abonnement Unibet Coolblue
pi_169500100
Wat een toffe aflevering! Ik vond juist alle opdrachten enorm intens dit keer, en heel erg dat ik denk 'pfff. je zou er maar aan mee moeten doen!'

Robin heb ik afgeschreven, de andere 3 zijn de meest verdachten. Davey het meest (bijna te veel) nadrukkelijk. Mijn gevoel zegt dat hij het gewoon is, maar ik hoop nog op mijn eerste indruk van Eline.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 00:29:29 #177
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_169500133
quote:
11s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:40 schreef Steve het volgende:
Er is wel altijd iets met Annelies. Altijd als ze zegt iets zeker te weten is het fout, ze raakt 'geblokkeerd' en doet vervolgens niet, raakt in paniek, overtuigt anderen tot verkeerde antwoorden...
Maar wel haar koffer eruit pikken.
Ja, echt he. Eerst helemaal in paniek raken en de zuurstof opmaken in de bubbel en daarna gewoon wel de juiste vlag hebben onthouden 8)7
pi_169500321
Als iemand die zelf veel paniekaanvallen gehad heeft denk ik dat je dat niet makkelijk faket.
Maar daar staat tegenover dat voor mijn gevoel de shots van Annelies wel nadrukkelijk chaotisch en paniekerig gefilmd werden. Wat mogelijk getuigd van voorkennis van de crew en dat het gepland is?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 00:57:56 #179
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_169500563
Een vraag in de test over een opdracht die nog moet plaatsvinden, zonder dat de kandidaten dat beseffen. Heerlijk, al die - soms kleine - verrassingselementen in deze serie. O+
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_169500619
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 00:57 schreef Jane het volgende:
Een vraag in de test over een opdracht die nog moet plaatsvinden, zonder dat de kandidaten dat beseffen. Heerlijk, al die - soms kleine - verrassingselementen in deze serie. O+
Bijna elke opdracht heeft wel een diepere laag of twist, heerlijk inderdaad O+

Jammer dat de afvaller nou net de enige was waarvan ik zeker wist dat hij niet de Mol was :P

En met Annelies is er inderdaad altijd wat en het begint langzaam verdacht te worden. Toch kan ik maar heel moeilijk geloven dat zij de Mol kan zijn: paniekaanval faken(?), helemaal niks doen in het busje bij museumopdracht, gelijk afgeschoten worden bij Hunger Games, gelijk afstappen bij het fietsen.

Of ze speelt het dus geweldig en vergroot al haar onkunde en angsten.
pi_169500652
Hoewel ik hem nog het minst verdenk zou het wel een topactie zijn als Robin al dagen deed alsof ie overal kon slapen, om vervolgens deze opdracht te verpesten.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 01:09:18 #182
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_169500732
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:03 schreef Maartel het volgende:
Hoewel ik hem nog het minst verdenk zou het wel een topactie zijn als Robin al dagen deed alsof ie overal kon slapen, om vervolgens deze opdracht te verpesten.
Volgens mij lag het meer aan Annelies dat Robin niet kon slapen. :P

Maar op zich hoeft dat niet Mols te zijn, natuurlijk, gezien de diepere laag van de testvraag die ze al beantwoord hadden. Stel dat Annelies Robin verdenkt en ze had 'Nee' geantwoord op de vraag, dan zou dat een reden kunnen zijn om hem wakker te houden. Just sayin'...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_169500769
Ik moet zeggen dat Eline (na Robin) nog het minst verdacht in beeld gebracht wordt, en toch lang in het spel blijft. Té lang bijna voor iemand die ik vanaf aflevering 1 verdenk.
Ik blijf goede hoop houden dat zij het is. Maar het zou net zo goed mijn Hanne van dit jaar kunnen zijn.
pi_169500955
Eline heeft in rust een hartslag van 119? Wtf
Ik moest hardop lachen toen Sam reed, dikke teringherrie in de caravan. _O-
Ik heb verder echt geen idee wie de mol is, bij elk persoon valt er wel iets van te zeggen, als ik dan moet gokken zeg ik Annelies. :{
  dinsdag 14 maart 2017 @ 01:49:56 #185
88233 Steve
Still the best.
pi_169501111
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:01 schreef BobW het volgende:
En met Annelies is er inderdaad altijd wat en het begint langzaam verdacht te worden. Toch kan ik maar heel moeilijk geloven dat zij de Mol kan zijn: paniekaanval faken(?), helemaal niks doen in het busje bij museumopdracht, gelijk afgeschoten worden bij Hunger Games, gelijk afstappen bij het fietsen.

Of ze speelt het dus geweldig en vergroot al haar onkunde en angsten.
Ik vind haar inderdaad vaak te passief om de mol te zijn. Zeker na de museumopdracht heb ik haar van de verdachten weggestreept. Ze haakt vaak af bij opdrachten enzo. De mol die niet echt meedoet is niet leuk en heeft weinig inbreng. Maar het valt me wel op hoe vaak ze zeker is van iets, wat uiteindelijk gewoon helemaal niet klopt...Of iets niet kan lezen er cetera.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_169501132
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:49 schreef Steve het volgende:

[..]

Ik vind haar inderdaad vaak te passief om de mol te zijn. Zeker na de museumopdracht heb ik haar van de verdachten weggestreept. Ze haakt vaak af bij opdrachten enzo. De mol die niet echt meedoet is niet leuk en heeft weinig inbreng. Maar het valt me wel op hoe vaak ze zeker is van iets, wat uiteindelijk gewoon helemaal niet klopt...Of iets niet kan lezen er cetera.
Bij de navigatie-opdracht riep ze ook "dat is Turks!" bij een overduidelijk Scandinavisch woord
  dinsdag 14 maart 2017 @ 02:08:08 #187
88233 Steve
Still the best.
pi_169501212
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:54 schreef tralalala het volgende:

[..]

Bij de navigatie-opdracht riep ze ook "dat is Turks!" bij een overduidelijk Scandinavisch woord
In dezelfde opdracht zei ze eerst dat baba kind was, later ineens opa.

Technisch gezien heeft ze trouwens wel geslapen in de caravan. Alleen niet aan de meetapparatuur. :').
"Atb is lief, groetjes Peri."
  One tough cookie dinsdag 14 maart 2017 @ 03:08:40 #188
169210 liesje1979
pi_169501373
De mol draagt in de opdracht met de kandidaten handschoenen, een longsleave maar ook een polo. Een verwijzing naar Robin?





En wat jammer, de afvaller. Ik had deze kandidaat er graag nog wat langer bij gehad, maakte me vaak aan het lachen.

En wat weer een opdrachten.
Je hartslag onder controle hebben, ik vond het heel knap van Sam, die deed het op mentale kracht terwijl anderen er druk mee bezig waren. Davey zat hier weer veel te klooien.
Volgens mij kan niemand slapen wanneer het moet. :D

Het zwemmen vond ik tof. In de Nederlandse versie zijn er ook wel eens dat soort opdrachten geweest maar nooit met zoveel aspecten, eerst de bubbel, tijdsdruk, en dan jee eigen bagage opduiken. _O_
Opvallend inderdaad dat Annelies het toch goed had onthouden. En dat Davey per se als tweede wilde, heel bang dat iemand anders zijn bagage omhoog haalde.

quote:
11s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:43 schreef Steve het volgende:
Ik vind trouwens die tussenstukjes dat ze in de auto ergens naartoe rijden zo leuk. O+. Geeft echt het gevoel weer van De Mol. Op de website staan veel van die autostukjes die niet in de aflevering zitten. Samen zingen op de muziek enzo (waar je Davey ook best goed hoort zingen, dus die had best met die zangopdracht mee kunnen doen :P).
Ja! Het is zo leuk om te zien dat ze het ook gewoon heel fijn hebben met elkaar, ook met de presentator. En geen bondjes, wat een verademing. :D

Hmpf wat een stomme afvaller. -O-
  One tough cookie dinsdag 14 maart 2017 @ 03:10:12 #189
169210 liesje1979
pi_169501377
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:18 schreef Jane het volgende:
HOE TOF! _O_ _O_ _O_
Gewoon dit eigenlijk. _O_
pi_169502322
quote:
En geen bondjes, wat een verademing. :D
Verrek ja, ze sluiten geen bondjes en ze mekkeren er niet de hele tijd over. ^O^ _O_

quote:
Hmpf wat een stomme afvaller. -O-
:N ik had liever Davey zien vertrekken, die pakpisser. :|W
pi_169502699
Het is natuurlijk raar dat Annelies haar koffer opduikt, maar hoe kan dat een mollenstreek zijn? Geen haan die er naar had gekraaid als ze het niet had gedaan en er dus geen 2000 was verdiend...

Edit/ Al denk ik dat de Mol ook niet zo zit te wachten op een week zonder kleding. Maar goed. Je bent Mol of niet...

[ Bericht 24% gewijzigd door Da_Sandman op 14-03-2017 09:40:57 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_169502859
Gister trouwens voor het eerst zonder enige buffer terug kunnen kijken via de site.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 14 maart 2017 @ 13:26:51 #193
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_169506622
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 01:29 schreef tralalala het volgende:
Eline heeft in rust een hartslag van 119? Wtf
Ik moest hardop lachen toen Sam reed, dikke teringherrie in de caravan. _O-
Ik heb verder echt geen idee wie de mol is, bij elk persoon valt er wel iets van te zeggen, als ik dan moet gokken zeg ik Annelies. :{
109 toch, want er kwamen er 10 bij als speling.
Eline heeft inderdaad voor haar leeftijd en gezien haar werk een heel bijzonde hoge hartslag, wellicht geveinsd.

Annelies was superverdacht deze aflevering. Weer vaak de verkeerde optie noemen met de kleuren van de vlag en ze zat in een ideale positie bij de caravanopdracht. De reactie van Robin op die testvraag was overigens erg grappig.

En typisch om de deelnemers de juiste vlag te laten inkleuren terwijl ze net zelf een individuele kleurencombinatie moesten onthouden :D Hethad overigens wel makkelijker geweest als ze met potlood hadden gewerkt in plaats van de stippen.
  One tough cookie dinsdag 14 maart 2017 @ 13:32:04 #194
169210 liesje1979
pi_169506730
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is natuurlijk raar dat Annelies haar koffer opduikt, maar hoe kan dat een mollenstreek zijn? Geen haan die er naar had gekraaid als ze het niet had gedaan en er dus geen 2000 was verdiend...

Edit/ Al denk ik dat de Mol ook niet zo zit te wachten op een week zonder kleding. Maar goed. Je bent Mol of niet...
Ik denk dat niemand een week zonder kleding had willen zitten. :D
Daarom vraag ik me af wat een mol hier zou doen, ik denk in ieder geval heel erg veel tijd gebruiken in de bubbel, zodat anderen minder of zelfs helemaal geen tijd hebben?
pi_169506900
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:32 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand een week zonder kleding had willen zitten. :D
Daarom vraag ik me af wat een mol hier zou doen, ik denk in ieder geval heel erg veel tijd gebruiken in de bubbel, zodat anderen minder of zelfs helemaal geen tijd hebben?
Dat, en na het tafereel met Annelies kan ik me voorstellen dat de Mol er al vanuit ging dat het geen kans van slagen meer had.
pi_169521557
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mol heeft geen woord gezegd... Alleen Eline, Sam en Robin hebben iets tegen de mol gezegd. Eline wel goed opgelet/geroken, als dat de mol weg heeft gegeven is het toch wel een blunder :P
  dinsdag 14 maart 2017 @ 22:52:10 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169522825
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:18 schreef lord_bono het volgende:

[..]

De mol heeft geen woord gezegd... Alleen Eline, Sam en Robin hebben iets tegen de mol gezegd. Eline wel goed opgelet/geroken, als dat de mol weg heeft gegeven is het toch wel een blunder :P
voordat Eline kwam had ik al tegen mijn
man gezegd dat ik zou proberen te ruiken.

Hoewel ze niet voor niets de kaars uitblazen natuurlijk. Die geur blijft ook hangen.
pi_169523087
Robin is de Mol.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  dinsdag 14 maart 2017 @ 23:01:05 #199
403253 Meke
after all this time? always.
pi_169523100
Wauw, dit was echt weer tof :D Ik ben fan van het combineren van de Mol, dat één zo'n opdracht ineens duizend facetten heeft die moeten slagen waardoor de uiteindelijke opdracht lukt :+ Hoewel dat misschien nog wel mee viel deze aflevering, had ik wel dat gevoel O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 15 maart 2017 @ 07:47:33 #200
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_169528193
Afgelopen weekend alle eerste vijf afleveringen bekeken en maandagavond de zesde. Het is echt tof! Wel raar om ineens een week te moeten wachten :+
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')