Het gaat om het moment dat de bal omlaag gehaald wordt door Zoet.quote:
Klopt.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is niet het moment, Zoet trekt die bal zelf over de lijn.
Het is enkel oneerlijker op de velden die het niet hebben. In de Kuip is het spelletje dus gewoon eerlijkerquote:Op zondag 26 februari 2017 16:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daar valt dan over te discussieren over oneerlijkheid voor op de velden die het niet hebben. Maar dat ga ik niet doen.
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:35 schreef PSVCL het volgende:
Zat niet
Lekker de beelden gemanipuleerd, waarom niet de originele beelden en van boven??
Hahahaahahhahahaaquote:Op zondag 26 februari 2017 16:35 schreef PSVCL het volgende:
Zat niet
Lekker de beelden gemanipuleerd, waarom niet de originele beelden en van boven??
Nee, niet als je het hele shot ziet. Scheids geeft hem pas later (alleen de Feyenoorders protesteren al eerder)quote:Op zondag 26 februari 2017 16:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Dit was na de goaltoekenning toch? Qua reacties.
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:35 schreef marcodej het volgende:
Toine: "Het systeem is 100% betrouwbaar, maar er zit wel een kleine foutmarge in."
Wat?
lolquote:Op zondag 26 februari 2017 16:35 schreef PSVCL het volgende:
Zat niet
Eeuw?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
ALLEMAAL JE KLEP HOUWEN
DIT WAS HET MOMENT VAN DE EEUW...
ZO IK GA EVEN KOKEN![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan prima samen.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:35 schreef marcodej het volgende:
Toine: "Het systeem is 100% betrouwbaar, maar er zit wel een kleine foutmarge in."
Wat?
Ja dat zeg ik, los van deze wedstrijd.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is enkel oneerlijker op de velden die het niet hebben. In de Kuip is het spelletje dus gewoon eerlijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |