De betrouwbaarheid betekent dat als de bal over de lijn is, er in 100% van de gevallen een signaal komt. Dat is iets anders dan een afwijking, waarbij dus de plek waar precies de lijn of bal is anders kan zijn dan in de werkelijkheid.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:35 schreef marcodej het volgende:
Toine: "Het systeem is 100% betrouwbaar, maar er zit wel een kleine foutmarge in."
Wat?
Bij Haxball kunnen ze ook wel eens doellijntechnologie inzetten, daar klopt soms ook weinig vanquote:
9,5quote:Op zondag 26 februari 2017 16:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Op een schaal van 1=dom t/m 10 =dom dom?
Maar dat ligt aan de UEFA & KNVB... Die zeikerds willen altijd eerst een pilot, dan een proef, dan nog ff testen, om te kijken of het eventueel ook op andere velden getest kan gaan worden...quote:Op zondag 26 februari 2017 16:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, los van deze wedstrijd.
Hopelijk zien GGMM en Davy dit. 100% eens.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij Haxball kunnen ze ook wel eens doellijntechnologie inzetten, daar klopt soms ook weinig van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wat screenshots, ik ben overtuigd.
Ik benieuwd naar GGMM's reactiequote:Op zondag 26 februari 2017 16:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk zien GGMM en Davy dit. 100% eens.
SOW MADquote:Op zondag 26 februari 2017 16:35 schreef PSVCL het volgende:
Zat niet
Lekker de beelden gemanipuleerd, waarom niet de originele beelden en van boven??
Klopt, maar waarom dan in de Kuip?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar dat ligt aan de UEFA & KNVB... Die zeikerds willen altijd eerst een pilot, dan een proef, dan nog ff testen, om te kijken of het eventueel ook op andere velden getest kan gaan worden...
Als ze structureel 5mm te veel naar links zouden zitten, dan zou dat kunnen. Dat zou Hawkeye het meest domme systeem op aarde maken. Ik vind het aannemelijker dat Toine iets te veel geblowed heeft tijdens zijn statistiek-lesjes.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:38 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wat screenshots, ik ben overtuigd.
graag op anoniem
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:38 schreef Tchock het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wat screenshots, ik ben overtuigd.
Schijt aan iedereen
Dat zou wel verklaren, want ik zei in een ander topic al: wat mij opvalt is dat de bal in de animaties altijd perfect rond is (right?) en als een bal in beweging is.. is deze niet altijd perfect rond. Dit kan een verschil maken tussen wel of geen goal op een animatie.. maar als de technologie er vanuit gaat dat het fysieke leer over de lijn is geweest, dan maakt de animatie an sich niet zoveel uit.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
De betrouwbaarheid betekent dat als de bal over de lijn is, er in 100% van de gevallen een signaal komt. Dat is iets anders dan een afwijking, waarbij dus de plek waar precies de lijn of bal is anders kan zijn dan in de werkelijkheid.
Half jaar ArenA met Cruijff Schaal als prijs en half jaar Kuip met Beker als prijs.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof half jaar Kuip half jaar ArenA. Ze testen het in grote stadions.
kloptquote:Op zondag 26 februari 2017 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom grote stadions eigenlijk?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
ik uiteraard ookquote:Op zondag 26 februari 2017 16:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk toch wel liever een gelijkspel gehad
Gokje: omdat het kneiter duur is en ze niet willen verspillen bij Excelsior - Willem II voor 4.000 toeschouwers. Maar er is vast een ander, diplomatiek, antwoord.quote:
Meer interferentie door publiek & apparaten van het publiek, gok ik. Zo test je meteen de storingsgevoeligheid van het systeemquote:
Dat lijkt me een logische verklaring.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Meer interferentie door publiek & apparaten van het publiek, gok ik. Zo test je meteen de storingsgevoeligheid van het systeem
Eerst de interviews op FS5quote:Op zondag 26 februari 2017 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [Live Eredivisie #807] Open een topic, Scrummieeeee
U bent welkom.
Je bent zelf een interferentiequote:Op zondag 26 februari 2017 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Meer interferentie door publiek & apparaten van het publiek, gok ik. Zo test je meteen de storingsgevoeligheid van het systeem
Klopt, maar daar heb ik pillen voorquote:Op zondag 26 februari 2017 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf een interferentie
Whahaha, eigen doelpunt.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:33 schreef Wave103 het volgende:
https://i.gyazo.com/e1f0e8eaf5114bae20e721bf5685d4f6.mp4
Hij trekt de bal naar zich toe en over de lijn
en omdat er in die stadions voor de prijzen gespeeld wordt. (Johan Cruijff schaal en bekerfinale)quote:Op zondag 26 februari 2017 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gokje: omdat het kneiter duur is en ze niet willen verspillen bij Excelsior - Willem II voor 4.000 toeschouwers. Maar er is vast een ander, diplomatiek, antwoord.
Ja. En Zoet had niet door dat Nijhuis nog niet gefloten had daarvoor.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:43 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)p-de-millimeter.html
Dus die bal gaat over de lijn als Zoet hem naar zich toehaalt na de redding?![]()
Je zou ook kunnen afvragen, je kan het testen, maar waarom dan ook al officieel gebruiken?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 26-02-2017 om 16:24:48Zoals m'n vriendin altijd zegt: "Schat, het zijn de millimeters die tellen". #feypsv reageer retweet
Zou wel extra zuur zijn als je het in gebruik hebt en dan een fout van de scheids niet kan corrigerenquote:Op zondag 26 februari 2017 16:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen afvragen, je kan het testen, maar waarom dan ook al officieel gebruiken?
En dat is strak misschien het verschil tussen wel of niet het kampioenschap. Hilarisch.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. En Zoet had niet door dat Nijhuis nog niet gefloten had daarvoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |