Oh?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 08:53 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Hoezo? Het volk heeft deze president verkozen op (onder meer) verkiezingsbeloften om het mijnen van kolen te vergemakkelijken.
Maar goed, je plukt kolen niet van de boom en Trump maakte er nogal een punt van minder (energie) te willen importeren.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 08:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oh?
https://www.politiplatform.com/trump
Dit zijn alle voorgestelde policies. Ik kom hem niet echt tegen. Wel kom ik bij 119 'Make clean water a high priority' tegen. Dat wel. Wat kool betreft staan er alleen algemene dingen als 'meer kool meer beter'.
Zo he, stoer hoor!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 08:47 schreef Ringo het volgende:
Dit incapabele egomonster moet zo snel mogelijk onschadelijk worden gemaakt.
quote:Toen de Afrikaans-Amerikaanse verslaggever April Ryan van American Urban Radio Networks bij de persconferentie een vraag stelde, leek Trump niet eens door te hebben dat ze journalist was. Ryan vroeg of Trump bij de aanpak van problemen in de grote steden zou overleggen met het politiek samenwerkingsverband van zwarte politici. 'Zeker', antwoordde Trump. 'Wil jij een bijeenkomst regelen? Zijn het vrienden van je?' Ryan reageerde ietwat van haar stuk gebracht: 'Ik ben gewoon een verslaggever, maar ik ken wel een aantal van hen.'
'Meer kool meer beter'quote:Op vrijdag 17 februari 2017 08:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oh?
https://www.politiplatform.com/trump
Dit zijn alle voorgestelde policies. Ik kom hem niet echt tegen. Wel kom ik bij 119 'Make clean water a high priority' tegen. Dat wel. Wat kool betreft staan er alleen algemene dingen als 'meer kool meer beter'.
Zeker. Alternatief is investeren in kool, maar Trump haalt er gewoon een regel uit die de bedrijven extra geld kost en hoopt dat ze van dat geld weer extra mensen gaan aannemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar goed, je plukt kolen niet van de boom en Trump maakte er nogal een punt van minder (energie) te willen importeren.
Ik noem het ook nergens kiezersbedrog hoor. Ik wil alleen stellen dat dit soort regels volgens mij eerder goed uitpakken voor grote bedrijven, die nu gewoon minder kosten hebben, dan voor de arbeider, die nog maar moet afwachten of dat hem weer werk gaat opleveren.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:07 schreef The_Temp het volgende:
[..]
'Meer kool meer beter'![]()
![]()
Volgens mij heeft hij herhaaldelijk tijdens de verkiezingen geroepen dat hij de kool-industrie weer nieuw leven in zou blazen, dat kool-arbeiders weer om zouden komen in het werk en dat het zo slecht gaat door al die linkse regelgeving. Dan kan je niet verbaasd zijn dat dit het beleid wordt als je die man kiest. Kan je in ieder geval moeilijk kiezersbedrog noemen.
Letterlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:07 schreef The_Temp het volgende:
[..]
'Meer kool meer beter'![]()
![]()
Volgens mij heeft hij herhaaldelijk tijdens de verkiezingen geroepen dat hij de kool-industrie weer nieuw leven in zou blazen, dat kool-arbeiders weer om zouden komen in het werk en dat het zo slecht gaat door al die linkse regelgeving. Dan kan je niet verbaasd zijn dat dit het beleid wordt als je die man kiest. Kan je in ieder geval moeilijk kiezersbedrog noemen.
What the fuck staat hier nu? Een gemiddelde basisschoolleerling uit NL maakt meer coherente zinnen in het Engels.quote:Op donderdag 16 februari 2017 23:12 schreef Dagonet het volgende:
Het is maar goed dat hij niet oorlogszuchtig is trouwens. Met zn
I've ordered plan to begin building for the massive rebuilding of the United States military. Had great support from the Senate, I've had great from Congress, generally.
We've pursued this rebuilding in the hopes that we will never have to use this military, and I will tell you that is my - I would be so happy if we never had to use it. But our country will never have had a military like the military we're about to build and rebuild.
Een echte Mahatma Ghandi.
Hij heeft een plan verordend om te beginnen met het bouwen van het herbouwen van het leger.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
What the fuck staat hier nu? Een gemiddelde basisschoolleerling uit NL maakt meer coherente zinnen in het Engels.
En het is nergens voor nodig, maar it's gonna be great.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij heeft een plan verordend om te beginnen met het bouwen van het herbouwen van het leger.
Maakt niet uit. Donald is een vredesduif, dus die heeft een gigantisch leger nodig.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:45 schreef Zelva het volgende:
[..]
En het is nergens voor nodig, maar it's gonna be great.
De Koch brothers willen dat heel graag. Het volk wordt ondertussen vergiftigd, maar dat is niet erg want gelukkig willen ze de ACA ook al afschaffen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 08:53 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Hoezo? Het volk heeft deze president verkozen op (onder meer) verkiezingsbeloften om het mijnen van kolen te vergemakkelijken.
Volgens mij wilde hij die baan helemaal niet. Het zou mij niet verbazen als hij jaloers is op Clinton. Zij is nu de people's president en krijgt staande ovaties waar ze komt. Verder geniet ze van haar vrije tijd en zal ze waarschijnlijk herinnerd worden als de beste president die de VS nooit had of zo. Het zou mij dus niet verbazen als dat het plan van Trump was. De held van een groep Amerikanen zijn, zonder president te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:53 schreef Ulx het volgende:
Wat een vaag gewauwel was die persconferentie. Waarom loopt die man na een maand nog steeds te brullen dat hij de verkiezingen heeft gewonnen zonder dat hij aan het werk gaat? Hij wilde die kutbaan. Waarom doet hij niks?
Tragi-komisch.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
Toch wel redelijk tragisch, die persco van Trump.
Dit zie je verkeerd. Hij is juist superdruk bezig. Zoals hij zelf zegt:quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:53 schreef Ulx het volgende:
Wat een vaag gewauwel was die persconferentie. Waarom loopt die man na een maand nog steeds te brullen dat hij de verkiezingen heeft gewonnen zonder dat hij aan het werk gaat? Hij wilde die kutbaan. Waarom doet hij niks?
quote:I'm here today to update the American people on the incredible progress that has been made in the last four weeks since my inauguration.
We have made incredible progress. I don't think there's ever been a president elected who in this short period of time has done what we've done.
Klopt, daarom moet je ook zoveel mogelijk waarheden aan de oppervlakte brengen die zijn idiotie voor het grote publiek helder maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
Niet helemaal mee eens. Trump is een idioot, maar verzanden in de argumentatie van die idioot lijkt me niet de juiste manier om hem aan te pakken.
Wellicht omdat hij het alleen wilde om de status en totaal niet capabel is om daadwerkelijk iets te doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:53 schreef Ulx het volgende:
hier heeft hij natuurlijk wel gelijk in er is geen een president die er in zijn eerste 4 weken zo'n puinhoop van heeft weten te maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:59 schreef Ludachrist het volgende:
"We have made incredible progress. I don't think there's ever been a president elected who in this short period of time has done what we've done."
Tja, er werden briefjes uitgedeeld met daarop geschreven:"Meanwhile on Capitol Hill... .".quote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
Toch wel redelijk tragisch, die persco van Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |