ja hoi. Alleen heb ik dan een sterkere ruggengraatquote:Op woensdag 22 februari 2017 08:40 schreef Skittles het volgende:
Ook in niet-zwangere toestand heb ik elke dag wel zin in pizza, patat, kapsalon, chocolade en zuip ik het liefst chocolademelk
quote:Op woensdag 22 februari 2017 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoi. Alleen heb ik dan een sterkere ruggengraat
3 pintsquote:Op woensdag 22 februari 2017 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had bij een hele goede aanbieding 7 pints ben & Jerry ingeslagen. Maar die had mijn man gevonden. In drie dagen had ie 3 pints leeggevretentoen ben ik wel boos geworden.
Nopequote:Op woensdag 22 februari 2017 07:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
41+4 vind ik best drastisch![]()
Maar idd geen record
Hoe zwaarder de buik = hoe sterker de rug(gengraat). Dus eigenlijk ben ik gewoon heel hard ruggengraat aan het kweken met mijn broodje Nutella.quote:Op woensdag 22 februari 2017 08:44 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
Een sterkere ruggengraat komt wel als ik ouder en wijzer ben
Oh nou komt goed uit dat ik ontbijt met een broodje met pasta dan haha.quote:Op woensdag 22 februari 2017 08:55 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Hoe zwaarder de buik = hoe sterker de rug(gengraat). Dus eigenlijk ben ik gewoon heel hard ruggengraat aan het kweken met mijn broodje Nutella.
En ik las vanmorgen dat het goed is om te ontbijten met een donut omdat de suikers zorgen voor een beter geheugen. Nou mogen die suikers ook ergens anders uit komen (zij hadden het over fruit, maar ik lees dan Nutella), maar dat betere geheugen heb ik nu wel nodig
normaal eet ie altijd een compleet bonbonbloc na het eten dus dat ecosysteem is wel wat gewendquote:Op woensdag 22 februari 2017 08:52 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
3 pints![]()
Had ie niet enorme buikpijn na drie dagen?
3 pints?quote:Op woensdag 22 februari 2017 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had bij een hele goede aanbieding 7 pints ben & Jerry ingeslagen. Maar die had mijn man gevonden. In drie dagen had ie 3 pints leeggevretentoen ben ik wel boos geworden.
Ham-kaascroissantjes in het tweede trimesterquote:Op woensdag 22 februari 2017 09:06 schreef Minarosa het volgende:
Ham-kaascroissantjes in het eerste trimester![]()
Sterkte Fazz, ik vind het onvoorstelbaar dat mensen zichzelf zo veel belangrijker kunnen vinden dan hun dochter en kleinkind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |