Buma is Friesquote:Op zondag 26 februari 2017 21:53 schreef MakkieR het volgende:
1581 was dat niet de oorlog tussen de Hollanders en de Friezen?
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef timmmmm het volgende:
Hou nou eens je bek Frits en laat politici eens praten
Heeft genomen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk serieus dat Asscher veel minder spreektijd heeft gehad dan de rest.
Sowieso vind ik dat veel geponeerde stellingen van de inhoud afleiden.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:53 schreef timmmmm het volgende:
Het probleem is niet met extremistische uitersten. Het probleem is niet eens de islam. Het probleem is allochtonentuig wat vrouwen verkracht, grootjes beroofd en anderszins de criminaliteit ingaat. Heeft niks met religie te maken. Met cultuur te maken.
Wil niet zeggen dat ze allemaal rot van binnen zijn, allochtonen, maar wel dat er een probleem is. Veel meer mensen met een bepaalde afkomst zijn crimineel. Het is dom om dat aan de islam te koppelen
Het ontstaan van Nederland zoals we het nu kennen, verder niets joh. Oh ja, voorbeeld zijn voor de Fransen en de Amerikanen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:53 schreef MakkieR het volgende:
1581 was dat niet de oorlog tussen de Hollanders en de Friezen?
Uh neequote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Willem van Oranje had een bloedhekel aan katholieken
Getuige de katholieke schuilkerken en het buurverbod voor katholieken uit die tijd.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:52 schreef SureD1 het volgende:
Juist, Godsdienstvrijheid is de kern van Nederland
Ik heb een bloedhekel aan mornachiequote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Willem van Oranje had een bloedhekel aan katholieken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |