Joe the PlumberGodquote:Op zondag 26 februari 2017 21:35 schreef Joezi het volgende:
komt uit Amerika dat" ik ken iemand die "
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Ik wil niet de discussie voeren over wat straks in een kabinetsperiode gedaan wordt"
Hallloo Buma..waar gaan de verkiezingen dan over?
Heeft ook de meeste spreektijd gehad.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:36 schreef Knuck-les het volgende:
Klaver is wel met afstand de sterkste momenteel. De rest heeft nog niks noemenswaardigs gezegd.
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:36 schreef Knuck-les het volgende:
Klaver Roemer is wel met afstand de sterkste momenteel. De rest heeft nog niks noemenswaardigs gezegd.
Ja, vraag me af waar hij nu denkt mee bezig te zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:36 schreef timmmmm het volgende:
In een politiek debat zeggen 'we kunnen hier een politiek debat over voeren'
Nou uhhhh waarom sta je daar anders baal hooi
Durf te dromenquote:Op zondag 26 februari 2017 21:37 schreef superniger het volgende:
Jesse gaat straks euthanasie plegen.
Nou dat denk ik niet, hij krijgt steeds meer kaal haar.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:38 schreef Bugno het volgende:
Mooie implantaten van Asscher, zelfde dokter als Frank de Boer
Door die stem hoor ik eigenlijk nooit wat hij zegt, maar zie ik een jaren '50 meneer pastoor voor me.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:38 schreef Onnoman het volgende:
ik heb veel bewondering voor Buma.. jammer van zijn stem
Als jouw stem maar naar Buma gaat.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:38 schreef Onnoman het volgende:
ik heb veel bewondering voor Buma.. jammer van zijn stem
Beetje saai ja.quote:
Laat ik nuanceren, op vormquote:Op zondag 26 februari 2017 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, luister maar wat Asscher nu ook zegt.
Top Parken en Jan Roos genot.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Harry was weer genieten vandaag. Schmidt ZeevisGoden
Wat komt er straks?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Beetje saai ja.
Maar volgend thema is wel interessant. Ik hoop niet dat Klaver doorslaat
denk dat hij een poliepcorrectie moet ondergaanquote:Op zondag 26 februari 2017 21:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
Door die stem hoor ik eigenlijk nooit wat hij zegt, maar zie ik een jaren '50 meneer pastoor voor me.
Ik nietquote:Op zondag 26 februari 2017 21:40 schreef Specularium het volgende:
Wie gaan er allemaal pissen?
Ik wel.
Ik ook.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:40 schreef Specularium het volgende:
Wie gaan er allemaal pissen?
Ik wel.
Buma ging hard onderuit met het ontwijken van die vraag. Of althans, er een antwoord op te geven.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als jouw stem maar naar Buma gaat.
Jij had toch leveraids? Hoe kun je dan wijn drinken?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik trek maar een fles wijn open. Misschien drink ik wel genoeg voor mijn voltooide leven
Geniet ervan.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga een stokbroodje met kruidenboter in de oven doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |