quote:Op zondag 26 februari 2017 21:58 schreef NLGooner het volgende:
De schaduw onder de neus van Buma is niet in z'n voordeel
Het idee was leuk maar de uitvoering was slecht.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Slecht ingestudeerd momentje van Jesse.
Oranje was niet tegen het katholicisme, ook niet tegen Fillips, maar tegen het beleid van Fillipsquote:Op zondag 26 februari 2017 21:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
wrom vochten ze dan tegen Spanjaarden
Heel goed punt juist. Al die nationalistisch gerichte partijen, die mijmeren over NL normen en waarden verlangen naar een soort jaren '50 heilstaat, vergeten dat de jaren '50 een gedrocht van dogmatiek en sociaal conformisme was. Willen we daar naar terug?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:58 schreef Zipportal het volgende:
1581 en nu weer de jaren '50. Man man man.
Was me nog niet opgevallen, maar nu je het zegt.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:58 schreef NLGooner het volgende:
De schaduw onder de neus van Buma is niet in z'n voordeel
Moet Klaver die zendtijd wel goed gebruiken, is imo nogal matig.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Buma probeert zich op te werpen als alternatief voor Wilders maar doet niets anders dan Klaver opnieuw gratis zendtijd geven.
1521 was het einde van de oorlog tussen Friesland en Nederland, dan zit ik er nog niet zo ver naast met 1581 haha.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:55 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het ontstaan van Nederland zoals we het nu kennen, verder niets joh. Oh ja, voorbeeld zijn voor de Fransen en de Amerikanen.
Je eigen geschiedenis niet kennen
Daar kan Robben over meepraten, over er niet ver naast zitten...quote:Op zondag 26 februari 2017 22:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
1521 was het einde van de oorlog tussen Friesland en Nederland, dan zit ik er nog niet zo ver naast met 1581 haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |