quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het contrast tussen twee beelden van dezelfde persoon kan ook bijna niet groter.
Alsof je denkt een date met Doutzen Kroes te hebben en het is vervolgens Paulien Cornelisse![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zegt dat ze behoorlijk onzeker, labiel of gestoord zijn.
Ja ze heeft echt een hele mooie blik in d'r ogenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 15:27 schreef Forbry het volgende:
Die Nicole heeft wel hele bijzondere (mooie) ogen
Inderdaad. Zeker als je de high-res afbeeldingen ziet op de website van bzv. Er staan helaas nergens leeftijden vernoemend, maar ze ziet eruit alsof ze >35 is.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vond ik toen recht van voor weer ineens tegenvallen en tamelijk oud (als in, geen heel fris en strak gezicht meer).
Wel aantrekkelijk, leuk om te zien, maar héél mooi? Neh.
En waarom precies? Kun je dit uitleggen want ik snap dit niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zolderkameranalyse.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En waarom precies? Kun je dit uitleggen want ik snap dit niet.
Die vrouwen van Marc bleven voor mij niet echt hangen omdat het voornamelijk mutsen van het type 'ik wel weg uit Nederland, vrijheid en mezelf ontdekken' zijn. Weinig interessants aan dat soort mensen over het algemeen, naar mijn mening dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens heeft Marc natuurlijk vrouwen van ergens eind twintig en midden dertig.
Herman had meisjes van begin
20, dat blijft ook vast voor jongens hier eerder hangen
Dat lieve meisje dat Herman niet koos is ook over tien jaar minder schattig.
Logisch, photoshop en make-up doen heel wat. Dat is met al die modellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het contrast tussen twee beelden van dezelfde persoon kan ook bijna niet groter.
Alsof je denkt een date met Doutzen Kroes te hebben en het is vervolgens Paulien Cornelisse![]()
Oh dat klinkt wel begrijpelijk ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die vrouwen van Marc bleven voor mij niet echt hangen omdat het voornamelijk mutsen van het type 'ik wel weg uit Nederland, vrijheid en mezelf ontdekken' zijn. Weinig interessants aan dat soort mensen over het algemeen, naar mijn mening dan.
Die vrouwen hadden er allemaal al een tijdje opzitten in het buitenland.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die vrouwen van Marc bleven voor mij niet echt hangen omdat het voornamelijk mutsen van het type 'ik wel weg uit Nederland, vrijheid en mezelf ontdekken' zijn. Weinig interessants aan dat soort mensen over het algemeen, naar mijn mening dan.
Dat zijn sowieso niet echt flatteuze foto's.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja ze heeft echt een hele mooie blik in d'r ogenLijkt me een leuke en intelligente vrouw.
[..]
Inderdaad. Zeker als je de high-res afbeeldingen ziet op de website van bzv. Er staan helaas nergens leeftijden vernoemend, maar ze ziet eruit alsof ze >35 is.
quote:Favoriete tv-programma?
Die van Carlo en Irene waar ze die typetjes spelen.
"Knapper dan veel van 'zijn' meiden" schreef ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:57 schreef Burdie het volgende:
David knapKijken wij naar dezelfde show?
Ja, zij ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heet Anke, volgens de BZV site. De foto daar doet vind ik geen recht aan hoe mooi ik haar op bewegend beeld vond. Hij koos haar.
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 06:47 schreef Lienekien het volgende:
http://www.npo.nl/boer-zo(...)9-02-2017/KN_1688940
De Gaydar gaat volgens mij bij iedereen vooral af bij Herman.quote:Op woensdag 22 februari 2017 00:00 schreef Teslynd het volgende:
Na wat suggesties gelezen te hebben, zit ik nu naar Marc te kijken naar een zichtbaar uitslaande gaydar, maar ik zie vooral een fotomodel.
Ze deed me aan Wendy van Dijk denken, van voor ze met Van Galjaard was.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:50 schreef Pisces29 het volgende: [..]
Die vond ik toen recht van voor weer ineens tegenvallen en tamelijk oud (als in, geen heel fris en strak gezicht meer).
Wel aantrekkelijk, leuk om te zien, maar héél mooi? Neh.
Bijna al die vrouwen van Marc zijn redelijk hoogopgeleid, meestal gaat dat wel samen met een naturel uiterlijk.
Die van die boer die nu bij Eigen Huis en Tuin werkt waren allemaal wat simpeler (kapsters bv) maar veel mooier en verzorgd.
Of opgedraaid door de hele ambiance. Bij de reguliere seizoenen heb je al die opgefokte start met 50 uitverkorenen die opgewonden op de 5 boeren staan te wachten en dan moeten klappen. Het gaat ook niet om Herman. Alle briefschrijvers projecteren allerlei gewenste eigenschappen op de boeren die ze 5 minuten gezien hebben bij het voorstellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:49 schreef luxerobots het volgende: [..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:39 schreef VanKuikeren het volgende:
Jongens, ik heb het grote mysterie ontrafeld. Catharina is eigenlijk Irene Moors!
http://boerzoektvrouw.kro(...)iks/vrouw/catharina/
[..]
Iddquote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:57 schreef Burdie het volgende:
David knapKijken wij naar dezelfde show?
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 22 februari 2017 07:15 schreef Idisrom het volgende:
Zit Olke nog in maatschap met zijn (ex-)vrouw in Texas?
Ik weet niet hoe betrouwbaar dit nieuws is?quote:Op woensdag 22 februari 2017 07:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ze is sowieso zijn ex-vrouw, want ze is hertrouwd.
quote:.....knip....
Uit betrouwbare bron (Lees: mijn ouders hebben in een foute krant iets gelezen), weten we dat er op het erf van Olke in Texas nog steeds een vrouw rondloopt. Oftewel, hij blijkt zijn bedrijf nog steeds samen te runnen met zijn ex-vrouw. Kijk, daar hoor je tijdens zo'n speeddate dan weer niets over!
...knip...
En als ze daarbij dan ook nog goed door één deur kunnen als exen is het idd helemaal niet verwonderlijk dat zij daar dan nog weleens is.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:15 schreef Lienekien het volgende:
Zijn ex-vrouw werkt als tecnhnician bij de Texas Dairy Herd Improvement Association. Dus kan best zijn dat ze in die hoedanigheid nog wel eens op zijn bedrijf rondloopt.
Waarom is zij een kind en de andere stille verlegen meisjes die hij koos niet? Alleen omdat ze af en toe luisterde met haar hoofd scheef of heb ik iets anders gemist?quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:00 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp de verbazing niet zo dat Herman niet heeft gekozen voor de kandidate met dat scheef hangende hoofd. Hij zoekt een partner, geen kind.
De hele uitstraling. Blijkbaar zien meer het hier niet, gezien de verbazing.quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom is zij een kind en de andere stille verlegen meisjes die hij koos niet? Alleen omdat ze af en toe luisterde met haar hoofd scheef of heb ik iets anders gemist?
Oh ik snap je wel een beetje wbt het kinderlijke.quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
De hele uitstraling. Blijkbaar zien meer het hier niet, gezien de verbazing.
Minder juist voor mijn gevoelquote:Op woensdag 22 februari 2017 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik snap je wel een beetje wbt het kinderlijke.
Al vond ik haar ook leuk voor hem
Ik schreef al dat hij wellicht meer pit zocht.
(kan alleen even niet alle andere meisjes herinneren die hij koos, of die dan wel ook allemaal meer pit hadden dan het niet-gekozen meisje).
De "leuk voor hem"-kijkerskeuzes zijn zelden opbouwende combinaties. Kinderlijke man moet met kinderlijke vrouw en maar hopen dat daar een gezonde relatie uit voortvloeien zal.quote:Op woensdag 22 februari 2017 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik snap je wel een beetje wbt het kinderlijke.
Al vond ik haar ook leuk voor hem
Ik schreef al dat hij wellicht meer pit zocht.
(kan alleen even niet alle andere meisjes herinneren die hij koos, of die dan wel ook allemaal meer pit hadden dan het niet-gekozen meisje).
kan iets schelen iddquote:Op donderdag 23 februari 2017 13:03 schreef loveli het volgende:
Een date van 5 minuten met iemand die je echt leuk vindt maakt mij ook timide en onzeker, laat staat een camerateam erbij en de wetenschap dat zich 3 miljoen NL-ers aan je gaan vergapen.
Nouja, zij zei helemaal niks. Althans, in het shot dat wij te zien kregen. Uit die anderen kwam wel wat.quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:58 schreef Greys het volgende:
Ze was ook timide en onzeker, maar hij koos wél andere meisjes die MINSTENS zo timide en onzeker waren
Dan moet je niet meedoen. Genoeg vissen in de zee.quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:03 schreef loveli het volgende:
Een date van 5 minuten met iemand die je echt leuk vindt maakt mij ook timide en onzeker, laat staat een camerateam erbij en de wetenschap dat zich 3 miljoen NL-ers aan je gaan vergapen.
Nu weet ik waar dat model me aan doet denken, qua lompheid of uiterlijk, of combi.quote:Op woensdag 22 februari 2017 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Minder juist voor mijn gevoel
Op leipo-tapmaddel na dan.
Je moet ze de kost geven die vallen op kindvrouwtjes die oeptoeptidoe zeggen en kirrend door het huis rennen op hun roze slofjesquote:Op woensdag 22 februari 2017 22:00 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp de verbazing niet zo dat Herman niet heeft gekozen voor de kandidate met dat scheef hangende hoofd. Hij zoekt een partner, geen kind.
Er zitten natuurlijk geen maanden tussen de voorsteluitzending en de eerste kennismaking, hooguit weken.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 01:55 schreef Za het volgende:
[..]
Je moet ze de kost geven die vallen op kindvrouwtjes die oeptoeptidoe zeggen en kirrend door het huis rennen op hun roze slofjes
Maar ja, zo zag ik dat meisje helemaal niet, ze vond hem geweldig en heeft er maanden naar uitgekeken hem te zien, eigenlijk kon ze alleen verliefd naar hem kijken, veel mannen zien een dergelijke adoratie wel zitten hoor, en ze loopt ook vast niet de hele dag met een scheef hoofd door het dorp, na de eerste lastige ontmoeting zou dat wel bijdraaien.
Maar ja, voor Herman was zij juist te confronterend, hij huilde toen hij haar brief las, en ik kan me niet voorstellen dat ze tegenviel irl, maar iemand die hem emotioneel zo raakt verzwakt hem misschien in zijn ogen, ik denk dat hij haar uit angst niet gekozen heeft, en zij verdient een leukere kerel.
Herman zou daar niet voor weglopen. Marc wel, maar die Herman en de andere boeren niet. Hooguit dat hij hele hoge verwachtingen had door de brief, maar ook dat denk ik niet. Herman vond de andere vrouwen gewoon leuker.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 01:55 schreef Za het volgende:
[..]
Maar ja, voor Herman was zij juist te confronterend, hij huilde toen hij haar brief las, en ik kan me niet voorstellen dat ze tegenviel irl, maar iemand die hem emotioneel zo raakt verzwakt hem misschien in zijn ogen, ik denk dat hij haar uit angst niet gekozen heeft, en zij verdient een leukere kerel.
Of zijn nummer een bewaart hij voor na de uitzendingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 08:11 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Herman zou daar niet voor weglopen. Marc wel, maar die Herman en de andere boeren niet. Hooguit dat hij hele hoge verwachtingen had door de brief, maar ook dat denk ik niet. Herman vond de andere vrouwen gewoon leuker.
Als een tiener die haar idool in het echt ziet en geen stom woord meer uit kan brengen.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 01:55 schreef Za het volgende:
[..]
Je moet ze de kost geven die vallen op kindvrouwtjes die oeptoeptidoe zeggen en kirrend door het huis rennen op hun roze slofjes
Maar ja, zo zag ik dat meisje helemaal niet, ze vond hem geweldig en heeft er maanden naar uitgekeken hem te zien, eigenlijk kon ze alleen verliefd naar hem kijken, veel mannen zien een dergelijke adoratie wel zitten hoor, en ze loopt ook vast niet de hele dag met een scheef hoofd door het dorp, na de eerste lastige ontmoeting zou dat wel bijdraaien.
Ik heb daar geen problemen mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:35 schreef Snoopyfrl het volgende:
Als een tiener die haar idool in het echt ziet en geen stom woord meer uit kan brengen.
Geen idee, worden die oproepen van de boeren niet al maanden van tevoren uitgezonden?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 07:50 schreef Lienekien het volgende:
Er zitten natuurlijk geen maanden tussen de voorsteluitzending en de eerste kennismaking, hooguit weken.
28 augustus uitgezonden, twee weken om te reageren. En ik neem aan dat je hebt gezien hoe zomers het nog was toen ze hun keuze maakten uit de brieven.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:06 schreef Za het volgende:
[..]
Geen idee, worden die oproepen van de boeren niet al maanden van tevoren uitgezonden?
OK thanks.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:16 schreef Lienekien het volgende:
28 augustus uitgezonden, twee weken om te reageren. En ik neem aan dat je hebt gezien hoe zomers het nog was toen ze hun keuze maakten uit de brieven.
En dan praat je wel in termen van kind.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:35 schreef Snoopyfrl het volgende: [..]
Als een tiener die haar idool in het echt ziet en geen stom woord meer uit kan brengen.![]()
Zoet of zout?quote:Op zondag 26 februari 2017 19:29 schreef DoubleDip het volgende:
*pakt vast de popcorn erbij*
Let's go!
Ze kregen wel mooie shots door het extreem mooie weer in de late nazomer.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
28 augustus uitgezonden, twee weken om te reageren. En ik neem aan dat je hebt gezien hoe zomers het nog was toen ze hun keuze maakten uit de brieven.
De enige juiste keuzequote:Op zondag 26 februari 2017 19:46 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zout, om al het zoete gedoe uit de aflevering een beetje te compenseren.
Jaquote:Op zondag 26 februari 2017 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wat me ook lastig lijkt, als het zoveel maanden van te voren is opgenomen; dat er iets gênant of geks is gebeurd en je dan maanden weet dat het nog uitgezonden moet worden
Wanneer is dit opgenomen?quote:Op zondag 26 februari 2017 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wat me ook lastig lijkt, als het zoveel maanden van te voren is opgenomen; dat er iets gênant of geks is gebeurd en je dan maanden weet dat het nog uitgezonden moet worden
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:26 schreef kibo het volgende:
Zitten wel een paar geile milfs tussen voor Olleke
Frieslandquote:Op zondag 26 februari 2017 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Uit welke provincie komt Olke eigenlijk? Ook iets uit het Noorden?
Friesland gok ik.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Hij kan Fries spreken met een van de kandidaten. Je mag radenquote:Op zondag 26 februari 2017 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
ja, als ik dat doe wordt ze boosquote:
Erg dun jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |