Deze weten het niet maar jij weet het, weer uit jouw glazen bol?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2017 00:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Iemand met ook maar een beetje algemeen ontwikkeling zit niet bij Linda de Mol.
Doet het jou nou pijn, deze campagne? Wat een sleetse vertoning is hij geworden.quote:
Probleem zit er steeds in dat ze de afspraken traineren of er opnieuw over willen onderhandelen.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat doen ze volgens mij ook, maar het standaard Westerse medicijn lijkt toch bepaald niet te werken daar. Hoera, een overschot van 3 procent over een aantal jaar, maar ondertussen wel jongerenwerkloosheid van 40%. Daarmee verlies je een complete generatie en dat ijlt nog tientallen jaren na.
En het verlies van DB die volgens jou ten onder zouden zijn gegaan viel over 2016 nogal mee.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/beurs/44(...)miljard-verlies.html
, Mwah nog pak en beet 350 miljard te gaan.
Ja, wat dat betreft is hij een echte PVV'er gewordenquote:Op zondag 12 februari 2017 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
Lees dat Drugshond een nieuwe obsessie rijker is: moslims.
Het wachten is nu op de eerste doemvoorspelling.
Toen Rutte het associatieverdrag in Brussel heeft laten aanpassen was het een nieuw verhaal he.quote:Op zondag 12 februari 2017 01:46 schreef skysherrif het volgende:
https://www.facebook.com/geenpeil/videos/398449313823757/
Deze vind ik wel leuk van geenpeil, flipflop verhoeven.
Heb je nou serieus zitten kijken?quote:Op zondag 12 februari 2017 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
Ook leuk dat Wilders de moslimgemeenschap in het interview met Nieman aanmerkt als een potentiële vijfde colonne die bereid is de wapens op te pakken.
Economische slagkracht verbeteringen 0,0. Wel de overheid stutten.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Deze weten het niet maar jij weet het, weer uit jouw glazen bol?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)jar-1470948-a1011302
1. Het grootste deel van het geld (81 miljard) is uitgegeven aan het financieren van overheidsschuld. Oftewel, aan de schuldeisers die hun geld terug moesten krijgen.
2. Ongeveer 48 miljard is naar Griekse banken gegaan die geld nodig hadden om te overleven in de crisis.
3. Een ander groot deel, 41 miljard, betaalde Griekenland als rente over zijn schulden.
4. Zo'n 35 miljard ging naar de herstructurering van de Griekse schuld aan de financiële sector.
5. Aan overheidsuitgaven in de publieke sector, zoals ambtenarensalarissen, is 27 miljard besteed.
Begin eens bij 1 is makkelijk daar jij tot 100.000 kunt tellen.
Het kenmerk van elke onheilsprofeet.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En het verlies van DB die volgens jou ten onder zouden zijn gegaan viel over 2016 nogal mee.
Dus dan verplaats je de doelpalen maar weer?
Tja, de dehumanisering moet wel doorgaan. Gelukkig haalt de VVD daar in het volgende kabinet de scherpe randjes wel af..quote:Op zondag 12 februari 2017 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
Ook leuk dat Wilders de moslimgemeenschap in het interview met Nieman aanmerkt als een potentiële vijfde colonne die bereid is de wapens op te pakken.
Als hij deze verkiezingen geen plaats kon nemen in een coalitie zou hij toch opstappen?quote:Op zondag 12 februari 2017 11:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doet het jou nou pijn, deze campagne? Wat een sleetse vertoning is hij geworden.
Ik zal mezelf nooit een Hollander noemen, mensen uit de provincies Noord- en Zuid-Holland, dat zijn Hollanders, daar hoor ik niet bij.quote:Op zondag 12 februari 2017 10:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nederlander of Hollander?
Ook weer iets gestolen van de Friezen.
Haha,dat is waar. Blijf met hagel schieten en je raakt per ongeluk vast een keer ietsquote:Op zondag 12 februari 2017 11:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het kenmerk van elke onheilsprofeet.
Neuh, las de samenvatting op de AD-app.quote:
Heb zin in de 1500m voor mannen. Hoe laat is die? Daar stop ik ff met werken voor.quote:Op zondag 12 februari 2017 09:34 schreef Janneke141 het volgende:
Echt niet, ik doe keurig wat Geert wil. Ik ga zo met een kopje Douwe Egberts koffie en een Verkade biscuitje naar het schaatsen kijken en juichen voor de Nederlanders.
De kans dat ik straks SP stem is ook niet ondenkbaar. In hun politieke uitleg van de stemwijzer kan ik me ook wel vinden.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft is hij een echte PVV'er geworden
Nu.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb zin in de 1500m voor mannen. Hoe laat is die? Daar stop ik ff met werken voor.
Word je daar berig van, Kaassie?quote:Op zondag 12 februari 2017 11:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb zin in de 1500m voor mannen. Hoe laat is die? Daar stop ik ff met werken voor.
Respect dacht dat het alleen hier zo gezien werd.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal mezelf nooit een Hollander noemen, mensen uit de provincies Noord- en Zuid-Holland, dat zijn Hollanders, daar hoor ik niet bij.
PVV of SP. Nou nou.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De kans dat ik straks SP stem is ook niet ondenkbaar. In hun politieke uitleg van de stemwijzer kan ik me ook wel vinden.
Hier zal 99 w.s. wel op focussen.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:08 schreef john2406 het volgende:
5. Aan overheidsuitgaven in de publieke sector, zoals ambtenarensalarissen, is 27 miljard besteed.
Een beetje. Maar over enkele weken ga ik me er zelf actief in mengen en komt het allemaal goed.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doet het jou nou pijn, deze campagne? Wat een sleetse vertoning is hij geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |