Gokje: omdat het kneiter duur is en ze niet willen verspillen bij Excelsior - Willem II voor 4.000 toeschouwers. Maar er is vast een ander, diplomatiek, antwoord.quote:
Meer interferentie door publiek & apparaten van het publiek, gok ik. Zo test je meteen de storingsgevoeligheid van het systeemquote:
Dat lijkt me een logische verklaring.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Meer interferentie door publiek & apparaten van het publiek, gok ik. Zo test je meteen de storingsgevoeligheid van het systeem
Eerst de interviews op FS5quote:Op zondag 26 februari 2017 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [Live Eredivisie #807] Open een topic, Scrummieeeee
U bent welkom.
Je bent zelf een interferentiequote:Op zondag 26 februari 2017 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Meer interferentie door publiek & apparaten van het publiek, gok ik. Zo test je meteen de storingsgevoeligheid van het systeem
Klopt, maar daar heb ik pillen voorquote:Op zondag 26 februari 2017 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf een interferentie
Whahaha, eigen doelpunt.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:33 schreef Wave103 het volgende:
https://i.gyazo.com/e1f0e8eaf5114bae20e721bf5685d4f6.mp4
Hij trekt de bal naar zich toe en over de lijn
en omdat er in die stadions voor de prijzen gespeeld wordt. (Johan Cruijff schaal en bekerfinale)quote:Op zondag 26 februari 2017 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gokje: omdat het kneiter duur is en ze niet willen verspillen bij Excelsior - Willem II voor 4.000 toeschouwers. Maar er is vast een ander, diplomatiek, antwoord.
Ja. En Zoet had niet door dat Nijhuis nog niet gefloten had daarvoor.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:43 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)p-de-millimeter.html
Dus die bal gaat over de lijn als Zoet hem naar zich toehaalt na de redding?![]()
Je zou ook kunnen afvragen, je kan het testen, maar waarom dan ook al officieel gebruiken?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 26-02-2017 om 16:24:48Zoals m'n vriendin altijd zegt: "Schat, het zijn de millimeters die tellen". #feypsv reageer retweet
Zou wel extra zuur zijn als je het in gebruik hebt en dan een fout van de scheids niet kan corrigerenquote:Op zondag 26 februari 2017 16:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen afvragen, je kan het testen, maar waarom dan ook al officieel gebruiken?
En dat is strak misschien het verschil tussen wel of niet het kampioenschap. Hilarisch.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. En Zoet had niet door dat Nijhuis nog niet gefloten had daarvoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |