Eens. De minachting spat er vanaf. Dat vindt niemand aantrekkelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2017 13:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit. Hier hangen zoveel mensen rond die niet willen snappen dat het aan hunzelf ligt, en niet aan de vrouwen. Dat is echt niet te geloven.
Het is gefakete minachtig, Het is een rol die ze spelen, een stukje dat ze opvoeren om niet met de echte reden hoeven te dealen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eens. De minachting spat er vanaf. Dat vindt niemand aantrekkelijk natuurlijk.
Hoe dan ook, het trekt - ook hier - geen vrouwen aan.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is gefakete minachtig, Het is een rol die ze spelen, een stukje dat ze opvoeren om niet met de echte reden hoeven te dealen.
Ligt geheel aan de aantrekkelijkheid van de man.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ook zo'n afknapper: een man die platvloerse 'grappen' of suggestieve opmerkingen zit te maken als je elkaar nog leert kennen. Vre-se-lijk.![]()
![]()
Voor een bepaald soort vrouwen wellicht.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:10 schreef Grems het volgende:
[..]
Ligt geheel aan de aantrekkelijkheid van de man.
Wel mee eens, want als die man in de ogen van de vrouw ontzettend aantrekkelijk is, dan zien ze de acties en uitspraken van die man denk ik veel sneller in een veel aantrekkelijker licht dan dat ze die man niet aantrekkelijk vinden.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:10 schreef Grems het volgende:
[..]
Met een hartslag inderdaad.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Voor een bepaald soort vrouwen wellicht.
Laat dat nou maar aan vrouwen over, hoe ze daarover denken.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:10 schreef Grems het volgende:
[..]
Kun jij gewoon voor alle vrouwen spreken dan?quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Laat dat nou maar aan vrouwen over, hoe ze daarover denken.
Daar heb je gelijk in. Ik sprak dus voor mijzelf.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:13 schreef CoolGuy het volgende:
Tenzij boca raton alleen voor zichzelf spreekt, want dan kan het namelijk zijn dat dat voor haar daadwerkelijk de reden is, maar je kunt dat niet extrapoleren naar dat dat per definitie een afknapper is.
Tinder/e-match/Lexa/?? eens mee met een zeer aantrekkelijke man zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2017 14:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Laat dat nou maar aan vrouwen over, hoe ze daarover denken.
Ik kan er geen relatie bij hebben. Ik heb daar geen ruimte voor.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:17 schreef Grems het volgende:
[..]
Tinder/e-match/Lexa/?? eens mee met een zeer aantrekkelijke man zou ik zeggen
En het grappige is dat zelfs de grootste meesterversierder een gigantisch spoor met fouten en mislukkingen achtergelaten heeft. Alleen die heeft er wel iedere keer lessen uit getrokken.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Joh, ik was vroeger ook ongeveer zo. Niet zo extreem, maar ik was ook helemaal into die 'vrouwen vallen alleen maar op klootzakken' theorie. De realiteit was dat ik mezelf ontzettend zielig vond en toen ik eenmaal een vriendinnetje had, ik zowat de grond kuste waar ze op liep, en zo kan ik nog wel even doorgaan met fouten opnoemen. You name it, en ik heb t ooit fout gedaan.
De omslag komt als je serieus naar jezelf gaat kijken. Je kunt iedereen voor de gek houden, je kunt tegen de hele wereld roepen dat het kutwijven zijn en dat het aan hun ligt en daarin blijven volharden en de discussie proberen te winnen op een forumpje, maar als je 's avonds in bed ligt, en je ligt te malen, dan weet je stiekem heel goed wat het daadwerkelijke probleem is.
Als je de dag erna opstaat en je gaat verder met je huilposts op dat forumpje en roepen tegen iedereen die het maar horen wil, is dat weer een dag die je hebt weg gegooid.
De realiteit is dat het best veilig is, om zo te denken. Immers, als je niet kritisch naar jezelf hoeft te kijken hoef je ook niet te concluderen dat je dingen echt anders moet gaan doen, en zolang je dat niet hoeft hoef je ook niet uit je comfortzone te stappen, want de realiteit is dat hoewel die comfortzone kut is, hij in ieder geval wel vertrouwd is. Je weet wat je hebt.
De mensen die dit niet gaan inzien (en naar mijn mening zitten er op dit forum een handvol van die lui die dit niet gaan zien) die zijn ook niet te helpen.
De enige relevante afknappers zijn:quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik kan er geen relatie bij hebben. Ik heb daar geen ruimte voor.
Overigens misschien leuk om een topic te maken van wat voor iedereen afknappers zijn en aanmoedigers als het gaat om daten/iemand leren kennen.
Ik snap je niet. Zijn dit voor jóu afknappers of denk je dat vrouwen hier op afknappen?quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:28 schreef Grems het volgende:
[..]
De enige relevante afknappers zijn:
Korter dan 1,80m, meer dan 10-12%BF, geen adamantium kaaklijn, kaal/kalend.
Overige "afknappers" zijn in de praktijk sociaal verantwoorde smoesjes om het bovenstaande niet toe te hoeven geven.
lol, wat? Dus 1.78 a 1.79 en vrouwen draaien zich per definitie om? of wat?quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:28 schreef Grems het volgende:
[..]
Overige "afknappers" zijn in de praktijk sociaal verantwoorde smoesjes om het bovenstaande niet toe te hoeven geven.
Welnee mannen van 1.80 vind ik prima,kleiner dan ik vind ik dan weer niets en kalend heb ik ook geen probleem mee..quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:28 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat 2e denkt hij. Zo hoeft hij namelijk geen verantwoordelijkheid te nemen voor zijn eigen geluk.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Zijn dit voor jóu afknappers of denk je dat vrouwen hier op afknappen?
Lekker makkelijk toch om dat te zeggen, kan het namelijk onmogelijk aan zijn saaie persoonlijkheid liggen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
lol, wat? Dus 1.78 a 1.79 en vrouwen draaien zich per definitie om? of wat?
Da's een beetje wat je voorbij ziet komen op sites met grappige plaatjes en zoquote:Op woensdag 8 februari 2017 14:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Zijn dit voor jóu afknappers of denk je dat vrouwen hier op afknappen?
quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat 2e denkt hij. Zo hoeft hij namelijk geen verantwoordelijkheid te nemen voor zijn eigen geluk.
Ik heb al jaren een relatiequote:Op woensdag 8 februari 2017 14:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lekker makkelijk toch om dat te zeggen, kan het namelijk onmogelijk aan zijn saaie persoonlijkheid liggen.
BF is dat Beaufort? Adamanitiumumamantium wat is dat?quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:28 schreef Grems het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |