SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb deze week wel nieuwe kleding gekocht, voel je je toch beter in als je de deur uit moet.quote:Op zondag 26 februari 2017 08:24 schreef MutedFaith het volgende:
Moblo! Sup?
En die te grote kleren ken ik. Dat moment waarop alles wat in je kast ligt eigenlijk te groot is, maar je ook niet echt geld uit wil geven aan iets wat wel past omdat je over een paar maanden weer exact hetzelfde probleem krijgt.
Viel mij laatst ook al op idd. Zo veel!quote:Op zondag 26 februari 2017 19:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Sinds wanneer maken ze 1-persoonsporties friet zo groot? De supermarkt was eerder dicht dan ik dacht, dus ik had frietjes gehaald voor bij de broccoli en vegaburger die ik nog had, ik kreeg denk ik 1/4 niet opTerwijl ik vandaag flink veel gesport heb haha.
Ook katten heb je in vele soorten en maten. Zeven kilo is een prima gewicht voor mijn grote Ragdoll kater.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 14:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is eigenlijk wel veel voor een kat. Ligt misschien ook aan de soort, maar een gezond gewicht is tussen 3 en 4 kilo.
Hier ook.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2017 08:00 schreef Cue_ het volgende:
Even een repost
Was mijn kledingkast aan het opruimen. Zie van die broeken die enorm te groot zijn ondertussen. Ziet er ineens heel raar uit en best wel een shock dat het al zo'n verschil is.
Toch maar even een foto gemaaktWow!!! Nice Cue!!!! Wat een mooi verschil is dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Dank jequote:Op zondag 26 februari 2017 22:02 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wow!!! Nice Cue!!!! Wat een mooi verschil is dat!
Bestaat niet.quote:
+1quote:
Dat ligt aan je tempo, lengte, gewicht, conditie, tegenwind, heuvelop en -af enzovoorts...quote:Op maandag 27 februari 2017 14:18 schreef Status het volgende:
Hoeveel kcal verbrandt je met 10.000 stappen ongeveer?
Iets met proteine? Kip? Vis? Als ik je hele lijst zie dan zie ik uberhaupt veel koolhydraten en weinig vetten en eiwitten. Een balans zorgt voor een beter gewichtsverlies proces.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
O- cornflakes met melk
L- 2 waldkorn met yazzara
T- banaan
D- salade- sla, ei, komkommer, tzaziki, lente ui, wortel.. Iemand nog suggesties?
T- wolkentoetje
S- zwemmen
Oe.... die gratis koeken bij de bloedbank.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:32 schreef MutedFaith het volgende:
es, jus d'orange en thee
T: Banaan
D: Andijviestamppot met braadworst
Ik val gemiddeld rond de 500 gram per week af. Soms iets meer soms iets minder. Volgens mij is dat prima.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Iets met proteine? Kip? Vis? Als ik je hele lijst zie dan zie ik uberhaupt veel koolhydraten en weinig vetten en eiwitten. Een balans zorgt voor een beter gewichtsverlies proces.
En een gekookt eitje door salade?quote:Op maandag 27 februari 2017 18:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik val gemiddeld rond de 500 gram per week af. Soms iets meer soms iets minder. Volgens mij is dat prima.
Ik eet geen vis en kip. Heb er nog wat bleekselderij enzo bij gedaan.
Dat is zeker prima! Dat is precies goed voor het veilig afvallen.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik val gemiddeld rond de 500 gram per week af. Soms iets meer soms iets minder. Volgens mij is dat prima.
Ik eet geen vis en kip. Heb er nog wat bleekselderij enzo bij gedaan.
Ik doe wel kracht training maar niet heel heftig enzo.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is zeker prima! Dat is precies goed voor het veilig afvallen.
Ik ken je dieet behoeften ook niet he.Maar ik wilde gewoon, uit mijn ervaring, iets delen.
Kwark is ook een erg goede eiwitbron b.v. Mocht je denken, Splash dit is niet aan mij besteed want ik vind het zoals het nu gaat helemaal prima. Ook goed natuurlijk, tenzij je echt heftig sport (krachttraining ,etc...)
Zo, klinkt alsof je de hele dag aan het kauwen bentquote:Op maandag 27 februari 2017 18:24 schreef -Splash- het volgende:
Afgelopen week gewintersport. Ik wil die week maar niet met terugwerkende kracht hier beschrijven qua voeding.
Nu weer op de normale manier verder:
O: Proteine pudding (zin in) en 2x roggebrood met jam (delight)
L: 600gr groenten met 260 gr kip en een teriyaki saus
T: Skyr bosvruchten (was in de bonus en yummie) 500gr
T2: 2x roggebrood met kaas en kwark & 570gr unox kippensoep
S: Hardlopen (16 km)
D: Ovenfriet en kip krokant schnitzel en wat salade (ok ok.. even een herleving naar vorige week dan)
T: Proteine pudding (nog steeds zin in)
Een soort van doel hebben en het gewoon erg leuk vindenquote:Op maandag 27 februari 2017 21:12 schreef Status het volgende:
Waar halen jullie de motivatie vandaan?
Ik weet dat ik me beter voel als ik gezond en niet teveel eet, en op de lange termijn helemaal, als ik op het gewicht zit waar ik me het prettigste bij voel. Daar help ik mezelf aan herinneren als het slechter gaat.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:12 schreef Status het volgende:
Dat heb ik ook. Toch heb ik al een jaar dat het me niet lukt. Steeds druk, niet bij nadenken en gewoon zin hebben in zoetigheid, alsof het een verslaving isquote:Op maandag 27 februari 2017 21:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik weet dat ik me beter voel als ik gezond en niet teveel eet, en op de lange termijn helemaal, als ik op het gewicht zit waar ik me het prettigste bij voel. Daar help ik mezelf aan herinneren als het slechter gaat.
Ja het is ook lastig te verklaren waarom soms die goede flow er heel lang is en dan ineens niet meer en dan is het moeilijk terug te krijgen. Soms helpt het mij dan om eerst een week (of twee) heel streng te zijn, alles bijhouden etc. Dan is je verslaving weer enigszins afgekickt.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:30 schreef Status het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Toch heb ik al een jaar dat het me niet lukt. Steeds druk, niet bij nadenken en gewoon zin hebben in zoetigheid, alsof het een verslaving is
Dit sws. Maar voor levenskwaliteit in eerste instantie. Nu voor sport.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:17 schreef MutedFaith het volgende:
Voor mij was afvallen (en is op gewicht blijven) geen doel op zich, maar iets wat hard nodig is om mijn doel (sneller, sterker, beter worden in mijn sport) te bereiken.
Da's vierledig eigenlijk...quote:Op maandag 27 februari 2017 21:12 schreef Status het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |