Zit niet met zijn kloten te spelen manquote:Op maandag 13 februari 2017 21:41 schreef Coco. het volgende:
Ik zie nu pas dat Boskamp 4 oorlellen heeft.
Zijn er normaal 5-6quote:Op maandag 13 februari 2017 21:42 schreef Szura het volgende:
Vanwaar Klaassen? Heeft 3-4 goede kansen om zeep geholpen.
Klaassen veel te fragiel voor buitenlandse competities.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:42 schreef Szura het volgende:
Vanwaar Klaassen? Heeft 3-4 goede kansen om zeep geholpen.
Van Sesamstraatquote:
Nee dat was Aart Staartjes.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En de Sinterklaasintochten vroeger
Ik was in de war met Hateboerquote:
Hatelijk is datquote:Op maandag 13 februari 2017 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Shit, het eind gemist omdat mijn tv zichzelf opeens uitschakelt
Ik zou geen nee zeggen. Mooie meid joh.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zou haar niet willen volblaffen
Waarom niet? Drink een paar biertjes, denk er dan nog eens over naquote:Op maandag 13 februari 2017 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heus wel viespeukquote:Op maandag 13 februari 2017 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind dat Boskamp klooien soms een beetje saai worden eigenlijk. Kijk, af en toe een grapje is best leuk. Maar nu weten we wel dat ie dik is. Gijpie met zijn gezeur over 'Ziggo-antwoorden' ook. Iedereen geeft wel eens een 'Ziggo-antwoord'. Was leuk, nu door.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:50 schreef Ingolstadt het volgende:
Boskamp komt op mij toch over als een ietwat onzeker mannetje. Laat zich altijd op de kast jagen, altijd mensen maar beetpakken en uitschelden als hij kritiek over zich heen krijgt. En als gijp om zichzelf dreigt te lachen om nog weer een van z'n grapjes moet Jan het standaard uitschateren.
Inmiddels ?quote:
"Godverredomme Jan, sodemieter toch op... met die grote klauwen van je..."quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 07:45 schreef Pino0 het volgende:
Wtfff. Kan iemand anders een bericht naar Voetbal Inside facebook sturen? Ik heb mijn FB verwijderd. Ik wil die aflevering zien godverrredomme.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)143-e17b71226e43.mp4quote:
Gijp en Derksen roepen zoveel clichés, vaak over competities die ze niet eens zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 08:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind dat Boskamp klooien soms een beetje saai worden eigenlijk. Kijk, af en toe een grapje is best leuk. Maar nu weten we wel dat ie dik is. Gijpie met zijn gezeur over 'Ziggo-antwoorden' ook. Iedereen geeft wel eens een 'Ziggo-antwoord'. Was leuk, nu door.
Zo, dat zijn teksten!
Die mythe over de Prumjur Liek blijft mijn meest favoriete.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijp en Derksen roepen zoveel clichés, vaak over competities die ze niet eens zien.
Of het catenaccio van de Serie Aquote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die mythe over de Prumjur Liek blijft mijn meest favoriete.
Nooit, alleen als het eens in de Toto langskomt. Dan zegt Derksen altijd "Dat wordt 0-0 of een 1-0"quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze het eigenlijk over de Serie A?
Als Mertens een hattrick maakt, dus best vaak!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hebben ze het niet echt over het voetbal van Napoli oid maar altijd dat ze het nooit hadden verwacht van die kleine Dries.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als Mertens een hattrick maakt, dus best vaak!
Hij had ook in jouw tuin kunnen staanquote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hebben ze het niet echt over het voetbal van Napoli oid maar altijd dat ze het nooit hadden verwacht van die kleine Dries.
Het gras kietelt aan z'n balletjes xDquote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij had ook in jouw tuin kunnen staan
Nooit meer sinds de gasten weigeren Italia truien te dragen #ripEmilequote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje een act van de supporter spelen, maar dan kan je toch nog steeds realistisch naar je ploeg kijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:26 schreef Ties02 het volgende:
Jan is eigenlijk een ontzettende Calimero. Nog erger dan Waterkneus. Altijd maar in de verdediging.
Ik mis Kieft
Wilfred heeft onder de zonnebank gelegen volgens mij.quote:
0-0 of 1-0.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit, alleen als het eens in de Toto langskomt. Dan zegt Derksen altijd "Dat wordt 0-0 of een 1-0"
Carnavalhaatquote:
Ah joh zit niet zo te zeiken joh. Begin jij nou ook al met die twee mee te doen? Waardeloze gozer.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:26 schreef Ties02 het volgende:
Jan is eigenlijk een ontzettende Calimero. Nog erger dan Waterkneus. Altijd maar in de verdediging.
Ik mis Kieft
't Is toch niet te geloven joh, KLOOTZAK JOH *KLATS*quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ah joh zit niet zo te zeiken joh. Begin jij nou ook al met die twee mee te doen? Waardeloze gozer.
Dank. Zie het nu pas.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)143-e17b71226e43.mp4
Ik vind dit weerzinwekkend.quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch dé gelegenheid om je beste Johan Derksen kostuum uit de kast te pakken
[ afbeelding ]
De onwetendequote:
Was een fake kanaaltje. Kut YouTube.quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:05 schreef DrDentz het volgende:
Die mensjes bij RTL, die begrijpen er toch helemaal niks van, laat die Olivertje toch gaan joh.
Hebt ie een Franse broer?quote:Op donderdag 16 februari 2017 16:11 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar ze hebben hem wel aangepakt in het verleden die Olvertje.
Vergeet je chips nietquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik haal even mijn dekentje uit mijn kamer dan kijk ik ook mee.
Onana. Vroeger had je Ocanaquote:
Hallo, we deden net team rambo, was best leuk. Alleen Chevy had geen teamspirit.quote:
Dat klinkt absoluut niet als chevy.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hallo, we deden net team rambo, was best leuk. Alleen Chevy had geen teamspirit.
Ik heb het over de wielrenner.quote:
Als Iniësta weg is kan je de rest opdoeken ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Definitief einde van het tijdperk Barcelona
Ik had het niet gehoord, hoe spreek je het goed uit?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:45 schreef Nober het volgende:
Pique?
Goed uitgesproken, de enige in de wereld die dat goed doet.
Pie-keequote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had het niet gehoord, hoe spreek je het goed uit?
Ja maar Roland.... Ter Stegen, Roberto, Piqué, Umtiti, Gomes.... wat moet je ermee? Ja nee maar dat weet ik Roland.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Iniësta weg is kan je de rest opdoeken ja.
Geeft niks. Je bent er nu.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:39 schreef Coco. het volgende:
Jongens ik zat in het verkeerde topic, oerdom.
Als Robben weg is bij Bayern...quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Iniësta weg is kan je de rest opdoeken ja.
Wilfred ook nietquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Johan houdt volgens mij niet zo van voetbal
shit dat wou ik typenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen, sneller dan het licht.
Ja nou verpest je het voor QueenRolandquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen, sneller dan het licht.
Johan is een liefhebber van wielrennen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Johan houdt volgens mij niet zo van voetbal
quote:
Ja ik was sneller.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nou verpest je het voor QueenRoland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
ik kijk ook liever naar Sagangod dan naar de Beugelquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johan is een liefhebber van wielrennen.
Dat is geen sport.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johan is een liefhebber van wielrennen.
Ik heb daar nog geen mening over, anders krijg ik heel de harde kern van de grote clubs op mijn dak.quote:
Meer genot dan Groningen - Roda JCquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:51 schreef Evertjan het volgende:
Groningen-Zulte Waregem dat levert wel een hoop genot op
Misschien in de beker. Maar dat is niet te organiseren.quote:
en Gent won van de Spurs, dan hebben we straks ook geen eens een kampioen meer uit Nederland.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:52 schreef Evertjan het volgende:
Anderlecht tikte gisteren Zenit van de mat
Doe dan lekker Servië en Kroatiëquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:52 schreef TC03 het volgende:
Roemenië en Polen zit ook wel een eindje tussen.
Ha ha ha. Mijn jeugdvriendje heette Eric van Tongeren.quote:
Ik dacht dat tegen Arsenal juist vrij eenvoudig was.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Kampioenenspoor is een stuk eenvoudiger...dan hoef je niet tegen Arsenal te spelen.
Lekker met boksbeugels het stadion in.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doe dan lekker Servië en Kroatië
nee dan speel je tegen Rostovquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Kampioenenspoor is een stuk eenvoudiger...dan hoef je niet tegen Arsenal te spelen.
Vuurwerk erbij . Genocide buiten het stadionquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker met boksbeugels het stadion in.
Kijk nergens meer van op. Laatst zag ik een reclamefilmpje van Buma bij het dartsen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:09 schreef Evertjan het volgende:
D66 denkt dat er een hoop zwevende kiezers kijken naar VI??
D66 - onderwijspartij - keurige leraren uit Nijmegen - ik zie de doelgroep wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:09 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:09 schreef Evertjan het volgende:
zou eerder een spotje verwachten van Asscher tijdens het dartenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kijk nergens meer van op. Laatst zag ik een reclamefilmpje van Buma bij het dartsen.
serieus?quote:
nou hij deed alsof het zijn eigen keuze was, maar ik geloof dat Fox niet echt blij met zijn bijdrage wasquote:
Niks mis met de SGPquote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:17 schreef Coco. het volgende:
Gereformeerd.
Stijn heeft aan korfbal gedaan.
Stijn stemt SGP.
watte?quote:
Dit doet me pijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We willen jou graag een keer uitnodigen
mijn broekje is al uitquote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We willen jou graag een keer uitnodigen
Jij natuurlijk ook, maar dat wilde ik discreet via de DM doen omdat er anders veel jaloerse reacties zouden komenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Zlatan op zijn leeftijd ging lekker eerst drie sleepbewegingen maken voordat ie afwerkte
Toen was die 19 jaquote:
BoukhariGodquote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen was die 19 ja
Overigens was die Ajax ook maar zozo
Ik zat bij zijn debuut (ik meen The Amsterdam Tournament) in het stadionquote:
Epic!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zat bij zijn debuut (ik meen The Amsterdam Tournament) in het stadion
Toen speelde zeker tegen Barcelona?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie het zou redden.quote:
Scoorde een paar toch tegen Inter ??quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan alleen zijn zeer matige balaanname herinnerenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Scoorde een paar toch tegen Inter ??
Best handig ja voor een buitenspeler...quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan alleen zijn zeer matige balaanname herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |