lolquote:Op maandag 6 februari 2017 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie je Bassie gaan, dan komt Adriaan eraan.
Waarschijnlijk komt het ook redelijk dichtbij de dagelijkse realiteit in die tijd.quote:
Jazeker, met jou?quote:Op maandag 6 februari 2017 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles goed, makker?
[..]
Dat is een feit.
Ah, dat sluit uit dat ze jou nu kut vindt inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorige week vond je GGMM nog kut. Hypocriet varken.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 6 februari 2017 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat sluit uit dat ze jou nu kut vindt inderdaad.
Wat een achterlijke mongool ben jij toch.
Ik stel alleen dat ze vorige week jou kut vond. Daarmee is op geen enkele manier de suggestie gewekt dat ze mij niet OOK kut zou kunnen vinden.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
In je post. Wat ongelooflijk slap dat je er nu onder uit probeert te komen.
Hypocrietquote:Op maandag 6 februari 2017 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Tussen alle hypocrisie door wil ik even melden dat ik mezelf de trein meester heb gemaakt.
Prima Elan, je lult je er fantastisch onder uit zo.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik stel alleen dat ze vorige week jou kut vond. Daarmee is op geen enkele manier de suggestie gewekt dat ze mij niet OOK kut zou kunnen vinden.
Wat een ongelooflijk dom varken ben je toch ook, met je belachelijke insinuaties.
Tjeumig.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Sloot jij jezelf maar eens af. Van het internet bij voorkeur.
Zou een hoop kinderleed schelen ook. Gore dikke pedofiel.
Ik accepteer nogmaals je excuses.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Het pedofielengrapje is ietwat uit de hand gelopen.
Sorry GGMM.
Helemaal niet. Jij bent gewoon teringdom. Met je mislukte sneren.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima Elan, je lult je er fantastisch onder uit zo.
Zeg er wat van. Ik reken er op dat hij betere levenskeuzes maakt nadat hij een ernstig gesprek met jou heeft gevoerd.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit een dikzak luidruchtig snoep te eten in de bus.
heette die rene?quote:Op maandag 6 februari 2017 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is de slechtste tot nu toe. Kom op Adames, ik snap best dat je er ook graag bij wil horen, maar kom dan met iets grappigs.quote:
Ik ben net thuis en heb onderweg dürüm kebab gehaald.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Dikke goorlapquote:Op maandag 6 februari 2017 18:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ben net thuis en heb onderweg dürüm kebab gehaald.
Heb jij een korte samenvatting van het pedofielen incident over jou? Ik heb dat gemist.quote:
Ik trollde Stijn, Stijn werd boos en zei "Dikke pedofiel".quote:Op maandag 6 februari 2017 18:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb jij een korte samenvatting van het pedofielen incident over jou? Ik heb dat gemist.
Onlogisch is anders best tevreden over haar.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
Die E-Divisie speler van Fc Twente is nog slechter dan mn zusje..
Het was toch meer iets van;quote:Op maandag 6 februari 2017 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik trollde Stijn, Stijn werd boos en zei "Dikke pedofiel".
Was je reactie hetzelfde als tegen Firefox met idem gevolg?quote:Op maandag 6 februari 2017 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik trollde Stijn, Stijn werd boos en zei "Dikke pedofiel".
quote:Op maandag 6 februari 2017 18:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onlogisch is anders best tevreden over haar.
Jammer genoeg wel.quote:
Die foto's wil je ook niet zienquote:Op maandag 6 februari 2017 18:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb jij een korte samenvatting van het pedofielen incident over jou? Ik heb dat gemist.
Wat waren hun FUT-teams dan?quote:Op maandag 6 februari 2017 18:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel.
Twente werd gerekt met 6-0 ofzo.
Maar die van Vitesse heeft al 2x nk gewonnen.
Mijn reactie was idd soortgelijk als tegen Firefox.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Was je reactie hetzelfde als tegen Firefox met idem gevolg?
Dat met Firefox heb ik gemist denk ikquote:Op maandag 6 februari 2017 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn reactie was idd soortgelijk als tegen Firefox.
Het gevolg niet, Stijn is niet hypocriet namelijk.
Gaat het om dit meisje?quote:Op maandag 6 februari 2017 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die foto's wil je ook niet zien
Dat gebeurde in haxball, is ook een broeinest van drama voor bepaalde users.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat met Firefox heb ik gemist denk ik
Was ook tijdens Haxball.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat met Firefox heb ik gemist denk ik
Geen idee, 422 weet alles, die begon er immers over.. Wie weet heeft 422 gewoon naaktfoto's via DM gekregen ofzo jaren geledenquote:Op maandag 6 februari 2017 18:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gaat het om dit meisje?
https://www.instagram.com/kristinapimenova2005/
[ afbeelding ]
Oh dat spel, waar ik destijds tering veel quote alerts van kreegquote:Op maandag 6 februari 2017 18:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat gebeurde in haxball, is ook een broeinest van drama voor bepaalde users.
quote:Op maandag 6 februari 2017 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ook tijdens Haxball.
Het ging zo:
Messi: GGMM, Dikke pedofiel.
GGMM: Messi, kankerlul
* Messi has left
En nu wil hij nooit meer spelen
(Messi/Firefox is nogal kanker-gevoelig)
Hmm nu moet ik denken aan het ijsmeis incident.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, 422 weet alles, die begon er immers over.. Wie weet heeft 422 gewoon naaktfoto's via DM gekregen ofzo jaren geleden
Is hij ook vaak. Maar hem mag ik wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorige week vond je GGMM nog kut. Hypocriet varken.
Wtfquote:Op maandag 6 februari 2017 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ook tijdens Haxball.
Het ging zo:
* Messi has left
quote:Op maandag 6 februari 2017 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ook tijdens Haxball.
Het ging zo:
* Messi has left
Je verwart GGMM nu met Elan.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het was toch meer iets van;
GGMM hosselde minderjarig meisje?
Zo weer los kameraadquote:Op maandag 6 februari 2017 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ook tijdens Haxball.
Het ging zo:
* Messi has left
Dat laatste kan je op twee manieren opvattenquote:Op maandag 6 februari 2017 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ook tijdens Haxball.
Het ging zo:
* Messi has left
Eens, vertel eens.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vertel is een jorka torie als je tijd hebt
En mij mag je niet?quote:Op maandag 6 februari 2017 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is hij ook vaak. Maar hem mag ik wel.
Jeetje wat ben jij stoer.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ook tijdens Haxball.
Het ging zo:
* Messi has left
Nou jij nog.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
#freeggmm. Bestuur tegen de muur. #teamrene.
ik was net effe bij dat debat met wat mensen in de aulaquote:Op maandag 6 februari 2017 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
#freeggmm. Bestuur tegen de muur. #teamrene.
de weg is nu vrij voor een fokaccont voor onlo juniorquote:Op maandag 6 februari 2017 19:01 schreef onlogisch het volgende:
Voordeel nu is wel dat de jongeren zich hier weer vrij in het topic kunnen bewegen nu GGMM weer van de straat is
Was hij daar? Godver daar wilde ik heen. Hoezo krijg ik daar geen mailtjes meer over? #bestuurvandeunitegendemuurquote:Op maandag 6 februari 2017 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was net effe bij dat debat met wat mensen in de aula
thierry baudetgod
quote:Op maandag 6 februari 2017 19:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was hij daar? Godver daar wilde ik heen. Hoezo krijg ik daar geen mailtjes meer over? #bestuurvandeunitegendemuur
[ afbeelding ]
Maar ik overweeg serieus Hiddema.
Die kan hij zo omver blazen.quote:
Terecht, zullen wel weer van die sturende stellingen zijn.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij deed vooral vervelend over de stellingen.
Dat klopt ja. En vooraf een praatje over vluchtelingen door iemand van GroenLinks.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terecht, zullen wel weer van die sturende stellingen zijn.
Dat was louter gebaseerd op een misverstand. Vind jouw opvoedkundige tips vaak reuze leerzaam.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een paar topics terug mag duidelijk zijn waarom. Zo moeilijk is het niet.
Ach het standaard geneuzel.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt ja. En vooraf een praatje over vluchtelingen door iemand van GroenLinks.
Niemand heeft ene neuk?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:11 schreef Scrummie het volgende:
#FREEGGMM
Waarom heeft ie een ban die niet besproken wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |