SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Op vrijdag 10 februari 2017 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True. Maar dan moeten ze of via laptop/pc luisteren of even TuneIn downloaden. En dan dat linkje van Frosty gebruiken. http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
kennen jullie dat gevoel van... er gaat meer geld uit dan er binnenkomt, wil je meehelpen neem dan contact met mij op
[ Bericht 2% gewijzigd door just me op 22-02-2017 10:05:45 ]Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nou?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:32 schreef ToT het volgende:
En wat zei Diaan op vrijdag 10 februari 2017 21:10?
Goed geslaagd dagje dus!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:33 schreef Doedezemaar het volgende:
We scoorden 3 vazen, een bloempot, een plafondlamp, een glazen maatkan, een arcopal ovenschaal en een stapel boeken. En een breinaaldenkoker in opdracht van mama Symph.
als het foutloos gaat doe ik ook zaterdag. (Middagishquote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich wel, maar doorgaans ben ik vrijdagavond niet thuis, helaas.
Ik blijf liever in een onwetende spanning.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Klik op de link onderaan de OP en je weet het!
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:33 schreef Doedezemaar het volgende:
We scoorden 3 vazen, een bloempot, een plafondlamp, een glazen maatkan, een arcopal ovenschaal en een stapel boeken. En een breinaaldenkoker in opdracht van mama Symph.
dat just me de link niet goed weggehaald heeftquote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:32 schreef ToT het volgende:
En wat zei Diaan op vrijdag 10 februari 2017 21:10?
heb je knokkels op bezoekquote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Zak koffie is binnen![]()
Mogge trouwens.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:59 schreef just me het volgende:
[..]
dat just me de link niet goed weggehaald heeft
Ik moest ff scrollen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
zag je mijn vraag? En heb je er tijd en zin in?
laat het helemaal aan jou over.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moest ff scrollen.
Een banner voor een show? Ja kan wel ff.Wat moet er in komen? Iets met geen carnaval?
Geen idee. Afgelopen zondag in ieder geval nog niet. Toen heb ik nog geprobeerd.quote:
Kan wel, maar dan komt het over het kruis heen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja helemaal prima. Kan de text ietsje groter?
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de banner op Facebook geplaatst!
niceequote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de banner op Facebook geplaatst!
quote:
die werkte bij mij niet meer, maar ik kan hem wel terugzettenquote:
ja, dat was een geslaagd dagje. Vooral heel erg blij met de (spotgoedkope) plafondlamp, we zijn al heel lang op zoek naar iets geschikts.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hè?![]()
![]()
Mooie buit had je trouwens!
403 Forbiddenquote:
Ja kut!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik er zo wat muziekjes in gooien?
Ah, dan hoef ik dat niet meer te vragen...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik er zo wat muziekjes in gooien?
Regel ik...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als iemand mij er op wil zetten vanaf kwart over 8?
Topquote:
Ik hoop dat wij dat ook van je show kunnen zeggenquote:
Wat fijn!! Zocht je een bijzondere?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, dat was een geslaagd dagje. Vooral heel erg blij met de (spotgoedkope) plafondlamp, we zijn al heel lang op zoek naar iets geschikts.
Eindelijk!!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
In het kader van de instemming van de Tweede Kamer tot de wietteelt regulering .... Nederwiedewiedewiet
quote:
Nope:quote:
quote:Wiet zou voortaan alleen geteeld moeten worden door kwekerijen die onder de controle staan van de overheid. Coffeeshops kunnen dan alleen nog van die kwekerijen kopen.
Ja, eensquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Werd tijd.
![]()
Ik ben er ook voorstander van om dit voor XTC en dergelijke te doen. Scheelt een hoop drugs afval dumpingen en mensen kunnen veilig uit hun plaat op een hun feest.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:22 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Je kunt het beter maar bij 'she likes weeds' houden
Zolang het maar geen Round Up isquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Round Up is
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wéééér die verrekte geit van Erdogan
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wéééér die verrekte geit van Erdogan
eentje die vrij vlak tegen het plafond zit, plafond is daar erg laag. En nu vonden we een bruine met 3 spotjes. We hebben onlangs ook al een bruine staande lamp en bruine muurlamp met ieder 2 soortgelijke spotjes gevonden, dus nu hebben we mooi 1 geheel in het zitgedeelte. Morgen maar eens een beginnetje maken met de bank andersom zetten en de muurlamp monteren en eindelijk het kleed neerleggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat fijn!! Zocht je een bijzondere?
Hopelijk grijpt de Partij vd Dieren snel inquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongetwijfeld! Een beeldhouwer heeft het nog vastgelegd!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:33 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hopelijk grijpt de Partij vd Dieren snel in
Tof!! Mooi dat alles zo samen komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eentje die vrij vlak tegen het plafond zit, plafond is daar erg laag. En nu vonden we een bruine met 3 spotjes. We hebben onlangs ook al een bruine staande lamp en bruine muurlamp met ieder 2 soortgelijke spotjes gevonden, dus nu hebben we mooi 1 geheel in het zitgedeelte. Morgen maar eens een beginnetje maken met de bank andersom zetten en de muurlamp monteren en eindelijk het kleed neerleggen.
quote:
And to grow it, you need to fertilize it?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Legalize it! Don't criticise it!
And I'll advertise it!
Prachtige rijmelarij...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Legalize it! Don't criticise it!
And I'll advertise it!
Dat wil helpen jaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
And to grow it, you need to fertilize it?
Gewoon relaxedquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Er is niet eens een wietblad emoji
er is ook reclame gemaakt op facebookquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
7 luisteraars op deze dinsdagavond
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
er is ook reclame gemaakt op facebook
jaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb je er ook bijgezet dat men welkom is om in het topic te posten?
ieeeeeeeeeeeeksquote:
Ik ga wel weer aan het werkquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig luistert al een tijdje mee
quote:
Nee ok, maar eigen projecten misschien enzo. Of gewoon huis opruimenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Er valt niet veel te werken, de laatste tijd
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Er valt niet veel te werken, de laatste tijd
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee ok, maar eigen projecten misschien enzo. Of gewoon huis opruimen
Heb altijd een beetje haat/liefde verhouding met hem. Zowel als persoon als zijn muziek.quote:
Werk je snellerquote:
kopieerapparaat is nu aan het werk, slaat op holquote:
Ik vind het de laatste jaren niks meer, eerlijk gezegd. Daarvoor kocht ik al zijn cd's.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb altijd een beetje haat/liefde verhouding met hem. Zowel als persoon als zijn muziek.
Klopt. Had laatst Destroyed weer eens gedraaid en dan staan er toch wel best lekkere nummers weer tussen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste jaren niks meer, eerlijk gezegd. Daarvoor kocht ik al zijn cd's.
Volgens mij is dat z'n eerste album dat ik heb laten schieten.... Last Night heb ik nog wel gekocht.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Had laatst Destroyed weer eens gedraaid en dan staan er toch wel best lekkere nummers weer tussen.
Hij had vandaag weer een nieuwer nummer gedeeld op Facebook met videoclip. Maar dat nummer was echt superdruk. Vond het niks.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is dat z'n eerste album dat ik heb laten schieten.... Last Night heb ik nog wel gekocht.
Hij blijft ook maar remixes uitbrengen van Play-nummers als Natural Blues, Porcelain en Why Does My Heart Feel So Bad. Spotify staat er vol mee...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij had vandaag weer een nieuwer nummer gedeeld op Facebook met videoclip. Maar dat nummer was echt superdruk. Vond het niks.
Ja zonde wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij blijft ook maar remixes uitbrengen van Play-nummers als Natural Blues, Porcelain en Why Does My Heart Feel So Bad. Spotify staat er vol mee...
Op zich zijn remixes leuk, maar het valt wel een beetje op dat de release van zijn laatste album van zoveel oude remixes wordt vergezeld. Het nieuwe werk is.... tja... gewoon niet best. De man is super-productief, maar minder bekend met het begrip quality control.
ga je verlengenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wil er hierna nog iemand overnemen?
Tot max 11 uurquote:
Mooi, ik ben klaar met werk kan ik nog even "rustig" luisterenquote:
Ik kan dat dus echt niet he?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik luister wel mee, maar ik kijk ondertussen ook even Netflix.
Hun laatste goede album.quote:
Ik kijk wel vaker tv en luister ook muziek. Of ik kijk op laptop/ipad en peaceman op tv. Dan zet ik het geluid zacht. Werkt prima.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik kan dat dus echt niet he?
Nou vooruitquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit echt niets...Sorry Oscar.
Eensquote:
eenschquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Dit klinkt trouwens veel beter.
Top!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb 'm op 23:00 uur gezet. Als je eerder wilt stoppen, moet je het maar laten weten.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft mooi
De eerste track die MTV ooit draaide was trouwens Video Killed The Radio Star. Die had ik wel in de show van Peaceman verwacht, maar nee hoor... niet genoeg stemmen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft mooi
1e gedeelte was iets luidruchtigquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Is het wat?
Kreeg onverwachts visite...
Je rijdt zeker ook in een DS dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is wel één van de mooiere van DS. Mijn initialen trouwens.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je rijdt zeker ook in een DS dan?
quote:
Ik niet, Lennon wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En ze speelt op een Nintendo DS
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je rijdt zeker ook in een DS dan?
weet ik veelquote:
zeg je nou gewoon dat ik een vrouwenstem heb?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:35 schreef just me het volgende:
wat heb je gedaan Oscar dat je Mea Culpa zegt
ontwijkend antwoordquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
zeg je nou gewoon dat ik een vrouwenstem heb?
Kennelijk heet je ook Sandra dan...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
zeg je nou gewoon dat ik een vrouwenstem heb?
Hij heeft leugens verteld...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:35 schreef just me het volgende:
wat heb je gedaan Oscar dat je Mea Culpa zegt
moet niet gekker wordenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een herkenbare stem/sound heeft hij toch.
Je gaat?quote:
Ik draai wel precies in jouw straatje he?quote:
Tina Turner heeft hier een geweldige cover gemaakt. Die kan ik iedereen (dus ook jou) aanraden om eens te beluisteren.quote:
Ik heb DJ11 al 25 keer gevraagd om Jive Bunny te draaien, maar hij vertikt het.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik draai wel precies in jouw straatje he?
Straks denken mensen nog dat je een kloon bent.
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb DJ11 al 25 keer gevraagd om Jive Bunny te draaien, maar hij vertikt het.
Ik begin het zelf te denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik draai wel precies in jouw straatje he?
Straks denken mensen nog dat je een kloon bent.
Ik was vergeten hoe hij ging. Dus vandaar dat ik deze aankliktequote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
Jealousy!![]()
Zo'n beetje het eerste nummer dat de Pet Shop Boys ooit schreven. Het kwam pas 8 jaar later (in 1990) uit.
Ach, je hoeft het nog maar 3 minuten vol te houdenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, ik begin een beetje in te kakken...Tijdens het luistern en Netflix kijken.
Ik heb alleen de greatest hits CD van PSB. Daar staat deze versie opquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is trouwens de single-versie. Op de albumversie zit geen echt orkest. Leuk dat je deze draaide
Paste gelukkig prima in de flowquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik was vergeten hoe hij ging. Dus vandaar dat ik deze aanklikte
Geluktquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, je hoeft het nog maar 3 minuten vol te houden
Graag gedraaid weerquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Paste gelukkig prima in de flow
Bedankt voor de muziekjes, Oscar
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukt![]()
![]()
Bedankt voor de fijne muziekjes!
Graag gedraaid weer kloonquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Graag gedraaid weer kloon
Neuh, die kan elk moment online komen, maar idd wel druk!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Druk met je meissie lopen chatten?
Knollen?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar meteen door naar bed! Knollen zijn op. Morgen lekker dagje thuis en hoef dan maar 2 uurtjes te werken.
Slaap lekker!![]()
Ow ik lees dat het Twents is:quote:
Werk ze,quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar OK soms mag dat .. Ik haak helaas zo af .. ivm met werkverplichting morgenochtend..
Alsof ik dat niet weet.. Denk dat je als ik op mn werk arriveer je nog steeds bezig bent ... Of ben je toch ook wel wat kapot van de laatste dagen?quote:
Was veel op pad laatste dagen met vrouw, dochter, schoonzoon en kleinzoon.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet weet.. Denk dat je als ik op mn werk arriveer je nog steeds bezig bent ... Of ben je toch ook wel wat kapot van de laatste dagen?
Begrijpelijk.. Maar goed doe je ding Piet..quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Was veel op pad laatste dagen met vrouw, dochter, schoonzoon en kleinzoon.
Wat obscure underground herrie.quote:Op woensdag 22 februari 2017 00:10 schreef chufi het volgende:
Hier is het uit inmiddels.. Maar vond het goed om aan te horen, ook al was het niet mn genre
Goed. En met tail?quote:
Mogguhquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2017 09:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
Er wordt vandaag een slimme meter bij mij geïnstalleerd.
Door BAM.
Als die slimme meter zo slim is, waarom kan ie zichzelf dan niet installeren?
Dom dingquote:Op woensdag 22 februari 2017 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
die slimme meter heeft andere kwaliteiten...
Ah het big brother kastje.quote:Op woensdag 22 februari 2017 09:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
Er wordt vandaag een slimme meter bij mij geïnstalleerd.
Door BAM.
Als die slimme meter zo slim is, waarom kan ie zichzelf dan niet installeren?
Blof?quote:Op woensdag 22 februari 2017 09:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dom ding![]()
Geef me wind en regen
Geef me storm en Noordzee
Waai ik naar een eiland
Hier ook herfstigquote:Op woensdag 22 februari 2017 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Is het bij jou ook zo'n vies weer. Het lijkt hier wel herfst. Wind en regen... Blijf vandaag lekker thuis.
Het schijnt heel handig te zijn. Wij hebben hem nog niet.quote:Op woensdag 22 februari 2017 09:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dom ding![]()
Geef me wind en regen
Geef me storm en Noordzee
Waai ik naar een eiland
Ligt dat aan Greenchoice of aan netwerkbeheerder?quote:Op woensdag 22 februari 2017 09:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah het big brother kastje.
Wel grappig dat ik ondanks dat ding nog altijd zelf de meterstanden door moet geven.
Op Ameland hebben ze toch ook centrale verwarming?quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ja zoiets. Waaien naar een warm eiland dan graag.
Vast.... maar ik wil dan naar een eiland waar je buiten ook warmte heb en dan bedoel ik geen terrasverwarmer.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op Ameland hebben ze toch ook centrale verwarming?
Geen idee. Ik vind het wel primaquote:Op woensdag 22 februari 2017 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ligt dat aan Greenchoice of aan netwerkbeheerder?
Warmte is relatief. Een Lap vindt de temperatuur hier waarschijnlijk best aangenaam.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
Vast.... maar ik wil dan naar een eiland waar je buiten ook warmte heb en dan bedoel ik geen terrasverwarmer.
Ja dat is ook zo. Mijn ouders hebben slimme meter en daar worden de standen automatisch doorgegeven.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind het wel prima
True.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Warmte is relatief. Een Lap vindt de temperatuur hier waarschijnlijk best aangenaam.
Mijn eerste gedachte voor mijn reis was (globaal): Nederland - Duitsland - Tsjechië - Oostenrijk - Hongarije - Roemenië - Bulgarije - Griekenland - Italië - (Frankrijk) - Spanje - Frankrijk - (België) - Nederland.quote:
Verstandig!!quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte voor mijn reis was (globaal): Nederland - Duitsland - Tsjechië - Oostenrijk - Hongarije - Roemenië - Bulgarije - Griekenland - Italië - (Frankrijk) - Spanje - Frankrijk - (België) - Nederland.
Maar na overleg met mijn travelbuddy hebben we besloten het om te draaien. Eerst richting zuid, omdat het daar al lekker warm is en in Tsjechië wintert het nog volop.
2e rondje koffie hierquote:
Mijn slimme meter is een dombo, die kan niets doorgevenquote:Op woensdag 22 februari 2017 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Mijn ouders hebben slimme meter en daar worden de standen automatisch doorgegeven.
hier ook hoor. Lekker makkelijkquote:Op woensdag 22 februari 2017 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Mijn ouders hebben slimme meter en daar worden de standen automatisch doorgegeven.
ik stap elk jaar over via gaslicht.com, elk jaar overstappremie. Oh en ik krijg elke 2 maanden van de energieleverancier bericht (e-mail of brief) met het verbruik en kan het verbruik ook inzien via de site van de leverancier.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Er is mij beloofd dat deze slimme meter zelf de standen door kan geven. Dan moet ik dus zelf denken aan het bekijken en noteren van mijn meterstanden.![]()
Over de afgelopen 3 jaar heb ik trouwens gemiddeld 70 kuub gas per jaar verstookt. Als ik de vergelijkingssites mag geloven, is dat niet bijster veel. Ik betaal dan ook veel te veel en krijg ook nog eens na de jaarafrekening een smak geld terug. Toch maar eens kijken naar een andere aanbieder.
dat was mij ook beloofd door de slimme-meter plaatser maar er is iets mis in de communicatie tussen de meter en Stedin, het lijkt de echte wereld welquote:Op woensdag 22 februari 2017 11:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en ik krijg elke 2 maanden van de energieleverancier bericht (e-mail of brief) met het verbruik en kan het verbruik ook inzien via de site van de leverancier.
overstappen levert me elk jaar minimaal ¤100 aan overstapbonus op, verder ontloopt het elkaar idd nauwelijksquote:Op woensdag 22 februari 2017 11:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zit geheel tevreden bij GreenChoice. Sowieso is overstappen vaak centenwerk. Zeker als je weinig verbruikt.
Wat betreft de slimme meter, ik ben blij dat ik zelf de boel moet doorgeven. Kan je tenminste nog in de gaten houden of alles wel klopt.
Die 100 euro is wel prettig ja.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
overstappen levert me elk jaar minimaal ¤100 aan overstapbonus op, verder ontloopt het elkaar idd nauwelijks
¤100 is wel lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2017 11:18 schreef Doedezemaar het volgende:
overstappen levert me elk jaar minimaal ¤100 aan overstapbonus op, verder ontloopt het elkaar idd nauwelijks
stroopkoeken ookquote:
Wij hebben net een nieuw contact bij Greenchoice afgesloten voor 3 jaar. Wij gaan toch niet overstappen... en het goedkoopste alternatief was 3 euro per maand goedkoper incl overstapkorting. Voor dat geld willen we geen gedoe en blijven we lekker waar we zitten. Wat we hier betalen, is prima... en voor de komende 3 jaar ook.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zit geheel tevreden bij GreenChoice. Sowieso is overstappen vaak centenwerk. Zeker als je weinig verbruikt.
Wat betreft de slimme meter, ik ben blij dat ik zelf de boel moet doorgeven. Kan je tenminste nog in de gaten houden of alles wel klopt.
Ander soort lekker, maar je hebt wel gelijkquote:
Precies.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben net een nieuw contact bij Greenchoice afgesloten voor 3 jaar. Wij gaan toch niet overstappen... en het goedkoopste alternatief was 3 euro per maand goedkoper incl overstapkorting. Voor dat geld willen we geen gedoe en blijven we lekker waar we zitten. Wat we hier betalen, is prima... en voor de komende 3 jaar ook.
Wij zijn erg trouw, nooit problemen en altijd alles netjes en duidelijk met GreenChoice. Dat is ook wat waard.
Waar hebben ze dat ding al die tijd weten te verstoppen?quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
Er is vandaag een boom naast ons huis geplant door de gemeenteDie was al bijna 10 jaar weg....
Alleen maar lof...quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies.Service van GreenChoice is erg goed.
Was gewoon dood en weg gehaald. Was nooit een andere voor geplaatst. Er waren lang plannen om de straat her in te richten. Dat is afgelopen najaar (eindelijk) gebeurd. Dus nu ook nieuwe bomen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar hebben ze dat ding al die tijd weten te verstoppen?
plannen zijn er in 1998quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:10 schreef spijkerbroek het volgende:
"Wanneer Diaan73 riolering krijgt, is nog niet bekend."
Dat hebben ze meteen gedaan!quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:10 schreef spijkerbroek het volgende:
"Wanneer Diaan73 riolering krijgt, is nog niet bekend."
Hebben ze binnen een toilet geplaatst of hebben ze de riolering op de poepdoos buiten aangesloten?quote:
Ze hebben de riolering die er al lag, vernieuwd!!quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hebben ze binnen een toilet geplaatst of hebben ze de riolering op de poepdoos buiten aangesloten?
quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ze hebben de riolering die er al lag, vernieuwd!!
Ik las 'vernield'...quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hebben de riolering die er al lag, vernieuwd!!
Voor de vernieuwing is dat vast gebeurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |