SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Op vrijdag 10 februari 2017 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True. Maar dan moeten ze of via laptop/pc luisteren of even TuneIn downloaden. En dan dat linkje van Frosty gebruiken. http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
kennen jullie dat gevoel van... er gaat meer geld uit dan er binnenkomt, wil je meehelpen neem dan contact met mij op
[ Bericht 2% gewijzigd door just me op 22-02-2017 10:05:45 ]Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nou?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:32 schreef ToT het volgende:
En wat zei Diaan op vrijdag 10 februari 2017 21:10?
Goed geslaagd dagje dus!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:33 schreef Doedezemaar het volgende:
We scoorden 3 vazen, een bloempot, een plafondlamp, een glazen maatkan, een arcopal ovenschaal en een stapel boeken. En een breinaaldenkoker in opdracht van mama Symph.
als het foutloos gaat doe ik ook zaterdag. (Middagishquote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich wel, maar doorgaans ben ik vrijdagavond niet thuis, helaas.
Ik blijf liever in een onwetende spanning.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Klik op de link onderaan de OP en je weet het!
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:33 schreef Doedezemaar het volgende:
We scoorden 3 vazen, een bloempot, een plafondlamp, een glazen maatkan, een arcopal ovenschaal en een stapel boeken. En een breinaaldenkoker in opdracht van mama Symph.
dat just me de link niet goed weggehaald heeftquote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:32 schreef ToT het volgende:
En wat zei Diaan op vrijdag 10 februari 2017 21:10?
heb je knokkels op bezoekquote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Zak koffie is binnen![]()
Mogge trouwens.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:59 schreef just me het volgende:
[..]
dat just me de link niet goed weggehaald heeft
Ik moest ff scrollen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
zag je mijn vraag? En heb je er tijd en zin in?
laat het helemaal aan jou over.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moest ff scrollen.
Een banner voor een show? Ja kan wel ff.Wat moet er in komen? Iets met geen carnaval?
Geen idee. Afgelopen zondag in ieder geval nog niet. Toen heb ik nog geprobeerd.quote:
Kan wel, maar dan komt het over het kruis heen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja helemaal prima. Kan de text ietsje groter?
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de banner op Facebook geplaatst!
niceequote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de banner op Facebook geplaatst!
quote:
die werkte bij mij niet meer, maar ik kan hem wel terugzettenquote:
ja, dat was een geslaagd dagje. Vooral heel erg blij met de (spotgoedkope) plafondlamp, we zijn al heel lang op zoek naar iets geschikts.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hè?![]()
![]()
Mooie buit had je trouwens!
403 Forbiddenquote:
Ja kut!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik er zo wat muziekjes in gooien?
Ah, dan hoef ik dat niet meer te vragen...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik er zo wat muziekjes in gooien?
Regel ik...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als iemand mij er op wil zetten vanaf kwart over 8?
Topquote:
Ik hoop dat wij dat ook van je show kunnen zeggenquote:
Wat fijn!! Zocht je een bijzondere?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, dat was een geslaagd dagje. Vooral heel erg blij met de (spotgoedkope) plafondlamp, we zijn al heel lang op zoek naar iets geschikts.
Eindelijk!!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
In het kader van de instemming van de Tweede Kamer tot de wietteelt regulering .... Nederwiedewiedewiet
quote:
Nope:quote:
quote:Wiet zou voortaan alleen geteeld moeten worden door kwekerijen die onder de controle staan van de overheid. Coffeeshops kunnen dan alleen nog van die kwekerijen kopen.
Ja, eensquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Werd tijd.
![]()
Ik ben er ook voorstander van om dit voor XTC en dergelijke te doen. Scheelt een hoop drugs afval dumpingen en mensen kunnen veilig uit hun plaat op een hun feest.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:22 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Je kunt het beter maar bij 'she likes weeds' houden
Zolang het maar geen Round Up isquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Round Up is
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wéééér die verrekte geit van Erdogan
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wéééér die verrekte geit van Erdogan
eentje die vrij vlak tegen het plafond zit, plafond is daar erg laag. En nu vonden we een bruine met 3 spotjes. We hebben onlangs ook al een bruine staande lamp en bruine muurlamp met ieder 2 soortgelijke spotjes gevonden, dus nu hebben we mooi 1 geheel in het zitgedeelte. Morgen maar eens een beginnetje maken met de bank andersom zetten en de muurlamp monteren en eindelijk het kleed neerleggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat fijn!! Zocht je een bijzondere?
Hopelijk grijpt de Partij vd Dieren snel inquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongetwijfeld! Een beeldhouwer heeft het nog vastgelegd!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:33 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hopelijk grijpt de Partij vd Dieren snel in
Tof!! Mooi dat alles zo samen komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eentje die vrij vlak tegen het plafond zit, plafond is daar erg laag. En nu vonden we een bruine met 3 spotjes. We hebben onlangs ook al een bruine staande lamp en bruine muurlamp met ieder 2 soortgelijke spotjes gevonden, dus nu hebben we mooi 1 geheel in het zitgedeelte. Morgen maar eens een beginnetje maken met de bank andersom zetten en de muurlamp monteren en eindelijk het kleed neerleggen.
quote:
And to grow it, you need to fertilize it?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Legalize it! Don't criticise it!
And I'll advertise it!
Prachtige rijmelarij...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Legalize it! Don't criticise it!
And I'll advertise it!
Dat wil helpen jaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
And to grow it, you need to fertilize it?
Gewoon relaxedquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Er is niet eens een wietblad emoji
er is ook reclame gemaakt op facebookquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
7 luisteraars op deze dinsdagavond
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
er is ook reclame gemaakt op facebook
jaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb je er ook bijgezet dat men welkom is om in het topic te posten?
ieeeeeeeeeeeeksquote:
Ik ga wel weer aan het werkquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig luistert al een tijdje mee
quote:
Nee ok, maar eigen projecten misschien enzo. Of gewoon huis opruimenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Er valt niet veel te werken, de laatste tijd
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Er valt niet veel te werken, de laatste tijd
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee ok, maar eigen projecten misschien enzo. Of gewoon huis opruimen
Heb altijd een beetje haat/liefde verhouding met hem. Zowel als persoon als zijn muziek.quote:
Werk je snellerquote:
kopieerapparaat is nu aan het werk, slaat op holquote:
Ik vind het de laatste jaren niks meer, eerlijk gezegd. Daarvoor kocht ik al zijn cd's.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb altijd een beetje haat/liefde verhouding met hem. Zowel als persoon als zijn muziek.
Klopt. Had laatst Destroyed weer eens gedraaid en dan staan er toch wel best lekkere nummers weer tussen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste jaren niks meer, eerlijk gezegd. Daarvoor kocht ik al zijn cd's.
Volgens mij is dat z'n eerste album dat ik heb laten schieten.... Last Night heb ik nog wel gekocht.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Had laatst Destroyed weer eens gedraaid en dan staan er toch wel best lekkere nummers weer tussen.
Hij had vandaag weer een nieuwer nummer gedeeld op Facebook met videoclip. Maar dat nummer was echt superdruk. Vond het niks.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is dat z'n eerste album dat ik heb laten schieten.... Last Night heb ik nog wel gekocht.
Hij blijft ook maar remixes uitbrengen van Play-nummers als Natural Blues, Porcelain en Why Does My Heart Feel So Bad. Spotify staat er vol mee...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij had vandaag weer een nieuwer nummer gedeeld op Facebook met videoclip. Maar dat nummer was echt superdruk. Vond het niks.
Ja zonde wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij blijft ook maar remixes uitbrengen van Play-nummers als Natural Blues, Porcelain en Why Does My Heart Feel So Bad. Spotify staat er vol mee...
Op zich zijn remixes leuk, maar het valt wel een beetje op dat de release van zijn laatste album van zoveel oude remixes wordt vergezeld. Het nieuwe werk is.... tja... gewoon niet best. De man is super-productief, maar minder bekend met het begrip quality control.
ga je verlengenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wil er hierna nog iemand overnemen?
Tot max 11 uurquote:
Mooi, ik ben klaar met werk kan ik nog even "rustig" luisterenquote:
Ik kan dat dus echt niet he?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik luister wel mee, maar ik kijk ondertussen ook even Netflix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |