De spelers daar weer onder wel. Zo'n Hamer, Fernandes, Bijlow, Hansson en El Hankouri gaan gewoon niet of nauwelijks speeltijd krijgen in het 1e elftal. Die kan je dan flink wat vlieguren laten maken in de Jupiler League. Je kan ook wat vaker veelbelovende spelers uit de A1 mee laten doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar zitten ook weer genoeg restricties aan dus ze kunnen niet een heel seizoen gevoed worden.
Klopt, maar met het oog op talentontwikkeling is die stap noodzakelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar zitten ook weer genoeg restricties aan dus ze kunnen niet een heel seizoen gevoed worden.
Er zitten restricties aan, maar wmb niet genoegquote:Op vrijdag 3 februari 2017 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus geen wedstrijdritme is geen scherpte. M.a.w. alleen maar wissels met wedstrijdritme op de bank?quote:
Goede beloftencompetitie is een illusie. Mensen moeten niet zo zeuren. In Spanje, Portugal en Duitseland doen 2e elftallen al jaren mee in lagere divisies. Daar hebben ze de 2e elftallen bepaalde restricties opgelegd en functioneert goed.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Er zitten restricties aan, maar wmb niet genoeg
Tov de Jupiler League is het nu al veel te veel wisselingen, en tov de beloftenelftallen, zoals Jong... gebruikt worden weer te weinig.
Je zou eigenlijk een goede beloftencompetitie moeten hebben, waar je selectie vrijuit van week tot week kunt samenstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:53 schreef satecl het volgende:
Het blijft gewoon zonde dat jong Feyenoord niet meedoet met de 2e divisie. Je hebt een heel aardig B-elftal voor dat niveau. En ik denk zelfs dat er ook veel publiek op af komt. Met jongens als Vermeer/Bijlow, Knoester, Hamer, Tapia, Dammers, Kramer, Fernandes, Hansson, Vejinogod en El Hankouri kun je een mooi elftal maken. En dan af en toe een speler van de A1 (Vente, Malacia) mee laten doen. Nu speel je echt voor joker op de maandagavond.Vermeer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van alles is weer waardeloos.
twitter:bartf twitterde op vrijdag 03-02-2017 om 10:05:32Speelminuten voor tieners dit seizoen: FC Twente met afstand koploper, terwijl bij Feyenoord alleen El Hankouri in… https://t.co/XJRkYknCaT reageer retweet
Heeft ook te maken dat er afgelopen 2 seizoenen bijna geen spelers zijn vertrokken. Dan hoef je ook geen vervangers uit de jeugd op te stellen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]twitter:bartf twitterde op vrijdag 03-02-2017 om 10:05:32Speelminuten voor tieners dit seizoen: FC Twente met afstand koploper, terwijl bij Feyenoord alleen El Hankouri in… https://t.co/XJRkYknCaT reageer retweet
Ik weet dat er op dit moment niet de meest talentvolle generatie in de A'tjes van Varkenoord rondloopt, maar dit is toch wel een beetje zorgelijk vind ik.
Serero is er nog maar die is een soort van weggepest.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Heeft ook te maken dat er afgelopen 2 seizoenen bijna geen spelers zijn vertrokken. Dan hoef je ook geen vervangers uit de jeugd op te stellen.
Een even kijken naar Ajax Feyenoord van ruim 2 jaar terug:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)isie-ajax-feyenoord/
8 spelers die toen speelde, zijn er nu nog. Karsdorp was er toen ook al, maar speelde vlak daarna op de plek van Wilkshire. Bij Ajax spelen nog maar 2 spelers uit die wedstrijd: Viergever en Schone.
Met Karsdorp, Kongolo, (Nelom,) Van Beek en Vilhena heb je vier (of vijf) spelers van Varkenoord die regelmatig in de basis starten als ze fit zijn. Nieuwkoop is ook goed bezig. Daarnaast heb je met Tapia en Bilal nog twee jonge spelers die ook vaak hun minuten maken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]twitter:bartf twitterde op vrijdag 03-02-2017 om 10:05:32Speelminuten voor tieners dit seizoen: FC Twente met afstand koploper, terwijl bij Feyenoord alleen El Hankouri in… https://t.co/XJRkYknCaT reageer retweet
Ik weet dat er op dit moment niet de meest talentvolle generatie in de A'tjes van Varkenoord rondloopt, maar dit is toch wel een beetje zorgelijk vind ik.
Die was ik helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serero is er nog maar die is een soort van weggepest.
Niet dat Bosz het zo had besloten, meer iets van het Ajax-board dat hem in juni de selectie voorschoof.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Die was ik helemaal vergeten.![]()
Jammer dat het zo met die jongen afloopt. Zou een prima speler zijn voor Heerenveen/AZ oid.
Dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat Bosz het zo had besloten, meer iets van het Ajax-board dat hem in juni de selectie voorschoof.
Dat geheel terzijde.
Nieuwkoop heeft wel lang moeten wachten ik zag laatst een filmpje van hem met Verdonk en Schuurman ver uit de meest verstandige van de drie al ziet Verdonk er sowieso uit als een crimineel.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met Karsdorp, Kongolo, (Nelom,) Van Beek en Vilhena heb je vier (of vijf) spelers van Varkenoord die regelmatig in de basis starten als ze fit zijn. Nieuwkoop is ook goed bezig. Daarnaast heb je met Tapia en Bilal nog twee jonge spelers die ook vaak hun minuten maken.
Vind dit niet zo erg.
Het ging toch om fitheid?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 09:07 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
GAE was het absolute dieptepunt.
Het is bij de meeste clubs juist een teken van armoede dat er zo veel hele jonge spelers in de basis staan.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met Karsdorp, Kongolo, (Nelom,) Van Beek en Vilhena heb je vier (of vijf) spelers van Varkenoord die regelmatig in de basis starten als ze fit zijn. Nieuwkoop is ook goed bezig. Daarnaast heb je met Tapia en Bilal nog twee jonge spelers die ook vaak hun minuten maken.
Vind dit niet zo erg.
armoede was ook de enige reden waarom feyenoord het een aantal jaren op de jeugd gooide. nu is er weer geld en kan de jeugd weer oprotten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is bij de meeste clubs juist een teken van armoede dat er zo veel hele jonge spelers in de basis staan.
We wonnen daar, wederom, niks mee. Van die jeugd zijn alleen Wijnaldum en De Vrij bij de top belandt trouwens. De rest kan amper aanhaken bij clubs als Southampton. Als ze op hun 25e oid pas op dat niveau zitten kun je niet verwachten dat we nu terug grijpen naar die spelers op 18 jarige leeftijd. Zeker niet als het goed gaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
armoede was ook de enige reden waarom feyenoord het een aantal jaren op de jeugd gooide. nu is er weer geld en kan de jeugd weer oprotten.
Was gewoon een prima lichting, wil niet zeggen dat jeugd structureel goed genoeg is om op terug te vallen. Wat nu uit de jeugd komt is pure middelmaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
armoede was ook de enige reden waarom feyenoord het een aantal jaren op de jeugd gooide. nu is er weer geld en kan de jeugd weer oprotten.
Eerder door een exceptionele Pelle dan door onze jeugd.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:15 schreef macca728 het volgende:
toch is Van Beek op termijn beter dan Jan Scharie.
En we werden bijna kampioen onder Koeman met veel jeugd.
Bijna is een wel heel rekbaar begrip bij jou.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:15 schreef macca728 het volgende:
Ja, bijna. Scheelde maar vier (?) punten met de halve Oranje basis in de ploeg.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:15 schreef macca728 het volgende:
Hoop Kuyt, denk Berghuis.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie gaat er uit het team voor El Ahmadi, Kuijt Berghuis of Toornstra?
Vind ik niet heel erg, zijn gelijkwaardig die twee.quote:
Wat steekt Feyenoord eigenlijk in de jeugdopleiding?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Was gewoon een prima lichting, wil niet zeggen dat jeugd structureel goed genoeg is om op terug te vallen. Wat nu uit de jeugd komt is pure middelmaat.
Als je voor kampioenschap wilt spelen, dan kun je je niet om de paar weken puntverlies permitteren omdat piepjonge spelers weer door het ijs zakken.
In dit elftal zie je terug dat ervaring vaak doorslaggevend is.
Laat Berghuis eerst maar eens drie wedstrijden op rij goed spelen. Ik zie Kuyt wel gewoon liever zondag beginnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 03:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Berghuis is echt een zeer creative speler, dan liever Kuyt eruit
Dit ja. Ik las gister dat Geert den Ouden Berghuis zo goed vond de laatste wedstrijden. Man, wat was hij slecht vorige week.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Laat Berghuis eerst maar eens drie wedstrijden op rij goed spelen. Ik zie Kuyt wel gewoon liever zondag beginnen.
Tijd geleden was dat 4 miljoen per jaar. Maar weet niet of dat sinds het financieel weer veel beter gaat wat is opgeschaald.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat steekt Feyenoord eigenlijk in de jeugdopleiding?
Ajax zit rond de 8 miljoen per jaar, los van 16 jarige aankopen uit het buitenland. En zelfs dan komt er niet elk jaar een pareltje uit (hoe graag ik dat ook geloof).
De stemming is snel gemaakt. Berghuis krijgt door goed voorbereidend werk van Elia hem voor het intikken en meteen is Berghuis in bloedvorm zogenaamd.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit ja. Ik las gister dat Geert den Ouden Berghuis zo goed vond de laatste wedstrijden. Man, wat was hij slecht vorige week.
Noem het maar een intikkertje.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
De stemming is snel gemaakt. Berghuis krijgt door goed voorbereidend werk van Elia hem voor het intikken en meteen is Berghuis in bloedvorm zogenaamd.
ik zou Toornstra sowieso niet laten banken, dus dan lijkt de keuze gemaaktquote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:13 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou Berghuis sowieso laten staan. Dan pas twijfelen over Kuyt of Toornstra.
Haha, intikkertje.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
De stemming is snel gemaakt. Berghuis krijgt door goed voorbereidend werk van Elia hem voor het intikken en meteen is Berghuis in bloedvorm zogenaamd.
Die kans zit er in. Het is zonde om niet met de voorhoede Elia-Jörgensen-Berghuis te starten.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:45 schreef Oldground het volgende:
Ik denk dat Toornstra op de bank begint.
Hij was toch onbetwistbaar bij Koeman en Rutten.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:09 schreef Scrummie het volgende:
Het voelt als 10 jaar, maar Immers was gewoon anderhalf jaar terug nog basisspeler. Wat heb ik die tijd uit mijn herinneringen verbannen, wat een schande.
Sarcasmequote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Tussen intikkertje en wereldgoal zit een enorm grijs gebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |