quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
er is ook reclame gemaakt op facebook
jaquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb je er ook bijgezet dat men welkom is om in het topic te posten?
ieeeeeeeeeeeeksquote:
Ik ga wel weer aan het werkquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig luistert al een tijdje mee
quote:
Nee ok, maar eigen projecten misschien enzo. Of gewoon huis opruimenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Er valt niet veel te werken, de laatste tijd
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Er valt niet veel te werken, de laatste tijd
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee ok, maar eigen projecten misschien enzo. Of gewoon huis opruimen
Heb altijd een beetje haat/liefde verhouding met hem. Zowel als persoon als zijn muziek.quote:
Werk je snellerquote:
kopieerapparaat is nu aan het werk, slaat op holquote:
Ik vind het de laatste jaren niks meer, eerlijk gezegd. Daarvoor kocht ik al zijn cd's.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb altijd een beetje haat/liefde verhouding met hem. Zowel als persoon als zijn muziek.
Klopt. Had laatst Destroyed weer eens gedraaid en dan staan er toch wel best lekkere nummers weer tussen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste jaren niks meer, eerlijk gezegd. Daarvoor kocht ik al zijn cd's.
Volgens mij is dat z'n eerste album dat ik heb laten schieten.... Last Night heb ik nog wel gekocht.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Had laatst Destroyed weer eens gedraaid en dan staan er toch wel best lekkere nummers weer tussen.
Hij had vandaag weer een nieuwer nummer gedeeld op Facebook met videoclip. Maar dat nummer was echt superdruk. Vond het niks.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is dat z'n eerste album dat ik heb laten schieten.... Last Night heb ik nog wel gekocht.
Hij blijft ook maar remixes uitbrengen van Play-nummers als Natural Blues, Porcelain en Why Does My Heart Feel So Bad. Spotify staat er vol mee...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij had vandaag weer een nieuwer nummer gedeeld op Facebook met videoclip. Maar dat nummer was echt superdruk. Vond het niks.
Ja zonde wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij blijft ook maar remixes uitbrengen van Play-nummers als Natural Blues, Porcelain en Why Does My Heart Feel So Bad. Spotify staat er vol mee...
Op zich zijn remixes leuk, maar het valt wel een beetje op dat de release van zijn laatste album van zoveel oude remixes wordt vergezeld. Het nieuwe werk is.... tja... gewoon niet best. De man is super-productief, maar minder bekend met het begrip quality control.
ga je verlengenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wil er hierna nog iemand overnemen?
Tot max 11 uurquote:
Mooi, ik ben klaar met werk kan ik nog even "rustig" luisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |