Madquote:Op zondag 5 februari 2017 16:10 schreef Jojoortje het volgende:
De grens maar een bos bloemen sturen.
Omdat hij niet zag dat Unal niet buitenspel stond de tweede helft? Raar.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:10 schreef Jojoortje het volgende:
Vanwege het affluiten van El Ahmadi die niet buitenspel stond?quote:Op zondag 5 februari 2017 16:10 schreef Jojoortje het volgende:
2e helft zeker niet meer inderdaad, maar we kwamen er erg lastig doorheen vandaag.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:12 schreef Merkie het volgende:
Als we eerlijk zijn heeft Twente ook weer niet zoveel kansen gehad. Maar goed, blijft spannend.
En az en heerenveenquote:Op zondag 5 februari 2017 16:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog 13 wedstrijden, waaronder PSV & Ajax
Alles winnen, verliezen van PSV en gelijk tegen Ajax en we zijn ook kampioenquote:Op zondag 5 februari 2017 16:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog 13 wedstrijden, waaronder PSV & Ajax
Waarvan Jan-Scharie niet speelt volgende week wellicht na zijn graai- en grijpwerk vol in zicht van de camera.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alles winnen, verliezen van PSV en gelijk tegen Ajax en we zijn ook kampioen
Idd, ben benieuwd wat daar mee gaat gebeurenquote:Op zondag 5 februari 2017 16:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Waarvan Jan-Scharie niet speelt volgende week wellicht na zijn graai- en grijpwerk vol in zicht van de camera.
vitesse uitquote:
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Waarvan Jan-Scharie niet speelt volgende week wellicht na zijn graai- en grijpwerk vol in zicht van de camera.
Maar ach, drei punten
Dat is geen rood waard toch?quote:Op zondag 5 februari 2017 16:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Maar ach, drei punten
Greep 'm in z'n ballen... Best hard, als ik de reactie zo zagquote:Op zondag 5 februari 2017 16:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]wat? Ik kijk naar een Twentenaar die met een arm om zijn schouder Baco Arie naar de grond wil werken en Baco Arie die zich vervolgens aan de Twentenaar overeind houdt. Dat is een directe schorsing volgen sjou?
Kijk jij uberhaupt wel? Hij trok aan de kleding. Vervolgens viel de Twentenaar en Baco Arie viel half op hem. Hij had geen last aan zijn pielemuisje., greep naar boven niet benedenquote:Op zondag 5 februari 2017 16:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Greep 'm in z'n ballen... Best hard, als ik de reactie zo zag
Dacht precies hetzelfde idd. Is toch lekker als die eindelijk eens een keer wat gaan morsen.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:19 schreef Merkie het volgende:
Wel irritant dat PSV en Ajax ineens ook alles winnen.
"gewoon" alles (proberen te) winnen. Niet op safe spelen bij de "toppers". Gewoon er vol voor gaan.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Alleen hveen uit, thuis moet je gewoon alles winnen.
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Alleen moet je gewoon alles winnen.
Dat doe ik dit seizoen nooit, maar het ging weer niet heel soepel inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2017 16:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik had de hoop al opgegeven.
Ik was ook al pissig aan het zijn en me op 0-0 aan het voorbereiden.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik had de hoop al opgegeven.
Johan Lokhorstquote:Op zondag 5 februari 2017 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"gewoon" alles (proberen te) winnen. Niet op safe spelen bij de "toppers". Gewoon er vol voor gaan.
Waar komt jouw fixatie op Bassie vandaan?quote:Op zondag 5 februari 2017 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Miste deze week wel Bilal die een dijk van een kans verprutst.
Tuurlijk dar sowieso. Maar ik zie voor ons thuis tegen Az niet zo heel groot probleem. Az wordt sowieso wat overschat dit seizoen.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"gewoon" alles (proberen te) winnen. Niet op safe spelen bij de "toppers". Gewoon er vol voor gaan.
En de volgende zware pot is pas weer die tegen PSV. Als we die nou eens winnen zijn die wel klaar.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met dat verschil dat Feyenoord niet alles moet winnen... Ze staan 5 punten los, altijd lekker
Op die van Gio het is elke week Bilal tijd laatste twee weken zorgde het voor hilarische beelden.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waar komt jouw fixatie op Bassie vandaan?
Jammer dat je nog naar Amsterdam moet.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met dat verschil dat Feyenoord niet alles moet winnen... Ze staan 5 punten los, altijd lekker
Natuurlijk moeten we die gewoon winnen, maar het is wel te hopen dat ze eind april nog in de race zijn voor plek 2 als ze tegen Ajax moeten.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En de volgende zware pot is pas weer die tegen PSV. Als we die nou eens winnen zijn die wel klaar.
Hij viel prima in vorige weekquote:Op zondag 5 februari 2017 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op die van Gio het is elke week Bilal tijd laatste twee weken zorgde het voor hilarische beelden.
Ik blijf heeeeeel voorzichtig... Beetje op het niveau "zelfs twijfelen als ze op de Coolsingel staan"quote:Op zondag 5 februari 2017 16:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En de volgende zware pot is pas weer die tegen PSV. Als we die nou eens winnen zijn die wel klaar.
Ach, ze spelen behoorlijk slecht. Het was tegen roda echt weer lucky..quote:Op zondag 5 februari 2017 16:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer dat je nog naar Amsterdam moet.
Gelukkig duurt dat nog een tijdje. Zou mooi zijn als tegen die tijd de voorsprong al wat groter is.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op zondag 05-02-2017 om 16:37:01Zegt alles deze foto. #Botteghin #Feyenoord https://t.co/k7HtlC7KyT reageer retweet
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FeyenoordLoyals twitterde op zondag 05-02-2017 om 16:37:01Zegt alles deze foto. #Botteghin #Feyenoord https://t.co/k7HtlC7KyT reageer retweet
Bottegodquote:Op zondag 5 februari 2017 16:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FeyenoordLoyals twitterde op zondag 05-02-2017 om 16:37:01Zegt alles deze foto. #Botteghin #Feyenoord https://t.co/k7HtlC7KyT reageer retweet
Alsof ze die wedstrijd anders laten lopen.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten we die gewoon winnen, maar het is wel te hopen dat ze eind april nog in de race zijn voor plek 2 als ze tegen Ajax moeten.
Elk procentje telt.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Alsof ze die wedstrijd anders laten lopen.
tenzij ze dat door een nederlaag in De Kuip niet meer zijn.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten we die gewoon winnen, maar het is wel te hopen dat ze eind april nog in de race zijn voor plek 2 als ze tegen Ajax moeten.
Bazenfotoquote:Op zondag 5 februari 2017 16:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Onlangs werd nog een geldig doelpunt van Elia afgekeurd en werd een loepzuivere penalty niet gegeven.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:10 schreef Jojoortje het volgende:
KEA werd ook onterecht afgevlagd. Net als Twente.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:10 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2017 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KEA werd ook onterecht afgevlagd. Net als Twente.
Ajax moet ook nog naar Eindhoven.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik mis Douglas in dit rijtje.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:34 schreef onlogisch het volgende:
BEDANKT! Rinus Israel staat momenteel EERSTE met 60% van de stemmen.
Even stemmen boys. Kleine moeite.
quote:Op zondag 5 februari 2017 17:34 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:10 schreef Jojoortje het volgende:
Deze mag wat mij betreft in de OP. Baas Botteghinquote:Op zondag 5 februari 2017 16:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2017 17:34 schreef onlogisch het volgende:
Klopt. Met alle respect voor Kuyt, Toornstra doet het beter.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:57 schreef Scrummie het volgende:
Elia was vandaag overigens echt bedroevend slecht, op 1 bal na wat dan gelijk de assist is. Berghuis idem, maar beter dan Elia.
Spel vond ik beter gaan toen Kuyt eruit ging, kwam meer tempo, meer korte passjes. En eerste helft vond ik het verbazingwekkend hoe Twente er af en toe uit kwam, alsof een deel van het elftal totaal niet zat op te letten, terwijl ik juist had verwacht dat dat wel goed zou gaan nu El Ahmadi terug is.
Ik hoop het niet. Ik denk ook dat het niet zo bedoeld was als het eruit zag en dat ie zich wilde vasthouden om niet onderuit te gaan. Maar er zitten traditioneel genoeg mensen in Zeist te zoeken naar elke strohalm om de flow bij ons te onderbreken vrees ik. En aangezien VdHeijden één van de mensen bij ons is die die flow zo'n beetje vertegenwoordigd...quote:Op zondag 5 februari 2017 16:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]wat? Ik kijk naar een Twentenaar die met een arm om zijn schouder Baco Arie naar de grond wil werken en Baco Arie die zich vervolgens aan de Twentenaar overeind houdt. Dat is een directe schorsing volgen sjou?
Als je gelijkspeelt tegen de neuzen en er geen gekke dingen meer gebeuren qua doelsaldo heb je aan 31 al genoeg. Da's nog steeds veel, maar: wel compleet in eigen hand.quote:
Niet meer naar de Kuip kunnen dit seizoenquote:Resterende thuisduels Feyenoord uitverkocht
De tweede seizoenshelft is pas vier wedstrijden onderweg, maar voor de thuisduels zijn geen kaarten meer te koop. Vandaag zijn de laatste kaarten verkocht voor de wedstrijd Feyenoord - Go Ahead Eagles op vijf april. Dit betekend dat alle resterende duels in De Kuip zijn uitverkocht.
ALS we kampioen worden moeten we die ook gewoon winnen.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:02 schreef Scrummie het volgende:
13 potjes nog, waarvan je er 1 (uit in Amsterdam) kan en ook nog eens mág verliezen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
armoede was ook de enige reden waarom feyenoord het een aantal jaren op de jeugd gooide. nu is er weer geld en kan de jeugd weer oprotten. zijn we gelukkig niet meer compleet afhankelijk van jeugdspelers en is de selectie weer van een fatsoenlijk niveau.
In 1999 verloren we daar met 6-0. Gelukkig was de schaal toen al binnen.quote:Op zondag 5 februari 2017 21:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
ALS we kampioen worden moeten we die ook gewoon winnen.
DAT zou pas een statement zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |