Nog zo'n angry little fucker... Hij leest van een teleprompter, zou hij van te voren de vragen hebben gekregen? De helft van de tijd lijkt hij niet te begrijpen wat hij voorleest...quote:
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:32 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nog zo'n angry little fucker... Hij leest van een teleprompter, zou hij van te voren de vragen hebben gekregen? De helft van de tijd lijkt hij niet te begrijpen wat hij voorleest...
Hij heeft lege ogen inderdaad, hij geeft mij ook de creepsquote:Op zondag 12 februari 2017 20:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Dat viel mij ook op. Hij weet natuurlijk welke vragen hij kan verwachten en hij is 'gladde' prater. Ik vind dit best wel een heel eng mannetje.
Ik weet, je moet niet op uiterlijk beoordelen, maar hij heeft een enge sociopatische vibe over zich ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Dat viel mij ook op. Hij weet natuurlijk welke vragen hij kan verwachten en hij is 'gladde' prater. Ik vind dit best wel een heel eng mannetje.
Dat stel is inmiddels volgens mij gek genoeg om een paar Syriërs hun gang te laten gaan, om hun eigen gelijk maar te bewijzen.quote:
Hij heeft idd hele enge lege ogen. Komt wrsch door dat ergens anders naar kijken (teleprompter misschien idd). Geeft een soort zombie-effect.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:42 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hij heeft lege ogen inderdaad, hij geeft mij ook de creeps
Hoe die journalisten zo kalm blijven, bewonderingswaardig.quote:
Het is jammer dat het gesprek niet wordt afgebroken als Stephanopoulos daar op aan stuurt, die engnek kan nu nog een keer zijn holle pitch er in gooien...quote:Op zondag 12 februari 2017 21:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoe die journalisten zo kalm blijven, bewonderingswaardig.
Dat klinkt idd behoorlijk creepy...quote:Op zondag 12 februari 2017 21:10 schreef Dagonet het volgende:
Stephen Miller is inderdaad een enorme creep. Met z'n "soon our opponents, the media and the whole world will learn the powers of the president will not be questioned"
Als in de laatste zin die je hoort in een Star Wars film voordat je in de volgende scene de Death Star een planeet ziet verwoesten - creepy....quote:Op zondag 12 februari 2017 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klinkt idd behoorlijk creepy...
Zou die Miller onder de invloed vh een of ander zijn? Dat verklaart zijn rare blik wellicht ook.
Dat zou wel een goeie zijnquote:Op zondag 12 februari 2017 21:27 schreef kladderadatsch het volgende:
SNL belt de manager van Nicholas Cage vast in verband met de uitzending van volgende week.
Vind dat er toch normaler uitzien.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Denk niet dat hij onder invloed is, tenzij hij dat al 10 jaar lang doet voordat hij de media tewoord staat. Hier is zijn eerste landelijke media-optreden voor zover ik weet, uit 2007:
Inderdaad nogal brrrr: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Stephen_Miller_(aide)quote:Op zondag 12 februari 2017 21:55 schreef Kijkertje het volgende:
Als ik zo zijn achtergrond lees is hij al vanaf zijn schooltijd een buitenbeentje met extreem rechtse idealen
Is dat familie?quote:Op zondag 12 februari 2017 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inderdaad nogal brrrr: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Stephen_Miller_(aide)
Raar, ik had net echt de goede. Incl zijn opvallen op Duke in de lacrossezaak...quote:Op zondag 12 februari 2017 22:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Is dat familie?
Denk dat je de verkeerde link hebt geplaatst?
Fok is een beetje buggy als er haakjes in de URL staan.quote:Op zondag 12 februari 2017 22:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Is dat familie?
Denk dat je de verkeerde link hebt geplaatst?
Dit is iig een verhelderend artikel:quote:Op zondag 12 februari 2017 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Raar, ik had net echt de goede. Incl zijn opvallen op Duke in de lacrossezaak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |