dat was gewoon een vreselijk saaie 0-0 inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel reuze mee. Gelijkspelletje was toen wel op zijn plaats.

quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat zegt me helemaal niets. PSV speelt helemaal niet zo heel erg geweldig na de winterstop en Feyenoord staat zowat met alle statistieken in de Eredivisie op plaats 1, dan ben je gewoon de favoriet voor de winst en moet je met niets minder tevreden zijn.

Hij heeft gewoon gelijk.quote:

houw je klep gloeilampquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:12 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoords hebben weer een grote bek(19 jaar geen kampioen)...terwijl de PSVers bescheiden blijven.(na 2 kampioenschappen)
Wat zou het heerlijk zijn als ze zondag een pak slaag krijgen in eigen huis..

quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
houw je klep gloeilamp
pak slaag lijkt me sterk
Jij moet een pak slaag krijgen

quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
houw je klep gloeilamp
pak slaag lijkt me sterk
Jij moet een pak slaag krijgen

Zinchenkoquote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Pereiro komt terug in de basis bij PSV. Ik zou eerder voor Bergwijn kiezen, maar ja #ikbencocuniet.

PSV gaat het natuurlijk niet redden met dat trage geschuif tegen een gegarandeerd inzakkend Feyenoord. Dan kan je beter een Bergwijn hebben voor de momenten dat er wel ruimte is. Lange bal met lopende mensen als Van Ginkel en hij en dan is er heus wat mogelijk.quote:

ER IS MORGEN NIETS MOGELIJK!!!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat het natuurlijk niet redden met dat trage geschuif tegen een gegarandeerd inzakkend Feyenoord. Dan kan je beter een Bergwijn hebben voor de momenten dat er wel ruimte is. Lange bal met lopende mensen als Van Ginkel en hij en dan is er heus wat mogelijk.

Wat een intens debiele vraag.quote:Op zondag 26 februari 2017 00:28 schreef Zorro het volgende:
Wat was eigenlijk de uitslag toen Nijhuis vorige keer een wedstrijd tussen deze clubs floot?

10-0quote:Op zondag 26 februari 2017 00:28 schreef Zorro het volgende:
Wat was eigenlijk de uitslag toen Nijhuis vorige keer een wedstrijd tussen deze clubs floot?

Hij heeft deze wedstrijd nog nooit gefloten.quote:Op zondag 26 februari 2017 00:28 schreef Zorro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |