Jammer dat Peaceman nog niet opgeknapt isquote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Net feestje voor vanavond afgezegd. Peaceman is nog niet fit genoeg...en ik voelde er niet veel voor om alleen te gaan.
Het is gelukkig niet meer zo erg als van de week. Hij heeft vannacht slecht/kort geslapen. Hij is helaas niet fit genoeg om naar een feestje in Almelo te gaan voor een paar uurtjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
Jammer dat Peaceman nog niet opgeknapt is
niet fit zijn en naar een feest gaan is geen goede keus, je zit jezelf dan in de wegquote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet meer zo erg als van de week. Hij heeft vannacht slecht/kort geslapen. Hij is helaas niet fit genoeg om naar een feestje in Almelo te gaan voor een paar uurtjes.
Als het in Enschede was, was ik misschien nog wel gegaan. Ik ga ook weleens alleen naar verjaardagen, maar het is in Almelo. Ik heb niet zo'n zin om daar alleen naartoe te gaan. En er is ook niemand in de buurt met wie ik zou kunnen gaan. De meeste (voor mij onbekende) gasten komen uit Almelo. Anders had ik dat gedaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
Jammer dat Peaceman nog niet opgeknapt is
Alleen naar een feest is niet leuk; ik heb daar best aan moeten wennen, maar ik ga wel
(niet dat ik vaak een feest heb maar toch...)
Dat is mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:43 schreef just me het volgende:
We hadden in oktober lustrumfeest op de club, ik wilde wel gaan maar vond het rot om alleen te gaan. Uiteindelijk ben ik overgehaald om toch te gaan, ben opgehaald en netjes thuisgebracht en dat was wel fijn. Zoals een vriendin zei.. sommige mensen komen samen maar zijn toch alleen.
Na vorige week weet ik niet of ik dat ga doen...quote:Je hebt toch voor jezelf de juiste keus gemaakt, kun je vanavond naar Vout luisteren en naar Broertje
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
Na vorige week weet ik niet of ik dat ga doen...
Het ging mij om Vout...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:48 schreef just me het volgende:
[..]![]()
Broertje is geen broertje van Vout hoor
Broertje is een Bowie fan![]()
Ik maak het sowieso niet laat, ik moet morgen om half 9 in de trein zitten als ik niet met de ouders van een vriendin van Merel mee naar Den Bosch kan rijden morgenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het ging mij om Vout...
Sorry Vout
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het ging mij om Vout...
Sorry Vout![]()
Ow dat is vroeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik maak het sowieso niet laat, ik moet morgen om half 9 in de trein zitten als ik niet met de ouders van een vriendin van Merel mee naar Den Bosch kan rijden morgen
Het ligt aan mij denk ik. Niet aan jou. Ik hou niet van carnaval en de muziek die daarbij hoort.quote:
Echt, die confused Travolta plaatjes blijven briljantquote:
Dank.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Al die snotterende mensen hier.
* OscarMopperkont doet z'n mondkapje maar weer op
Beterschap Mad!
niet weer....quote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Joho!
Ik heb ook een reden om vanavond een verjaardagsborrel af te zeggen en geen carnaval te hoeven meemaken...
[ afbeelding ]
ik ben zo blij dat ik geen muizen meer in mijn huis heb! Ik schrok gisterenavond wel maar toen hoorde ik de logeermuisjesquote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Vannacht weer twee muizen in de klemmen. Ik ben bang dat ze toch ergens binnen kunnen komen, dus we gaan op zoek naar een bestrijder die dat kan onderzoeken en verder blijven we gif en klemmen neerleggen (wat inmiddels ook behoorlijk in de papieren gaat lopen)
ik heb er ook een keer een gehad die kwam gewoon onder de deur door en klauterde verticaal het gasfornuis opquote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Vannacht weer twee muizen in de klemmen. Ik ben bang dat ze toch ergens binnen kunnen komen, dus we gaan op zoek naar een bestrijder die dat kan onderzoeken en verder blijven we gif en klemmen neerleggen (wat inmiddels ook behoorlijk in de papieren gaat lopen)
ik heb in het toilet verwarmingsbuizen lopen bekleed met een of ander spul, daar klommen ze ook rustig op. Ik zat niet rustigquote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb er ook een keer een gehad die kwam gewoon onder de deur door en klauterde verticaal het gasfornuis op
nou dat iddquote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb hem ook gevangen sindsdien ook geen muis meer gezien gelukkig, je wordt er toch onrustig van en je reageert op elk geluidje dat je hoort in huis
brrrrr, ik zou echt verhuizenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wij woonden vroeger in een rijtjeshuis waar niets aan de hand was, totdat ze 10 jaar na de bouw aan de kop zijn kant een bakkerij gingen neerzetten. Vanaf toen was het bijna nachtelijks trippelende pootjes boven het plafond als je in bed lag.
Je bent er anders alleen maar dichterbij komen wonenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 12:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
brrrrr, ik zou echt verhuizen
Ik had er een keer eentje, deed de deur van de keuken dicht, deur naar het balkon open. Muisje rende naar buiten totdat ie erachter kwam dat er geen vaste grond meer onder zijn pootjes bevond. De val die volgde was vrij cartoonish. Goede hangtime. Dat welquote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb er ook een keer een gehad die kwam gewoon onder de deur door en klauterde verticaal het gasfornuis op
Truequote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Echt, die confused Travolta plaatjes blijven briljant
Beterschap!!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Joho!
Ik heb ook een reden om vanavond een verjaardagsborrel af te zeggen en geen carnaval te hoeven meemaken...
[ afbeelding ]
Dus eigenlijk zeg je dat je nu wel zou willen draaien?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 13:50 schreef peaceman het volgende:
Goedemiddag... nog niet helemaal opgeknapt hier, maar gelukkig wel aan de beterende hand! En dat is maar goed ook, want ik heb al bijna een week niet gedraaid en ik heb best afkickverschijnselen![]()
Zonet wel aardige buit opgehaald bij de rommelmarkt. 6 lp's en 14 cds voor 25 euro
de wijzers van de klok draaien snel vandaagquote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat je nu wel zou willen draaien?
Zeg dat wel. * OscarMopperkont gaat maar eens naar de supermarkt... en dan poef is er weer een dag voorbijquote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:02 schreef just me het volgende:
[..]
de wijzers van de klok draaien snel vandaag
Er is gelukkig nog een avond; en nu is het heerlijk op de bank, kopje thee, bakje M&M's en Netflix kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zeg dat wel. * OscarMopperkont gaat maar eens naar de supermarkt... en dan poef is er weer een dag voorbij
misschien morgenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 15:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat je nu wel zou willen draaien?
quote:Programma van vandaag
18:00 - 20:00 DJ11 - Mindless Music
20:00 - 21:00 DJ Broertjes Bazentracks
21:00 - 23:00 Dj Vout - Carnaval 2017
Er is een wijziging opgetreden. De show van Brother komt helaas te vervallen; er is iets tussen gekomen. Ik begin een uurtje later.quote:
Zal ik dan van nu tot 7 draaien?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is een wijziging opgetreden. De show van Brother komt helaas te vervallen; er is iets tussen gekomen. Ik begin een uurtje later.
Programma van vandaag
19:00 - 21:00 DJ11 - Mindless Music
Ik vind het prima, maar ik kan niet volledig meeluisteren. Ik moet ondertussen mijn eigen show in elkaar draaien.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zal ik dan van nu tot 7 draaien?
quote:Programma van vandaag
17:15 - 19:00 DJ Oscar - Tot 7
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is een wijziging opgetreden. De show van Brother komt helaas te vervallen; er is iets tussen gekomen. Ik begin een uurtje later.
Programma van vandaag
Gelukkig zijn er meer DJ's die bazentracks draaienquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:18 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Geen Broertjes Bazentracks
* knokkels weent zachtjes
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er meer DJ's die bazentracks draaien
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:20 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
fb nu 7 keer aangepast en nu stop ik ermee
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Programma van vandaag
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zal ik dan van nu tot 7 draaien?
We proberen het verlies zo goed mogelijk op te vangenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:18 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Geen Broertjes Bazentracks
* knokkels weent zachtjes
sociaal gebeuren hierquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We proberen het verlies zo goed mogelijk op te vangen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
But I think that God's got a sick sense of humor
And when I die, I expect to find him laughing
Ja dat was het liedje netquote:
ja en daar reageerde ik opquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja dat was het liedje net
Eens. De reden dat ik hem weer eens draaiquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:42 schreef Elfletterig het volgende:
Altijd één van Jackson's betere nummers gevonden, deze
Dat bordspel kwam laatst ook nog voorbij in een filmpje van Zondag met Lubach over de PvdA.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, als je dit nu gaat linken aan het feit dat MJ van kinderen hield enzo....![]()
Hoe verneuk je een goed liedje?
Ja toen ze allemaal lijsttrekker van de PvdA wilde wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat bordspel kwam laatst ook nog voorbij in een filmpje van Zondag met Lubach over de PvdA.
Gebrabt?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
Goh.... van deze artiest heb ik toevallig net een track gebrabt om in mijn show te draaien....
quote:
Nu al aan de wijn?quote:
Wederom eensquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat mij betreft één van de betere van Prince.
kun je nagaan hoe ik dan over de rest denkquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat mij betreft één van de betere van Prince.
niet voor 21.00 uur hèquote:
Afhankelijk vanaf wanneer je telt kan dat nu dus ook zijnquote:
niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Afhankelijk vanaf wanneer je telt kan dat nu dus ook zijn
Ik vind ook niet alles van Prince even geweldig, maar hij heeft zat leuke nummers gemaakt. Heel gevarieerd ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:06 schreef just me het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe ik dan over de rest denk
Als ik meer tijd heb zal ik eens wat nummers gaan beluisterenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind ook niet alles van Prince even geweldig, maar hij heeft zat leuke nummers gemaakt. Heel gevarieerd ook.
Succes met hem vrijkrijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
la di da di
Free John Gotti
[ afbeelding ]
Nu ben ik wel nieuwsgierig. Ik val nu net pas in.quote:
Ja ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:16 schreef just me het volgende:
![]()
nu zou ik eigenlijk best een glas wijn willen pakken en genieten![]()
Oscar draaide Leningrad van Billy Joelquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig. Ik val nu net pas in.
Leningrad - Billy Joelquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Olaquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij praat just me een drankprobleem aanquote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja ja.
Je bedoelt; "NOG een glas wijn pakken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |