Tina Turner heeft hier een geweldige cover gemaakt. Die kan ik iedereen (dus ook jou) aanraden om eens te beluisteren.quote:
Ik heb DJ11 al 25 keer gevraagd om Jive Bunny te draaien, maar hij vertikt het.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik draai wel precies in jouw straatje he?
Straks denken mensen nog dat je een kloon bent.
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik heb DJ11 al 25 keer gevraagd om Jive Bunny te draaien, maar hij vertikt het.
Ik begin het zelf te denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik draai wel precies in jouw straatje he?
Straks denken mensen nog dat je een kloon bent.
Ik was vergeten hoe hij ging. Dus vandaar dat ik deze aankliktequote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
Jealousy!![]()
Zo'n beetje het eerste nummer dat de Pet Shop Boys ooit schreven. Het kwam pas 8 jaar later (in 1990) uit.
Ach, je hoeft het nog maar 3 minuten vol te houdenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, ik begin een beetje in te kakken...Tijdens het luistern en Netflix kijken.
Ik heb alleen de greatest hits CD van PSB. Daar staat deze versie opquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is trouwens de single-versie. Op de albumversie zit geen echt orkest. Leuk dat je deze draaide
Paste gelukkig prima in de flowquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik was vergeten hoe hij ging. Dus vandaar dat ik deze aanklikte
Geluktquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, je hoeft het nog maar 3 minuten vol te houden
Graag gedraaid weerquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Paste gelukkig prima in de flow
Bedankt voor de muziekjes, Oscar
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukt![]()
![]()
Bedankt voor de fijne muziekjes!
Graag gedraaid weer kloonquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Graag gedraaid weer kloon
Neuh, die kan elk moment online komen, maar idd wel druk!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Druk met je meissie lopen chatten?
Knollen?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar meteen door naar bed! Knollen zijn op. Morgen lekker dagje thuis en hoef dan maar 2 uurtjes te werken.
Slaap lekker!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |