Joe the PlumberGodquote:Op zondag 26 februari 2017 21:35 schreef Joezi het volgende:
komt uit Amerika dat" ik ken iemand die "
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Ik wil niet de discussie voeren over wat straks in een kabinetsperiode gedaan wordt"
Hallloo Buma..waar gaan de verkiezingen dan over?
Heeft ook de meeste spreektijd gehad.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:36 schreef Knuck-les het volgende:
Klaver is wel met afstand de sterkste momenteel. De rest heeft nog niks noemenswaardigs gezegd.
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:36 schreef Knuck-les het volgende:
Klaver Roemer is wel met afstand de sterkste momenteel. De rest heeft nog niks noemenswaardigs gezegd.
Ja, vraag me af waar hij nu denkt mee bezig te zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:36 schreef timmmmm het volgende:
In een politiek debat zeggen 'we kunnen hier een politiek debat over voeren'
Nou uhhhh waarom sta je daar anders baal hooi
Durf te dromenquote:Op zondag 26 februari 2017 21:37 schreef superniger het volgende:
Jesse gaat straks euthanasie plegen.
Nou dat denk ik niet, hij krijgt steeds meer kaal haar.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:38 schreef Bugno het volgende:
Mooie implantaten van Asscher, zelfde dokter als Frank de Boer
Door die stem hoor ik eigenlijk nooit wat hij zegt, maar zie ik een jaren '50 meneer pastoor voor me.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:38 schreef Onnoman het volgende:
ik heb veel bewondering voor Buma.. jammer van zijn stem
Als jouw stem maar naar Buma gaat.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:38 schreef Onnoman het volgende:
ik heb veel bewondering voor Buma.. jammer van zijn stem
Beetje saai ja.quote:
Laat ik nuanceren, op vormquote:Op zondag 26 februari 2017 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, luister maar wat Asscher nu ook zegt.
Top Parken en Jan Roos genot.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Harry was weer genieten vandaag. Schmidt ZeevisGoden
Wat komt er straks?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Beetje saai ja.
Maar volgend thema is wel interessant. Ik hoop niet dat Klaver doorslaat
denk dat hij een poliepcorrectie moet ondergaanquote:Op zondag 26 februari 2017 21:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
Door die stem hoor ik eigenlijk nooit wat hij zegt, maar zie ik een jaren '50 meneer pastoor voor me.
Ik nietquote:Op zondag 26 februari 2017 21:40 schreef Specularium het volgende:
Wie gaan er allemaal pissen?
Ik wel.
Ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:40 schreef Specularium het volgende:
Ik wel.
Buma ging hard onderuit met het ontwijken van die vraag. Of althans, er een antwoord op te geven.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als jouw stem maar naar Buma gaat.
Jij had toch leveraids? Hoe kun je dan wijn drinken?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik trek maar een fles wijn open. Misschien drink ik wel genoeg voor mijn voltooide leven
Geniet ervan.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga een stokbroodje met kruidenboter in de oven doen
Nee, de vraag doet er niet toe.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Buma ging hard onderuit met het ontwijken van die vraag. Of althans, er een antwoord op te geven.
Inmiddels niet meer, ik heb nu alleen nog hersenaids en geen ontstoken lever meer.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij had toch leveraids? Hoe kun je dan wijn drinken?
Samen met Pechtold imo wel de meest presidentiële uitstraling inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik stem er zeker niet op, maar Asscher straalt rust en vertrouwen uit. Komt heel presidentieel over.
Tja je moet wat met een krappe beurs.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga een stokbroodje met kruidenboter in de oven doen
Even naar horrorkelder.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:40 schreef Specularium het volgende:
Ik wel.
waar kan je stemmen?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:41 schreef DJKoster het volgende:
De eerste ronde zit erop, wie vond jij het sterkst?
Sybrand Buma (CDA)
26.52%
Alexander Pechtold (D66)
34.19%
Jesse Klaver (GroenLinks)
22.04%
Lodewijk Asscher (PvdA)
11.18%
Emile Roemer (SP)
6.07%
Ik versta Goemeg nooitquote:Op zondag 26 februari 2017 21:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Roemer staat bij voorbaat met 3-0 achter bij zo'n debat. Die zal zo'n peiling nooit winnen.
Internetpeilingen zeggen lang niet alles. Opvallend is de vrij hoge score van Buma, trouwens....quote:Op zondag 26 februari 2017 21:41 schreef DJKoster het volgende:
De eerste ronde zit erop, wie vond jij het sterkst?
Sybrand Buma (CDA)
26.52%
Alexander Pechtold (D66)
34.19%
22.04%
Lodewijk Asscher (PvdA)
11.18%
Emile Roemer (SP)
6.07%
jesse kontharkquote:Op zondag 26 februari 2017 21:42 schreef GGMM het volgende:
Poll: De eerste ronde zit erop, wie vond jij het sterkst?
Waarschijnlijk bij de lokale basisschool of in het wijkcentrum.quote:
Nouja hij is de enige rechts- conservatieve partij die mee doet.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Internetpeilingen zeggen lang niet alles. Opvallend is de vrij hoge score van Buma, trouwens....
Niet opvallend, hij deed het goed om geen antwoord te geven op de flauwe vraagquote:Op zondag 26 februari 2017 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Internetpeilingen zeggen lang niet alles. Opvallend is de vrij hoge score van Buma, trouwens....
Deed ook, in navolging van Ferry, een nogal opzichtige poging om CDA-ertje te pesten.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Breekt inderdaad iedere keer in zodra er wat zinnigs uitkomt.
dat zijn resultaten..quote:
zoek je ruzie?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij de lokale basisschool of in het wijkcentrum.
Geert zit in z'n not-so-safe house lekker te kijkenquote:Op zondag 26 februari 2017 21:45 schreef MakkieR het volgende:
Hebben Rutte en Wilders de bus gemist?
Zijn niet uitgenodigd door het linkse RTL.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:45 schreef MakkieR het volgende:
Combinatiequote:Op zondag 26 februari 2017 21:45 schreef xminator het volgende:
Maken ze met publieksgeld zulke shitreclames of met geld van donateurs?
Extreme Roadtrip valt een beetje uit de toonquote:Op zondag 26 februari 2017 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die reclamebreak van RTL..alleen maar programma's in de zendtijd voor politieke partijen. En een eetreclame voor ROemer
Op zijn Amerikaans, alleen hier waarschijnlijk van publiek geldquote:Op zondag 26 februari 2017 21:45 schreef icloud het volgende:
Wat een vuile reclame van het cda.
Leuk trouwens dat ze samenweken met de vvd qua reclame
RTL links, haha wat voor fake news is dit nu weer.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zijn niet uitgenodigd door het linkse RTL.
Stonden te laag in de peiling. Regels zijn regels.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:45 schreef MakkieR het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Rijdt telkens Roemer expres in de wielen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Breekt inderdaad iedere keer in zodra er wat zinnigs uitkomt.
Nu nog even een hemd met een goede boordmaat of geen das dragen...quote:Op zondag 26 februari 2017 21:46 schreef MaGNeT het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Klaver houdt zich prima staande, op die verspreking na.
#Fakenewsquote:Op zondag 26 februari 2017 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wester is een vervelend mannetje, eigenlijk altijd.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Rijdt telkens Roemer expres in de wielen.
https://mobile.twitter.com/search/live?q=Wester+roemer
Werd ook in 2012 het vaakst onderbroken
Ja maar is wel leuk, dat cda die sketch als reclame heeft en dat meteen daarachter de reclame komt met de tekst: 40 jaar later is mark rutte premier. Vvdquote:Op zondag 26 februari 2017 21:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Op zijn Amerikaans, alleen hier waarschijnlijk van publiek geld
Ik vind dat hij het ook wel goed doet.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:46 schreef MaGNeT het volgende:
Oh die had ik gemist...quote:Op zondag 26 februari 2017 21:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja maar is wel leuk, dat cda die sketch als reclame heeft en dat meteen daarachter de reclame komt met de tekst: 40 jaar later is mark rutte premier. Vvd
Wat wil je, Jesse kan zelfs op water staanquote:Op zondag 26 februari 2017 21:46 schreef MaGNeT het volgende:
Haha ja, Roemer heeft wel gevoel voor humor en timing. Geen hoogvlieger maar zou graag met hem in de kroeg zitten.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:48 schreef MakkieR het volgende:
vond trouwens wel grappig hoe Roemer begon te zeggen dat hij liever tegenover iemand anders wil staan..maar ja die is er niet
In deze samenstelling is het al snel rechts.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:49 schreef Cikx het volgende:
Ben benieuwd of Buma hier vol op de rechtse toer gaat
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-en-wilders-a1547795quote:LIVE CHECK
Jesse Klaver (GroenLinks): 'Door het eigen risico mijden mensen de zorg'
TNS Nipo becijferde vorig jaar dat 10 procent van de Nederlanders zorg mijdt omdat zij op dat moment het bedrag dat ze moesten betalen door het verplichte eigen risico niet wilden of konden missen. In dit onderzoek is niet vastgesteld of deze mensen de zorg op medische gronden daadwerkelijk nodig hadden en de zorg onterecht meden. Bovendien werd deze conclusie getrokken op basis van een enquête en experts waarschuwden dat het onderzoek niet erg betrouwbaar is.
Eind 2015 kwam onderzoeksinstituut Nivel met een onderzoek in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid en de Landelijke Huisartsen Vereniging. Dat was gebaseerd op meer dan een vragenlijst. Conclusie was: 3 procent van de mensen gaat om financiële redenen soms niet naar de huisarts. Echter: die zorg valt niet onder het eigen risico.
De stelling van Klaver beoordelen we als waar. Echter: onder Klavers uitspraak ligt dat GroenLinks het gevoel wil overbrengen dat het eigen risico zorgt voor mensen die zorg mijden terwijl ze wel een dokter nodig hebben. Dat is cijfermatig onvoldoende te onderbouwen.
Goh.quote:
Nee, CDA is een brede volkspartij. Zijn ook moslims lid.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
Had CDA wel op groen verwacht eigenlijk.
Hij vliegt het vast weer in vanuit de kracht van de Nederlandse cultuur die dat wel kan hebben.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
Had CDA wel op groen verwacht eigenlijk.
No goal.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:51 schreef MakkieR het volgende:
Jesse redt, Jesse redt alle mensen opgelet
Toen hebben ze Sylvana Simons uitgevonden.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:53 schreef MakkieR het volgende:
1581 was dat niet de oorlog tussen de Hollanders en de Friezen?
Buma is Friesquote:Op zondag 26 februari 2017 21:53 schreef MakkieR het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Hou nou eens je bek Frits en laat politici eens praten
Heeft genomen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk serieus dat Asscher veel minder spreektijd heeft gehad dan de rest.
Sowieso vind ik dat veel geponeerde stellingen van de inhoud afleiden.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:53 schreef timmmmm het volgende:
Het probleem is niet met extremistische uitersten. Het probleem is niet eens de islam. Het probleem is allochtonentuig wat vrouwen verkracht, grootjes beroofd en anderszins de criminaliteit ingaat. Heeft niks met religie te maken. Met cultuur te maken.
Wil niet zeggen dat ze allemaal rot van binnen zijn, allochtonen, maar wel dat er een probleem is. Veel meer mensen met een bepaalde afkomst zijn crimineel. Het is dom om dat aan de islam te koppelen
Het ontstaan van Nederland zoals we het nu kennen, verder niets joh. Oh ja, voorbeeld zijn voor de Fransen en de Amerikanen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:53 schreef MakkieR het volgende:
Uh neequote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Willem van Oranje had een bloedhekel aan katholieken
Getuige de katholieke schuilkerken en het buurverbod voor katholieken uit die tijd.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:52 schreef SureD1 het volgende:
Juist, Godsdienstvrijheid is de kern van Nederland
Ik heb een bloedhekel aan mornachiequote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Willem van Oranje had een bloedhekel aan katholieken
Waarvan akte. Wellicht komt het nog als item voorbij. Vast nietquote:Op zondag 26 februari 2017 21:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan mornachie
Zijn ze te laf voor.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarvan akte. Wellicht komt het nog als item voorbij. Vast niet
Zeker.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
PvdA is niet eens belangrijk genoeg om in debat te gaan. Alle ballen op Klaver. Denk dat het voor GroenLinks wel goed is dit.
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:58 schreef NLGooner het volgende:
De schaduw onder de neus van Buma is niet in z'n voordeel
Het idee was leuk maar de uitvoering was slecht.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Slecht ingestudeerd momentje van Jesse.
Oranje was niet tegen het katholicisme, ook niet tegen Fillips, maar tegen het beleid van Fillipsquote:Op zondag 26 februari 2017 21:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
wrom vochten ze dan tegen Spanjaarden
Heel goed punt juist. Al die nationalistisch gerichte partijen, die mijmeren over NL normen en waarden verlangen naar een soort jaren '50 heilstaat, vergeten dat de jaren '50 een gedrocht van dogmatiek en sociaal conformisme was. Willen we daar naar terug?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:58 schreef Zipportal het volgende:
1581 en nu weer de jaren '50. Man man man.
Was me nog niet opgevallen, maar nu je het zegt.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:58 schreef NLGooner het volgende:
De schaduw onder de neus van Buma is niet in z'n voordeel
Moet Klaver die zendtijd wel goed gebruiken, is imo nogal matig.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Buma probeert zich op te werpen als alternatief voor Wilders maar doet niets anders dan Klaver opnieuw gratis zendtijd geven.
1521 was het einde van de oorlog tussen Friesland en Nederland, dan zit ik er nog niet zo ver naast met 1581 haha.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:55 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het ontstaan van Nederland zoals we het nu kennen, verder niets joh. Oh ja, voorbeeld zijn voor de Fransen en de Amerikanen.
Je eigen geschiedenis niet kennen
Daar kan Robben over meepraten, over er niet ver naast zitten...quote:Op zondag 26 februari 2017 22:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
1521 was het einde van de oorlog tussen Friesland en Nederland, dan zit ik er nog niet zo ver naast met 1581 haha.
quote:Sybrand Buma (CDA) heeft net Jesse Klaver (GroenLinks) uitgedaagd. Wie vond jij het best?
Sybrand Buma (CDA)
52.74%
47.26%
Weinig te winnen en te verliezen hier voor beiden...quote:Op zondag 26 februari 2017 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Buma heeft z'n battle 'n beetje ongelukkig gekozen.
ach, jij wist niet eens dat er een oorlog was zo lang geleden lolquote:Op zondag 26 februari 2017 22:01 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Daar kan Robben over meepraten, over er niet ver naast zitten...
Dus niet het juiste battleonderwerpquote:Op zondag 26 februari 2017 22:02 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Weinig te winnen en te verliezen hier voor beiden...
BEDANKT HANSquote:
Nee alleen voor religiesquote:Op zondag 26 februari 2017 22:02 schreef Be-Smart het volgende:
ZIjn jullie net als Buma ook zo bang voor terroriste eigenlijk?
Ik gaf je gelijk jaquote:Op zondag 26 februari 2017 22:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dus niet het juiste battleonderwerp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |