Interessant. Zeurden veel mensen ook niet over de stem van Clinton? Volgens mij noemden ze haar stem schril.quote:Op maandag 13 februari 2017 19:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
True. Dit gaat dom klinken, maar ach, het is een topic over Trump, dus soit, is dat zware stemmen een voorkeur genieten. (Zie bv hier) Warren is nogal soft-spoken zeg maar (hoewel ze niet een hele hoge stem heeft in die zin).
Dat heb je met vrouwen. Die mogen niet zeurderig klinken anders zijn ze onverkiesbaar.quote:Op maandag 13 februari 2017 19:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Interessant. Zeurden veel mensen ook niet over de stem van Clinton? Dat het zeurderig was o.i.d.?
Hier is een speech van haar 2 dagen voor de verkiezing .. haar stem klonk wel redelijk op z'n end.quote:Op maandag 13 februari 2017 19:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Interessant. Zeurden veel mensen ook niet over de stem van Clinton? Volgens mij noemden ze haar stem schril.
Precies, een vrouw met zo'n stem moet je niet willen. Dan maar een aanrander...quote:Op maandag 13 februari 2017 20:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat heb je met vrouwen. Die mogen niet zeurderig klinken anders zijn ze onverkiesbaar.
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 13-02-2017 om 19:50:57Wonderful meeting with Canadian PM @JustinTrudeau and a group of leading CEO's & business women from Canada🇨🇦and th… https://t.co/wAoCOaYeZ6 reageer retweet
Het was niet zozeer dat Trump tegen Wall Street campagne voerde, maar dat een vrij groot aantal Wall Street executives zich tegen Trump keerden tijdens de campagne, waarna Trump zoals hij dat nog steeds doet middels social media "wraak" nam. Het was dus meer een reactie op Wall Street executives, dan een vooraf bedachte campagne tactiek.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:16 schreef KrappeAuto het volgende:
Hebben jullie bronnen dat Trump hard campagne voerde tegen specifiek Wall Street? Ik denk dat jullie Trump en Sanders en hun respectievelijke achterban hier door elkaar halen.
Kijk eens wie we daar hebben.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Het was niet zozeer dat Trump tegen Wall Street campagne voerde, maar dat een vrij groot aantal Wall Street executives zich tegen Trump keerden tijdens de campagne, waarna Trump zoals hij dat nog steeds doet middels social media "wraak" nam. Het was dus meer een reactie op Wall Street executives, dan een vooraf bedachte campagne tactiek.
Overigens werd al vrij snel na zijn verkiezingsoverwinning duidelijk dat Wall Street beter af zou zijn als ze de Donald te vriend zouden houden..... En veel executives die voor de verkiezingen zich nog tegen Trump keerden, waren nu ineens heel vriendelijk.
Ook weer zoiets sullig om op te focussen.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:08 schreef Monolith het volgende:
Nog een stukje over de favorability ratings van Trump:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.a702d1934dec
Ik weet dat je een beetje simpel bent, maar stukjes over approval ratings zijn vrij gangbaar in de Amerikaanse politiek.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:14 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ook weer zoiets sullig om op te focussen.Gewoon hetzelfde niveau als Obama en de rest, alleen al vanaf het begin. Zeer logisch in dit politieke klimaat en zijn persoonlijkheid. Zijn EO's hebben gewone approval ratings.
Trump richtte zich ook heel sterk op de achterban van Bernie Sanders met statements als:quote:Op maandag 13 februari 2017 20:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Het was niet zozeer dat Trump tegen Wall Street campagne voerde, maar dat een vrij groot aantal Wall Street executives zich tegen Trump keerden tijdens de campagne, waarna Trump zoals hij dat nog steeds doet middels social media "wraak" nam. Het was dus meer een reactie op Wall Street executives, dan een vooraf bedachte campagne tactiek.
Overigens werd al vrij snel na zijn verkiezingsoverwinning duidelijk dat Wall Street beter af zou zijn als ze de Donald te vriend zouden houden..... En veel executives die voor de verkiezingen zich nog tegen Trump keerden, waren nu ineens heel vriendelijk.
Trump said on MSNBC: "Bernie Sanders has a message that's interesting. I'm going to be taking a lot of the things Bernie said and using them."twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 01-10-2016 om 19:01:31Crooked H is nasty to Sanders supporters behind closed doors. Owned by Wall St and Politicians, HRC is not with you. https://t.co/WN1lyCDXla reageer retweet
Ik zie alleen een vraagteken..quote:
Dat zag ik in eerste instantie ook, maar inmiddels zie ik al geruime tijd een animated gif (al zou het best handig zijn als je die ook stop kunt zetten).quote:Op maandag 13 februari 2017 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een vraagteken..
Oftewel: je plaatje werkt niet
Mijn Ipad kan dat gifje niet aan geloof ik. Toont het erg vertraagd en laadt de pagina niet goed. Van mij mag het ding dus weg..quote:Op maandag 13 februari 2017 21:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat zag ik in eerste instantie ook, maar inmiddels zie ik al geruime tijd een animated gif (al zou het best handig zijn als je die ook stop kunt zetten).
Hm vreemd. Toont Trudeau die de hand schudt van Trump, maar het lukt Trump niet zijn hand naar zich toe te trekken.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij Ipad kan dat gifje niet aan geloof ik. Toont het erg vertraagd en laadt de pagina niet goed. Van mij mag het ding dus weg..
Dat ding is 14Mb..quote:Op maandag 13 februari 2017 21:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hm vreemd. Toont Trudeau die de hand schudt van Trump, maar het lukt Trump niet zijn hand naar zich toe te trekken.
Dat doet Trudeau dus heel goedquote:Op maandag 13 februari 2017 21:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hm vreemd. Toont Trudeau die de hand schudt van Trump, maar het lukt Trump niet zijn hand naar zich toe te trekken.
Ah, dat verklaart mss wat. Zal hem wel ff omtoveren naar een linkje, zodat hij niet automatisch laadt.quote:
Dank uquote:Op maandag 13 februari 2017 21:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart mss wat. Zal hem wel ff omtoveren naar een linkje, zodat hij niet automatisch laadt.
Happy to help.quote:
Ik zie een hoofdpagina.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Happy to help.
Btw, net even odds gecheckt, maar voor het eerst meer dan 50% dat hij zijn termijn niet vol maakt.
https://www.betfair.com/e(...)s/market/1.129133401
Ach, het zegt toch praktisch niks.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie een hoofdpagina.
Verder snap ik de notatie van die wedsites toch nooit. Maar goed ook misschien
Dat ging altijd mis op die creationisme-evolutie fora die ik vaak bezocht. Kwam er weer zo'n creationistje een hoop roeptoeteren en ipv dat de beste forumdebater er gehakt van maakte reageerden meteen 5 mensen, de een wat zwakker dan de ander. Dan pikte zo'n creationist 1 van de zwakkere argumenten uit en reageerde daar op. De rest negeerde hij. En zo ging het doorquote:Op maandag 13 februari 2017 19:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mwa, het cherrypicken van waarop men wenst te reageren, vind ik vervelender. Er is een beschuldiging aan het adres van Trump, ondersteund door een dozijn gegevens, waar er bij één van die gegevens terecht wordt opgemerkt dat daar iets incorrect aan is.... en dat volstaat dan om het hele statement te beschouwen als uit de lucht gegrepen WANT WE HEBBEN HEEL VEEL LAWAAI GEMAAKT OVER DIE KOMMA DIE VERKEERD STOND EN WE HEBBEN HET KEIHARD WEERLEGD!
Zo ging het gisteren ook tav aanranden door Trump...quote:Op maandag 13 februari 2017 22:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat ging altijd mis op die creationisme-evolutie fora die ik vaak bezocht. Kwam er weer zo'n creationistje een hoop roeptoeteren en ipv dat de beste forumdebater er gehakt van maakte reageerden meteen 5 mensen, de een wat zwakker dan de ander. Dan pikte zo'n creationist 1 van de zwakkere argumenten uit en reageerde daar op. De rest negeerde hij. En zo ging het door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |