abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168780964
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:24 schreef WhiteBeard het volgende:

Ik ben vanwege het veel vriendelijker belastingklimaat, de gezondheidszorg, onderwijs en partner van Nederland in Belgie gaan wonen. Dacht je dat ik zomaar binnenkwam?
Ja. Belgie zit in de EU. Tenzij jij geen EU staatsburger bent of je partner geen EU staatsburger is.

Mijn vrouw komt uit het VK, is al 15 jaar in Nederland en is nog nooit door de Nederlandse overheid behandeld als een buitenlander.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168780998
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:24 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]
Ik ben vanwege het veel vriendelijker belastingklimaat, de gezondheidszorg, onderwijs en partner van Nederland in Belgie gaan wonen. Dacht je dat ik zomaar binnenkwam?
Nou ja, je zult een formuliertje hebben moeten invullen wat wellicht heel lastig voor je was, maar de eisen die België stelt aan Nederlanders voor een visum voor lang verblijf zijn niet per sé superstreng ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168781024
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:28 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Ja. Belgie zit in de EU. Tenzij jij geen EU staatsburger bent of je partner geen EU staatsburger is.

Mijn vrouw komt uit het VK, is al 15 jaar in Nederland en is nog nooit door de Nederlandse overheid behandeld als een buitenlander.
Ik kwam onder de EU wetten van zogenaamd vrij verkeer van personen en diensten in Belgie wonen. Voorwaarden waren werk in Belgie of inkomsten uit Nederland waar ik mij mee kon bedruipen. Geen uitkeringstrekker kan zomaar vanuit Nederlands Limburg naar Belgisch limburg wandelen, naar het gemeentehuis gaan en zeggen nou doe mij maar een uitkering en woning
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168781072
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:31 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ik kwam onder de EU wetten van zogenaamd vrij verkeer van personen en diensten in Belgie wonen. Voorwaarden waren werk of inkomsten uit Nederland waar ik mij mee kon bedruipen. Geen uitkeringstrekker kan zomaar vanuit Nederlands Limburg naar Belgisch limburg wandelen, naar het gemeentehuis gaan en zeggen nou doe mij maar een uitkering en woning
Wat lul je nou? Je kon dus gewoon naar Belgie verhuizen net zoals iedere belg naar Nederland kan verhuizen. Je hoefde geen toestemming te vragen en geen visum. Man, doe aub niet zo idioot.

Iedereen die de VS inreist is gehouden om voldoende middelen te hebben, klaar, tenzij ze als vluchteling toegelaten worden wat een totaal ander verhaal is.

Je snapt niet eens het verschil tussen een INREIS verbod en immigratie.
pi_168781118
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:33 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Wat lul je nou? Je kon dus gewoon naar Belgie verhuizen net zoals iedere belg naar Nederland kan verhuizen. Je hoefde geen toestemming te vragen en geen visum. Man, doe aub niet zo idioot.

Iedereen die de VS inreist is gehouden om voldoende middelen te hebben, klaar, tenzij ze als vluchteling toegelaten worden wat een totaal ander verhaal is.

Je mag van dat soort typetjes ook niet verwachten dat ze zelfstandig na kunnen denken.
pi_168781132
quote:
11s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je mag van dat soort typetjes ook niet verwachten dat ze zelfstandig na kunnen denken.
Zelfs met hulp lukt ze dat niet eens...
pi_168781302
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:33 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Volgens mij kan jij niet lezen. Niet "iedere Belg" kan in Nederland gaan wonen. Voorwaarden zijn werk of inkomsten om je te bedruipen. Belgen zonder werk of inkomsten komen Nederland niet in. De discussie over de moslimban was of je als buitenlander automatisch het recht heb om in Nederland of Belgie te komen wonen. Dat recht bestaat niet. Nederland en Belgie hebben het recht om iedereen buiten de EU zonder meer te weigeren als regeringen dat willen en inwoners binnen de EU voorwaarden op te leggen
pi_168781340
Ik vind het al moeilijk België in te komen. Meestal begeeft de ophanging het al na een meter of 5 aan Belgische wegen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168781393
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:45 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Volgens mij kan jij niet lezen. Niet "iedere Belg" kan in Nederland gaan wonen. Voorwaarden zijn werk of inkomsten om je te bedruipen. Belgen zonder werk of inkomsten komen Nederland niet in. De discussie over de moslimban was of je als buitenlander automatisch het recht heb om in Nederland of Belgie te komen wonen. Dat recht bestaat niet. Nederland en Belgie hebben het recht om iedereen buiten de EU zonder meer te weigeren als regeringen dat willen en inwoners binnen de EU voorwaarden op te leggen
De moslimban gaat niet over 'wonen of werken' in de VS, daar zijn nu ook al strenge regels voor. Het gaat erom dat ze het land momenteel niet eens in mogen al willen ze een weekendje op vakantie. Ik moet de eerste Belg nog tegenkomen die hier aan de grens geweigerd wordt voor een bezoekje aan Artis.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168781467
Whitebeard heeft anders wel een punt. Als gespuis als hij wordt toegelaten, is er wel iets mis met de vetting.
pi_168781496
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:45 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

En volgens mij weet je er geen fuck van:

quote:
Alle EU-burgers en hun naaste familieleden hebben recht op verblijf in Nederland op grond van het EU-recht. Dit verblijfsrecht bestaat, onafhankelijk van de afgifte van een verblijfsvergunning.
EU-burgers of "Unieburgers" hebben een rechtstreeks verblijfsrecht in Nederland, als zij zijn aan te merken als werknemer, werkzoekende of zelfstandige, of als zij beschikken over voldoende middelen van bestaan en een ziektekostenverzekering. De laatste categorie wordt de economisch niet-actieven genoemd.
Nou, daaaaaag :W

En dat is precies hetzelfde in de VS alleen moet je daar immigratie aanvragen van te voren en heeft dat HELEMAAL NIETS te maken met een inreisverbod.
pi_168781572
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:15 schreef antiderivative het volgende:
1 van de punten in de ontmoeting met de 'Airline Executives':

Air Traffic Control, onderdeel van de FAA, moet worden losgeweekt en ondergebracht worden in een aparte non-profit entiteit met stakeholders uit de industrie die een zogenaamde fee betalen. De FAA krijgt dan een soort controle-functie.

Meer in lijn met hoe de rest van de wereld het doet, aldus de voormalig American Airlines CEO die ook zojuist zei dat dat 1 van de plannen is van de Trump regering.
* Southwest Airlines CEO tells Trump: "We're very well aligned with your philosophy," cites tax & regulatory reform
* Trump says government contract for a new air traffic control system is not good
* Trump zeroes in on ATC modernization; airlines urging Trump to reform operations of FAA
* Trump says head of Federal Aviation Administration should be a (former) pilot
* Airlines urging Trump to back an increase in passenger facility charge for improvements; Trump not keen on that
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168781659
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De moslimban gaat niet over 'wonen of werken' in de VS, daar zijn nu ook al strenge regels voor. Het gaat erom dat ze het land momenteel niet eens in mogen al willen ze een weekendje op vakantie. Ik moet de eerste Belg nog tegenkomen die hier aan de grens geweigerd wordt voor een bezoekje aan Artis.
Het ging in dat onderzoek van Chatham over een immigratie ban van moslim waar in Belgie volgens dat onderzoek meer dan 60% voor is. Dan komt hier iemand vertellen dat al waren het 100% je dat via de rechter niet voor elkaar kunt krijgen. Jawel dus, zeer streng visumbeleid. niemand heeft het recht om automatisch te mogen immigreren naar onze landen.

Dan kun je moslim vluchtelingen een tijdelijke status geven. Is het in Syrie weer veilig? Ga je land maar weer opbouwen. Zo ga je met de wet in de hand al aardig op weg naar een stop op de moslim immigratie.
pi_168781700
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:52 schreef invalidusername het volgende:
Whitebeard heeft anders wel een punt. Als gespuis als hij wordt toegelaten, is er wel iets mis met de vetting.
Als je wil heeft Vermassen nog wel plaats in zijn praktijk. Kun je als knechtje beginnen
pi_168781706
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:56 schreef antiderivative het volgende:

[..]

* Southwest Airlines CEO tells Trump: "We're very well aligned with your philosophy," cites tax & regulatory reform
* Trump says government contract for a new air traffic control system is not good
* Trump zeroes in on ATC modernization; airlines urging Trump to reform operations of FAA
* Trump says head of Federal Aviation Administration should be a (former) pilot
* Airlines urging Trump to back an increase in passenger facility charge for improvements; Trump not keen on that
Ach ja, want piloten zijn experts als het gaat om managen van de FAA tenslotte, waar wel wat meer bij komt kijken als vliegen. Wat een vreselijke idioot is die man toch.
pi_168781726
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 12:40 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Omdat men in de VS zit te wachten op onder het minimum loon jobs in fabrieken? De concurrentiepositie van de VS valt of staat met de kwaliteit van hun hoger opgeleide personeel, niet met minimum loon assemblage van waardeloze prullen
De trias volop in bedrijf: DeVos houdt ze dom, Trump houdt ze bang en zijn Wallstreet boys houdt ze arm.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_168781734
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:01 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Als je wil heeft Vermassen nog wel plaats in zijn praktijk. Kun je als knechtje beginnen
Ik pas wel op, ik weet hoe een gemiddelde Belg over diknekken denken. Probleem is alleen dat als ze je terugsturen, dat wij je ook niet meer willen hebben. Misschien kunnen we een muur om Baarle Nassau zetten en je daar opvangen.
pi_168781748
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:02 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

De trias volop in bedrijf: DeVos houdt ze dom, Trump houdt ze bang en zijn Wallstreet boys houdt ze arm.
Ja, die kant gaat het wel op. Idiocracy, the reality
pi_168781759
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:02 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Ik pas wel op, ik weet hoe een gemiddelde Belg over diknekken denken. Probleem is alleen dat als ze je terugsturen, dat wij je ook niet meer willen hebben. Misschien kunnen we een muur om Baarle Nassau zetten en je daar opvangen.
Gewoon een muur langs de grens. Klaar.
pi_168781810
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:02 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Ach ja, want piloten zijn experts als het gaat om managen van de FAA tenslotte, waar wel wat meer bij komt kijken als vliegen. Wat een vreselijke idioot is die man toch.
Nou ja, dat kan op zich geen kwaad. Maar om een industrie zelf haar toezichthouder te laten opzetten en funden, is nogal bizar. Dat soort toezicht lijkt me nu bij uitstek een overheidstaak om belangenverstrengeling te voorkomen en onafhankelijkheid te garanderen. Eigenlijk te maf voor woorden.
pi_168781815
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:02 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Ja, het niveau van het advocaten kantoor van Vermassen zal drastisch dalen als jij daar aan de slag gaat. Het beste is dat jij ver boven de rivieren blijft.
pi_168781832
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 11:00 schreef antiderivative het volgende:
Trump agenda vandaag:

* Meeting with Airline Executives
The session will include reforming the air traffic control system, Transportation Security Administration issues, user fees, regulatory burdens and tax reform. Furthermore, the industry's aging airports infrastructure is on the agenda and competitiveness.

Ed Bastian (CEO of Delta Air Lines)
Robin Hayes (President and CEO of JetBlue Airways)
Oscar Munoz (CEO of United Continental Holdings)
William Flynn (President and CEO of Atlas Air Worldwide Holdings)
Bradley Tilden (CEO of Alaska Airlines)
Gary Kelly (CEO of Southwest Airlines)
Nicholas Calio (CEO of the Airlines for America trade group)

along with top officials from Airports Council International, FedEx, United Parcel Service and airport directors from Los Angeles, New York, Chicago, Tampa, Washington, Buffalo, Nashville and the Port Authority of New York and New Jersey.

* Swearing in of Attorney General, Jeff Sessions
* Call with President Ashraf Ghani of Afghanistan
* Call with President Amir Tamim bin Hamad Al Thani of Qatar
* Call with President Amir Sabah al-Ahmad al-Jabir al-Sabah of Kuwait
* Call with Prime Minister Haider al-Abadi of Iraq
* Meeting with Scotus Nominee, Neil Gorsuch
+ SCOTUS strategy/listening session met:

Senators:
Joe Donnelly (D-Indiana)
Chuck Grassley (R-Iowa)
John Cornyn (R-Texas)
Shelley Moore Capito (R-West Virginia)
Chris Coons (D-Delaware)
Joe Manchin (D-W.Virgina)
Michael Bennet (D-Colorado)
Heidi Heitkamp (D-North Dakota)
Jon Tester (D-Montana)
Lamar Alexander (R-Tennessee)
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  donderdag 9 februari 2017 @ 17:32:45 #98
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_168782374
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:15 schreef antiderivative het volgende:
1 van de punten in de ontmoeting met de 'Airline Executives':

Air Traffic Control, onderdeel van de FAA, moet worden losgeweekt en ondergebracht worden in een aparte non-profit entiteit met stakeholders uit de industrie die een zogenaamde fee betalen.
Een fake fee *O*
pi_168782754
Heeft 'ie nog niet getwitterd vandaag?

Zou 'ie dood zijn?
pi_168782899
quote:
11s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:54 schreef Sloggi het volgende:
Heeft 'ie nog niet getwitterd vandaag?

Zou 'ie dood zijn?
Misschien moet je eens op F5 drukken, ;)

1x fake, 1x loser en 1x failure. Zo snel te zien. Sorry en 1x lie en 1x mispresent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')