abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 februari 2017 @ 13:15:43 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169023117
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:10 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Ja, zijn eerste vrouw.
http://www.newyorker.com/(...)rumps-abuse-of-women

Je doelt hier op?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169023143
In the beginning there was nothing, which exploded.
  maandag 20 februari 2017 @ 13:35:30 #54
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_169023379
quote:
MPs are due to debate US President Donald Trump's state visit to the UK, amid protests against the trip.

It comes after two petitions received more than the 100,000 signatures required for such a debate to be considered in Parliament.

A petition against the state visit got 1.85m signatures, while one supporting it got 311,000.

Campaigners will protest against the "hatred, racism and division that Donald Trump is trying to create".

Prime Minister Theresa May announced the state visit during a visit to Washington for talks with Mr Trump.

The debate in Westminster Hall on Monday will be opened at 16:30 GMT by petitions committee member MP Paul Flynn, with a response by Foreign Office minister Alan Duncan for the government.

The petitions were titled Prevent Donald Trump from making a State Visit to the United Kingdom (1.85 million signatures) and Donald Trump should make a State Visit to the United Kingdom (311,000).

Campaigners from the Stop Trump Coalition will gather for a rally in Parliament Square while the debate is taking place.

They say similar demonstrations will be held elsewhere around the UK, including in Edinburgh, Manchester, Liverpool, Cardiff and Newcastle.
http://www.bbc.com/news/uk-politics-39021333
are we infinite or am I alone
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 februari 2017 @ 13:43:29 #55
426493 crew  PippenScottie
pi_169023494
Het is Presidents Day in de VS, een nationale feestdag.

Waarschijnlijk gaan er weer veel mensen de straat op om te protesteren.
My friends all drive horses
pi_169023895
quote:
3s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:29 schreef Re het volgende:
ik vraag me af of er ooit nog een post van je komt zonder de woorden hillary en of sanders...
Nou ja, dit stuk is wel wat breder dan 'Clinton vs Sanders'. Ik denk echter dat de laatste alinea een fundamentele misvatting bevat over de 'Trump / Brexit stemmer':

quote:
Those who tell the stories run the world. Politics has failed through a lack of competing narratives. The key task now is to tell a new story of what it is to be a human in the 21st century. It must be as appealing to some who have voted for Trump and Ukip as it is to the supporters of Clinton, Bernie Sanders or Jeremy Corbyn.
Het idee dat je hier, en ook op veel andere plekken, terugziet is dat er een grote gemene deler aanwezig is tussen die groepen kiezers. De kiezersdemografie van Trump is bijvoorbeeld niet heel anders dan die van de traditionele Republikeinse kandidaat. Hij scoorde significant beter onder blanke kiezers zonder college degree, maar niet zozeer onder de lagere inkomens. Die zijn ook vaak verre van economisch links in de zin dat ze zeer ruimhartige sociale voorzieningen voor minima of een minumloon van 15 dollar zouden willen. Kijk bijvoorbeeld eens naar deze recente cijfers van Pew.
Het is een beetje als denken dat Feyenoord en ADO fans te verenigen zijn omdat ze beiden een afkeer van Ajax hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 20 februari 2017 @ 14:20:19 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169024131
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens Pence staat de VS onverminderd sterk achter de EU (spreekt Trump tegen). Aldus de Telegraaf.

http://m.telegraaf.nl/article/27651839/trump-blijkt-toch-pro-eu
Waarschijnlijk zegt Pence achter de schermen

"Sorry mannen, die mafklapper had ik nou eenmaal nodig want op eigen kracht was ik nooit in het witte huis gekomen. We zetten gewoon ons buitenlandbeleid voort zoals we al tientallen Jaren doen. Af en toe zal oom Donald een of andere natte scheet laten. Maar trek je daar vooral niks van aan want hij is toch niet compentent genoeg om er iets mee te kunnen."
pi_169024312
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

"Sorry mannen, die mafklapper had ik nou eenmaal nodig want op eigen kracht was ik nooit in het witte huis gekomen. We zetten gewoon ons buitenlandbeleid voort zoals we al tientallen Jaren doen. Af en toe zal oom Donald een of andere natte scheet laten. Maar trek je daar vooral niks van aan want hij is toch niet compentent genoeg om er iets mee te kunnen."
Alsof een staatshoofd van een ander land dat zal boeien. Trump is de President.
pi_169024444
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja, blijft de vraag hoe geloofwaardig Pence bevonden zal worden aangezien hij niet degene is die zaken bepaald. Niet erg geloofwaardig, denk ik.
  maandag 20 februari 2017 @ 14:41:41 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169024510
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:37 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Tja, blijft de vraag hoe geloofwaardig Pence bevonden zal worden aangezien hij niet degene is die zaken bepaald. Niet erg geloofwaardig, denk ik.
Mwah, denk jij dat Donald een flauw idee heeft waar het allemaal over gaat of uberhaupt grip daarop heeft?
pi_169024605
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mwah, denk jij dat Donald een flauw idee heeft waar het allemaal over gaat of uberhaupt grip daarop heeft?
Geen idee, maar hij is de president.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 februari 2017 @ 14:57:06 #62
pi_169024790
'Mad dog' Mattis spreekt Trump in een persconferentie op twee punten tegen.

Hij is niet van mening dat de pers de vijand van het Amerikaanse volk is.
Hij zegt dat de VS de olie van Irak niet gaat stelen.

Doodnormale standpunten verder, maar deze onenigheid in de regering is toch nieuwswaardig.
pi_169024855
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:57 schreef PippenScottie het volgende:
'
Hij zegt dat de VS de olie van Irak niet gaat stelen.

Dat was toch een belofte van Trump?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 februari 2017 @ 15:03:37 #64
pi_169024910
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Belofte, hersenscheet, uitspraak, wie weet. Hij heeft het in elk geval bij herhaling gezegd.

Natuurlijke grondstoffen stelen van een andere natie zou een oorlogsmisdaad zijn, maar een kniesoor die daar op let.
pi_169024961
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:03 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Belofte, hersenscheet, uitspraak, wie weet. Hij heeft het in elk geval bij herhaling gezegd.

Natuurlijke grondstoffen stelen van een andere natie zou een oorlogsmisdaad zijn, maar een kniesoor die daar op let.
Hij liegt gewoon tegen zijn kiezers. Wat een zak.
pi_169024969
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zie hier het probleem. Mattis zegt een ding, Trump iets anders, Mattis kan ontslagen worden door Trump zonder dat iemand er iets tegen kan doen, Mattis heeft geen enkele macht over Trump.

Wie moet je dan gaan geloven?
pi_169025002
quote:
15s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Als het fout gaat in Zweden dan gaan ze er ook meteen hard in of niet? Autobommen, granaten, paar jaar geleden nog die motorbendes die elkaar beschoten met raketwerpers in Malmö en andere plekken. Dan maakt de etnische achtergrond niet eens meer zoveel uit, het worden allemaal van die viking berserkers meteen.
Deze van oorsprong Bosnische moslim achtergrond jongeman heeft een heel genuanceerde mening over de uitspraak van Trump over Zweden

Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  maandag 20 februari 2017 @ 15:09:04 #68
66825 Reya
Fier Wallon
pi_169025011
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:08 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Deze van oorsprong Bosnische moslim achtergrond jongeman heeft een heel genuanceerde mening over de uitspraak van Trump over Zweden

Ah, dan is het goed.
pi_169025016
Wat was er vrijdag dan?

#JeSuisIkea
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 februari 2017 @ 15:10:42 #70
pi_169025045
Deze Zweedse oud-premier wordt nog een twitterheld:

carlbildt twitterde op maandag 20-02-2017 om 14:09:00 Last year there were app 50% more murders only in Orlando/Orange in Florida, where Trump spoke the other day, than in all of Sweden. Bad. reageer retweet
pi_169025056
quote:

[..]

Gelukkig maar, nu kan ik weer rustig doorgaan met doen alsof Trump eigenlijk hele normale dingen zegt. Dankjewel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169025076
quote:

[..]

Ah, het Argument by youtube.
Gooi er dan meteen maar wat Alex Jones tegenaan om zeker te weten dat het echt waar is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_169025181
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ah, het Argument by youtube.
Gooi er dan meteen maar wat Alex Jones tegenaan om zeker te weten dat het echt waar is.
Hoe zat het ook weer, een foto zegt meer dan duizend woorden. Dan zal een video wel meer zeggen dan duizend foto's niet? Maar ik snap dat jij niet graag video's ziet die je wereldbeeld aan diggelen zouden kunnen schoppen
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_169025278
Internationale politiek op zijn Fox' Drumpf's:
realDonaldTrump twitterde op maandag 20-02-2017 om 15:15:42 Give the public a break - The FAKE NEWS media is trying to say that large scale immigration in Sweden is working out just beautifully. NOT! reageer retweet
_O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 februari 2017 @ 15:21:35 #75
pi_169025279
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:17 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Hoe zat het ook weer, een foto zegt meer dan duizend woorden. Dan zal een video wel meer zeggen dan duizend foto's niet? Maar ik snap dat jij niet graag video's ziet die je wereldbeeld aan diggelen zouden kunnen schoppen
Misschien moet je wat kritischer zijn met je bronnen.
Ik kan je youtube video's laten zien die bewijzen dat de aarde plat is, dat mensen en dinosaurussen samen rondliepen op aarde, dat je 70 maagden krijgt als je jihad pleegt en dat er in Bowling Green een massaslachting heeft plaatsgevonden.

Dat maakt ze niet waar.
pi_169025363
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:21 schreef xpompompomx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 20-02-2017 om 15:15:42 Give the public a break - The FAKE NEWS media is trying to say that large scale immigration in Sweden is working out just beautifully. NOT! reageer retweet
_O- _O-
Ik ben benieuwd of hij de komende vier jaar op alles wat er gebeurd vol in de aanval gaat. Dat lijkt me toch vermoeiend worden.

Of nouja, zolang mensen hem niet kunnen tegenspreken gaat hij vol in de aanval. Als een journalist hem een vraag stelt over de uitslag is het immers opeens 'ja, dit kreeg ik ook maar te horen'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169025429
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:17 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

En een live uitgezonden persconferentie zegt natuurlijk weer meer dan duizend youtubevideo's. En daar zag de hele wereld een stoethaspelende raaskallende jiskefetpresident zichzelf tot in de eeuwigheid belachelijk maken.
  maandag 20 februari 2017 @ 15:35:42 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169025555
quote:
_O- _O-
:')

Nee, ik zei niks cryptisch, jullie willen me gewoon niet begrijpen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169025603
quote:
In een emotionele toespraak heeft de Zweedse premier Stefan Löfven de Amerikaanse regering om hulp gevraagd na de gebeurtenis van vrijdagavond. Löfven richtte zich rechtstreeks tot president Trump met de woorden: “Wij kunnen dit niet alleen.”

Volgens de premier zijn alle Amerikaanse bijdragen welkom: “Geld, spullen, het koffertje met nucleaire codes: we kunnen in deze moeilijke tijden alles gebruiken.” Löfven benadrukte dat Zweden en Amerika altijd bondgenoten zijn geweest: “Sinds wij Amerika hebben bevrijd van de Vikingen, is de relatie tussen onze landen altijd bijzonder vriendschappelijk geweest.”

“Uw eigen vrouw, de prachtige Melania, is Zweeds”, vervolgde Löfven. “Wij rekenen op u.”
Bron
  maandag 20 februari 2017 @ 15:42:10 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169025671
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 20 februari 2017 @ 15:46:24 #81
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169025730
quote:

[..]

Ik zie niet precies hoe dit verband houdt met mijn post waarin ik stel dat gewelddadige misdaad misschien zeldzaam is in Zweden, maar dat ze dan wel meteen ook naar het grove geschut grijpen. Ongeacht hun afkomst.

Het filmpje laat ik, ongezien, dan ook voor wat het is.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 20 februari 2017 @ 15:59:10 #82
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_169025927
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:10 schreef PippenScottie het volgende:
Deze Zweedse oud-premier wordt nog een twitterheld:

carlbildt twitterde op maandag 20-02-2017 om 14:09:00 Last year there were app 50% more murders only in Orlando/Orange in Florida, where Trump spoke the other day, than in all of Sweden. Bad. reageer retweet
Mja, Trump's anti-moslim-immigranten uitspraak weerleggen door te wijzen op het aantal moorden in Orange County, waarvan één derde gepleegd werden door een moslim van Afghaanse afkomst..
En dat terwijl Trump z'n toespraak niet in Orange County maar in Brevard County hield.
are we infinite or am I alone
pi_169025952
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:59 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Mja, Trump's anti-moslim-immigranten uitspraak weerleggen door te wijzen op het aantal moorden in Orange County, waarvan één derde gepleegd werden door een moslim van Afghaanse afkomst...
Iedere moord niet gepleegd door een native American is een moord door iemand met een immigratie achtergrond in de VS. Vrijwel alle dus.
pi_169025983
Ik wil bij deze de president van de VS even feliciteren met Presidents Day.

Meneer Bannon, van harte!
pi_169026044
En ik neem mijn woorden terug. Er was onlangs zeer zeker een politiek gemotiveerde aanslag in Zweden die amper in het nieuws kwam. Trump had gelijk.

http://www.independent.co(...)-rally-a7588516.html

quote:
Three suspected neo-Nazis were arrested in January after a Gothenburg Asylum centre became the target of a homemade bomb attack, leaving one person seriously injured.

Security services said all three suspects had previously been members of the Nordic Resistance Movement (NMR), a group that openly promotes racist and anti-Semitic views and has vocally opposed non-white immigration to the country.

The Swedish intelligence service Säpo said the incident on 5 January, which was also linked to two others in Gothenburg in recent months, appeared to be politically motivated.
Dat moet toch wel zijn waar alle Trumpfans op doelen?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2017 16:07:04 ]
  maandag 20 februari 2017 @ 16:07:24 #86
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169026064
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:46 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Past zo in het rijtje 'Ask not what your country can do for you but what you can do for your country', 'Four score and seven years ago' en 'The only thing we have to fear is fear itself'.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 20 februari 2017 @ 16:08:41 #87
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_169026084
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:00 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Iedere moord niet gepleegd door een native American is een moord door iemand met een immigratie achtergrond in de VS. Vrijwel alle dus.
Dat is natuurlijk ook een kulargument, hoe lang blijf je een immigratieachtergrond houden? Want ook de indianen zijn immers daarheen gemigreerd zo'n 17000 jaar geleden. Als het je oudera of grooutouders betreft, soit, maar daarna is het toch wel voorbij hoor
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_169026111
quote:
2s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook een kulargument, hoe lang blijf je een immigratieachtergrond houden? Want ook de indianen zijn immers daarheen gemigreerd zo'n 17000 jaar geleden. Als het je oudera of grooutouders betreft, soit, maar daarna is het toch wel voorbij hoor
Zeg het maar? In Nederland ben je na 5 generaties nog steeds een kut marrokaan iig.

Ik maakte het immigranten argument niet, btw, dat was de poster waarop ik reageerde.
pi_169026117
quote:

[..]

Zeg eens tegen een politieagent in Boston dat hij een engelse achtergrond heeft, en je krijgt gelijk een billyclub in je kloten van zo'n Ier.
pi_169026219
quote:

[..]

In Nederland blijkbaar totdat je geen kleurtje meer hebt :P .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Redactie Frontpage / Sport maandag 20 februari 2017 @ 16:19:06 #91
pi_169026250
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:59 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Mja, Trump's anti-moslim-immigranten uitspraak weerleggen door te wijzen op het aantal moorden in Orange County, waarvan één derde gepleegd werden door een moslim van Afghaanse afkomst..
En dat terwijl Trump z'n toespraak niet in Orange County maar in Brevard County hield.
Touche.

Punt is, hij heeft de relatie met Zweden vertroebeld.
Dat is diplomatie op tutorialniveau.
  maandag 20 februari 2017 @ 16:23:09 #92
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169026319
quote:
_O- _O-
Misschien moet de president wat minder Fox News kijken en wat meer intelligence rapporten lezen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169026368
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:23 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Misschien moet de president wat minder Fox News kijken en wat meer intelligence rapporten lezen.
Die kun je niet vertrouwen.
pi_169026372
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:23 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Mischien moeten ze de intelligence briefings aan Fox geven zodat zijn favo talking heads, of Rush Limbaugh, het voor kan lezen aan hem? Dan snapt hij het mischien wel?
pi_169026447
Maarre, moet Zweden nu ook op de banlijst?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2017 16:32:32 ]
pi_169026653
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:29 schreef Ulx het volgende:
Ik denk het niet. Degenen die het socialistisch paradijs Zweden willen verlaten zullen hoogblonde vrouwen zijn die het verkrachten door testosteron bommen beu worden
  maandag 20 februari 2017 @ 16:40:29 #97
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169026654
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 15:06 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij liegt gewoon tegen zijn kiezers. Wat een zak.
Hij is niet alleen maar leugens! Hij beloofde ook onschuldige burgers dood te maken. Dat komt hij netjes na.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169026658
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:29 schreef Ulx het volgende:
Zekers, kijk hier maar eens, het is schandalig! Sexueel geweld!

http://www.thelocal.se/20(...)elk-in-swedes-garden
pi_169026686
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:40 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Hij is niet alleen maar leugens! Hij beloofde ook onschuldige burgers dood te maken. Dat komt hij netjes na.
En hij had al na een week een Amerikaans staatsburger zonder vorm van proces om zeep geholpen, hoorde je de vrijheidsstrijders ineens niet meer over. Gek he?
pi_169026768
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In Nederland blijkbaar totdat je geen kleurtje meer hebt :P .
Ik moet opeens denken aan de trechterbeker cultuur die de anderen verjoeg die hier al woonden
pi_169026775
Russische media hebben het alweer gehad met Trump

Ineens worden Trumps optredens omschreven als 'clownesk' en 'tragisch' :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169026949
quote:
_O- _O-
Ah, hij creeert een stromannetje en gaat daar dan tegenin :')
De media zegt helemaal niet dat er niets aan de hand is. Elk land met immigratie kent zo zijn problemen.
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')