Jammer dat Peaceman nog niet opgeknapt isquote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Net feestje voor vanavond afgezegd. Peaceman is nog niet fit genoeg...en ik voelde er niet veel voor om alleen te gaan.
Het is gelukkig niet meer zo erg als van de week. Hij heeft vannacht slecht/kort geslapen. Hij is helaas niet fit genoeg om naar een feestje in Almelo te gaan voor een paar uurtjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
Jammer dat Peaceman nog niet opgeknapt is
niet fit zijn en naar een feest gaan is geen goede keus, je zit jezelf dan in de wegquote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet meer zo erg als van de week. Hij heeft vannacht slecht/kort geslapen. Hij is helaas niet fit genoeg om naar een feestje in Almelo te gaan voor een paar uurtjes.
Als het in Enschede was, was ik misschien nog wel gegaan. Ik ga ook weleens alleen naar verjaardagen, maar het is in Almelo. Ik heb niet zo'n zin om daar alleen naartoe te gaan. En er is ook niemand in de buurt met wie ik zou kunnen gaan. De meeste (voor mij onbekende) gasten komen uit Almelo. Anders had ik dat gedaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
Jammer dat Peaceman nog niet opgeknapt is
Alleen naar een feest is niet leuk; ik heb daar best aan moeten wennen, maar ik ga wel
(niet dat ik vaak een feest heb maar toch...)
Dat is mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:43 schreef just me het volgende:
We hadden in oktober lustrumfeest op de club, ik wilde wel gaan maar vond het rot om alleen te gaan. Uiteindelijk ben ik overgehaald om toch te gaan, ben opgehaald en netjes thuisgebracht en dat was wel fijn. Zoals een vriendin zei.. sommige mensen komen samen maar zijn toch alleen.
Na vorige week weet ik niet of ik dat ga doen...quote:Je hebt toch voor jezelf de juiste keus gemaakt, kun je vanavond naar Vout luisteren en naar Broertje
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
Na vorige week weet ik niet of ik dat ga doen...
Het ging mij om Vout...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:48 schreef just me het volgende:
[..]![]()
Broertje is geen broertje van Vout hoor
Broertje is een Bowie fan![]()
Ik maak het sowieso niet laat, ik moet morgen om half 9 in de trein zitten als ik niet met de ouders van een vriendin van Merel mee naar Den Bosch kan rijden morgenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het ging mij om Vout...
Sorry Vout
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het ging mij om Vout...
Sorry Vout![]()
Ow dat is vroeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik maak het sowieso niet laat, ik moet morgen om half 9 in de trein zitten als ik niet met de ouders van een vriendin van Merel mee naar Den Bosch kan rijden morgen
Het ligt aan mij denk ik. Niet aan jou. Ik hou niet van carnaval en de muziek die daarbij hoort.quote:
Echt, die confused Travolta plaatjes blijven briljantquote:
Dank.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Al die snotterende mensen hier.
* OscarMopperkont doet z'n mondkapje maar weer op
Beterschap Mad!
niet weer....quote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Joho!
Ik heb ook een reden om vanavond een verjaardagsborrel af te zeggen en geen carnaval te hoeven meemaken...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |