quote:Op zondag 12 februari 2017 00:15 schreef Tijger_nootje het volgende:
Zo, lekker laagje sneeuw buiten, dat wordt lachen met de honden uitlaten, die vinden dat prachtig
Was het niet naar wens?quote:Op zondag 12 februari 2017 00:54 schreef remlof het volgende:
Godsamme, denk je ook weer eens een avond ouderwets voetbal te kijken met je vrienden
Thuis verliezen van Willem II terwijl je veel en veel beter speelt.quote:
ja egwelquote:Op zondag 12 februari 2017 00:58 schreef Perrin het volgende:
En Vites was juist zo lekker bezig de laatste tijd
Zeer goed initiatief.quote:Op zondag 12 februari 2017 01:01 schreef Bart2002 het volgende:
In de categorie "vreemd nieuws":
http://www.nu.nl/economie(...)-pact-populisme.html
De manier waarop en de beweegredenen (behalve dat "nieuwe" verdienmodel dan..) zijn nog onduidelijk. Maar het is een mooi streven. Eerst even daar belasting gaan betalen waar het verdiend wordt zou een goede eerste stap zijn.
Hier maakt Philips echter bijna niets meer.quote:Op zondag 12 februari 2017 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeer goed initiatief.
En Ik heb liever dat Philips hier belasting betaalt dan in China.
quote:Op zondag 12 februari 2017 00:54 schreef remlof het volgende:
Godsamme, denk je ook weer eens een avond ouderwets voetbal te kijken met je vrienden
Is dat niet de opzet de bal in het netje krijgen?quote:Op zondag 12 februari 2017 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Thuis verliezen van Willem II terwijl je veel en veel beter speelt.
Alleen de bal maar niet in het netje krijgt.
Wat wil jij voor antwoord, bekje dicht Gutmensch?quote:
Ben benieuwd met wat voor mening jij maandag komt?quote:Op zondag 12 februari 2017 01:01 schreef remlof het volgende:
Hier ga ik morgen een interessante mening verkondigen.
Ik maar drie.quote:Op zondag 12 februari 2017 02:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)affic_source=twitter
Hoeveel scoor je remlof.
5 uit 7 had ik
Ik ben benieuwd of de sneeuw is blijven liggen in Rotterdam. Hier wel want het vriest 1 graad. Maar in het Zuiden zo te zien niet...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier ligt ook een aardig dekje en sneeuwt nog steeds. Nog even The Cure luisteren en mijn biertje opdrinken en dan richting bed. Morgen sneeuwballen gooien met de kinderen.
Wat zinloos is, want geen inkijk hierquote:Op zondag 12 februari 2017 00:14 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
* Tijger_nootje pakt de verrekijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |