Als hij Bannon op moet geven hoop ik dat ze de sleutels van de nukes kwijt zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:41 schreef Ringo het volgende:
Stel dat Bannon moet wieberen. Dan benoemt the Donald toch gewoon zijn eigen paard?
Reactie op twitter:quote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:56 schreef Puddington het volgende:
[..]
Sterk. Bush en Cheney zijn er niks bij
twitter:ThomasLee1108 twitterde op maandag 06-02-2017 om 23:33:49@RealGDT @GuyWithTheFez Does that mean Barron will be our ultimate hope? Trained by Bernie Sanders? reageer retweet
Al twee GOPpers tegen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:03 schreef Dagonet het volgende:
Live count voor devos:
https://www.nytimes.com/i(...)times&smtyp=cur&_r=1
"no" op flinke voorsprong, inmiddels ook van 2 Republikeinse senatoren.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:03 schreef Dagonet het volgende:
Live count voor devos:
https://www.nytimes.com/i(...)times&smtyp=cur&_r=1
Tellend zie ik dat er nog een GOPper tegen moet stemmen om deze benoeming tegen te houden.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Deze twee hadden ook al gezegd tegen te stemmen.
Die waren door Mitch al ingecalculeerd inderdaad.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Deze twee hadden ook al gezegd tegen te stemmen.
Klopt, bij 5050 stemt Pence.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Tellend zie ik dat er nog een GOPper tegen moet stemmen om deze benoeming tegen te houden.
Dat is op zich trouwens al een ongekende situatie volgens mij, dat een kandidaat zo slecht ligt.quote:
RIPquote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:28 schreef xpompompomx het volgende:
En daar gaat het laatste beetje kwaliteit in het Amerikaanse onderwijs.
Laatste keer was in 2008:quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is op zich trouwens al een ongekende situatie volgens mij, dat een kandidaat zo slecht ligt.
Erg knap zo'n partisan vote ja. Om dit bijna te verprutsen is nog eerder knap.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:55 schreef KrappeAuto het volgende:
Knap dat 'ie DeVos erdoor heeft gekregen. Rasechte diplomaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |