SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor kazy en Logi, ik ga verschonen, voeden, slapen, repeat!
[ Bericht 47% gewijzigd door marel88 op 21-02-2017 19:55:12 ]
Zonder kleerscheuren en geen tijd om bang te zijn... toen ze er was waren we helemaal van de leg allebei, huilen joh! Ik voelde me vooral een aansteller, nog maar 2 cm en al m'n ademhalingstechnieken deden hun werk al niet meer. Tja, toen was ik in 45 min van 2 naar 10 cm gegaanquote:Op maandag 20 februari 2017 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
marel! Wat bijzonder zeg! En helemaal zonder kleerscheuren? Was je bang?
ik verwacht ook wel een Wup baby!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 07:20 schreef tombolafan het volgende:
Is kleuter aan t uitslapen, moet ik nu plassen
Wup, al een baby?
ja nee vannacht ook, maar bij plassen op zo'n tijd kan ik erna niet meer slapenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik verwacht ook wel een Wup baby!
Nu pas plassen? Ik moest om 1, 3:30, 6:30 en poepen om 1:30
klopt, ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 08:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja nee vannacht ook, maar bij plassen op zo'n tijd kan ik erna niet meer slapen
hahahaha hier is ze inmiddels wakkerquote:Op dinsdag 21 februari 2017 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, ik ook niet.
Mijn dochter daarentegen vertikt keihard om wakker te worden
Ik vond het ook lang duren en daarom heb ik gewoon zelf een echo geregeld. Kostte 25 euro en dat vond ik zeer de moeite. Ik had namelijk geen medische reden voor een vroege echo (zoals eerdere miskraam etc) maar weet niet hoe dat bij jou zit.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 07:21 schreef DonnaRush het volgende:
Nou mijn MVM afspraak staat en ik heb de verloskundige gemaild voor een vroege echo, anders moeten we wachten tot de termijnecho met 11 weken. Duurt veel te lang
Klopt, bij mij is er ook geen medische reden, maar om die euro's gaan we het ook niet laten. Veel te nieuwsgierig voor!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:25 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik vond het ook lang duren en daarom heb ik gewoon zelf een echo geregeld. Kostte 25 euro en dat vond ik zeer de moeite. Ik had namelijk geen medische reden voor een vroege echo (zoals eerdere miskraam etc) maar weet niet hoe dat bij jou zit.
ga je burdie van d'r troon stoten Wup?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:22 schreef WupWup het volgende:
Wauw Marel! Heel bijzonder![]()
Baby binnenboord.
Hoe ben jij eronder? Doe jij ook extra controles (ctg etc) of volg je niet dat "protocol"?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:22 schreef WupWup het volgende:
Baby binnenboord.
In NL mag het momenteel alleen als je een slechte uitslag van de combinatietest hebt met een kans groter dan 1:200. Ik geloof dat dit per 1 april gaat veranderen en je dan ook voor een NIPT kan kiezen zonder eerst een combinatietest te doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:10 schreef DonnaRush het volgende:
Wat fijn dat je al meteen terecht kunt kazy! Verder heb ik geen ervaring hoelang dat duurt.
Moet NIPT perse nog in België of kan het ook al in NL?
Nee de termijnecho is voor de termijn. De nekplooi wordt alleen gemeten als je een combinatietest doet.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:21 schreef DonnaRush het volgende:
1 april komt goed uit voor ons dan. Ik ben 5 april 11 weken. Mijn vriend ziet meer heil in een NIPT dan in een kansberekening.
Maar checken ze dan bij de termijnecho alsnog de nekplooi ook? Jawel toch?
Oh, hmmpff. Bij m`n schoonzus zei de echoscopiste bij de termijnecho (combinatietest was de week daarna) dat de nekplooi er goed uit zag enzo. Dus dacht dat ze dat misschien standaard deden dan. Maar niet dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee de termijnecho is voor de termijn. De nekplooi wordt alleen gemeten als je een combinatietest doet.
¤175 dan toch? Stond op de site van het RIVM dacht ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Nipt is ook na 1 april niet per definitie gratis he. Die misvatting lees ik nogal vaak
Geeft niks, vind het heel fijn om allemaal te lezen. Ik denk wel dat we voor de NIPT gaan, maar daar kunnen we ons nog goed over laten adviseren binnenkort.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:29 schreef Skittles het volgende:
Bij mij allebei de keren niet naar gekeken tijdens de termijnecho. Dat soort metingen doet mijn vk ook niet, voor de combinatietest en SEO moest ik naar een verloskundig centrum in de stad hiernaast.
Je hebt ook niet veel aan een nekplooi alleen, tenzij het echt (veel) te dik is. Als je toch een NIPT wil laten uitvoeren zou ik de nekplooi ook niet laten meten
Edit: spuit elf![]()
Ik heb er bij de termijnecho tussen neus en lippen door naar gevraagd. "hoe ziet de nekplooi eruit?". Eerst zei de echoscopiste "ziet er netjes uit" en toen besefte ze volgens mij wat ze zei en toen kwam er heel veel disclaimers. Inderdaad zegt de nekplooi alleen niet zo veel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:26 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Oh, hmmpff. Bij m`n schoonzus zei de echoscopiste bij de termijnecho (combinatietest was de week daarna) dat de nekplooi er goed uit zag enzo. Dus dacht dat ze dat misschien standaard deden dan. Maar niet dus.
Op de intake maar even naar vragen.
Daar heb je ook gelijk in. Bij m`n schoonzus zei het ook niets helaas.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:34 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik heb er bij de termijnecho tussen neus en lippen door naar gevraagd. "hoe ziet de nekplooi eruit?". Eerst zei de echoscopiste "ziet er netjes uit" en toen besefte ze volgens mij wat ze zei en toen kwam er heel veel disclaimers. Inderdaad zegt de nekplooi alleen niet zo veel.
Die is makkelijk te beantwoorden: nee, je bent geen aansteller als je belt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:02 schreef Adrian4 het volgende:
Ow ik heb me zelf voorgenomen om nooit hier te vragen of ik moet bellen ja of nee. Maar ik ben nu toch zo aan het twijfelen.
Ik ben vannacht een paar keer schreeuwend wakker geworden van de buikpijn. Door even rechtop zitten en een andere houding aan te nemen trok deze pijn weer weg. Dus ik dacht eigenlijk dat het kwam dat baby ergens op lag, wat niet fijn was voor mij. Vanmorgen toen ik wakker werd had ik nergens meer last van, maar vanmorgen op mijn werk begon een zeurende pijn links van mijn buik. Die is nu weg en nu zit deze zeurende pijn rechts. Het is nu niet echt pijn pijn, maar meer het idee dat er iets beurs is binnenin.
Ben ik een aansteller als ik even bel?![]()
Goedzo. Hopelijk is het afgezakt nu. En niet meer schamen hoor, dit is gewoon goed voor je kind en jezelf zorgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:36 schreef Adrian4 het volgende:
![]()
Ik heb net gebeld. Zolang ik het idee heb dat het geen weeën zijn is het niet erg (dus zolang er geen regelmatigheid is in de harde buiken). Moet van haar wel van m'n werk naar huis en rustig aan gaan doen en over twee uur terug bellen.
Ik kan me dat goed voorstellen! Dat had ik namelijk ook. Toen de actie was ondernomen had ik gedaan wat ik kon, en vervolgens kon ik vrij rustig afwachten. Ik duim dat het goed is, en de GUO straks ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:42 schreef kazy het volgende:
<knip>
Gek genoeg voel ik me al wat rustiger ook al weet ik nu nog niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2017 17:44:55 ]
Nee, ik had vorige week donderdag (41+0) een reguliere controle en we hadden voor morgen weer een afspraak (41+6). Geen gestrip, geen echo's, geen ctg's, geen inleidingen en geen overdracht. Ik voelde me prima en baby bewoog opperbest.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:38 schreef marel88 het volgende:
[..]
Hoe ben jij eronder? Doe jij ook extra controles (ctg etc) of volg je niet dat "protocol"?
Dank voor alle reacties
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:18 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nee, ik had vorige week donderdag (41+0) een reguliere controle en we hadden voor morgen weer een afspraak (41+6). Geen gestrip, geen echo's, geen ctg's, geen inleidingen en geen overdracht. Ik voelde me prima en baby bewoog opperbest.
Valt het al op dat ik in verleden tijd schrijf?
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:18 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nee, ik had vorige week donderdag (41+0) een reguliere controle en we hadden voor morgen weer een afspraak (41+6). Geen gestrip, geen echo's, geen ctg's, geen inleidingen en geen overdracht. Ik voelde me prima en baby bewoog opperbest.
whoeiiiiiiquote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:18 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nou! Ik heb dus precies hetzelfde... Met het optillen van mijn rechterbeen ontzettende pijn in mijn lies. Tintelen enzo. Rete vervelend. Volgens mijn VK kan het te maken hebben met afknellen. Geen zijwaardse bewegingen maken zoals veel traplopen, stofzuigen enz. En vooral rustig aan doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook weer iets hoor sinds een paar dagen. Als ik sta schiet er regelmatig een gevoel in mijn lies alsof de zenuw naar mijn been acuut wordt afgekneld. Herkent iemand dat? Het is hoogst oncomfortabel
jeeeeej gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:58 schreef WupWup het volgende:
sorry, dacht dat het duidelijk was!
Baby buitenboord! Vanmorgen om 11.49 geboren, 3820 gram. En met mignonne erbij
je begrijpt dat we met summiere hints geen genoegen nemen he! Gefeliciteerd! Is snel gegaan! Is hij thuis geboren?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:58 schreef WupWup het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:58 schreef WupWup het volgende:
Toch weer te veel bloed verloren, dus ben nu in het ziekenhuis. Maar ze hebben me goed opgelapt, morgen weer naar huis.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:11 schreef pinquit het volgende:
Wup!van harte
was het gezellig? Alles goed gegaan?
Was je hier al bezig dan??quote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:22 schreef WupWup het volgende:
Baby binnenboord.
oh stomquote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:16 schreef WupWup het volgende:
[..]
Toch weer te veel bloed verloren, dus ben nu in het ziekenhuis. Maar ze hebben me goed opgelapt, morgen weer naar huis.
Dat hoop ikwel zeg, als de beeb 11.49 geboren isquote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Was je hier al bezig dan??
Gefeliciteerd!!
Of ze heeft een marel-tje gedaan, dan was het binnen een uur gedaanquote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:34 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Dat hoop ikwel zeg, als de beeb 11.49 geboren is
Van hart wup! Stats?
ik wilde het net voorstellenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh stomfijn dat je morgen weer naar huis mag!
Nu sta ik op 1the pressure
Ik stem voor een februaririjtje; ik nu morgen en SQ dan donderdag
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh stomfijn dat je morgen weer naar huis mag!
Nu sta ik op 1the pressure
Ik stem voor een februaririjtje; ik nu morgen en SQ dan donderdag
Ik vond dit al verdacht beperkte info. Maar beetje laat om dat te zeggen hequote:
+1quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:30 schreef Lemijn het volgende:
Hoera, gefeliciteerd Wup! Was het fijn om gewoon thuis te bevallen? Ik hoop het. Morgen hopelijk lekker naar huis en dan geen fratsen meer hoop ik.
[..]
Ik vond dit al verdacht beperkte info. Maar beetje laat om dat te zeggen he
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:58 schreef WupWup het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben een testrit in een Nissan Versa uit 2016. Met nog 2 extra zitplaatsen als we de kofferbak niet nodig hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:02 schreef Sara82 het volgende:
Gefeliciteerd Wup!![]()
![]()
![]()
Fazzo, da's met recht kut.![]()
Kazy, hoop dat je nu snel uitsluitsel hebt.
Franny, fijn dat je pa wat vooruit lijkt te gaan. Wat een zorgen zeg... Sterkte voor jullie!
Productief weekje zo, FF! Welke auto gaat het nu uiteindelijk waarschijnlijk worden?
De vorige keer lukte het me aardig om gezond te eten. Maar deze keer heb ik de hele dag honger, en vreet ik alles wat los en vast zit. Echt bleeeegh. Ik heb vandaag een liter chocomelk weggeklokt...Ik vrees dat ik 50 kilo ga aankomen tijdens de tweede helft.
nergens haren, ze gaan niet in de wieg/box op de baby liggenquote:Op woensdag 22 februari 2017 07:42 schreef Stormqueen het volgende:
Vissen zijn ook duf, daarom zijn het ideale huisdieren. Kotsen je bank niet onder en brullen je baby niet wakker
ohquote:Op woensdag 22 februari 2017 07:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk ook niet dat noud vandaag komt hoor. Ik reken nog steeds op maart namelijk
dan hoef je niet eens zo drastisch over tijd als Wup!quote:Op woensdag 22 februari 2017 07:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ohmaart kan ik in theorie ook nog redden
41+4 vind ik best drastischquote:Op woensdag 22 februari 2017 07:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan hoef je niet eens zo drastisch over tijd als Wup!
ja hoi. Alleen heb ik dan een sterkere ruggengraatquote:Op woensdag 22 februari 2017 08:40 schreef Skittles het volgende:
Ook in niet-zwangere toestand heb ik elke dag wel zin in pizza, patat, kapsalon, chocolade en zuip ik het liefst chocolademelk
quote:Op woensdag 22 februari 2017 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoi. Alleen heb ik dan een sterkere ruggengraat
3 pintsquote:Op woensdag 22 februari 2017 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had bij een hele goede aanbieding 7 pints ben & Jerry ingeslagen. Maar die had mijn man gevonden. In drie dagen had ie 3 pints leeggevretentoen ben ik wel boos geworden.
Nopequote:Op woensdag 22 februari 2017 07:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
41+4 vind ik best drastisch![]()
Maar idd geen record
Hoe zwaarder de buik = hoe sterker de rug(gengraat). Dus eigenlijk ben ik gewoon heel hard ruggengraat aan het kweken met mijn broodje Nutella.quote:Op woensdag 22 februari 2017 08:44 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
Een sterkere ruggengraat komt wel als ik ouder en wijzer ben
Oh nou komt goed uit dat ik ontbijt met een broodje met pasta dan haha.quote:Op woensdag 22 februari 2017 08:55 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Hoe zwaarder de buik = hoe sterker de rug(gengraat). Dus eigenlijk ben ik gewoon heel hard ruggengraat aan het kweken met mijn broodje Nutella.
En ik las vanmorgen dat het goed is om te ontbijten met een donut omdat de suikers zorgen voor een beter geheugen. Nou mogen die suikers ook ergens anders uit komen (zij hadden het over fruit, maar ik lees dan Nutella), maar dat betere geheugen heb ik nu wel nodig
normaal eet ie altijd een compleet bonbonbloc na het eten dus dat ecosysteem is wel wat gewendquote:Op woensdag 22 februari 2017 08:52 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
3 pints![]()
Had ie niet enorme buikpijn na drie dagen?
3 pints?quote:Op woensdag 22 februari 2017 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had bij een hele goede aanbieding 7 pints ben & Jerry ingeslagen. Maar die had mijn man gevonden. In drie dagen had ie 3 pints leeggevretentoen ben ik wel boos geworden.
Ham-kaascroissantjes in het tweede trimesterquote:Op woensdag 22 februari 2017 09:06 schreef Minarosa het volgende:
Ham-kaascroissantjes in het eerste trimester![]()
Sterkte Fazz, ik vind het onvoorstelbaar dat mensen zichzelf zo veel belangrijker kunnen vinden dan hun dochter en kleinkind
dat ligt echt geheel aan je eetpatroonquote:Op woensdag 22 februari 2017 09:35 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Slim plan SQ!
Hoe zit de 'verdeling' van aangekomen kilo's eigenlijk zo over de zwangerschap? Gaat dat harder in de tweede helft/laatste trimester? Dan ga ik me vast mentaal voorbereiden op de begrafenis van de weegschaal, denk ik.
quote:Op woensdag 22 februari 2017 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb 18 gezinsmaaltijden in de vriezer liggen om de kraamweken te overleven zonder dagelijks friet of pizza
Ik las gisteren wel iets in Ouders van Nu waar ik een beetjequote:De gewichtstoename tijdens de zwangerschap vindt over het algemeen geleidelijk aan plaats, met hier en daar wat 'groeispurten'. Er kunnen grofweg vijf stadia van gewichtstoename onderscheiden worden:
0 tot 12 weken: 10 procent
13-20 weken: 25 procent
21-28 weken: 45 procent
29-36 weken: 20 procent
37-40 weken: 0 procent
Nog erger dat er podium aan gegeven wordt door het zo te publiceren in een veel gelezen tijdschrift. Laat tijdschriften alsjeblieft de nadruk leggen op goede gezonde voeding tijdens de zwangerschap in plaats van de kilo's. Het interesseert me echt geen kont of je nou 11 of 16 kilo aankomt, ieder lijf reageert anders op een zwangerschap. Maar gezonde volwaardige voeding is zoveel belangrijker voor jezelf en je kind.quote:Op woensdag 22 februari 2017 09:47 schreef Franny_G het volgende:
In het algemeen kom je in het tweede trimester het meeste aan.
[..]
Ik las gisteren wel iets in Ouders van Nu waar ik een beetjevan moest doen. Sowieso eigenlijk in al die blaadjes lees ik dingen waar ik dat van krijg, maar misschien ligt dat aan mij.
.
Een vrouw vertelt in een interview dat ze bij haar eerste zwangerschap 'wel' 15 kilo was aangekomen en zich zo opgeblazen had gevoeld. Nu was ze bij haar tweede zwangerschap heel gezond aan het eten en aan het sporten geslagen en was ze bij 32 weken twee kilo aangekomen.
Dat vind ik echt triest, dat je daar dan zo mee bezig bent en niet door hebt dat het misschien wat dubieus is allemaal.
Wel thuis!quote:Op woensdag 22 februari 2017 09:48 schreef WupWup het volgende:
Neem een fluxus, ben je zo een kilo extra kwijt![]()
Wij mogen naar huis
Ja, dat vind ik ook, maar die tijdschriften willen volgens mij zelf geen echt standpunt innemen over dit soort onderwerpen. Ik zag ook dat ze volgende maand een thema nummer hebben over vaccinatie: de voors en tegens. Dat voelt ook alsof ze het dan willen presenteren alsof er net zoveel goede tegenargumenten zijn als argumenten voor vaccinatie. Dat lijkt me toch pertinent niet het geval.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:02 schreef mignonne het volgende:
Nog erger dat er podium aan gegeven wordt door het zo te publiceren in een veel gelezen tijdschrift. Laat tijdschriften alsjeblieft de nadruk leggen op goede gezonde voeding tijdens de zwangerschap in plaats van de kilo's.
Ham-kaascroissantjes überhauptquote:Op woensdag 22 februari 2017 09:15 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Ham-kaascroissantjes in het tweede trimester
De schijn op te houden van niks aan t handjequote:Op woensdag 22 februari 2017 10:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wup gefeliciteerd met je mini!![]()
Mignonne zat jij nou tijdens de bevalling van Wup ook gewoon mee te posten hier?
Ja en dat vind ik dus zo stom. Er zijn gewoon dingen die klaar als een klontje zijn. Maarja dat kost je natuurlijk weer lezers. En nu pak je zowel de gewone lezers als de anti-vaxxers. Hetzelfde geldt voor roken. En dus ook voor dit soort dingen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:06 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, maar die tijdschriften willen volgens mij zelf geen echt standpunt innemen over dit soort onderwerpen. Ik zag ook dat ze volgende maand een thema nummer hebben over vaccinatie: de voors en tegens. Dat voelt ook alsof ze het dan willen presenteren alsof er net zoveel goede tegenargumenten zijn als argumenten voor vaccinatie. Dat lijkt me toch pertinent niet het geval.
quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:23 schreef Thistleweed het volgende:
Ik ben gestopt met wegen toen ik zwanger werd, had er gewoon geen zin meer in.
Ik wordt wel gek van de opmerkingen van mijn schoonmoeder over mijn gewicht. Elke week is het wel raak. Dan heeft ze iemand gezien die ook zwanger is en een kleinere buik heeft dan krijg ik dat meteen te horen. Of dan vind ze dat ik deze week wel heel veel gegroeid ben, of ze vraagt of ik mijn groei niet met de verloskundige moet bespreken omdat ik wel heel groot ben. Heel irritant, vooral omdat ik denk dat het best normaal is.
Ik twijfelde om te gaan, tot ik zag dat parkeren 20eu is. Dan ben ik al 60eu kwijt puur om daar te komen (entree, benzine, parkeergeld). Dus ik laat het welquote:Op woensdag 22 februari 2017 10:46 schreef Thistleweed het volgende:
Ik ben met de andere twee wel naar de 9 maanden beurs geweest. Vind het ook best wel leuk. De Huishoudbeurs vind ik ook leuk, vooral de voedselagentschap. Ik denk alleen niet dat ik het dit keer trek. Best druk en veel lopen en staan.
beurs lijkt me vreselijkquote:Op woensdag 22 februari 2017 10:38 schreef Messina het volgende:
Lees zo over Logi heen![]()
Fijn dat hij mee komt Logi, steun die je goed kunt gebruiken!![]()
Gaat er nog iemand naar de 9 maanden beurs trouwens?
Die apparaten in de supermarkt om sap te persenquote:Op woensdag 22 februari 2017 10:49 schreef Adrian4 het volgende:
Magnums![]()
![]()
Sinaasappelsap
-edit - ow, we waren al verder
Oh vreselijk haha. Die met die luxe restaurants!quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:09 schreef Thistleweed het volgende:
Voor de dames die nog entertainment nodig hebben, op RTL4 is een verschrikkelijk programma begonnen, het beste voor je kind. Kun je alvast inspiratie op doen voor hoe je de opvoeding wil aanpakken
Ik ben er nog nooit geweest en denk niet dat er hierna nog een kindje zal komen. Daarom twijfelde ik zo; Zo'n gevoel van 'Dat moet je toch eens in je leven doen'quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beurs lijkt me vreselijkdrukte, jengelende kinderen, hele dag lopen.. Nah
Die staat idd op mijn terugkijk lijstjequote:Op woensdag 22 februari 2017 11:09 schreef Thistleweed het volgende:
Voor de dames die nog entertainment nodig hebben, op RTL4 is een verschrikkelijk programma begonnen, het beste voor je kind. Kun je alvast inspiratie op doen voor hoe je de opvoeding wil aanpakken
Trekt me ook totaal niet. Wij hebben 'merke'quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Carnaval doen wij hier in het hoge noorden niet aan.
Want haar 4-jarige wordt topvoetballer. Vreselijk.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:10 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Oh vreselijk haha. Die met die luxe restaurants!
Ik heb gister senseo pads koffie gemaakt, wat een stank gaven die pads, merkte wel op dat mijn collega's naar mijn buik zaten te kijken en ik onvermoeid sta te gapen op de werkvloer, nu ben ik heerlijk volslank dus ik heb een mooie koekjesbuik ze hebben nog geen vragen gesteld haha, gelukkig kan ik nog mooi de koffiepauze ontlopen zo dat niemand merkt dat ik geen koffie drinkquote:Op woensdag 22 februari 2017 12:18 schreef Aventura het volgende:
Ik vind groenten niet meer lekker, salades ook niet. Had ik de vorige keer ook. Gister merkte ik voor het eerst echt duidelijk dat er iets anders is: ik at een home made hamburger en die kreeg ik maar voor de helft op. Normaal wolf ik mijn avondeten in één keer wegIk laat nooit eten staan.
Ik ben net bijna in slaap gevallen op m`n werk haha. Heb stiekem in de kantine even een raam open gezet en heb daar bij gezeten voor wat frisse lucht. Wat een gekkigheid dit haha.quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:46 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik heb gister senseo pads koffie gemaakt, wat een stank gaven die pads, merkte wel op dat mijn collega's naar mijn buik zaten te kijken en ik onvermoeid sta te gapen op de werkvloer, nu ben ik heerlijk volslank dus ik heb een mooie koekjesbuik ze hebben nog geen vragen gesteld haha, gelukkig kan ik nog mooi de koffiepauze ontlopen zo dat niemand merkt dat ik geen koffie drink
Yesquote:Op woensdag 22 februari 2017 14:04 schreef Skittles het volgende:
De uitslag van de NIPT is binnen en er is geen trisomie gevonden!
Zeker hoera! Ondanks dat er een heel kleine kans is op fout-positieven en fout-negatieven, kan ik hier veel meer mee dan er is een kans van 1 op 160quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:07 schreef Roomsnoes het volgende:
Tjezus wat een opluchting skittles! En hoera vior de nipt, zo in het algemeen.
quote:Op woensdag 22 februari 2017 14:04 schreef Skittles het volgende:
De uitslag van de NIPT is binnen en er is geen trisomie gevonden!
Dat is best aardig gelukt.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
De schijn op te houden van niks aan t handje![]()
Zelfs onderweg in de auto gepost
Bij Ziggo gewoon in Horizon terug te kijken.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:25 schreef Thistleweed het volgende:
Thanks, ik had gehoopt dat het ook ergens op een uitzending gemist te vinden zou zijn maar dat is niet zo?
Oh geen idee. Ik kijk alles onlinequote:Op woensdag 22 februari 2017 18:25 schreef Thistleweed het volgende:
Thanks, ik had gehoopt dat het ook ergens op een uitzending gemist te vinden zou zijn maar dat is niet zo?
bij KPN kun je ook gewoon terugkijken (digitaal) via de tv gids.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:28 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Bij Ziggo gewoon in Horizon terug te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |