De jonge messiah van links is vooral hol.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:09 schreef Lazvic het volgende:
Jesse Klaver valt vooral tegen vind ik.
Kaas wil denk meer geile Arabische vrouwen in Nederland.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:09 schreef remlof het volgende:
Ik zou toch zomaar D66 kunnen gaan stemmen Kaas-.
Jij twijfelt nog meer dan een pubermeisje. Ik ga niet inhoudelijk in op je tweedagelijkse "misschien ga ik toch wel Pietje stemmen"quote:Op zondag 26 februari 2017 22:09 schreef remlof het volgende:
Ik zou toch zomaar D66 kunnen gaan stemmen Kaas-.
Anders reageer je even een topic te laatquote:Op zondag 26 februari 2017 22:09 schreef Euribob het volgende:
Ik dacht dat je een hekel had aan Pim, remlof.
Tja, zie het nu pas.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders reageer je even een topic te laat
Whehe, altijd leuk om zo'n opmerking van een homo te horen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij twijfelt nog meer dan een pubermeisje. Ik ga niet inhoudelijk in op je tweedagelijkse "misschien ga ik toch wel Pietje stemmen"
Inderdaad, hij is voor goed in onzin te verkondigen en ik heb geen idee waarom hij zo populair is.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De jonge messiah van links is vooral hol.
Hoop, hij is jong, fris en probeert vooral heel erg zo over te komen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:11 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is voor goed in onzin te verkondigen en ik heb geen idee waar hij zo populair is.
Eh, nee.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:10 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Kaas wil denk meer geile Arabische vrouwen in Nederland.
Het gebeurt regelmatig dat je een homoseksueel tegenkomt die "Jij twijfelt nog meer dan een pubermeisje. Ik ga niet inhoudelijk in op je tweedagelijkse "misschien ga ik toch wel Pietje stemmen"" tegen je zegt en dat is dan elke keer hilarisch. Aha.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, altijd leuk om zo'n opmerking van een homo te horen.
Homo's lijken heel erg op pubermeisjes. Alleen ontwikkelen ze pas borsten na hun veertigste.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het gebeurt regelmatig dat je een homoseksueel tegenkomt die "Jij twijfelt nog meer dan een pubermeisje. Ik ga niet inhoudelijk in op je tweedagelijkse "misschien ga ik toch wel Pietje stemmen"" tegen je zegt en dat is dan elke keer hilarisch. Aha.
Ja, dat doen ze. Hoe meer vluchtelingen Europa instromen hoe beter voor de instabiliteit.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Alsof de Russen de boel in Syrie opstoken...
quote:
Ah, was dat de link. Die begreep helemaal niemand, maar wellicht ken je iets meer homo's.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Homo's lijken heel erg op pubermeisjes. Alleen ontwikkelen ze pas borsten na hun veertigste.
Opblazen is een betere omschrijving.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Alsof de Russen de boel in Syrie opstoken...
Qua onzekerheid.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, was dat de link. Die begreep helemaal niemand, maar wellicht ken je iets meer homo's.
Ah, de link is alweer veranderd naar iets nog onnavolgbaarders. Dit zijn de goede grappen hoor.quote:
Welke grap heb je het over?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, de link is alweer veranderd naar iets nog onnavolgbaarders. Dit zijn de goede grappen hoor.
NWS is verderop.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
*bang**bang**bang**bang**bang**bang**bang**bang**bang**bang**bang*
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:21 schreef remlof het volgende:
Haha, mooi dit, die frontale aanval van Pechtold op Buma.
Behalve dan dat hij precies doet wat hij voor het debat zei niet te gaan doen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:21 schreef remlof het volgende:
Haha, mooi dit, die frontale aanval van Pechtold op Buma.
TADAAquote:Op zondag 26 februari 2017 22:22 schreef eriksd het volgende:
Ik miste hem, hoorde alleen het gelach.
Zo even kijken.quote:
Buma wint het debatje.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo even kijken.
Pechtold walst gevoelsmatig over Buma heen, maar ik ben bevooroordeeld. Ben benieuwd naar de internetstemming over enkele minuten.
quote:Alexander Pechtold (D66) heeft net Sybrand Buma (CDA) uitgedaagd. Wie vond jij het best?
Alexander Pechtold (D66)
51.3%
Sybrand Buma (CDA)
48.7%
Lekker sociaal weer naar al die mensen die moeilijk een vast contract krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:27 schreef remlof het volgende:
Mjah, versoepeling van het ontslagrecht wil ik natuurlijk ook niet met mijn vaste contract.
Die doet niet mee vanavond.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
Asscher mag nog even uitleggen hoe fantastisch de flexwet werkt.
Asscher erg sterk nu. Ik stap weer over.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekker sociaal weer naar al die mensen die moeilijk een vast contract krijgen.
Totdat Klaver zo iets goeds zegt.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Asscher erg sterk nu. Ik stap weer over.
Eens ja. Die man kan toch geen premier worden zeg. Hij kan wel zetels toevoegen aan een progressief kabinet Pechtold.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ie wel iets heel goeds zeggen want ik vind 'm nogal matig in dit debat.
Wat is het standpunt?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:31 schreef Tem het volgende:
Ik vind het het standpunt van D66 hierover helemaal bagger eigenlijk.
Alle tijdelijke contracten afschaffen, en alle vaste contracten opzegbaar maken.quote:
Alles wat D66 op dit gebied zegt is perfect wat elke economieprofessor adviseert op basis van onderzoek.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:31 schreef Tem het volgende:
Ik vind het het standpunt van D66 hierover helemaal bagger eigenlijk.
Ook eerst ontslaan en daarna mag je de procedure starten of het allemaal wel terecht is geweest. Apart verhaal.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Alle tijdelijke contracten afschaffen, en alle vaste contracten opzegbaar maken.
Ben ik het ook mee eens.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:37 schreef remlof het volgende:
Gebruik van auto moet inderdaad belast worden, niet het bezit. Ben ik het weer oneens met de PvdA.
Wanneer heb jij voor het laatst getankt?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:37 schreef remlof het volgende:
Gebruik van auto moet inderdaad belast worden, niet het bezit. Ben ik het weer oneens met de PvdA.
Van huis naar homoparkeerplaats.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
50% van de spits is geen woon-werk.
wot?
Allemaal bejaarden die naar een andere Appie gaan.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
50% van de spits is geen woon-werk.
wot?
Toen k deze post zag sloeg ik het lezen direct over. Niet gezien.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:37 schreef eriksd het volgende:
Maarja, wat werkt dan wel. Ik zou zeggen dat die vaste zzp faciliteiten eruit moeten en een soort extra aftrek voor ondernemergskosten wordt geintroduceerd. Dat is een perverse prikkel voor schijnzelfstandigen minder.
Aan de werkgeverskant werkgeverspremies verlagen, termijn voor vast contract naar 5 jaar en deel van inkomstenbelasting reserveren voor een ziektepot zodat dat niet meer direct ten laste van de werkgever komt. Ook een prikkel minder.
Ook weer uit de losse heup.
Gisteren in Duitsland, volle tank voor ¤45, kan ik weer twee maanden rijdenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst getankt?
Vanaf jouw huis? Dan is de metro veel sneller. Maar zou gaan fietsen ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:39 schreef eriksd het volgende:
Maar het OV is ook niet echt een alternatief momenteel. Moet je in Amsterdam eens in zuid met de bus naar werk gaan. Fiets een kwartier, bus een half uur als je geluk hebt.
Stampvol en dan ben ik ook een half uur onderweg. Als het ding uberhaupt rijdt.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vanaf jouw huis? Dan is de metro veel sneller. Maar zou gaan fietsen ja.
Dan doe je iets niet goed. Van het station naar Zuid is maar 6 minutenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stampvol en dan ben ik ook een half uur onderweg. Als het ding uberhaupt rijdt.
Naar station lopen, wachten, metro, geklojo bij Zuid en naar kantoortje lopen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed. Van het station naar Zuid is maar 6 minuten
En je een fiets hebt.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:41 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb geen rijbewijs. Fiets en/of ov is sneller en chiller, mits je ergens woont met goede verbindingen uiteraard.
Muts.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Naar station lopen, wachten, metro, geklojo bij Zuid en naar kantoortje lopen.
Hier bussen doordeweeks tot 19.00 en in het weekend helemaal geenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:41 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb geen rijbewijs. Fiets en/of ov is sneller en chiller, mits je ergens woont met goede verbindingen uiteraard.
Oost-Groningen?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hier bussen doordeweeks tot 19.00 en in het weekend helemaal geen
Hoho, dat is gewoon binnen de ring, derhalve CBD.quote:Op zondag 26 februari 2017 04:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, wacht, wacht even. Sluisbuurt, dat is Zeeburgereiland zo te lezen. Maar dat is toch zo ongeveer halverwege Amsterdam en Almere?Staan ze aan de Grachtengordel met verrekijkers de horizon af te speuren?
Sterkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |