abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 februari 2017 @ 11:56:02 #241
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168754387
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:53 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Klinkt een stuk spontaner dan eerst wekenlang moeten mailen,appen en weet ik het wat allemaal nog meer..
Ik heb een beetje de stelregel dat als ik na 14 dagen geen date heb kunnen plannen dat ik het dan afschrijf.
pi_168754428
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is online nog steeds erg ouderwets dat het initiatief bij de man ligt, tenzij je zo'n enorme hunk bent dat ze zich echt niet kunnen bedwingen.

Maar als je een beetje leuk en zelfverzekerd bent, en dat ook goed online kan verkopen (waarvoor gewoon duidelijke regels zijn) dan is het zo moeilijk niet.
Oké, ik zal binnenkort eens kijken. Op welke sites zitten jullie?
pi_168754435
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:49 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

[..]

Het kan zijn dat ik inderdaad een verkeerd beeld heb, hoor. Als jullie mij vertellen dat aantrekkelijke vrouwen uit zichzelf jou regelmatig aanspreken en je binnen een paar berichten een date hebt opgezet op een plek die vlakbij is dan is dat natuurlijk prima om ernaast te hebben.
Kijk, het is niet alsof je als man je berichtenbox opent en het overloopt van berichten van echte vrouwen. Maar ze zijn er zeker wel en van tijd tot tijd ontvang je een bericht als je een beetje een goed profiel hebt en, dat is helaas waar, er ook nog een beetje goed uit ziet. Anders moet je er zelf één sturen. En wat je er in zet maakt heel veel uit voor je kansen, juist als je geen Adonis bent. Maar ben het met Hexagon eens, het vergroot in elk geval je vijver.

Ik woon in een vrij grote stad maar de meeste vrouwen van mijn leeftijd die nog regelmatig uitgaan ken ik al. Of ik vind ze niks, of ze vinden mij niks, of we hebben het al eens gedaan. Dan moet je gewoon verder zoeken en daarvoor zijn datingsites een uitkomst. Ik ben inmiddels voorzien, maar mijn vriendin heb ik ook via een datingsite leren kennen, die woonde 60 km verderop. Die had ik niet leren kennen zonder zo'n site, want ik had verder ook geen contacten in die regio.
pi_168754489
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Kijk, het is niet alsof je als man je berichtenbox opent en het overloopt van berichten van echte vrouwen. Maar ze zijn er zeker wel en van tijd tot tijd ontvang je een bericht als je een beetje een goed profiel hebt en, dat is helaas waar, er ook nog een beetje goed uit ziet. Anders moet je er zelf één sturen. En wat je er in zet maakt heel veel uit voor je kansen, juist als je geen Adonis bent. Maar ben het met Hexagon eens, het vergroot in elk geval je vijver.

Ik woon in een vrij grote stad maar de meeste vrouwen van mijn leeftijd die nog regelmatig uitgaan ken ik al. Of ik vind ze niks, of ze vinden mij niks, of we hebben het al eens gedaan. Dan moet je gewoon verder zoeken en daarvoor zijn datingsites een uitkomst. Ik ben inmiddels voorzien, maar mijn vriendin heb ik ook via een datingsite leren kennen, die woonde 60 km verderop. Die had ik niet leren kennen zonder zo'n site. want ik had verder ook geen contacten in die regio.
Oké, ik ben dan denk ik meer iemand die zou verhuizen naar een plek met genoeg aanbod. Iemand die 60 km verderop woont zou dan geen kans maken.
  woensdag 8 februari 2017 @ 12:02:39 #245
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168754532
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:57 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

E-Matching zit ik. Zitten erg leuke vrouwen op

Maar voor je bezig gaat lees eens een paar blogs van van die dating guru's. Ondanks dat je dat niet 100% serieus moet nemen en je jezelf moet zijn, staan daarin toch wel dingen die zorgen dat je veel voorkomende fouten niet hoeft te maken. Dan voorkomt een hoop frustratie en mislukte pogingen
pi_168754549
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:00 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Oké, ik ben dan denk ik meer iemand die zou verhuizen naar een plek met genoeg aanbod. Iemand die 60 km verderop woont zou dan geen kans maken.
Maar dat is toch ergens heel jammer?
pi_168754555
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:00 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dat zijn je voorkeuren :) Ik heb werk in mijn woonplaats en woon hier verder prettig dus vind het geen probleem om buiten de plaats te daten. Ik zou niet op voorhand verhuizen. Stel dat je geen leuke mensen in je woonplaats treft, dan moet je weer verhuizen. Dan kun je beter eerst peilen hoe de markt is in andere plaatsen met een datingsite. Verhuizen kun je altijd nog als je de liefde van je leven treft.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:57 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik heb verreweg de meeste en leukste dates gehad met Pepper.
pi_168754657
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

E-Matching zit ik. Zitten erg leuke vrouwen op

Maar voor je bezig gaat lees eens een paar blogs van van die dating guru's. Ondanks dat je dat niet 100% serieus moet nemen en je jezelf moet zijn, staan daarin toch wel dingen die zorgen dat je veel voorkomende fouten niet hoeft te maken. Dan voorkomt een hoop frustratie en mislukte pogingen
Thanks voor de tip. Ik lees wel eens wat online dating topics op fora, dus ik denk dat ik wel een redelijke grip op het spel heb. Het is even kijken wat de tijdsinvestering is.
pi_168754672
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:03 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Maar dat is toch ergens heel jammer?
Waarom? Als je in een Amsterdam/Rotterdam woont moet er echt wel genoeg keuze zijn op de lokale markt.
  woensdag 8 februari 2017 @ 12:11:23 #250
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168754695
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 10:54 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed dit gaat natuurlijk niet alleen voor online daten op. Voor mijn lange relatie was ik nog een stuk jonger en had ik ook wel eens dates met voor mij onbekende meisjes die ik op feestjes was tegengekomen of die ik kende via bijbaantjes.

Dat viel ook wel eens vies tegen. Je besluit zo'n date aan te gaan op basis van een heel beperkt beeld. Nou is dat online net uit een wat ander perspectief. Maar uiteindelijk is een date nooit een garantie voor succes natuurlijk.
Eens, een deel van de teleurstelling zal ook komen doordat er een beeld bij de persoon van de foto gecreëerd wordt.
pi_168754709
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:09 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Waarom? Als je in een Amsterdam/Rotterdam woont moet er echt wel genoeg keuze zijn op de lokale markt.
Maar als het daar nou niet lukt en 60 km verderop woont die droomvrouw dan is het toch jammer om haar te laten lopen?
Stel jij komt in Amsterdam/Rotterdam een hele leuke vrouw tegen maar dan blijkt dat ze 60 km verderop woont,laat je haar dan lopen?
pi_168754758
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:48 schreef MakkieR het volgende:
Volgens mij eist de vrouw veel te veel van een partner en mag je allang blij zijn dat je een vent vind die je trouw is, geen geweld gebruikt of je met een dikke schuld achter laat. Ik heb dat leed zo vaak meegemaakt met vrienden, collega's en familie.
Het alternatief: alleenstaand en lekker rondsletten lijkt mij te prefereren dan een zoutzak die verder geen vlieg kwaad doet, maar ook weinig toevoegt aan jouw leven.
pi_168754784
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:12 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Maar als het daar nou niet lukt en 60 km verderop woont die droomvrouw dan is het toch jammer om haar te laten lopen?
Stel jij komt in Amsterdam/Rotterdam een hele leuke vrouw tegen maar dan blijkt dat ze 60 km verderop woont,laat je haar dan lopen?
Als ik haar nog nooit in real life ontmoet heb maakt ze sowieso geen kans. Waarom zou ik kiezen voor iemand die 60 km verderop woont als je in Amsterdam duizenden potentiële vrouwen hebt die net zo leuk zijn? Daar komt bij dat de vrouwen die ik aantrekkelijk vind sowieso niet blijven hangen in de dorpen en kleine steden, dus het zal niet zo snel iets zijn waar ik geconfronteerd mee word.
pi_168754785
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 09:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Had een keer een date met een meid die op elke foto zonder bril stond met lang haar. Op de date zelf herkende ik haar bijna niet want ze had een bril op en krullen. En die bril stond haar echt niet helaas. Dus toen best wel in de maling genomen gevoeld. In de praktijk droeg ze bijna altijd een bril dus ze had bewust alleen foto's geüpload zonder bril...
Nou en? Dan ga je toch een mooie bril met haar uitzoeken. In bed gaat de bril sowieso af.
pi_168754854
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou en? Dan ga je toch een mooie bril met haar uitzoeken. In bed gaat de bril sowieso af.
Nou dit dus,als ze verder een hele leuke vrouw is dan is een bril wel het minst belangrijk en altijd te vervangen voor een ander model of lenzen..
pi_168754869
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat ook speelt is dat veel van die lui een volledig verstoord beeld hebben van vrouwen en ze als het ware verafgoden. In dat topic over Aziatische vrouwtjes wordt dat wel pijnlijk duidelijk.

Overigens speelt dit type man op een datingsite ook niets klaar
Dit!
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_168755078
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:36 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Interessant. Jij hebt er plezier in honderden berichten naar vrouwen te sturen om vervolgens enkele terug te krijgen om vervolgens daarmee uren te chatten voordat je elkaar eindelijk in real life ziet, als ze niet afhaakt op het laatste moment? Online dating is slecht voor het zelfvertrouwen van mannen. Waarom niet gewoon vrouwen ontmoeten tijdens uitgaan?
Wat een bullshit. Jij bent overduidelijk niet goed in online dating, aangezien je allerlei aannames doet die helemaal niet waar hoeven zijn als je er goed in bent (en nee, hier bedoel ik niet mee dat je knap moet zijn).

1. Het duurt helemaal niet uren, dan doe je toch echt iets fout.
2. Vrouwen sturen jou berichten als je een interessant profiel hebt, en nee je hoeft geen honderden berichten te sturen, als je dat doet doe je weer iets verkeerd.
3. Als je in staat bent om een leuk gesprek te voeren haken ze helemaal niet af op het laatste moment. Dan ben je gewoon niet aantrekkelijk genoeg.

Bovendien gelden die punten die jij aanhaalt net zo goed met uitgaan. Wie zegt dat daar alle vrouwen meteen happen? Plus dat je vaak nog een hoop drank naar binnen werkt, en dan soms te zat bent om nog iets te kunnen met een vrouw.

Bottomline is, het maakt niet uit of je het online of met uitgaan doet, als je in 1 van de twee goed bent dan kan dat heel goed werken. Je bakt er online gewoon niks van en argumenteert op basis van je persoonlijke ervaring.
pi_168755230
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:30 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Jij bent overduidelijk niet goed in online dating, aangezien je allerlei aannames doet die helemaal niet waar hoeven zijn als je er goed in bent (en nee, hier bedoel ik niet mee dat je knap moet zijn).
Ik heb het behalve Tinder nog nooit gedaan, dus geen idee of ik er goed in ben. Mijn aannames zijn enkel gebaseerd op wat ik tot nu toe online heb gelezen van mensen die online daten.

quote:
1. Het duurt helemaal niet uren, dan doe je toch echt iets fout.
Hoelang duurt het gemiddeld dan om een date te krijgen in de buurt met een aantrekkelijke vrouw?

quote:
2. Vrouwen sturen jou berichten als je een interessant profiel hebt, en nee je hoeft geen honderden berichten te sturen, als je dat doet doe je weer iets verkeerd.
Hoeveel berichten verstuur je voor een date hebt, inclusief die berichten die geen antwoord krijgen?

quote:
3. Als je in staat bent om een leuk gesprek te voeren haken ze helemaal niet af op het laatste moment. Dan ben je gewoon niet aantrekkelijk genoeg.
Er zijn een miljoen redenen behalve dat je zelf onaantrekkelijk bent dat men af zegt.

quote:
Bovendien gelden die punten die jij aanhaalt net zo goed met uitgaan. Wie zegt dat daar alle vrouwen meteen happen?
Alle vrouwen? Niemand zegt dat. Ik zei alleen dat aantrekkelijke mannen (niet alleen qua uiterlijk, qua hele 'package') op een avond meer bereiken in een drukke uitgaansgelegenheid dan een avond online daten.

quote:
Plus dat je vaak nog een hoop drank naar binnen werkt, en dan soms te zat bent om nog iets te kunnen met een vrouw.
Mijn punt was dan ook niet voor studenten bedoeld.

quote:
Bottomline is, het maakt niet uit of je het online of met uitgaan doet, als je in 1 van de twee goed bent dan kan dat heel goed werken. Je bakt er online gewoon niks van en argumenteert op basis van je persoonlijke ervaring.
Ik heb het nog nooit gedaan. Ik denk dat ik redelijk succesvol zou zijn. Ik ben denk ik alleen te lui om te chatten. Ik heb hetzelfde met Tinder als aantrekkelijke meisjes me aanspreken.
pi_168755284
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:40 schreef KrappeAuto het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan. Ik denk dat ik redelijk succesvol zou zijn. Ik ben denk ik alleen te lui om te chatten. Ik heb hetzelfde met Tinder als aantrekkelijke meisjes me aanspreken.
In principe hoef ik alleen maar hier op te reageren. Een hoop aannames weer maar je weet dus niet eens hoe het werkt en gaat af op ervaringen van anderen hier. Hoezo denk je dan dat je er een oordeel over kan vellen? :')
pi_168755402
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:43 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

In principe hoef ik alleen maar hier op te reageren. Een hoop aannames weer maar je weet dus niet eens hoe het werkt en gaat af op ervaringen van anderen hier. Hoezo denk je dan dat je er een oordeel over kan vellen? :')
Ik heb ook nog nooit aan online daten gedaan hoor maar genoeg mensen om mij heen die via online daten een hele leuke partner hebben gevonden en ook wel een aantal die vooral creeps tegenkomen met een hele reeks psychische problemen en stoornissen.
Maar goed die kun je ook tijdens het uitgaan tegenkomen natuurlijk het is denk ik maar net welke types je aantrekt.
pi_168755511
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:49 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit aan online daten gedaan hoor maar genoeg mensen om mij heen die via online daten een hele leuke partner hebben gevonden en ook wel een aantal die vooral creeps tegenkomen met een hele reeks psychische problemen en stoornissen.
Maar goed die kun je ook tijdens het uitgaan tegenkomen natuurlijk het is denk ik maar net welke types je aantrekt.
Die zijn er wel veel. En die weten niet dat ze psychisch niet helemaal in orde zijn. En dat zijn dan ook de mensen die op internet lopen te bitchen over dat alle vrouwen kutwijven zijn en alleen maar op klootzakken vallen.

Mijn vriendin vertelde me dat ze berichtjes kreeg van een gast die in zijn profiel zijn trouwfoto had gebruikt en daar zijn ex af had geknipt. Maar er stond nog wel een stuk van de jurk op :') Die heeft ze dus de deur gewezen, bleef hij haar nog weken met berichtjes lastig vallen.

Volgens mij zijn er meer van dat soort nutcases. En zelf maar niet snappen waarom ze met de nek aangekeken worden.
pi_168755576
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die zijn er wel veel. En die weten niet dat ze psychisch niet helemaal in orde zijn. En dat zijn dan ook de mensen die op internet lopen te bitchen over dat alle vrouwen kutwijven zijn en alleen maar op klootzakken vallen.

Mijn vriendin vertelde me dat ze berichtjes kreeg van een gast die in zijn profiel zijn trouwfoto had gebruikt en daar zijn ex af had geknipt. Maar er stond nog wel een stuk van de jurk op :') Die heeft ze dus de deur gewezen, bleef hij haar nog weken met berichtjes lastig vallen.

Volgens mij zijn er meer van dat soort nutcases. En zelf maar niet snappen waarom ze met de nek aangekeken worden.
Hahaha met een trouwfoto waar je ex afgeknipt is op een datingsite man man man..
Ik denk dat ik maar eens een topic ga openen over datedrama's _O-
  woensdag 8 februari 2017 @ 12:56:42 #263
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168755578
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:43 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ach ik snap wel dat als hij veel op FOK rondhangt hij vanzelf dat beeld krijgt. Hier zie je vooral de falende figuren bij wie het allemaal aan de vrouwen ligt.
pi_168755607
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach ik snap wel dat als hij veel op FOK rondhangt hij vanzelf dat beeld krijgt. Hier zie je vooral de falende figuren bij wie het allemaal aan de vrouwen ligt.
Ja, precies. Geen goede graadmeter :D
pi_168755745
quote:

[..]

Valt mij sowieso op ook op andere fora dat er veel mensen met psychische problematiek ronddolen.
  woensdag 8 februari 2017 @ 13:05:23 #266
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_168755752
quote:
3s.gif Op woensdag 8 februari 2017 02:18 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Misschien omdat ze zèlf misschien ook niet moeders mooiste zijn!??

Het gaat om de totaal verwrongen zelfperceptie bij veel vrouwen tegenwoordig. Een lelijk nijlpaard met dito karakter denkt een god gegeven recht te hebben op de knapste, leukste, intelligentste hunk. Waarschijnlijk 'because she's worth it' ofzo.
Ja en? Zij zitten er schijnbaar niet mee, jij en die andere wappies lopen hier gefrustreerd te doen dat zij jou niet ziet staan. Kennelijk hebben die vrouwen het er niet zo moeilijk mee, waarom dan concessies doen en met mannen omgaan die niks toevoegen aan hun leven?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 8 februari 2017 @ 13:09:57 #267
358523 IkStampOpTacos
pi_168755850
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:04 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Valt mij sowieso op ook op andere fora dat er veel mensen met psychische problematiek ronddolen.
Tja, het is natuurlijk meestal niet de creme de la creme die moeite heeft met een partner vinden.
-
pi_168755938
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja en? Zij zitten er schijnbaar niet mee, jij en die andere wappies lopen hier gefrustreerd te doen dat zij jou niet ziet staan. Kennelijk hebben die vrouwen het er niet zo moeilijk mee, waarom dan concessies doen en met mannen omgaan die niks toevoegen aan hun leven?
Ze zitten niet met het feit dat ze geen man kunnen vinden nee, aangezien elke boerenlul wel over ze heen wil als ze toestemming zouden geven. Vandaar dat ze ook maar voor de betere man gaan, maar die ziet hen niet staan er daar maken ze zich wel degelijk druk over ;)
  woensdag 8 februari 2017 @ 13:21:52 #269
358523 IkStampOpTacos
pi_168756086
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:14 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ze zitten niet met het feit dat ze geen man kunnen vinden nee, aangezien elke boerenlul wel over ze heen wil als ze toestemming zouden geven. Vandaar dat ze ook maar voor de betere man gaan, maar die ziet hen niet staan er daar maken ze zich wel degelijk druk over ;)
Maar toch minder druk dan al die figuren hier die lopen te jammeren dat alle Nederlandse vrouwen zo moeilijk zijn, oppervlakkig zijn en een man willen waar ze wat mee kunnen. Ik zie eigenlijk ook nooit topics van vrouwen voorbij komen waarin zij gefrustreerd lopen te zeiken op alle Nederlandse mannen.
-
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 13:34:17 #270
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168756291
quote:

[..]

Dit. Hier hangen zoveel mensen rond die niet willen snappen dat het aan hunzelf ligt, en niet aan de vrouwen. Dat is echt niet te geloven.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168756427
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Maar toch minder druk dan al die figuren hier die lopen te jammeren dat alle Nederlandse vrouwen zo moeilijk zijn, oppervlakkig zijn en een man willen waar ze wat mee kunnen. Ik zie eigenlijk ook nooit topics van vrouwen voorbij komen waarin zij gefrustreerd lopen te zeiken op alle Nederlandse mannen.
En diezelfde figuren hebben dan weer níet door dat het die Aziatische vrouwen ook om alles behalve die mannen zelf te doen is.
  woensdag 8 februari 2017 @ 13:45:18 #272
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168756451
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit. Hier hangen zoveel mensen rond die niet willen snappen dat het aan hunzelf ligt, en niet aan de vrouwen. Dat is echt niet te geloven.
En die ook vooral weigeren te leren van hun fouten of aan zichzelf te werken.
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 13:46:47 #273
16180 crew  CoolGuy
pi_168756467
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En die ook vooral weigeren te leren van hun fouten of een zichzelf te werken.
Ja, want zelfreflectie is te confronterend, want dan moet je iets aan jezelf veranderen in plaats van passief achterover hangen en ´gerechtvaardigd´ op die kutwijven kunnen mekkeren.
  woensdag 8 februari 2017 @ 13:52:49 #274
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168756573
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, want zelfreflectie is te confronterend, want dan moet je iets aan jezelf veranderen in plaats van passief achterover hangen en ´gerechtvaardigd´ op die kutwijven kunnen mekkeren.
Ook altijd grappig dat ze in hun klaagtopics vaak de beste reacties en vragen het liefste negeren. Blijven allemaal hopen op dat ene wondermiddel dat alles oplost.

Ik heb vroegah tussen mn 16e en 23e ongeveer iedere fout gemaakt die je kunt maken bij het versieren. Soms pijnlijk en om voor je kop te slaan. Maar het heeft ook successen opgeleverd door het iedere keer als een nieuwe les te zien en jezelf erop te wijzen dat niet nog eens fout te doen.
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 14:03:05 #275
16180 crew  CoolGuy
pi_168756718
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ook altijd grappig dat ze in hun klaagtopics vaak de beste reacties en vragen het liefste negeren. Blijven allemaal hopen op dat ene wondermiddel dat alles oplost.

Ik heb vroegah tussen mn 16e en 23e ongeveer iedere fout gemaakt die je kunt maken bij het versieren. Soms pijnlijk en om voor je kop te slaan. Maar het heeft ook successen opgeleverd door het iedere keer als een nieuwe les te zien en jezelf erop te wijzen dat niet nog eens fout te doen.
Joh, ik was vroeger ook ongeveer zo. Niet zo extreem, maar ik was ook helemaal into die 'vrouwen vallen alleen maar op klootzakken' theorie. De realiteit was dat ik mezelf ontzettend zielig vond en toen ik eenmaal een vriendinnetje had, ik zowat de grond kuste waar ze op liep, en zo kan ik nog wel even doorgaan met fouten opnoemen. You name it, en ik heb t ooit fout gedaan.

De omslag komt als je serieus naar jezelf gaat kijken. Je kunt iedereen voor de gek houden, je kunt tegen de hele wereld roepen dat het kutwijven zijn en dat het aan hun ligt en daarin blijven volharden en de discussie proberen te winnen op een forumpje, maar als je 's avonds in bed ligt, en je ligt te malen, dan weet je stiekem heel goed wat het daadwerkelijke probleem is.

Als je de dag erna opstaat en je gaat verder met je huilposts op dat forumpje en roepen tegen iedereen die het maar horen wil, is dat weer een dag die je hebt weg gegooid.

De realiteit is dat het best veilig is, om zo te denken. Immers, als je niet kritisch naar jezelf hoeft te kijken hoef je ook niet te concluderen dat je dingen echt anders moet gaan doen, en zolang je dat niet hoeft hoef je ook niet uit je comfortzone te stappen, want de realiteit is dat hoewel die comfortzone kut is, hij in ieder geval wel vertrouwd is. Je weet wat je hebt.

De mensen die dit niet gaan inzien (en naar mijn mening zitten er op dit forum een handvol van die lui die dit niet gaan zien) die zijn ook niet te helpen.
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:03:06 #276
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168756721
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Eens. De minachting spat er vanaf. Dat vindt niemand aantrekkelijk natuurlijk.
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 14:03:53 #277
16180 crew  CoolGuy
pi_168756733
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:03 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Eens. De minachting spat er vanaf. Dat vindt niemand aantrekkelijk natuurlijk.
Het is gefakete minachtig, Het is een rol die ze spelen, een stukje dat ze opvoeren om niet met de echte reden hoeven te dealen.
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:05:57 #278
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168756776
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is gefakete minachtig, Het is een rol die ze spelen, een stukje dat ze opvoeren om niet met de echte reden hoeven te dealen.
Hoe dan ook, het trekt - ook hier - geen vrouwen aan.
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:07:53 #279
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168756809
Ook zo'n afknapper: een man die platvloerse 'grappen' of suggestieve opmerkingen zit te maken als je elkaar nog leert kennen. Vre-se-lijk. :') :') :')
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:10:36 #280
451005 Grems
Clown World
pi_168756865
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ook zo'n afknapper: een man die platvloerse 'grappen' of suggestieve opmerkingen zit te maken als je elkaar nog leert kennen. Vre-se-lijk. :') :') :')
Ligt geheel aan de aantrekkelijkheid van de man.
pi_168756911
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:10 schreef Grems het volgende:

[..]

Voor een bepaald soort vrouwen wellicht.
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 14:13:35 #282
16180 crew  CoolGuy
pi_168756914
quote:

[..]

Wel mee eens, want als die man in de ogen van de vrouw ontzettend aantrekkelijk is, dan zien ze de acties en uitspraken van die man denk ik veel sneller in een veel aantrekkelijker licht dan dat ze die man niet aantrekkelijk vinden.

Overigens is zo'n man wellicht ook nerveus, en gooit er een grappig bedoelde opmerking in, of hij wil er een reactie mee uitlokken om te kijken wat voor vis híj in de kuip heeft.

Maar ja, als de vrouw of uptight is of al heeft besloten dat ie qua uiterlijk voor haar het niet is (dat is gewoon een valide reden, er hoeft geen 'diepere' reden te zijn) dan is dat natuurlijk lekker makkelijk om af afknapreden aan te voeren.

Tenzij boca raton alleen voor zichzelf spreekt, want dan kan het namelijk zijn dat dat voor haar daadwerkelijk de reden is, maar je kunt dat niet extrapoleren naar dat dat per definitie een afknapper is.
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:13:59 #283
451005 Grems
Clown World
pi_168756920
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Voor een bepaald soort vrouwen wellicht.
Met een hartslag inderdaad.
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:14:01 #284
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168756921
quote:

[..]

Laat dat nou maar aan vrouwen over, hoe ze daarover denken. ;)
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 14:14:29 #285
16180 crew  CoolGuy
pi_168756934
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Kun jij gewoon voor alle vrouwen spreken dan?
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:15:03 #286
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168756946
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:13 schreef CoolGuy het volgende:

Tenzij boca raton alleen voor zichzelf spreekt, want dan kan het namelijk zijn dat dat voor haar daadwerkelijk de reden is, maar je kunt dat niet extrapoleren naar dat dat per definitie een afknapper is.
Daar heb je gelijk in. Ik sprak dus voor mijzelf.
pi_168756960
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:13 schreef Grems het volgende:

[..]

Met een hartslag inderdaad.
Neuh, het soort vrouwen zonder waardigheid.
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:17:17 #288
451005 Grems
Clown World
pi_168756983
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Tinder/e-match/Lexa/?? eens mee met een zeer aantrekkelijke man zou ik zeggen _O-
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:21:01 #289
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168757057
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:17 schreef Grems het volgende:

[..]

Tinder/e-match/Lexa/?? eens mee met een zeer aantrekkelijke man zou ik zeggen _O-
Ik kan er geen relatie bij hebben. Ik heb daar geen ruimte voor.
Overigens misschien leuk om een topic te maken van wat voor iedereen afknappers zijn en aanmoedigers als het gaat om daten/iemand leren kennen.
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:28:43 #290
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168757226
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Joh, ik was vroeger ook ongeveer zo. Niet zo extreem, maar ik was ook helemaal into die 'vrouwen vallen alleen maar op klootzakken' theorie. De realiteit was dat ik mezelf ontzettend zielig vond en toen ik eenmaal een vriendinnetje had, ik zowat de grond kuste waar ze op liep, en zo kan ik nog wel even doorgaan met fouten opnoemen. You name it, en ik heb t ooit fout gedaan.

De omslag komt als je serieus naar jezelf gaat kijken. Je kunt iedereen voor de gek houden, je kunt tegen de hele wereld roepen dat het kutwijven zijn en dat het aan hun ligt en daarin blijven volharden en de discussie proberen te winnen op een forumpje, maar als je 's avonds in bed ligt, en je ligt te malen, dan weet je stiekem heel goed wat het daadwerkelijke probleem is.

Als je de dag erna opstaat en je gaat verder met je huilposts op dat forumpje en roepen tegen iedereen die het maar horen wil, is dat weer een dag die je hebt weg gegooid.

De realiteit is dat het best veilig is, om zo te denken. Immers, als je niet kritisch naar jezelf hoeft te kijken hoef je ook niet te concluderen dat je dingen echt anders moet gaan doen, en zolang je dat niet hoeft hoef je ook niet uit je comfortzone te stappen, want de realiteit is dat hoewel die comfortzone kut is, hij in ieder geval wel vertrouwd is. Je weet wat je hebt.

De mensen die dit niet gaan inzien (en naar mijn mening zitten er op dit forum een handvol van die lui die dit niet gaan zien) die zijn ook niet te helpen.
En het grappige is dat zelfs de grootste meesterversierder een gigantisch spoor met fouten en mislukkingen achtergelaten heeft. Alleen die heeft er wel iedere keer lessen uit getrokken.
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:28:47 #291
451005 Grems
Clown World
pi_168757227
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik kan er geen relatie bij hebben. Ik heb daar geen ruimte voor.
Overigens misschien leuk om een topic te maken van wat voor iedereen afknappers zijn en aanmoedigers als het gaat om daten/iemand leren kennen.
De enige relevante afknappers zijn:

Korter dan 1,80m, meer dan 10-12%BF, geen adamantium kaaklijn, kaal/kalend.

Overige "afknappers" zijn in de praktijk sociaal verantwoorde smoesjes om het bovenstaande niet toe te hoeven geven.
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:31:43 #292
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168757287
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:28 schreef Grems het volgende:

[..]

Overige "afknappers" zijn in de praktijk sociaal verantwoorde smoesjes om het bovenstaande niet toe te hoeven geven.
Ik snap je niet. Zijn dit voor jóu afknappers of denk je dat vrouwen hier op afknappen?
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 14:32:33 #293
16180 crew  CoolGuy
pi_168757301
quote:

[..]

lol, wat? Dus 1.78 a 1.79 en vrouwen draaien zich per definitie om? of wat?
pi_168757386
quote:

[..]

Welnee mannen van 1.80 vind ik prima,kleiner dan ik vind ik dan weer niets en kalend heb ik ook geen probleem mee..
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:41:09 #295
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168757451
Mja, bij vrouwen is uiterlijk vertoon ook meer een dingetje he. Make-up, allerlei filters op je foto's en zo. Mannen verwachten dan ook gewoon niet meer dat de persoon die zij op de foto zien er in het echt hetzelfde uitziet (in het geval van make-up de persoon zonder make-up), dus die teleurstelling is er dan ook niet echt meer. Andersom zie je dat volgens mij een stuk minder vaak, dus dan is die verwachting er ook minder.
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:41:20 #296
358523 IkStampOpTacos
pi_168757455
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik snap je niet. Zijn dit voor jóu afknappers of denk je dat vrouwen hier op afknappen?
Dat 2e denkt hij. Zo hoeft hij namelijk geen verantwoordelijkheid te nemen voor zijn eigen geluk.
-
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:41:58 #297
358523 IkStampOpTacos
pi_168757464
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

lol, wat? Dus 1.78 a 1.79 en vrouwen draaien zich per definitie om? of wat?
Lekker makkelijk toch om dat te zeggen, kan het namelijk onmogelijk aan zijn saaie persoonlijkheid liggen.
-
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:42:00 #298
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168757467
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Da's een beetje wat je voorbij ziet komen op sites met grappige plaatjes en zo :T
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:45:18 #299
451005 Grems
Clown World
pi_168757541
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat 2e denkt hij. Zo hoeft hij namelijk geen verantwoordelijkheid te nemen voor zijn eigen geluk.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Lekker makkelijk toch om dat te zeggen, kan het namelijk onmogelijk aan zijn saaie persoonlijkheid liggen.
Ik heb al jaren een relatie :')

Ontkennen dat lengte een zeer belangrijke factor is voor mannen :') :') :')
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:46:32 #300
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168757571
quote:

[..]

BF is dat Beaufort? Adamanitiumumamantium wat is dat?
Maar ik heb goed nieuws voor je. Ik zal voor mezelf spreken dit keer maar met de juiste persoonlijkheid zou ik hier zwaar voor kunnen vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')