Toch heb ik het gevoel dat we aan het opbouwen zijn richting een spectaculaire season finale.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het was de zoveelste herhaling van een oude aflevering
quote:The intensity of the public’s early views of Trump is striking: Fully 75% either approve or disapprove of Trump strongly, compared with just 17% who feel less strongly. Nearly half (46%) strongly disapprove of his job performance, while 29% strongly approve.
This level of strong disapproval already surpasses strong disapproval for Barack Obama at any point during the eight years of his presidency. The only occasion when strong disapproval of George W. Bush was higher than for Trump currently was in December 2008, near the end of his presidency.
Die tekst in dat plaatje moet van Miller komen, fascism 101...quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:46 schreef Nintex het volgende:
Dit weekend de hele media in shock door deze presser. Dan volgende week een nieuwe Executive Order blitzkrieg.
God Emperor Trump
[ afbeelding ]
De survey:
https://action.trump2016.com/trump-mms-survey/
Kan ook een cliffhanger zijn... je zal toch maar tekstschrijver zijn bij House of Cards, je kan gewoon niet op tegen de werkelijkheidquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat we aan het opbouwen zijn richting een spectaculaire season finale.
Die vragenquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:46 schreef Nintex het volgende:
De survey:
https://action.trump2016.com/trump-mms-survey/
De hele questionairre is fascism 101. Vol met halve waarheden en beschuldigingen onder het mom van "we vragen het, dus zeggen we het niet." Jaja.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:51 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Die tekst in dat plaatje moet van Miller komen, fascism 101...
Dit is gewoon exact 1 op 1 wat Alex Jones zei dat Trump moest doen. Vechten tegen de globalists, de fake news media etc. . Het is niet Bannon die aan de knoppen draait, het is InfoWars.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De hele questionairre is fascism 101. Vol met halve waarheden en beschuldigingen onder het mom van "we vragen het, dus zeggen we het niet." Jaja.
Nieuw natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:57 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit is uit de campagne toch? Of is dit nieuw?
Hm ja, op zich wel interessant gegeven. Ik ben niet superthuis in die alt-right kliek al heb ik ooit wel eea van Alex Jones geluisterd... nog voordat hij hip wasquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dit is gewoon exact 1 op 1 wat Alex Jones zei dat Trump moest doen. Vechten tegen de globalists, de fake news media etc. . Het is niet Bannon die aan de knoppen draait, het is InfoWars.
In dat geval: al die vragen over Clintonquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dit is gewoon exact 1 op 1 wat Alex Jones zei dat Trump moest doen. Vechten tegen de globalists, de fake news media etc. . Het is niet Bannon die aan de knoppen draait, het is InfoWars.
[..]
Nieuw natuurlijk
Het is prachtig om te zien hoe die kliek in Washington de deksel op de neus krijgt. Wat Trump betreft zijn er genoeg checks en balances in het systeem. Tot slot is dit natuurlijk top TVquote:Op donderdag 16 februari 2017 20:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hm ja, op zich wel interessant gegeven. Ik ben niet superthuis in die alt-right kliek al heb ik ooit wel eea van Alex Jones geluisterd... nog voordat hij hip was
Anyway, zoals je reageert lijk jij er tevreden mee te zijn. Klopt dat?
Ja het is waarschijnlijk een oude survey die ze hebben opgepoetst o.i.d.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:02 schreef SureD1 het volgende:
[..]
In dat geval: al die vragen over Clinton
President Trump is stuck in a time warp.quote:Op donderdag 16 februari 2017 20:57 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit is uit de campagne toch? Of is dit nieuw?
De enige die een deksel op hun neus krijgen zijn Trump en consorten.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het is prachtig om te zien hoe die kliek in Washington de deksel op de neus krijgt. Wat Trump betreft zijn er genoeg checks en balances in het systeem. Tot slot is dit natuurlijk top TV
[..]
Ja het is waarschijnlijk een oude survey die ze hebben opgepoetst o.i.d.
Ok, dus als ik het goed lees vind je getroll, het wegzetten van de rechterlijke macht en de media wel lollig en niet echt gevaarlijk vanwege de checks and balances waar je op vertrouwt?quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het is prachtig om te zien hoe die kliek in Washington de deksel op de neus krijgt. Wat Trump betreft zijn er genoeg checks en balances in het systeem. Tot slot is dit natuurlijk top TV
Ja hij gaat zaterdag ook maar weer campaignen in Florida..quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
President Trump is stuck in a time warp.
Nontexje hangt hier doorgaans enkel de zwakzinnige cheerleader uit. Op inhoudelijke politieke opvattingen of een idee van hoe Amerikaanse politiek werkt heb ik hem nog niet kunnen betrappen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ok, dus als ik het goed lees vind je getroll, het wegzetten van de rechterlijke macht en de media wel lollig en niet echt gevaarlijk vanwege de checks and balances waar je op vertrouwt?
Hier klinkt hij best wel als een gedisciplineerde man met ook goeie plannen. Ik weet niet of deze al gepost isquote:Op donderdag 16 februari 2017 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel, helaas wel inmiddels...
De mediaquote:Op donderdag 16 februari 2017 21:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ok, dus als ik het goed lees vind je getroll, het wegzetten van de rechterlijke macht en de media wel lollig en niet echt gevaarlijk vanwege de checks and balances waar je op vertrouwt?
http://www.ad.nl/buitenla(...)reisverbod~aee143fd/quote:Hij verdedigde zijn eerste maand van regeren die volgens veel waarnemers chaotisch is geweest. Maar Trump zei dat hij een chaos van zijn voorganger, Barack Obama, heeft geërfd.
quote:Trump vindt dat Flynns handelen niet verkeerd was, maar dat hij eerlijker over het contact met de Russen had moeten zijn met vice-president Mike Pence.
Tot het over autisme gaat, rond de zes minuten... dan schiet hem iets te binnen wat hij ooit op Breitbart heeft gelezen..:quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:10 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Hier klinkt hij best wel als een gedisciplineerde man met ook goeie plannen. Ik weet niet of deze al gepost is![]()
Hij toont tenminste interesse, hij doet in ieder geval zijn best. Erg he?quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:13 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Tot het over autisme gaat, rond de zes minuten... dan schiet hem iets te binnen wat hij ooit op Breitbart heeft gelezen..:
Chaos van Obama? Flynn is ontslagen door Obama vanwege incompetentie. Wie bracht hem weer terug met extra chaos?quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:12 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/buitenla(...)reisverbod~aee143fd/
Trump kunnen ze beter opsluiten in een psychiatrische kliniek maar in de VS werd hij president.
PS zelfde bron:
[..]
Oh ok. Bedankt voor je bijdrage.quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De mediadoe niet zo fucking dramatisch. De media stelt geen kut voor in de VS.
Nee hoor, wel typisch...quote:Op donderdag 16 februari 2017 21:14 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Hij toont tenminste interesse, hij doet in ieder geval zijn best. Erg he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |