abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168754709
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:09 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Waarom? Als je in een Amsterdam/Rotterdam woont moet er echt wel genoeg keuze zijn op de lokale markt.
Maar als het daar nou niet lukt en 60 km verderop woont die droomvrouw dan is het toch jammer om haar te laten lopen?
Stel jij komt in Amsterdam/Rotterdam een hele leuke vrouw tegen maar dan blijkt dat ze 60 km verderop woont,laat je haar dan lopen?
pi_168754758
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:48 schreef MakkieR het volgende:
Volgens mij eist de vrouw veel te veel van een partner en mag je allang blij zijn dat je een vent vind die je trouw is, geen geweld gebruikt of je met een dikke schuld achter laat. Ik heb dat leed zo vaak meegemaakt met vrienden, collega's en familie.
Het alternatief: alleenstaand en lekker rondsletten lijkt mij te prefereren dan een zoutzak die verder geen vlieg kwaad doet, maar ook weinig toevoegt aan jouw leven.
pi_168754784
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:12 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Maar als het daar nou niet lukt en 60 km verderop woont die droomvrouw dan is het toch jammer om haar te laten lopen?
Stel jij komt in Amsterdam/Rotterdam een hele leuke vrouw tegen maar dan blijkt dat ze 60 km verderop woont,laat je haar dan lopen?
Als ik haar nog nooit in real life ontmoet heb maakt ze sowieso geen kans. Waarom zou ik kiezen voor iemand die 60 km verderop woont als je in Amsterdam duizenden potentiële vrouwen hebt die net zo leuk zijn? Daar komt bij dat de vrouwen die ik aantrekkelijk vind sowieso niet blijven hangen in de dorpen en kleine steden, dus het zal niet zo snel iets zijn waar ik geconfronteerd mee word.
pi_168754785
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 09:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Had een keer een date met een meid die op elke foto zonder bril stond met lang haar. Op de date zelf herkende ik haar bijna niet want ze had een bril op en krullen. En die bril stond haar echt niet helaas. Dus toen best wel in de maling genomen gevoeld. In de praktijk droeg ze bijna altijd een bril dus ze had bewust alleen foto's geüpload zonder bril...
Nou en? Dan ga je toch een mooie bril met haar uitzoeken. In bed gaat de bril sowieso af.
pi_168754854
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou en? Dan ga je toch een mooie bril met haar uitzoeken. In bed gaat de bril sowieso af.
Nou dit dus,als ze verder een hele leuke vrouw is dan is een bril wel het minst belangrijk en altijd te vervangen voor een ander model of lenzen..
pi_168754869
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat ook speelt is dat veel van die lui een volledig verstoord beeld hebben van vrouwen en ze als het ware verafgoden. In dat topic over Aziatische vrouwtjes wordt dat wel pijnlijk duidelijk.

Overigens speelt dit type man op een datingsite ook niets klaar
Dit!
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_168755078
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:36 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Interessant. Jij hebt er plezier in honderden berichten naar vrouwen te sturen om vervolgens enkele terug te krijgen om vervolgens daarmee uren te chatten voordat je elkaar eindelijk in real life ziet, als ze niet afhaakt op het laatste moment? Online dating is slecht voor het zelfvertrouwen van mannen. Waarom niet gewoon vrouwen ontmoeten tijdens uitgaan?
Wat een bullshit. Jij bent overduidelijk niet goed in online dating, aangezien je allerlei aannames doet die helemaal niet waar hoeven zijn als je er goed in bent (en nee, hier bedoel ik niet mee dat je knap moet zijn).

1. Het duurt helemaal niet uren, dan doe je toch echt iets fout.
2. Vrouwen sturen jou berichten als je een interessant profiel hebt, en nee je hoeft geen honderden berichten te sturen, als je dat doet doe je weer iets verkeerd.
3. Als je in staat bent om een leuk gesprek te voeren haken ze helemaal niet af op het laatste moment. Dan ben je gewoon niet aantrekkelijk genoeg.

Bovendien gelden die punten die jij aanhaalt net zo goed met uitgaan. Wie zegt dat daar alle vrouwen meteen happen? Plus dat je vaak nog een hoop drank naar binnen werkt, en dan soms te zat bent om nog iets te kunnen met een vrouw.

Bottomline is, het maakt niet uit of je het online of met uitgaan doet, als je in 1 van de twee goed bent dan kan dat heel goed werken. Je bakt er online gewoon niks van en argumenteert op basis van je persoonlijke ervaring.
pi_168755230
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:30 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Jij bent overduidelijk niet goed in online dating, aangezien je allerlei aannames doet die helemaal niet waar hoeven zijn als je er goed in bent (en nee, hier bedoel ik niet mee dat je knap moet zijn).
Ik heb het behalve Tinder nog nooit gedaan, dus geen idee of ik er goed in ben. Mijn aannames zijn enkel gebaseerd op wat ik tot nu toe online heb gelezen van mensen die online daten.

quote:
1. Het duurt helemaal niet uren, dan doe je toch echt iets fout.
Hoelang duurt het gemiddeld dan om een date te krijgen in de buurt met een aantrekkelijke vrouw?

quote:
2. Vrouwen sturen jou berichten als je een interessant profiel hebt, en nee je hoeft geen honderden berichten te sturen, als je dat doet doe je weer iets verkeerd.
Hoeveel berichten verstuur je voor een date hebt, inclusief die berichten die geen antwoord krijgen?

quote:
3. Als je in staat bent om een leuk gesprek te voeren haken ze helemaal niet af op het laatste moment. Dan ben je gewoon niet aantrekkelijk genoeg.
Er zijn een miljoen redenen behalve dat je zelf onaantrekkelijk bent dat men af zegt.

quote:
Bovendien gelden die punten die jij aanhaalt net zo goed met uitgaan. Wie zegt dat daar alle vrouwen meteen happen?
Alle vrouwen? Niemand zegt dat. Ik zei alleen dat aantrekkelijke mannen (niet alleen qua uiterlijk, qua hele 'package') op een avond meer bereiken in een drukke uitgaansgelegenheid dan een avond online daten.

quote:
Plus dat je vaak nog een hoop drank naar binnen werkt, en dan soms te zat bent om nog iets te kunnen met een vrouw.
Mijn punt was dan ook niet voor studenten bedoeld.

quote:
Bottomline is, het maakt niet uit of je het online of met uitgaan doet, als je in 1 van de twee goed bent dan kan dat heel goed werken. Je bakt er online gewoon niks van en argumenteert op basis van je persoonlijke ervaring.
Ik heb het nog nooit gedaan. Ik denk dat ik redelijk succesvol zou zijn. Ik ben denk ik alleen te lui om te chatten. Ik heb hetzelfde met Tinder als aantrekkelijke meisjes me aanspreken.
pi_168755284
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:40 schreef KrappeAuto het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan. Ik denk dat ik redelijk succesvol zou zijn. Ik ben denk ik alleen te lui om te chatten. Ik heb hetzelfde met Tinder als aantrekkelijke meisjes me aanspreken.
In principe hoef ik alleen maar hier op te reageren. Een hoop aannames weer maar je weet dus niet eens hoe het werkt en gaat af op ervaringen van anderen hier. Hoezo denk je dan dat je er een oordeel over kan vellen? :')
pi_168755402
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:43 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

In principe hoef ik alleen maar hier op te reageren. Een hoop aannames weer maar je weet dus niet eens hoe het werkt en gaat af op ervaringen van anderen hier. Hoezo denk je dan dat je er een oordeel over kan vellen? :')
Ik heb ook nog nooit aan online daten gedaan hoor maar genoeg mensen om mij heen die via online daten een hele leuke partner hebben gevonden en ook wel een aantal die vooral creeps tegenkomen met een hele reeks psychische problemen en stoornissen.
Maar goed die kun je ook tijdens het uitgaan tegenkomen natuurlijk het is denk ik maar net welke types je aantrekt.
pi_168755511
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:49 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit aan online daten gedaan hoor maar genoeg mensen om mij heen die via online daten een hele leuke partner hebben gevonden en ook wel een aantal die vooral creeps tegenkomen met een hele reeks psychische problemen en stoornissen.
Maar goed die kun je ook tijdens het uitgaan tegenkomen natuurlijk het is denk ik maar net welke types je aantrekt.
Die zijn er wel veel. En die weten niet dat ze psychisch niet helemaal in orde zijn. En dat zijn dan ook de mensen die op internet lopen te bitchen over dat alle vrouwen kutwijven zijn en alleen maar op klootzakken vallen.

Mijn vriendin vertelde me dat ze berichtjes kreeg van een gast die in zijn profiel zijn trouwfoto had gebruikt en daar zijn ex af had geknipt. Maar er stond nog wel een stuk van de jurk op :') Die heeft ze dus de deur gewezen, bleef hij haar nog weken met berichtjes lastig vallen.

Volgens mij zijn er meer van dat soort nutcases. En zelf maar niet snappen waarom ze met de nek aangekeken worden.
pi_168755576
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die zijn er wel veel. En die weten niet dat ze psychisch niet helemaal in orde zijn. En dat zijn dan ook de mensen die op internet lopen te bitchen over dat alle vrouwen kutwijven zijn en alleen maar op klootzakken vallen.

Mijn vriendin vertelde me dat ze berichtjes kreeg van een gast die in zijn profiel zijn trouwfoto had gebruikt en daar zijn ex af had geknipt. Maar er stond nog wel een stuk van de jurk op :') Die heeft ze dus de deur gewezen, bleef hij haar nog weken met berichtjes lastig vallen.

Volgens mij zijn er meer van dat soort nutcases. En zelf maar niet snappen waarom ze met de nek aangekeken worden.
Hahaha met een trouwfoto waar je ex afgeknipt is op een datingsite man man man..
Ik denk dat ik maar eens een topic ga openen over datedrama's _O-
  woensdag 8 februari 2017 @ 12:56:42 #263
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168755578
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:43 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ach ik snap wel dat als hij veel op FOK rondhangt hij vanzelf dat beeld krijgt. Hier zie je vooral de falende figuren bij wie het allemaal aan de vrouwen ligt.
pi_168755607
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach ik snap wel dat als hij veel op FOK rondhangt hij vanzelf dat beeld krijgt. Hier zie je vooral de falende figuren bij wie het allemaal aan de vrouwen ligt.
Ja, precies. Geen goede graadmeter :D
pi_168755745
quote:

[..]

Valt mij sowieso op ook op andere fora dat er veel mensen met psychische problematiek ronddolen.
  woensdag 8 februari 2017 @ 13:05:23 #266
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_168755752
quote:
3s.gif Op woensdag 8 februari 2017 02:18 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Misschien omdat ze zèlf misschien ook niet moeders mooiste zijn!??

Het gaat om de totaal verwrongen zelfperceptie bij veel vrouwen tegenwoordig. Een lelijk nijlpaard met dito karakter denkt een god gegeven recht te hebben op de knapste, leukste, intelligentste hunk. Waarschijnlijk 'because she's worth it' ofzo.
Ja en? Zij zitten er schijnbaar niet mee, jij en die andere wappies lopen hier gefrustreerd te doen dat zij jou niet ziet staan. Kennelijk hebben die vrouwen het er niet zo moeilijk mee, waarom dan concessies doen en met mannen omgaan die niks toevoegen aan hun leven?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 8 februari 2017 @ 13:09:57 #267
358523 IkStampOpTacos
pi_168755850
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:04 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Valt mij sowieso op ook op andere fora dat er veel mensen met psychische problematiek ronddolen.
Tja, het is natuurlijk meestal niet de creme de la creme die moeite heeft met een partner vinden.
-
pi_168755938
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja en? Zij zitten er schijnbaar niet mee, jij en die andere wappies lopen hier gefrustreerd te doen dat zij jou niet ziet staan. Kennelijk hebben die vrouwen het er niet zo moeilijk mee, waarom dan concessies doen en met mannen omgaan die niks toevoegen aan hun leven?
Ze zitten niet met het feit dat ze geen man kunnen vinden nee, aangezien elke boerenlul wel over ze heen wil als ze toestemming zouden geven. Vandaar dat ze ook maar voor de betere man gaan, maar die ziet hen niet staan er daar maken ze zich wel degelijk druk over ;)
  woensdag 8 februari 2017 @ 13:21:52 #269
358523 IkStampOpTacos
pi_168756086
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:14 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ze zitten niet met het feit dat ze geen man kunnen vinden nee, aangezien elke boerenlul wel over ze heen wil als ze toestemming zouden geven. Vandaar dat ze ook maar voor de betere man gaan, maar die ziet hen niet staan er daar maken ze zich wel degelijk druk over ;)
Maar toch minder druk dan al die figuren hier die lopen te jammeren dat alle Nederlandse vrouwen zo moeilijk zijn, oppervlakkig zijn en een man willen waar ze wat mee kunnen. Ik zie eigenlijk ook nooit topics van vrouwen voorbij komen waarin zij gefrustreerd lopen te zeiken op alle Nederlandse mannen.
-
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 13:34:17 #270
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168756291
quote:

[..]

Dit. Hier hangen zoveel mensen rond die niet willen snappen dat het aan hunzelf ligt, en niet aan de vrouwen. Dat is echt niet te geloven.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168756427
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Maar toch minder druk dan al die figuren hier die lopen te jammeren dat alle Nederlandse vrouwen zo moeilijk zijn, oppervlakkig zijn en een man willen waar ze wat mee kunnen. Ik zie eigenlijk ook nooit topics van vrouwen voorbij komen waarin zij gefrustreerd lopen te zeiken op alle Nederlandse mannen.
En diezelfde figuren hebben dan weer níet door dat het die Aziatische vrouwen ook om alles behalve die mannen zelf te doen is.
  woensdag 8 februari 2017 @ 13:45:18 #272
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168756451
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit. Hier hangen zoveel mensen rond die niet willen snappen dat het aan hunzelf ligt, en niet aan de vrouwen. Dat is echt niet te geloven.
En die ook vooral weigeren te leren van hun fouten of aan zichzelf te werken.
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 13:46:47 #273
16180 crew  CoolGuy
pi_168756467
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En die ook vooral weigeren te leren van hun fouten of een zichzelf te werken.
Ja, want zelfreflectie is te confronterend, want dan moet je iets aan jezelf veranderen in plaats van passief achterover hangen en ´gerechtvaardigd´ op die kutwijven kunnen mekkeren.
  woensdag 8 februari 2017 @ 13:52:49 #274
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168756573
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, want zelfreflectie is te confronterend, want dan moet je iets aan jezelf veranderen in plaats van passief achterover hangen en ´gerechtvaardigd´ op die kutwijven kunnen mekkeren.
Ook altijd grappig dat ze in hun klaagtopics vaak de beste reacties en vragen het liefste negeren. Blijven allemaal hopen op dat ene wondermiddel dat alles oplost.

Ik heb vroegah tussen mn 16e en 23e ongeveer iedere fout gemaakt die je kunt maken bij het versieren. Soms pijnlijk en om voor je kop te slaan. Maar het heeft ook successen opgeleverd door het iedere keer als een nieuwe les te zien en jezelf erop te wijzen dat niet nog eens fout te doen.
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 14:03:05 #275
16180 crew  CoolGuy
pi_168756718
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ook altijd grappig dat ze in hun klaagtopics vaak de beste reacties en vragen het liefste negeren. Blijven allemaal hopen op dat ene wondermiddel dat alles oplost.

Ik heb vroegah tussen mn 16e en 23e ongeveer iedere fout gemaakt die je kunt maken bij het versieren. Soms pijnlijk en om voor je kop te slaan. Maar het heeft ook successen opgeleverd door het iedere keer als een nieuwe les te zien en jezelf erop te wijzen dat niet nog eens fout te doen.
Joh, ik was vroeger ook ongeveer zo. Niet zo extreem, maar ik was ook helemaal into die 'vrouwen vallen alleen maar op klootzakken' theorie. De realiteit was dat ik mezelf ontzettend zielig vond en toen ik eenmaal een vriendinnetje had, ik zowat de grond kuste waar ze op liep, en zo kan ik nog wel even doorgaan met fouten opnoemen. You name it, en ik heb t ooit fout gedaan.

De omslag komt als je serieus naar jezelf gaat kijken. Je kunt iedereen voor de gek houden, je kunt tegen de hele wereld roepen dat het kutwijven zijn en dat het aan hun ligt en daarin blijven volharden en de discussie proberen te winnen op een forumpje, maar als je 's avonds in bed ligt, en je ligt te malen, dan weet je stiekem heel goed wat het daadwerkelijke probleem is.

Als je de dag erna opstaat en je gaat verder met je huilposts op dat forumpje en roepen tegen iedereen die het maar horen wil, is dat weer een dag die je hebt weg gegooid.

De realiteit is dat het best veilig is, om zo te denken. Immers, als je niet kritisch naar jezelf hoeft te kijken hoef je ook niet te concluderen dat je dingen echt anders moet gaan doen, en zolang je dat niet hoeft hoef je ook niet uit je comfortzone te stappen, want de realiteit is dat hoewel die comfortzone kut is, hij in ieder geval wel vertrouwd is. Je weet wat je hebt.

De mensen die dit niet gaan inzien (en naar mijn mening zitten er op dit forum een handvol van die lui die dit niet gaan zien) die zijn ook niet te helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')