Dus omdat PSV al die kansen niet kon afmaken en Feyenoord benut de enige kans waren ze de bovenliggende partij?quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja tuurlijk....vandaar dat Feyenoord ook won natuurlijk.
Feyenoord is de afgelopen 2 jaar in de topwedstrijden tegen ajax en psv de bovenliggende partij.
Als je dat niet gezien heb ben je niet realistische.
ik heb geen idee waar jij het over heb....WE MAKEN GEHAKT VAN JULLIE ZONDAG...EN NU OPDONDEREN NAAR JE BED.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus omdat PSV al die kansen niet kon afmaken en Feyenoord benut de enige kans waren ze de bovenliggende partij?
En toen PSV vorig jaar 0-2 won was Feyenoord ook de bovenliggende partij
Ja, dat was wel duidelijkquote:Op woensdag 22 februari 2017 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar jij het over heb....
Viel reuze mee. Gelijkspelletje was toen wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huh? Feyenoord kreeg toen alle hoeken van het veld te zien.
dat was gewoon een vreselijk saaie 0-0 inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2017 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel reuze mee. Gelijkspelletje was toen wel op zijn plaats.
quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat zegt me helemaal niets. PSV speelt helemaal niet zo heel erg geweldig na de winterstop en Feyenoord staat zowat met alle statistieken in de Eredivisie op plaats 1, dan ben je gewoon de favoriet voor de winst en moet je met niets minder tevreden zijn.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:
houw je klep gloeilampquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:12 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoords hebben weer een grote bek(19 jaar geen kampioen)...terwijl de PSVers bescheiden blijven.(na 2 kampioenschappen)
Wat zou het heerlijk zijn als ze zondag een pak slaag krijgen in eigen huis..
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
houw je klep gloeilamp
pak slaag lijkt me sterk
Jij moet een pak slaag krijgen
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
houw je klep gloeilamp
pak slaag lijkt me sterk
Jij moet een pak slaag krijgen
Zinchenkoquote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Pereiro komt terug in de basis bij PSV. Ik zou eerder voor Bergwijn kiezen, maar ja #ikbencocuniet.
PSV gaat het natuurlijk niet redden met dat trage geschuif tegen een gegarandeerd inzakkend Feyenoord. Dan kan je beter een Bergwijn hebben voor de momenten dat er wel ruimte is. Lange bal met lopende mensen als Van Ginkel en hij en dan is er heus wat mogelijk.quote:
ER IS MORGEN NIETS MOGELIJK!!!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat het natuurlijk niet redden met dat trage geschuif tegen een gegarandeerd inzakkend Feyenoord. Dan kan je beter een Bergwijn hebben voor de momenten dat er wel ruimte is. Lange bal met lopende mensen als Van Ginkel en hij en dan is er heus wat mogelijk.
Wat een intens debiele vraag.quote:Op zondag 26 februari 2017 00:28 schreef Zorro het volgende:
Wat was eigenlijk de uitslag toen Nijhuis vorige keer een wedstrijd tussen deze clubs floot?
10-0quote:Op zondag 26 februari 2017 00:28 schreef Zorro het volgende:
Wat was eigenlijk de uitslag toen Nijhuis vorige keer een wedstrijd tussen deze clubs floot?
Hij heeft deze wedstrijd nog nooit gefloten.quote:Op zondag 26 februari 2017 00:28 schreef Zorro het volgende:
Dat kan niet anders dan Jan Joost zijnquote:Op zondag 26 februari 2017 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Uw favoriete aidspresentator staat weer op de middenstip van De Kuip om de gezelligheids- en goednieuwsshow vol te houden.
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op zaterdag 25-02-2017 om 23:30:09Staat er een buitenspeler van Feyenoord in de zaal te ballen de avond voor de topper tegen PSV 😅 reageer retweet
Eliagod.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:34 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op zaterdag 25-02-2017 om 23:30:09Staat er een buitenspeler van Feyenoord in de zaal te ballen de avond voor de topper tegen PSV 😅 reageer retweet
\\quote:Op zondag 26 februari 2017 11:34 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2017 11:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
\\
Wat is daar mis mee? Toen ik nog bij AC milan speelde ging ik ook een dag voor de wedstrijd een balletje trappen in de zaal voor mijn techniek.
Wat is jou probleem jongen?
De vraag mag dan aangepast zijn aan het niveau van de scheidsrechter, dat betekent niet dat je het begrijpend lezen ook meteen tot datzelfde niveau moet laten afzakken.quote:Op zondag 26 februari 2017 03:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij heeft deze wedstrijd nog nooit gefloten.
Nee. Ik denk een mokerslecht niveau. Feyenoord gaat wel winnen maar het niveau is niet om over naar huis te schrijvenquote:Op zondag 26 februari 2017 12:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb er zin in. Wordt het een leuke pot?
Momentje, ik haal mijn tijdmachine er even bijquote:Op zondag 26 februari 2017 12:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb er zin in. Wordt het een leuke pot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |