Alsof Ayoub meer waard is dan 3,5 miljoen...quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik weet dat sarcasme soms slecht overkomt en soms ken je elkaar niet goed genoeg om dat te kunnen beoordelen, maar om deze teksten te horen van iemand die gemiddeld 40-45 bans per jaar heeft..daar zakt mijn broek wel van af.
Back on topic. Feyenoord heeft niet de centjes om Ayoub aan te trekken of zijn niet bereid om zo'n uitgave te doen. Wat zijn de hoogste transfersommen van de afgelopen jaren? 3 á 3,5 miljoen?
Gast, gister is Yanic Wildschut vekocht voor 8 miljoen. Het is nu officieel, de wereld is lijp geworden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Alsof Ayoub meer waard is dan 3,5 miljoen...
Ik zeg je dat ze hem niet voor minder dan 6 laten gaan. En MvG heeft een reputatie dat hij liever acht mislukkelingen koopt van rond de 3 miljoen dan een echte versterking van 8 miljoen of meer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Alsof Ayoub meer waard is dan 3,5 miljoen...
Nounounou de wereldquote:Op woensdag 1 februari 2017 10:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, gister is Yanic Wildschut vekocht voor 8 miljoen. Het is nu officieel, de wereld is lijp geworden.
Vermeer, Botteghin, Toornstra, El Ahmadi, JanBaco, Elia, Jorgenson zijn allemaal mislukkelingen?quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik zeg je dat ze hem niet voor minder dan 6 laten gaan. En MvG heeft een reputatie dat hij liever acht mislukkingelingen koopt van rond de 3 miljoen dan een echte versterking van 8 miljoen of meer.
Goede ninja-editquote:Op woensdag 1 februari 2017 10:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Vermeer, Botteghin, Toornstra, El Ahmadi, JanBaco, Elia, Jorgenson zijn allemaal mislukkelingen?
Feyenoord heeft niet de middelen/budget om 1 speler te kopen van 8 miljoen. Dan vis je in een vijver waar ook miskopen ala Vejinovic zitten. Onder de streep doet MvG het meer dan voldoende.
Ja ik ging ondertussen het lijstje even af.quote:
Welke spelers vertegenwoordigen echt transferwaarde? Volgens mij zijn dat alleen de spelers van de eigen opleiding? Vilhena, Kongolo, Van Beek en Karsdorp. Dat zijn allemaal spelers waar ze minimaal 6 miljoen voor zouden moeten vangen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:52 schreef ace_eleven het volgende:
Maar MVG doet het wmb gewoon erg goed, qua in- en verkoop. Wellicht heeft niet alles extreem veel transferwaarde, maar het is wel een evenwichtige groep, en er zitten wel voldoende spelers in de selectie die wel een fatsoenlijke winst kunnen opleveren.
Wat wil je daarmee zeggen? In de jaren van Koeman(en tevens ook MvG periode) hadden we meer transferwaarde, maar stonden we nooit bovenaan en haalde veel minder punten dan dat we nu doen. Dan heb ik toch liever dit.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Welke spelers vertegenwoordigen echt transferwaarde? Volgens mij zijn dat alleen de spelers van de eigen opleiding? Vilhena, Kongolo, Van Beek en Karsdorp. Dat zijn allemaal spelers waar ze minimaal 6 miljoen voor zouden moeten vangen.
Van de aankopen vertegenwoordigen alleen Vermeer en Jørgensen echt transferwaarde. Misschien Elia..
Nou en? We zijn primair een BVO, geen handelsonderneming. Daar ligt onze kracht ook helemaal niet. Bouw liever een gebalanceerd elftal qua leeftijd en presteer. 100% voor dit beleid.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Welke spelers vertegenwoordigen echt transferwaarde? Volgens mij zijn dat alleen de spelers van de eigen opleiding? Vilhena, Kongolo, Van Beek en Karsdorp. Dat zijn allemaal spelers waar ze minimaal 6 miljoen voor zouden moeten vangen.
Van de aankopen vertegenwoordigen alleen Vermeer en Jørgensen echt transferwaarde. Misschien Elia..
Ja, dat is het rijtje aardig samengevat. En Bilal kun je denk ik wel in ieder geval zonder verlies aan een Turkse club slijten.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nu zijn de namen met potentie toch voornamelijk Schuurman, Hamer, Wehrmann en Vente? En in mindere mate Fernandes (waar je ineens helemaal niets meer van hoort)quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:24 schreef satecl het volgende:
1e lichting met De Vrij, Indi, Cabral, Leerdam, Fer, Wjnaldum, Castainos, Clasie en helaas vertrokken Bruma.
2e lichting van Vilhena, Kongolo, Boetius, Achahbar, van Beek(?) en helaas vertrokken Ake en Ebecillio
Ayoub is niet een mindere gok dan die acht mislukkelingen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik zeg je dat ze hem niet voor minder dan 6 laten gaan. En MvG heeft een reputatie dat hij liever acht mislukkelingen koopt van rond de 3 miljoen dan een echte versterking van 8 miljoen of meer.
Nee, al zou het kwalitatief natuurlijk niet verkeerd zijn. Maar je geeft dan wel een signaal af naar andere jeugdspeler. 'Ga maar lekker naar Engeland, lukt het niet? kom je even hier terug'. Dan gaat iedereen die kant op.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:47 schreef Scrummie het volgende:
Zouden jullie zo'n speler als Chong nog weer willen huren, zeg maar komend seizoen?
Geen wrok tegen die jongen, dus op dat vlak prima, maar hij moet dan wel meerwaarde hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:47 schreef Scrummie het volgende:
Zouden jullie zo'n speler als Chong nog weer willen huren, zeg maar komend seizoen?
quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee, al zou het kwalitatief natuurlijk niet verkeerd zijn. Maar je geeft dan wel een signaal af naar andere jeugdspeler. 'Ga maar lekker naar Engeland, lukt het niet? kom je even hier terug'. Dan gaat iedereen die kant op.
Erg zonde, want hij doet het erg goed in Manchester, net als Rodney Kongolo(aanvoerder van jong Man city).
Snap beide standpunten wel. Vind het wel lastig.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Geen wrok tegen die jongen, dus op dat vlak prima, maar hij moet dan wel meerwaarde hebben.
Ik heb totaal geen beeld van hoe ver hij van de basis af zat/zit.
Wat Satecl zegt is wel waar, maar het zou dus geen rehabilatiemomentje voor hem moeten zijn, hij zou gewoon puur een meerwaarde voor ons moeten zijn. Dan is het qua signaal naar de andere jeugdspelers ook anders.
Het moet zo zijn dat als we hem weigeren wordt ie dan gewoon aan een concurrent van ons kan worden verhuurd (zelfde niveau in binnen- of buitenland). Dan is ie gewoon welkom wmb
Lijkt me geen versterking nee.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:47 schreef Scrummie het volgende:
Komend seizoen lijkt me nog te vroeg.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:47 schreef Scrummie het volgende:
Eens. Bij het huren van talenten ben je eigenlijk iemand aan het opleiden zonder veel profijt. Een soort stagiaire.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komend seizoen lijkt me nog te vroeg.
Een huurling af en toe is echt niet verkeerd, Berghuis is echt een versterking voor ons, maar zeker niet te veel en te jong. Het is overduidelijk dat de Premier League de Eredivisie steeds meer als een opleidtuintje ziet en hun talenten van de academie er een beetje ervaring op wil laten doen. Inmiddels lopen er 22 huurspelers uit Engeland rond in de Eredivisie en nog 20 van andere clubs uit het buitenland.
De voordelen wegen wat mij betreft niet op tegen de nadelen: je kan er niets aan verdienen, het zorgt voor instabiele situatie omdat huurspelers aan het eind van het jaar weer weg moeten en ze staan eigen jeugd in de weg.
Voor Elia zou je nog wel 2-3 miljoen kunnen krijgen, en voor El Ahmadi 1-1,5 miljoen, Van der Heijden 2 miljoen. Botteghin 4 miljoen, Toornstra 5-6 miljoen. Als Warner Hahn de komende maanden goed doorkomt is hij ook nog wel wat geld waard. Deze spelers moet je allemaal lekker houden,quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Alsof die gasten zichzelf in de voet gaan schieten door een 5-jarig contract te tekenen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:47 schreef Scrummie het volgende:
Vilhena moet je komende zomer gewoon een 5 jarig top contract voorleggen en eigenlijk idem voor Kongolo. Belonen voor het feit dat ze op deze leeftijd nog voor ons spelen, en in potentie de beste spelers van je club.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Voor Elia zou je nog wel 2-3 miljoen kunnen krijgen, en voor El Ahmadi 1-1,5 miljoen, Van der Heijden 2 miljoen. Botteghin 4 miljoen, Toornstra 5-6 miljoen. Als Warner Hahn de komende maanden goed doorkomt is hij ook nog wel wat geld waard. Deze spelers moet je allemaal lekker houden,
Kramer, Tapia en Bilal alledrie rond de 2 miljoen,
Veijinovic heeft zo'n lang contract en zo'n hoog salaris, en heeft het al zo lang zo slecht gedaan, dat je blij mag zijn als je hem transfervrij kwijtraakt zonder dat je salaris hoeft door te betalen.
Gustafsson is ook nog wel wat geld waard (1 miljoen?), die moet wel echt aan spelen toekomen.
De enige spelers die echt aardig wat geld (meer dan 10 miljoen) waard kunnen gaan worden, zijn Kongolo, Karsdorp en Vilhena. Inderdaad eigen jeugd dus. Kongolo en Vilhena hebben helaas wel een aflopend contract (volgend jaar zomer), dus die had je eigenlijk al moeten verlengen.
Nouja, met wat onderhandelen zie ik dat Vilhena nog wel doen. Misschien 4 jarig.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof die gasten zichzelf in de voet gaan schieten door een 5-jarig contract te tekenen.
Ik denk dat ze dan wel een clausule zouden willen met een maximale transfersom. En Van Geel is daar in principe geen voorstander van.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof die gasten zichzelf in de voet gaan schieten door een 5-jarig contract te tekenen.
Hoezo wat een bedragen? Kramer heeft meer gekost dan 2 miljoen en heeft het aardig gedaan. Tapia is 21 en Peruaans international, staat er goed op. Gustafsson ook. Van der Heijden is al het hele seizoen basisspeler bij de aanstaand landskampioen. Toornstra een dragende speler bij de aaanstaand landskampioen (6 goals en 7 assists in 20 wedstrijden) en binnenkort waarschijnlijk international.quote:Op woensdag 1 februari 2017 12:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Tapia 2 miljoen, Kramer 2 miljoen, Gustafson 1 miljoen, JanBaco 2 miljoen, Toornstra 6 miljoen! Wat een bedragen hahaaha
Hoe precies staat Gustafson er momenteel goed op?quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoezo wat een bedragen? Kramer heeft meer gekost dan 2 miljoen en heeft het aardig gedaan. Tapia is 21 en Peruaans international, staat er goed op. Gustafsson ook. Van der Heijden is al het hele seizoen basisspeler bij de aanstaand landskampioen. Toornstra een dragende speler bij de aaanstaand landskampioen (6 goals en 7 assists in 20 wedstrijden) en binnenkort waarschijnlijk international.
Maar nog geen 1 jeugdspeler, van welke club ook heeft de sprong naar het 1e gemaakt, ja die rechtsback van Man U speelt zo nu en dan..quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee, al zou het kwalitatief natuurlijk niet verkeerd zijn. Maar je geeft dan wel een signaal af naar andere jeugdspeler. 'Ga maar lekker naar Engeland, lukt het niet? kom je even hier terug'. Dan gaat iedereen die kant op.
Erg zonde, want hij doet het erg goed in Manchester, net als Rodney Kongolo(aanvoerder van jong Man city).
Nathan Akéquote:Op woensdag 1 februari 2017 13:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar nog geen 1 jeugdspeler, van welke club ook heeft de sprong naar het 1e gemaakt, ja die rechtsback van Man U speelt zo nu en dan..
Bruma en Rekik zijn kampioen geworden van Nederland.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar nog geen 1 jeugdspeler, van welke club ook heeft de sprong naar het 1e gemaakt, ja die rechtsback van Man U speelt zo nu en dan..
Ja,maar nog niet echt bij Chelsea. Wijnaldum doet het goed, je carriere opbouwen stap voor stap.quote:
Ja,maar hebben bij hun clubs en Engeland het niet gehaald.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bruma en Rekik zijn kampioen geworden van Nederland.
Ik dacht dat er onlangs interesse was voor hem, maar heb het even opgezocht en kan er niets over vinden dus blijkbaar was ik in de war.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe precies staat Gustafson er momenteel goed op?
Maar verdienen ondertussen wel al jaren meer dan jongens als Vilhena en Karsdorp die bij Feyenoord zijn gebleven.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja,maar hebben bij hun clubs en Engeland het niet gehaald.
Geef ze ook geen ongelijk, als ze het niet redden komen ze toch wel weer in Nederland terecht met het verschil dat ze milionair zijn. Kijk naar die Ebicilio, reacties hier weet ik nog wel, Feyenoord had hem moeten nemen, toen hij naar Twente ging en nu.........?quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar verdienen ondertussen wel al jaren meer dan jongens als Vilhena en Karsdorp die bij Feyenoord zijn gebleven.
Om nog maar te zwijgen over de talenten die het helemaal niet halen, zoals een Achahbar. Die had achteraf denk ik graag naar City gegaan hoor.
is allemaal wel erg optimistisch.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoezo wat een bedragen? Kramer heeft meer gekost dan 2 miljoen en heeft het aardig gedaan. Tapia is 21 en Peruaans international, staat er goed op. Gustafsson ook. Van der Heijden is al het hele seizoen basisspeler bij de aanstaand landskampioen. Toornstra een dragende speler bij de aaanstaand landskampioen (6 goals en 7 assists in 20 wedstrijden) en binnenkort waarschijnlijk international.
Lijkt me toch dat Toornstra en Jan-Arie niet minder waard zijn dan Gudelj en Van der Hoorn.![]()
Je moet ook niet de illusie hebben dat je bij Manchester oid in het 1e komt. MAar je hebt een goed salaris en kan terecht bij een mooie middenmoter in Engeland. Daarna misschien de top van Engeland. Zoals Ake en van Aanholt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Precies, mensen die nog steeds denken dat een vroege stap naar Engeland per definitie slecht is hebben niet zo opgelet de laatste tijd.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Je moet ook niet de illusie hebben dat je bij Manchester oid in het 1e komt. MAar je hebt een goed salaris en kan terecht bij een mooie middenmoter in Engeland. Daarna misschien de top van Engeland. Zoals Ake en van Aanholt.
Logisch toch ?quote:
Toornstra international? Laat me niet lachen. Doet het bij vlagen leuk in de Mickey Mouse competitie. Niet meer dan dat. Jan-Arie is veel ouder dan van der Hoorn. Totaal niet met elkaar te vergelijken. JanBaco staat er aan gebrek aan beter en doet dat verdienstelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2017 13:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat Toornstra en Jan-Arie niet minder waard zijn dan Gudelj en Van der Hoorn.![]()
Hadden we toch nog bijna een exotische verrassingquote:'Feyenoord biedt half miljoen euro meer, maar loopt Club Brugge-aankoop mis'
Club Brugge verraste op de slotdag van de transferperiode met de komst van Dorin Rotariu. Ook Nederlandse clubs hadden de Roemeense aanvaller op de korrel.
Rotariu werd de laatste maanden gelinkt aan Ajax en sc Heerenveen, maar het was Feyenoord dat volgens Sport een ultieme poging waagde. Club Brugge ging echter met hem aan de haal. De vleugelaanvaller kwam voor een slordige 2,2 miljoen euro over van Dinamo Boekarest.
Club Brugge zou zich een stuk eerder hebben gemeld dan Feyenoord, waardoor de koploper van België een streepje voor had op de koploper van Nederland. Opvallend: de Rotterdammers zouden wel een half miljoen euro meer hebben geboden.
De Belg Rudi Verkempinck, assistent-bondscoach bij de nationale ploeg van Roemenië, stelt in Het Nieuwsblad dat Club Brugge uitstekende zaken heeft gedaan met de komst van Rotariu. "Hij praat erg goed Engels voor een Roemeen. Rotariu is een mooie investering met een groot potentieel."
jaaaquote:Op woensdag 1 februari 2017 14:12 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/nederlan(...)aint-apart~a48eb147/
genot
Fijn dat 'ie goed Engels spreekt. Zou Brugge 'm daarop hebben gescout?quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hadden we toch nog bijna een exotische verrassing![]()
Natuurlijk wel in MVG zijn standaard budget
Het maakt hem misschien wel beter coachbaar en valt sneller binnen een groep, daar waar Roemeens doorgaans niet zo een veelbesproken taal is in de voetbalwereldquote:Op donderdag 2 februari 2017 11:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Fijn dat 'ie goed Engels spreekt. Zou Brugge 'm daarop hebben gescout?
Hij is gehaald door de mensen die ook Van Rhijn en Immers hebben gescout. Ze hopen dat ze nu een speler hebben die ze wél kunnen verstaan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Fijn dat 'ie goed Engels spreekt. Zou Brugge 'm daarop hebben gescout?
FM talent goed spelertje.quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hadden we toch nog bijna een exotische verrassing![]()
Natuurlijk wel in MVG zijn standaard budget
Immers heeft daar z'n 1e goal al te pakken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is gehaald door de mensen die ook Van Rhijn en Immers hebben gescout. Ze hopen dat ze nu een speler hebben die ze wél kunnen verstaan.
Hij scoorde bij ons ook wel eens.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Immers heeft daar z'n 1e goal al te pakken.
Boetius is naar Genk toch? Op zich lijkt me dat wel een goede club voor hem, niet te veel druk en een trainer die goed met jeugdige spelers om kan gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op diverse sites vol verbazing gelezen dat supporters graag Boetius en zelfs Biseswar graag zien terug komen.
Totaal gestoord.
Ja Stuivenberg,maar Boetius is een beetje een ondankbaar kut jong blij dat we die nog hebben verkopen met die knieën van hem zonde wel dat het zo gelopen is want zijn debuut vergeet ik nooit meer.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Boetius is naar Genk toch? Op zich lijkt me dat wel een goede club voor hem, niet te veel druk en een trainer die goed met jeugdige spelers om kan gaan.
Hoezo ondankbaar? Hij zat op de bank en als Fey het echt in hem had zien zitten, hadden ze hem niet laten gaan naar Zwisterland. Kijk maar naar Vilhena, daar hebben ze hemel en aarde bewogen om hem te behouden. Bij Boëtius niet echt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja Stuivenberg,maar Boetius is een beetje een ondankbaar kut jong blij dat we die nog hebben verkopen met die knieën van hem zonde wel dat het zo gelopen is want zijn debuut vergeet ik nooit meer.
Hij wou zelf ook weg en niet meer blijven omdat hij dacht te goed te zijn voor de bank terwijl hij na Ajax thuis en wat leuke momenten in zijn eerste seizoenshelft nagenoeg niks meer had laten zien.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoezo ondankbaar? Hij zat op de bank en als Fey het echt in hem had zien zitten, hadden ze hem niet laten gaan naar Zwisterland. Kijk maar naar Vilhena, daar hebben ze hemel en aarde bewogen om hem te behouden. Bij Boëtius niet echt.
Zijn eerste seizoen was dikke prima man, vooral voor die leeftijd. Het jaar daarna leek nergens meer op.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij wou zelf ook weg en niet meer blijven omdat hij dacht te goed te zijn voor de bank terwijl hij na Ajax thuis en wat leuke momenten in zijn eerste seizoenshelft nagenoeg niks meer had laten zien.
Ja, ergens tussen Varkenoord en de Kuip is het misgegaan bij veel spelers van die lichting (en de lichting ervoor). Jammer.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij wou zelf ook weg en niet meer blijven omdat hij dacht te goed te zijn voor de bank terwijl hij na Ajax thuis en wat leuke momenten in zijn eerste seizoenshelft nagenoeg niks meer had laten zien.
Precies. Denk dat men binnen Feyenoord een stuk beter wist wat de fysieke gesteldheid van Boetius was.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoezo ondankbaar? Hij zat op de bank en als Fey het echt in hem had zien zitten, hadden ze hem niet laten gaan naar Zwisterland. Kijk maar naar Vilhena, daar hebben ze hemel en aarde bewogen om hem te behouden. Bij Boëtius niet echt.
Als keuringen gewoon goed zijn, waarom zou je hem dan niet nemen? Neem aan dat andere clubs daar echt wel naar kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:46 schreef Caland het volgende:
Sterker nog, vlak voor zijn doorbraak tegen Ajax kwam hij ook al uit een hele zware revalidatieperiode.
Snap eerlijk gezegd niet zo dat er nog clubs intrappen, maar oke.
Keuringen zijn ook gewoon een momentopname. Die jongen is al vanaf zijn 16e structureel geblesseerd.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als keuringen gewoon goed zijn, waarom zou je hem dan niet nemen? Neem aan dat andere clubs daar echt wel naar kijken.
Nouja, neem toch aan dat een club zijn historie en risico's ook meeneemt bij zoiets.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Keuringen zijn ook gewoon een momentopname. Die jongen is al vanaf zijn 16e structureel geblesseerd.
Ja. Transfers in de voetbalwereld staan bol van de logica.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, neem toch aan dat een club zijn historie en risico's ook meeneemt bij zoiets.
Zie je veel zelfs Van Persie moest het via een omweg doen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ergens tussen Varkenoord en de Kuip is het misgegaan bij veel spelers van die lichting (en de lichting ervoor). Jammer.
Die komen allemaal kwaliteit te kort.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie je veel zelfs Van Persie moest het via een omweg doen.
Ik zag laatst Slabbekoorn op Rijnmond die zit nu bij Dordrecht of All places.
Cabral Manu Biseswar ook van die types.
Van Persie ging na een gewonnen UEFA cup naar de top in Engeland, wat een omweg ja.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie je veel zelfs Van Persie moest het via een omweg doen.
Ik zag laatst Slabbekoorn op Rijnmond die zit nu bij Dordrecht of All places.
Cabral Manu Biseswar ook van die types.
Heeft eerst nog bij Arsenal gespeeld toch?quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Persie ging na een gewonnen UEFA cup naar de top in Engeland
...quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft eerst nog bij Arsenal gespeeld toch?
Jij weet best dat het niet echt zo ging hell ik was bij die afscheidsbrief wedstrijd Van Marwijk ging op de schouders en Robin liep een eigen erenrondje alleen Aresenal pikte hem voor een troostprijs op omdat Van Marwijk liever Lurling liet spelen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Persie ging na een gewonnen UEFA cup naar de top in Engeland, wat een omweg ja.
Omdat ie niet wou bijtekenen ja. Gullit heeft hem nog geprobeerd over te halen, die werd trainer toen van Persie vertrok.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij weet best dat het niet echt zo ging hell ik was bij die afscheidsbrief wedstrijd Van Marwijk ging op de schouders en Robin liep een eigen erenrondje alleen Aresenal pikte hem voor een troostprijs op omdat Van Marwijk liever Lurling liet spelen.
Hij ging met ruzie weg ja, dat is iets anders dan een omweg.quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij weet best dat het niet echt zo ging hell ik was bij die afscheidsbrief wedstrijd Van Marwijk ging op de schouders en Robin liep een eigen erenrondje alleen Aresenal pikte hem voor een troostprijs op omdat Van Marwijk liever Lurling liet spelen.
De aankoop Jørgensen vertegenwoordigt met de lengte van zijn contract, zijn prestaties en zijn positie in het veld hoogstwaarschijnlijk de totaalwaarde van de vier door jou genoemde jeugdspelers (zolang ze de korte contracten behouden die ze nu hebben).quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Al deze spelers zijn flopshow, met Schuurman nog als enige potentierijke voetballer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 11:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nu zijn de namen met potentie toch voornamelijk Schuurman, Hamer, Wehrmann en Vente? En in mindere mate Fernandes (waar je ineens helemaal niets meer van hoort)
Eens.quote:
Klinkt vreemd dat dit zo lang niet of slecht gemonteerd werd, maar de spelers (en dan voornamelijk de basisspelers) ogen dit seizoen wel fit en fris gedurende de wedstrijd.quote:Geheim Feyenoord-wapen in titelstrijd: "Tot voor kort helemaal niet mogelijk"
Het is bij Feyenoord de grote vraag of de reservespelers net zo fit zijn als de spelers in de A-kern. Trainer Giovanni van Bronckhorst zag maandag Renato Tapia, Michiel Kramer, Marko Vejinovic en Simon Gustafson meedoen met het tweede. Volgens het Algemeen Dagblad was het goed te zien dat hun optredens in het beloftenelftal een verplicht nummertje zijn.
Wat als de Feyenoord-trainer ineens een beroep moet gaan doen op zijn reserves? Zijn ze dan fit genoeg? "Ik heb bij Feyenoord een heel grote selectie, dus zitten er tussen mijn spelers flinke verschillen in het aantal gespeelde wedstrijden", zegt Van Bronckhorst in het Algemeen Dagblad. "We kijken dus heel scherp naar de inspanningen per speler. We willen ervoor zorgen dat iedereen dezelfde belasting krijgt, al is dat niet eenvoudig."
En hoe fit ze zijn wordt nauwkeurig bijgehouden door data. Analist David van Maurik brengt alles in kaart. Snelheden, looplijnen en afstanden. "Ik krijg heel nauwkeurig te zien of mijn spelers tijdens trainingen in het rood komen", aldus Gio. "ls dat te lang het geval is, kunnen we daar snel in schakelen. Zelfs tijdens die bewuste training nog. Dat was hier tot voor kort helemaal niet mogelijk. In de praktijk reageren we dus als blijkt dat spelers te vermoeid raken."
Van Maurik werd in 2015 weggekaapt bij Ajax en is dus een geheim wapen in de titelstrijd. "De verhouding tussen arbeid en rust is wat mij betreft heel erg belangrijk. We hebben nu, op Sven van Beek na, alle spelers fit. Het maakt het werk van een trainer zoveel makkelijker, want ik kan simpelweg uit meer spelers kiezen."
In theorie wel allemaal leuk en aardig, maar ik zag hoe fit we waren tegen Vitesse. Dat lijkt me een betere graadmeter.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 08:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Klinkt vreemd dat dit zo lang niet of slecht gemonteerd werd, maar de spelers (en dan voornamelijk de basisspelers) ogen dit seizoen wel fit en fris gedurende de wedstrijd.
Ik vond ons wel onscherp, maar niet per se onfit. Je zag gewoon dat het gemis van zowel Vilhena als El Ahmadi niet opgevangen kan worden. Die felheid heeft mijn inziens niet zo veel met fitness te maken, maar meer met 't type spelerquote:Op vrijdag 3 februari 2017 08:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
In theorie wel allemaal leuk en aardig, maar ik zag hoe fit we waren tegen Vitesse. Dat lijkt me een betere graadmeter.
Als jij het absolute dieptepunt als meetpunt wilt gebruiken moet je dat zelf weten, maar waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 08:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
In theorie wel allemaal leuk en aardig, maar ik zag hoe fit we waren tegen Vitesse. Dat lijkt me een betere graadmeter.
Ik heb ook het idee dat de spelers veel meer bezig zijn met hun werk in plaats van met andere dingen. De focus en de drive is er, alles willen doen en ook laten om te winnen en om op je best te zijn. Vorig jaar was dat al in wat mindere mate zo, maar de jaren daarvoor had ik het idee nog wel eens dat dat anders zat.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 08:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Klinkt vreemd dat dit zo lang niet of slecht gemonteerd werd, maar de spelers (en dan voornamelijk de basisspelers) ogen dit seizoen wel fit en fris gedurende de wedstrijd.
GAE was het absolute dieptepunt.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 08:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als jij het absolute dieptepunt als meetpunt wilt gebruiken moet je dat zelf weten, maar waarom zou je dat doen?
Je zou verwachten dat die bankzitters superscherp zouden zijn, maar helaas konden ze het gemis van 2 basisspelers niet opvangen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 08:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vond ons wel onscherp, maar niet per se onfit. Je zag gewoon dat het gemis van zowel Vilhena als El Ahmadi niet opgevangen kan worden. Die felheid heeft mijn inziens niet zo veel met fitness te maken, maar meer met 't type speler
Het moet meezitten, je team moet fit blijven en de toppers heelhuids doorkomen. Simpel, maar zo is het wel. Dat gelul over er echt voor gaan enzo heeft er niets mee te maken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 09:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat die bankzitters superscherp zouden zijn, maar helaas konden ze het gemis van 2 basisspelers niet opvangen.
Mijn grootste angst voor dit seizoen is dat de selectie te smal is mbt kwaliteit om basisspelers te vervangen.
Waarom zou je dat verwachten? Die hebben juist geen enkel wedstrijdritme.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 09:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat die bankzitters superscherp zouden zijn, maar helaas konden ze het gemis van 2 basisspelers niet opvangen.
Scherpte mag je toch wel verwachten of vind je dat dat hand in hand gaat met wedstrijdritme?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je dat verwachten? Die hebben juist geen enkel wedstrijdritme.
Dat vind ik niet, dat is zo.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 10:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Scherpte mag je toch wel verwachten of vind je dat dat hand in hand gaat met wedstrijdritme?
Daar zitten ook weer genoeg restricties aan dus ze kunnen niet een heel seizoen gevoed worden.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 10:59 schreef Haringkop het volgende:
Daarom is het ook belangrijk een tweede elftal te hebben dat op niveau speelt. Alleen een paar bekerpotjes meedoen is te weinig voor die jongens.
De spelers daar weer onder wel. Zo'n Hamer, Fernandes, Bijlow, Hansson en El Hankouri gaan gewoon niet of nauwelijks speeltijd krijgen in het 1e elftal. Die kan je dan flink wat vlieguren laten maken in de Jupiler League. Je kan ook wat vaker veelbelovende spelers uit de A1 mee laten doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar zitten ook weer genoeg restricties aan dus ze kunnen niet een heel seizoen gevoed worden.
Klopt, maar met het oog op talentontwikkeling is die stap noodzakelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar zitten ook weer genoeg restricties aan dus ze kunnen niet een heel seizoen gevoed worden.
Er zitten restricties aan, maar wmb niet genoegquote:Op vrijdag 3 februari 2017 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus geen wedstrijdritme is geen scherpte. M.a.w. alleen maar wissels met wedstrijdritme op de bank?quote:
Goede beloftencompetitie is een illusie. Mensen moeten niet zo zeuren. In Spanje, Portugal en Duitseland doen 2e elftallen al jaren mee in lagere divisies. Daar hebben ze de 2e elftallen bepaalde restricties opgelegd en functioneert goed.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Er zitten restricties aan, maar wmb niet genoeg
Tov de Jupiler League is het nu al veel te veel wisselingen, en tov de beloftenelftallen, zoals Jong... gebruikt worden weer te weinig.
Je zou eigenlijk een goede beloftencompetitie moeten hebben, waar je selectie vrijuit van week tot week kunt samenstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:53 schreef satecl het volgende:
Het blijft gewoon zonde dat jong Feyenoord niet meedoet met de 2e divisie. Je hebt een heel aardig B-elftal voor dat niveau. En ik denk zelfs dat er ook veel publiek op af komt. Met jongens als Vermeer/Bijlow, Knoester, Hamer, Tapia, Dammers, Kramer, Fernandes, Hansson, Vejinogod en El Hankouri kun je een mooi elftal maken. En dan af en toe een speler van de A1 (Vente, Malacia) mee laten doen. Nu speel je echt voor joker op de maandagavond.Vermeer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van alles is weer waardeloos.
twitter:bartf twitterde op vrijdag 03-02-2017 om 10:05:32Speelminuten voor tieners dit seizoen: FC Twente met afstand koploper, terwijl bij Feyenoord alleen El Hankouri in… https://t.co/XJRkYknCaT reageer retweet
Heeft ook te maken dat er afgelopen 2 seizoenen bijna geen spelers zijn vertrokken. Dan hoef je ook geen vervangers uit de jeugd op te stellen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]twitter:bartf twitterde op vrijdag 03-02-2017 om 10:05:32Speelminuten voor tieners dit seizoen: FC Twente met afstand koploper, terwijl bij Feyenoord alleen El Hankouri in… https://t.co/XJRkYknCaT reageer retweet
Ik weet dat er op dit moment niet de meest talentvolle generatie in de A'tjes van Varkenoord rondloopt, maar dit is toch wel een beetje zorgelijk vind ik.
Serero is er nog maar die is een soort van weggepest.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Heeft ook te maken dat er afgelopen 2 seizoenen bijna geen spelers zijn vertrokken. Dan hoef je ook geen vervangers uit de jeugd op te stellen.
Een even kijken naar Ajax Feyenoord van ruim 2 jaar terug:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)isie-ajax-feyenoord/
8 spelers die toen speelde, zijn er nu nog. Karsdorp was er toen ook al, maar speelde vlak daarna op de plek van Wilkshire. Bij Ajax spelen nog maar 2 spelers uit die wedstrijd: Viergever en Schone.
Met Karsdorp, Kongolo, (Nelom,) Van Beek en Vilhena heb je vier (of vijf) spelers van Varkenoord die regelmatig in de basis starten als ze fit zijn. Nieuwkoop is ook goed bezig. Daarnaast heb je met Tapia en Bilal nog twee jonge spelers die ook vaak hun minuten maken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]twitter:bartf twitterde op vrijdag 03-02-2017 om 10:05:32Speelminuten voor tieners dit seizoen: FC Twente met afstand koploper, terwijl bij Feyenoord alleen El Hankouri in… https://t.co/XJRkYknCaT reageer retweet
Ik weet dat er op dit moment niet de meest talentvolle generatie in de A'tjes van Varkenoord rondloopt, maar dit is toch wel een beetje zorgelijk vind ik.
Die was ik helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serero is er nog maar die is een soort van weggepest.
Niet dat Bosz het zo had besloten, meer iets van het Ajax-board dat hem in juni de selectie voorschoof.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Die was ik helemaal vergeten.![]()
Jammer dat het zo met die jongen afloopt. Zou een prima speler zijn voor Heerenveen/AZ oid.
Dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat Bosz het zo had besloten, meer iets van het Ajax-board dat hem in juni de selectie voorschoof.
Dat geheel terzijde.
Nieuwkoop heeft wel lang moeten wachten ik zag laatst een filmpje van hem met Verdonk en Schuurman ver uit de meest verstandige van de drie al ziet Verdonk er sowieso uit als een crimineel.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met Karsdorp, Kongolo, (Nelom,) Van Beek en Vilhena heb je vier (of vijf) spelers van Varkenoord die regelmatig in de basis starten als ze fit zijn. Nieuwkoop is ook goed bezig. Daarnaast heb je met Tapia en Bilal nog twee jonge spelers die ook vaak hun minuten maken.
Vind dit niet zo erg.
Het ging toch om fitheid?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 09:07 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
GAE was het absolute dieptepunt.
Het is bij de meeste clubs juist een teken van armoede dat er zo veel hele jonge spelers in de basis staan.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met Karsdorp, Kongolo, (Nelom,) Van Beek en Vilhena heb je vier (of vijf) spelers van Varkenoord die regelmatig in de basis starten als ze fit zijn. Nieuwkoop is ook goed bezig. Daarnaast heb je met Tapia en Bilal nog twee jonge spelers die ook vaak hun minuten maken.
Vind dit niet zo erg.
armoede was ook de enige reden waarom feyenoord het een aantal jaren op de jeugd gooide. nu is er weer geld en kan de jeugd weer oprotten.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is bij de meeste clubs juist een teken van armoede dat er zo veel hele jonge spelers in de basis staan.
We wonnen daar, wederom, niks mee. Van die jeugd zijn alleen Wijnaldum en De Vrij bij de top belandt trouwens. De rest kan amper aanhaken bij clubs als Southampton. Als ze op hun 25e oid pas op dat niveau zitten kun je niet verwachten dat we nu terug grijpen naar die spelers op 18 jarige leeftijd. Zeker niet als het goed gaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
armoede was ook de enige reden waarom feyenoord het een aantal jaren op de jeugd gooide. nu is er weer geld en kan de jeugd weer oprotten.
Was gewoon een prima lichting, wil niet zeggen dat jeugd structureel goed genoeg is om op terug te vallen. Wat nu uit de jeugd komt is pure middelmaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 22:05 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
armoede was ook de enige reden waarom feyenoord het een aantal jaren op de jeugd gooide. nu is er weer geld en kan de jeugd weer oprotten.
Eerder door een exceptionele Pelle dan door onze jeugd.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:15 schreef macca728 het volgende:
toch is Van Beek op termijn beter dan Jan Scharie.
En we werden bijna kampioen onder Koeman met veel jeugd.
Bijna is een wel heel rekbaar begrip bij jou.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:15 schreef macca728 het volgende:
Ja, bijna. Scheelde maar vier (?) punten met de halve Oranje basis in de ploeg.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:15 schreef macca728 het volgende:
Hoop Kuyt, denk Berghuis.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie gaat er uit het team voor El Ahmadi, Kuijt Berghuis of Toornstra?
Vind ik niet heel erg, zijn gelijkwaardig die twee.quote:
Wat steekt Feyenoord eigenlijk in de jeugdopleiding?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Was gewoon een prima lichting, wil niet zeggen dat jeugd structureel goed genoeg is om op terug te vallen. Wat nu uit de jeugd komt is pure middelmaat.
Als je voor kampioenschap wilt spelen, dan kun je je niet om de paar weken puntverlies permitteren omdat piepjonge spelers weer door het ijs zakken.
In dit elftal zie je terug dat ervaring vaak doorslaggevend is.
Laat Berghuis eerst maar eens drie wedstrijden op rij goed spelen. Ik zie Kuyt wel gewoon liever zondag beginnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 03:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Berghuis is echt een zeer creative speler, dan liever Kuyt eruit
Dit ja. Ik las gister dat Geert den Ouden Berghuis zo goed vond de laatste wedstrijden. Man, wat was hij slecht vorige week.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Laat Berghuis eerst maar eens drie wedstrijden op rij goed spelen. Ik zie Kuyt wel gewoon liever zondag beginnen.
Tijd geleden was dat 4 miljoen per jaar. Maar weet niet of dat sinds het financieel weer veel beter gaat wat is opgeschaald.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat steekt Feyenoord eigenlijk in de jeugdopleiding?
Ajax zit rond de 8 miljoen per jaar, los van 16 jarige aankopen uit het buitenland. En zelfs dan komt er niet elk jaar een pareltje uit (hoe graag ik dat ook geloof).
De stemming is snel gemaakt. Berghuis krijgt door goed voorbereidend werk van Elia hem voor het intikken en meteen is Berghuis in bloedvorm zogenaamd.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 10:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit ja. Ik las gister dat Geert den Ouden Berghuis zo goed vond de laatste wedstrijden. Man, wat was hij slecht vorige week.
Noem het maar een intikkertje.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
De stemming is snel gemaakt. Berghuis krijgt door goed voorbereidend werk van Elia hem voor het intikken en meteen is Berghuis in bloedvorm zogenaamd.
ik zou Toornstra sowieso niet laten banken, dus dan lijkt de keuze gemaaktquote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:13 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou Berghuis sowieso laten staan. Dan pas twijfelen over Kuyt of Toornstra.
Haha, intikkertje.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 11:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
De stemming is snel gemaakt. Berghuis krijgt door goed voorbereidend werk van Elia hem voor het intikken en meteen is Berghuis in bloedvorm zogenaamd.
Die kans zit er in. Het is zonde om niet met de voorhoede Elia-Jörgensen-Berghuis te starten.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 13:45 schreef Oldground het volgende:
Ik denk dat Toornstra op de bank begint.
Hij was toch onbetwistbaar bij Koeman en Rutten.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 15:09 schreef Scrummie het volgende:
Het voelt als 10 jaar, maar Immers was gewoon anderhalf jaar terug nog basisspeler. Wat heb ik die tijd uit mijn herinneringen verbannen, wat een schande.
Sarcasmequote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Tussen intikkertje en wereldgoal zit een enorm grijs gebied.
Goed nagepraat..quote:Op zaterdag 4 februari 2017 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, intikkertje.
Moet je maar eens proberen een bal zo te raken. Gaat je niet lukken nie.
Wat een carrièrequote:Feyenoord neemt het zondag om 14:30 op tegen FC Twente. De Rotterdamse club hoopt in Enschede de volgende stap te kunnen zetten in de strijd om het kampioenschap. Voor hoofdtrainer Giovanni Van Bronckhorst is deze dag extra speciaal: Hij is namelijk 42 jaar oud geworden.
Van Bronckhorst sloot zich op zevenjarige leeftijd aan bij de youth-academy van Feyenoord, waar hij alle jeugdteams doorliep. Hij moest echter lang op een basisplaats in het eerste wachten, omdat er eerst besloten werd om hem uit te lenen aan laagvlieger RKC Waalwijk, waar hij twaalf wedstrijden speelde en twee keer scoorde. Na dit verhuur brak Van Bronckhorst al snel door in het eerste team: Vanaf 1994 tot 1998 speelde hij 109 wedstrijden, waarin hij 22 keer wist te scoren.
Na zijn zeer succesvolle seizoenen bij Feyenoord besloot de linkervleugelverdediger in 1998 om over te stappen naar de Schotse club Rangers FC, dat ongeveer 7,5 miljoen voor hem betaalde. Na een succesvol seizoen in Schotland speelde ''Gio'' in de seizoenen daarna nog voor Arsenal en het befaamde Barcelona, om vervolgens in 2007 weer terug te keren bij Feyenoord.
De 106-voudig international speelde zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord in 2010 en sloot zich vervolgens aan bij de trainersstaf. Van Bronckhorst werd in 2015 hoofdtrainer en wist in zijn eerste seizoen meteen een de KNVB-beker te winnen.
IJzeren Rinus staat bovenaan met 67% van de stemmen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 21:44 schreef Scrummie het volgende:
Na een nominatieloze week zijn er deze keer wel twee Feyenoorders geselecteerd om de vrije verdediger in het Gouden Elftal van 60 jaar eredivisie te kunnen worden: Rinus Israel en Ronald Koeman. De andere spelers die min of meer kans maken op uitverkiezing zijn Epy Drost, Danny Blind en Velibor Vasovic.
https://goudenelftal.nl
En terecht!quote:Op zondag 5 februari 2017 09:31 schreef Luni het volgende:
[..]
IJzeren Rinus staat bovenaan met 67% van de stemmen.
zullen wel 11 Feyenoorders inkomen danquote:
Ook niks mee, vorige week zal het wel Rijkaard geworden zijn. Dus 11 Feyenoorders gaat sws niet gebeuren.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
zullen wel 11 Feyenoorders inkomen dan, niks tegen Rinus maar Koeman was toch een paar klassen beter
Nagepraat.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Goed nagepraat..
Maar buiten dat hoop ik dat je mijn punt begrijpt.
Ze nomineren alleen Nederlanders volgens mij.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook niks mee, vorige week zal het wel Rijkaard geworden zijn. Dus 11 Feyenoorders gaat sws niet gebeuren.
Beste spits zal neem ik aan Romario worden Cruijff op 10.
In dat geval zal Van Nistelrooij wel in de spits komen.quote:Op zondag 5 februari 2017 11:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze nomineren alleen Nederlanders volgens mij.
Of Kluivert.quote:Op zondag 5 februari 2017 11:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In dat geval zal Van Nistelrooij wel in de spits komen.
quote:Op zondag 5 februari 2017 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na 2 leuke wedstrijden?Jij loopt wel erg hard van stapel.
Zoon van Tong, deze man.quote:Op zondag 5 februari 2017 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
6.8/10quote:Op zondag 5 februari 2017 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Alex was ook al genomineerd vorige week.quote:Op zondag 5 februari 2017 11:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze nomineren alleen Nederlanders volgens mij.
Echt? Ik heb altijd alleen maar Nederlanders bij de nominaties gezien.quote:Op zondag 5 februari 2017 11:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Alex was ook al genomineerd vorige week.
Ja echt.quote:Op zondag 5 februari 2017 11:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt? Ik heb altijd alleen maar Nederlanders bij de nominaties gezien.
"en het befaamde Barcelona"quote:Op zondag 5 februari 2017 09:26 schreef Scrummie het volgende:
Gio vandaag jarig:
[..]
Wat een carrière
Gaat om spelers die x wedstrijden in de eredivisie gespeeld hebben, dus ook buitenlanders. Sommige Nederlanders zitten er niet eens bij, omdat ze snel naar het buitenland vertrokken zijn.quote:Op zondag 5 februari 2017 11:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt? Ik heb altijd alleen maar Nederlanders bij de nominaties gezien.
Jammer, maar Kuyt is natuurlijk ook prima. Denk dat ie bewust of onbewust toch veel druk uitoefent om in de basis te staan.quote:
Gio gaf vrijdag al aan dat ie veel ging rouleren voorin (nouja, met rechtsbuiten/10 positie dus). Nu bankt Toornstra, ik denk dat volgende week een ander aan de beurt is.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer, maar Kuyt is natuurlijk ook prima. Denk dat ie bewust of onbewust toch veel druk uitoefent om in de basis te staan.
Kongolo ook welquote:Op zondag 5 februari 2017 13:25 schreef Scrummie het volgende:
Spelers die echt zeker zijn van hun plek zijn Vilhena, El Ahmadi, Jorgensen, Elia, van der Heijden, Botteghin en Karsdorp.
Interessant. Juist nu we geen dubbel schema meer hebben zou dat niet meer nodig zijn, maar als het zo dicht bij elkaar ligt en het het spel niet verstoort kan het natuurlijk bestquote:Op zondag 5 februari 2017 13:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gio gaf vrijdag al aan dat ie veel ging rouleren voorin (nouja, met rechtsbuiten/10 positie dus). Nu bankt Toornstra, ik denk dat volgende week een ander aan de beurt is.
Die laatste kan eigenlijk wel wat concurrentie gebruiken.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:25 schreef Scrummie het volgende:
Spelers die echt zeker zijn van hun plek zijn Vilhena, El Ahmadi, Jorgensen, Elia, van der Heijden, Botteghin en Karsdorp.
Denk vooral dat Gio geen ruggengraat heeft om Kuyt te passeren. Basisplaatsen tegen Sparta en Roda maar tegen Twente had Toornstra gewoon moeten beginnen natuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2017 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer, maar Kuyt is natuurlijk ook prima. Denk dat ie bewust of onbewust toch veel druk uitoefent om in de basis te staan.
quote:Op zondag 5 februari 2017 13:24 schreef RvLaak het volgende:
Hoop echt dat ze straks kunnen winnen, maar blijf voorzichtig. Het blijft immers <insert Eredivisie-club>
Loosen up manquote:Op zondag 5 februari 2017 13:45 schreef RvLaak het volgende:
[..], ik heb nog immer grote moeite om te geloven dat het zo goed gaat dit seizoen
Heeft ie wel. Remember AZ uit.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk vooral dat Gio geen ruggengraat heeft om Kuyt te passeren. Basisplaatsen tegen Sparta en Roda maar tegen Twente had Toornstra gewoon moeten beginnen natuurlijk
Ja oke. Zo'n overtuigende overwinning uit zou dan toch de bevestiging moeten geven zou je denkenquote:Op zondag 5 februari 2017 13:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Heeft ie wel. Remember AZ uit.
Ik hoop hetquote:Op zondag 5 februari 2017 14:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar toch geen probleem denk ik.
Als de grens zo mee blijft vlaggenquote:Op zondag 5 februari 2017 14:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar toch geen probleem denk ik.
Speelstijl van Twente is niet iets wat je 90 minuten vol kan houden.quote:
Da's waar, hopen dat Feyenoord het wel vol kan houdenquote:Op zondag 5 februari 2017 14:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Speelstijl van Twente is niet iets wat je 90 minuten vol kan houden.
Vandaar de smiley + het feit dat het een cliché uitspraak is...quote:Op zondag 5 februari 2017 14:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Meest scorende ploeg van de eredivisie, dus moet wel goedkomen.
Het kan bijna niet anders dan dat Feyenoorders ofwel de meeste hartaanvallen krijgen, ofwel over de sterkste harten van Nederland beschikkenquote:Op zondag 5 februari 2017 14:59 schreef Wicky15 het volgende:
Ik kijk graag naar Feyenoord maar ik ga wel minimaal 10x dood tijdens een wedstrijd
Indd.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:15 schreef Haringkop het volgende:
Slordig en nochalant is wel toepassing op de eerst helft
Vandaar..quote:Op zondag 5 februari 2017 15:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het kan bijna niet anders dan dat Feyenoorders ofwel de meeste hartaanvallen krijgen, ofwel over de sterkste harten van Nederland beschikken
Goede tip voor Feyenoord als extra inkomensbron... Aandelen in hartmedicatie fabrikanten
Bewuste tactiek?quote:Op zondag 5 februari 2017 15:23 schreef Haringkop het volgende:
Denk ook wel dat het goed moet. Maar tegen betere tegenstanders, moeten we echt compacter spelen. Het ligt nu soms compleet open.
Ach, mij vinden ze ook altijd veel te negatiefquote:Op zondag 5 februari 2017 15:36 schreef Wicky15 het volgende:
Vind dat iedereen wel hier optimistisch is over een overwinning![]()
Al zal ik dan wel negatief zijn
Hij heeft veel ongelukkige acties.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als buitenspeler kun je weinig anders als je ploeg zo speelt.
Geven toch echt te veel ruime weg hoor imo. Gaat een keertje afgestraft worden.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, mij vinden ze ook altijd veel te negatief
Die heeft ie altijd.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft veel ongelukkige acties.
Zeker in de counters idd... De passing kan ook beter, maar de aanvallen zijn dan weer wel ok... Beetje schizofreen beeld imoquote:Op zondag 5 februari 2017 15:38 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Geven toch echt te veel ruime weg hoor imo. Gaat een keertje afgestraft worden.
Ja, dat heb je als buitenspeler en er geen assist of goal uit komt.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft veel ongelukkige acties.
Oké. Elia plays great. Absolutely fantastic. He's the best.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat heb je als buitenspeler en er geen assist of goal uit komt.
Oke Slobeend.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oké. Elia plays great. Absolutely fantastic. He's the best.
Elia speelt vrijwel altijd zo kut hoor.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oké. Elia plays great. Absolutely fantastic. He's the best.
Van jou mag je op sommige spelers nooit kritiek hebben. Elia is vaak prima maar nu bakt ie er gewoon weinig van.quote:
Regelmatig ook wel goed vind ik.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elia speelt vrijwel altijd zo kut hoor.
Rare conclusie.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van jou mag je op sommige spelers nooit kritiek hebben. Elia is vaak prima maar nu bakt ie er gewoon weinig van.
Dan verwoord je het beter, ja.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je bent het er vaak niet mee eens.
Berghuis zeker.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Want de rest is beter, wil je zeggen?
Volgens Gio elke week.quote:
Veruit de beste buitenspeler van de eredivisie. Ongelofelijk dat hij altijd zoveel kritiek krijgt.quote:
Het is weer Bilal tijdquote:Op zondag 5 februari 2017 15:50 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar wij hebben er meer verstand van
Waarom mag je niet zeggen dat ie een slechte wedstrijd speelt?quote:Op zondag 5 februari 2017 16:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Veruit de beste buitenspeler van de eredivisie. Ongelofelijk dat hij altijd zoveel kritiek krijgt.
Dat mag zeker wel, maar iedereen speelt wel eens een slechte wedstrijd.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom mag je niet zeggen dat ie een slechte wedstrijd speelt?
Dat mag wel, alleen het is inherent aan een buitenspeler dat je er langs probeer te gaan en daardoor ook weleens faalt. Als Elia een keer faalt doet men meteen alsof hij er niks van kan.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom mag je niet zeggen dat ie een slechte wedstrijd speelt?
Goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |