Waarom zou dat niet kloppen? Het is bekend dat veel van zijn uitspraken en tweets reacties zijn op dingen die hij op tv ziet.quote:
Je zet alleen jezelf voor aap hoor... Maar als je dat fijn vindt, be my guestquote:Op zondag 19 februari 2017 22:40 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Die discussie staat nu opeens wél op de kaart. Thanks NOS (Sarcasme!)
Thanks, het zg. probleem in Zweden staat zeker nu op de kaart, gewoon omdat iedereen weer vol op het orgel ging. Niet allen hier maar wereldwijd. Incl. een Zweeds blad die uit armoede maar in het Engels overgaat, ik kan niet zien of dit een eenmalige stunt was maar zo te zien wel.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
Klopt dus dat het n.a.v. die docu was op Fox.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 19-02-2017 om 22:57:01My statement as to what's happening in Sweden was in reference to a story that was broadcast on @FoxNews concerning immigrants & Sweden. reageer retweet
![]()
Ja, dat was ook wel buitengewoon voor de hand liggend. Het is nu eenmaal bekend dat hij tweet nav wat hij op tv zietquote:Op zondag 19 februari 2017 22:57 schreef Tourniquet het volgende:
Klopt dus dat het n.a.v. die docu was op Fox.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 19-02-2017 om 22:57:01My statement as to what's happening in Sweden was in reference to a story that was broadcast on @FoxNews concerning immigrants & Sweden. reageer retweet
![]()
Uhh, volgens mij verwar jij oorzaak en gevolg..quote:Op zondag 19 februari 2017 23:05 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Thanks, het zg. probleem in Zweden staat zeker nu op de kaart, gewoon omdat iedereen weer vol op het orgel ging. Niet allen hier maar wereldwijd. Incl. een Zweeds blad die uit armoede maar in het Engels overgaat, ik kan niet zien of dit een eenmalige stunt was maar zo te zien wel.
Dat klopt. Maar omdat hij specifiek plaatsen in Europa opnoemt waar aanslagen hebben plaatsgevonden en gezien het feit dat hij letterlijk zegt "you look at what's happening last night in Sweden" doet mij vermoeden dat hij gewoonweg niet meer wist wat hij wou zeggen en met aanslagen in z'n hoofd zat en daar ook op doelde...quote:Op zondag 19 februari 2017 23:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kloppen? Het is bekend dat veel van zijn uitspraken en tweets reacties zijn op dingen die hij op tv ziet.
Ik wel ja. Is typisch Trump namelijk. Fits like a glove...quote:
Je bedoelt het verhaal over de kip en het ei? Gebeurd vaker hoor, is een lastige.quote:Op zondag 19 februari 2017 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, volgens mij verwar jij oorzaak en gevolg..
"Gebeurt" schrijven is nog te lastig voor jou kennelijk...quote:Op zondag 19 februari 2017 23:15 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Je bedoelt het verhaal over de kip en het ei? Gebeurd vaker hoor, is een lastige.
quote:Others speculated that Mr. Trump might have been influenced by a Fox News interview of Ami Horowitz, a filmmaker who asserts that migrants in Sweden have been associated with a crime wave, by the correspondent Tucker Carlson. “They often times try to cover up some of these crimes,” Mr. Horowitz said, arguing that those who try to tell the truth about the situation are shouted down as racists and xenophobes.
Klopt. Lag ook buitengewoon voor de hand in dit geval. Geen verrassing.quote:Op zondag 19 februari 2017 23:16 schreef Kijkertje het volgende:
Hij heeft blijkbaar idd de docu van Horowitz gezien zoals gemeld werd in de NYT
‘Last Night in Sweden’? Trump’s Remark Baffles a Nation
[..]
Sorry!quote:Op zondag 19 februari 2017 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Gebeurt" schrijven is nog te lastig voor jou kennelijk...
"wel eens"quote:Op zondag 19 februari 2017 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Ja dat is het probleem als je ongescript aan 1 stuk door aan het ratelen bent. Dan komt er nog wel eens wat ongelukkig geformuleerde onzin uit.
Ik probeer nog vriendelijk te blijven.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2017 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Deze is wel mooi: https://mobile.twitter.co(...)798640873473/photo/1
And on a small passive aggressive note we'll just leave this here:quote:Op zondag 19 februari 2017 23:16 schreef Kijkertje het volgende:
Hij heeft blijkbaar idd de docu van Horowitz gezien zoals gemeld werd in de NYT
‘Last Night in Sweden’? Trump’s Remark Baffles a Nation
[..]
quote:Foreign Minister Margot Wallstrom declined to comment because, her press secretary, Erik Wirkensjo, said, “It’s hard to say what Trump is talking about.”
Het is geen fout van oom Donald, hoe kom je daar bij? Hij liegt met opzet zo veel.quote:Op zondag 19 februari 2017 12:04 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat is het probleem... Niemand is perfect, iedereen maakt fouten. Hoe je daarmee om gaat is wat belangrijk is.
Ik probeer nog steeds gedeeltjes van zijn "persconferentie" te ontcijferenquote:Op zondag 19 februari 2017 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik probeer nog vriendelijk te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |