Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 6 februari 2017 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat sluit uit dat ze jou nu kut vindt inderdaad.
Wat een achterlijke mongool ben jij toch.
Ik stel alleen dat ze vorige week jou kut vond. Daarmee is op geen enkele manier de suggestie gewekt dat ze mij niet OOK kut zou kunnen vinden.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
In je post. Wat ongelooflijk slap dat je er nu onder uit probeert te komen.
Hypocrietquote:Op maandag 6 februari 2017 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Tussen alle hypocrisie door wil ik even melden dat ik mezelf de trein meester heb gemaakt.
Prima Elan, je lult je er fantastisch onder uit zo.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik stel alleen dat ze vorige week jou kut vond. Daarmee is op geen enkele manier de suggestie gewekt dat ze mij niet OOK kut zou kunnen vinden.
Wat een ongelooflijk dom varken ben je toch ook, met je belachelijke insinuaties.
Tjeumig.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Sloot jij jezelf maar eens af. Van het internet bij voorkeur.
Zou een hoop kinderleed schelen ook. Gore dikke pedofiel.
Ik accepteer nogmaals je excuses.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Het pedofielengrapje is ietwat uit de hand gelopen.
Sorry GGMM.
Helemaal niet. Jij bent gewoon teringdom. Met je mislukte sneren.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima Elan, je lult je er fantastisch onder uit zo.
Zeg er wat van. Ik reken er op dat hij betere levenskeuzes maakt nadat hij een ernstig gesprek met jou heeft gevoerd.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit een dikzak luidruchtig snoep te eten in de bus.
heette die rene?quote:Op maandag 6 februari 2017 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is de slechtste tot nu toe. Kom op Adames, ik snap best dat je er ook graag bij wil horen, maar kom dan met iets grappigs.quote:
Ik ben net thuis en heb onderweg dürüm kebab gehaald.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Dikke goorlapquote:Op maandag 6 februari 2017 18:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ben net thuis en heb onderweg dürüm kebab gehaald.
Heb jij een korte samenvatting van het pedofielen incident over jou? Ik heb dat gemist.quote:
Ik trollde Stijn, Stijn werd boos en zei "Dikke pedofiel".quote:Op maandag 6 februari 2017 18:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb jij een korte samenvatting van het pedofielen incident over jou? Ik heb dat gemist.
Onlogisch is anders best tevreden over haar.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
Die E-Divisie speler van Fc Twente is nog slechter dan mn zusje..
Het was toch meer iets van;quote:Op maandag 6 februari 2017 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik trollde Stijn, Stijn werd boos en zei "Dikke pedofiel".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |