Het is ook eng, maar toch vind ik het spijtig dat we je nog maar zo weinig zien. Ja, het is een golf die over de halve wereld gaat, en daar kan ik ook geen verklaring voor vinden. Wel denk ik met jou dat het populisme minder populair kan worden als Trump maar goed de fout in gaat. Ik vind het goed van je dat je je uitspreekt.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoi! Tijdje geleden.Vreselijk eng en daardoor vermijd ik liever ook discussies online. Juist vanwege deze tijden heb ik me wel beseft dat het goed is om me uit te spreken tegen al die verdeeldheid en angst die wordt gezaaid (maar dan liever in de echte wereld). Voorbeelden daarvan in DM.
Wat zo raar lijkt, is dat het fenomeen internationaal lijkt te zijn. Dan vraag ik me af: "Waarom is er plots een internationale tendens hier naartoe?"
We zullen zien... Als Trump het heel erg gaat verknallen heeft het misschien een averechts effect op de populariteit van andere rechtspopulisten. In Duitsland is de sociaaldemocratie linkser geworden en zie je dat daardoor veel AfD'ers naar de sociaaldemocraten overstappen. Ook heeft die uitspraak over de holocaust veel zetels in de peilingen gekost.
Het laat zich moeilijk voorspellen. Het enige wat we kunnen doen is ons uitspreken en in actie komen!
Nationaalpopulisme is de nieuwe incarnatie van het fascisme. Dat maakt Geert Wilders een fascist.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nuancering: hij vertoont kenmerken van een fascist maar hij is zelf geen fascist denk ik.
Welnee, zo dom zijn de mensen niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:53 schreef Perrin het volgende:
Als Trump de mist in gaat, komt de volgende die nog erger is
Kan het dan erger?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:53 schreef Perrin het volgende:
Als Trump de mist in gaat, komt de volgende die nog erger is
Zelfs als je gelijk hebt is dit wel zo tering vermoeiend hè. Je bent een overslaande langspeelplaat. Je hoeft toch niet elk topic hetzelfde punt te maken godverdomme.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nationaalpopulisme is de nieuwe incarnatie van het fascisme. Dat maakt Geert Wilders een fascist.
Sue me maar, peroxidekop.
Jij ook, mafklapper. Reageer dan niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfs als je gelijk hebt is dit wel zo tering vermoeiend hè. Je bent een overslaande langspeelplaat. Je hoeft toch niet elk topic hetzelfde punt te maken godverdomme.
Nationaalpopulisme dekt wel de lading denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nationaalpopulisme is de nieuwe incarnatie van het fascisme. Dat maakt Geert Wilders een fascist.
Sue me maar, peroxidekop.
Je verneukt eigenhandig de SC en ik zeg er lang niet elke keer wat van want dan had ik daar een dagtaak aan.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ook, mafklapper. Reageer dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |