quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:23 schreef Thistleweed het volgende:
Ik ben gestopt met wegen toen ik zwanger werd, had er gewoon geen zin meer in.
Ik wordt wel gek van de opmerkingen van mijn schoonmoeder over mijn gewicht. Elke week is het wel raak. Dan heeft ze iemand gezien die ook zwanger is en een kleinere buik heeft dan krijg ik dat meteen te horen. Of dan vind ze dat ik deze week wel heel veel gegroeid ben, of ze vraagt of ik mijn groei niet met de verloskundige moet bespreken omdat ik wel heel groot ben. Heel irritant, vooral omdat ik denk dat het best normaal is.
Ik twijfelde om te gaan, tot ik zag dat parkeren 20eu is. Dan ben ik al 60eu kwijt puur om daar te komen (entree, benzine, parkeergeld). Dus ik laat het welquote:Op woensdag 22 februari 2017 10:46 schreef Thistleweed het volgende:
Ik ben met de andere twee wel naar de 9 maanden beurs geweest. Vind het ook best wel leuk. De Huishoudbeurs vind ik ook leuk, vooral de voedselagentschap. Ik denk alleen niet dat ik het dit keer trek. Best druk en veel lopen en staan.
beurs lijkt me vreselijkquote:Op woensdag 22 februari 2017 10:38 schreef Messina het volgende:
Lees zo over Logi heen![]()
Fijn dat hij mee komt Logi, steun die je goed kunt gebruiken!![]()
Gaat er nog iemand naar de 9 maanden beurs trouwens?
Die apparaten in de supermarkt om sap te persenquote:Op woensdag 22 februari 2017 10:49 schreef Adrian4 het volgende:
Magnums![]()
![]()
Sinaasappelsap
-edit - ow, we waren al verder
Oh vreselijk haha. Die met die luxe restaurants!quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:09 schreef Thistleweed het volgende:
Voor de dames die nog entertainment nodig hebben, op RTL4 is een verschrikkelijk programma begonnen, het beste voor je kind. Kun je alvast inspiratie op doen voor hoe je de opvoeding wil aanpakken
Ik ben er nog nooit geweest en denk niet dat er hierna nog een kindje zal komen. Daarom twijfelde ik zo; Zo'n gevoel van 'Dat moet je toch eens in je leven doen'quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beurs lijkt me vreselijkdrukte, jengelende kinderen, hele dag lopen.. Nah
Die staat idd op mijn terugkijk lijstjequote:Op woensdag 22 februari 2017 11:09 schreef Thistleweed het volgende:
Voor de dames die nog entertainment nodig hebben, op RTL4 is een verschrikkelijk programma begonnen, het beste voor je kind. Kun je alvast inspiratie op doen voor hoe je de opvoeding wil aanpakken
Trekt me ook totaal niet. Wij hebben 'merke'quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Carnaval doen wij hier in het hoge noorden niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |