Ik heb daar geen problemen mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:35 schreef Snoopyfrl het volgende:
Als een tiener die haar idool in het echt ziet en geen stom woord meer uit kan brengen.
Geen idee, worden die oproepen van de boeren niet al maanden van tevoren uitgezonden?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 07:50 schreef Lienekien het volgende:
Er zitten natuurlijk geen maanden tussen de voorsteluitzending en de eerste kennismaking, hooguit weken.
28 augustus uitgezonden, twee weken om te reageren. En ik neem aan dat je hebt gezien hoe zomers het nog was toen ze hun keuze maakten uit de brieven.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:06 schreef Za het volgende:
[..]
Geen idee, worden die oproepen van de boeren niet al maanden van tevoren uitgezonden?
OK thanks.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:16 schreef Lienekien het volgende:
28 augustus uitgezonden, twee weken om te reageren. En ik neem aan dat je hebt gezien hoe zomers het nog was toen ze hun keuze maakten uit de brieven.
En dan praat je wel in termen van kind.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:35 schreef Snoopyfrl het volgende: [..]
Als een tiener die haar idool in het echt ziet en geen stom woord meer uit kan brengen.![]()
Zoet of zout?quote:Op zondag 26 februari 2017 19:29 schreef DoubleDip het volgende:
*pakt vast de popcorn erbij*
Let's go!
Ze kregen wel mooie shots door het extreem mooie weer in de late nazomer.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
28 augustus uitgezonden, twee weken om te reageren. En ik neem aan dat je hebt gezien hoe zomers het nog was toen ze hun keuze maakten uit de brieven.
De enige juiste keuzequote:Op zondag 26 februari 2017 19:46 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zout, om al het zoete gedoe uit de aflevering een beetje te compenseren.
Jaquote:Op zondag 26 februari 2017 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wat me ook lastig lijkt, als het zoveel maanden van te voren is opgenomen; dat er iets gênant of geks is gebeurd en je dan maanden weet dat het nog uitgezonden moet worden
Wanneer is dit opgenomen?quote:Op zondag 26 februari 2017 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wat me ook lastig lijkt, als het zoveel maanden van te voren is opgenomen; dat er iets gênant of geks is gebeurd en je dan maanden weet dat het nog uitgezonden moet worden
quote:Op zondag 26 februari 2017 20:26 schreef kibo het volgende:
Zitten wel een paar geile milfs tussen voor Olleke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |