Indd.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:15 schreef Haringkop het volgende:
Slordig en nochalant is wel toepassing op de eerst helft
Vandaar..quote:Op zondag 5 februari 2017 15:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het kan bijna niet anders dan dat Feyenoorders ofwel de meeste hartaanvallen krijgen, ofwel over de sterkste harten van Nederland beschikken
Goede tip voor Feyenoord als extra inkomensbron... Aandelen in hartmedicatie fabrikanten
Bewuste tactiek?quote:Op zondag 5 februari 2017 15:23 schreef Haringkop het volgende:
Denk ook wel dat het goed moet. Maar tegen betere tegenstanders, moeten we echt compacter spelen. Het ligt nu soms compleet open.
Ach, mij vinden ze ook altijd veel te negatiefquote:Op zondag 5 februari 2017 15:36 schreef Wicky15 het volgende:
Vind dat iedereen wel hier optimistisch is over een overwinning![]()
Al zal ik dan wel negatief zijn
Hij heeft veel ongelukkige acties.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als buitenspeler kun je weinig anders als je ploeg zo speelt.
Geven toch echt te veel ruime weg hoor imo. Gaat een keertje afgestraft worden.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, mij vinden ze ook altijd veel te negatief
Die heeft ie altijd.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft veel ongelukkige acties.
Zeker in de counters idd... De passing kan ook beter, maar de aanvallen zijn dan weer wel ok... Beetje schizofreen beeld imoquote:Op zondag 5 februari 2017 15:38 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Geven toch echt te veel ruime weg hoor imo. Gaat een keertje afgestraft worden.
Ja, dat heb je als buitenspeler en er geen assist of goal uit komt.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft veel ongelukkige acties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |